Zeer leerzame cursus zakelijk bloggen gevolgd, veel geleerd over SEO-vriendelijke blogs, hoe je inhoud het beste kunt presenteren en hoe je zorgt voor een overzichtelijke en duidelijk scanbare tekst. Daarnaast ook veel geleerd over het vermijden van luchtwoorden en de beste manier om actieve en goed leesbare zinnen te formuleren.

• Gevolgde training Copywriting

Samen met mijn werkgever heb ik een cursus SEO optimalisatie gevolgd bij Roy. Dankzij de heldere uitleg en het enthousiasme van Roy zijn we op efficiente, maar ook zorgvuldige wijze snel verder gekomen naar een mooi resultaat.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Wauw! Er ging echt een wereld voor mij open sinds de cursus van en ontmoeting met Roy Ishak. Wat een vakman. Hij weet vraag en aanbod in elke markt naadloos op elkaar aan te sluiten als geen ander! Mocht je de kans krijgen om met hem samen te werken dan ben je echt een Lucky Basterd!

• Gevolgde training Copywriting

Wij hebben van Roy twee cursussen gehad: WordPress en Creatief Schrijven. Beide cursussen zijn absoluut aan te raden! Roy's cursussen zijn erg leerzaam, interessant, direct toepasbaar en hij brengt zijn kennis over met overtuiging en humor. Roy, wij zijn fan!

• Gevolgde training Copywriting

Ontzettend leuke cursus gevolgd bij Roy! Heel interactief, leerzaam én een gezonde dosis humor. Door de cursus ga je heel anders naar je teksten kijken. Hij traint je echt in het spelen met woorden.

• Gevolgde training Copywriting

Ontzettend leerzame cursus gehad van Roy inzake de SEO voor onze nieuwe website. Heldere uitleg en allemaal begrijpelijk voor een leek. Na de cursus konden we echt zelf aan de slag met de SEO.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Kundige en professionele man. Veel geleerd op creatief en SEO gebied, bijvoorbeeld hoe je een vacaturetekst beter kunt schrijven. Veel interactie tijdens de cursus zorgde voor een actieve setting met ruimte voor gezelligheid.

• Gevolgde training Copywriting

Roy is een trainer met veel kennis. Zijn trainingen zijn luchtig, leerzaam en met een vleugje humor. Roy heeft zijn training aangepast op onze wensen. Dit maakt dat ik ook echt iets uit de training heb kunnen halen. Complimenten voor de vele nuttige informatie en trucs!

• Gevolgde training Copywriting

Super goede trainer. Leeft zich goed in, in de groep en heeft een duidelijke en heldere uitleg van het materiaal. Gelachen tijdens de training en legt dingen op een heldere manier uit. Top!

• Gevolgde training Copywriting

Door Roy zijn enthousiasme, ervaring, persoonlijke aandacht én humor hebben wij veel praktische tips gekregen om creatief te gaan schrijven. De cursus was interactief en met duidelijke feedback. Roy deelde veel praktische tips en trics om je verder op weg te helpen. Roy is zeer ervaren op o.a. het gebied van Creatief schrijven. Zeker dat wij in de toekomst meer gebruik gaan maken van Roy!

• Gevolgde training Copywriting

Roy is een vakenthousiaste, gedreven en ervaren docent. Hij geeft goede en bruikbare tips, gebruikt humor in zijn lessen en geeft duidelijke antwoorden op al onze vragen. Wij hebben Roy ingehuurd voor de cursus Creatief Schrijven en de cursus WordPress en we kunnen beide absoluut aanraden!

• Gevolgde training Copywriting

Gezellig, gedetailleerd, en met persoonlijke feedback. Ik heb veel geleerd over het schrijven in het algemeen, om mijn publiek in gedachten te houden, en wat dirty tricks om me blog goed vindbaar te maken.

• Gevolgde training Copywriting

Top training! With concrete examples Roy helped us to understand the preferences of the audience. Based on them we have learnt how to craft content that is relevant for them...not for us!

• Gevolgde training Copywriting

De opfriscursus copywriting van Roy Ishak was weer top!! In het begin van het jaar de open inschrijving gevolgd over zoekmachine-optimalisatie. Daar had ik al veel nieuwe SEO-kennis opgedaan, maar nu gooide Roy er nog eens een flinke schep bovenop over het schrijversvak. De cursus was diepgaand, onderbouwd en zeer praktisch. Ik kan gelijk aan de slag!!

• Gevolgde training Copywriting

De tweede workshop die ik volgde bij Roy Ishak was bestemd voor een doelgroep waartoe ik niet eens behoor. Maar de gulheid en het gemak waarmee hij zijn schat aan kennis op het gebied van zoekmachine optimalisatie deelt met zijn cursisten, smaakte absoluut naar meer. Dus greep ik de eerstvolgende gelegenheid aan om me te verrijken met zijn ervaring en kundigheid.  En weer voelde ik me als tekstschrijver als een kind in een snoepwinkel, met een uitgebreid en smakelijk geëtaleerd assortiment aan wetenswaardigheden, inzichten, tips en trucs op het gebied van SEO. Daarbij houdt Roy niets voor zichzelf onder de toonbank. Klasse! Zijn (na)zorg als trainer strekt zich uit tot ver na de workshop. Maanden na dato gaf hij uitgebreide uitleg en toelichting op enkele vragen die ik had - binnen enkele uren nadat ik hem had gemaild. Roy Ishak is een trainer die weet wat je nodig hebt. En die dat met gulle hand en zonder voorbehoud schenkt.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ik heb de afgelopen jaren al meerdere cursussen en trainingen gevolgd bij Roy. Of het nu tekstschrijven is of zoals nu zoekmachine-optimalisatie, ze zijn allemaal van superhoog niveau en Roy stuurt je naar huis met koffers vol practische kennis en inzichten. Daarnaast en zeker zo belangrijk: Roy is bevlogen, enthousiast en betrokken bij zijn cursisten. Kortom, Roy is zijn titel Opleider van Nederland meer dan waard en wat mij betreft prologeert hij die ook in 2018! Dank je wel Roy! Groetjes Moniek

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Heel concreet gingen we op zoek naar de zoekwoorden waar potentiële klanten nu al op zoeken. Niet mensen die naar meer informatie op zoek zijn, maar leads die klaar zijn om de volgende stap te zetten. Potentiële klanten die klaar zijn om te kopen en aan de slag te gaan. Met deze zoektermen heeft Roy een voorstel gemaakt voor de nieuwe structuur van de website. Dit hebben we doorgevoerd in de website en de eerste resultaten zijn al zichtbaar. De nieuwe pagina's die we hebben gemaakt zijn al goed vindbaar in de zoekmachine en krijgen bezoekers. De zoekwoorden zijn daarna ook gebruikt om een heel concreet een AdWords campagne op te zetten. Om nog sneller resultaat en aanvragen te krijgen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

'Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel.' 'Persoonlijke service.' 'De klant staat bij ons écht centraal.' *zucht* Wil je leren hoe je de échte klantvoordelen van je product of dienst achterhaalt? Dan kijk je de gelijknamige videoserie van Roy. Je moet dan wel bereid zijn om een spons te zijn. Want ja: het is ietwat theoretisch. Maar zuig al die informatie gewoon op. Laat je erdoor verzadigen. En wring vervolgens al die kennis uit over je eigen marketing. Laat de klanten vervolgens binnenstromen. En o, had ik al verteld dat deze videoserie, met krankzinnig waardevolle kennis, 100% GRATIS is?!

• Gevolgde training Copywriting

De cursus SEO was erg persoonlijk en praktijkgericht waardoor wij zowel gedurende als na de cursus al aan de slag konden met ons team. Voor ons is deze cursus van grote toegevoegde waarde geweest dus!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De training van Roy was lekker praktisch en ging in op al onze vragen. Met de uitgebreide uitleg, handvatten en sjablonen kan ik verder met mijn SEO-werkzaamheden en specifiek de copywriting!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De training was helemaal afgestemd op onze vragen en heerlijk praktisch. Met de input en feedback van Roy kunnen wij weer een verdiepingsslag maken in onze SEO werkzaamheden. Het naslagwerk met duidelijke stappen en cases uit de praktijk dragen daar aan bij.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Ik heb inmiddels vele cursussen SEO gehad, maar deze is veruit de beste geweest. Theorie was duidelijk, concreet en begrijpelijk. Daarnaast is alles erg goed in de praktijk uit te oefenen.

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

De cursus van Roy was weer perfect. Roy heeft echt een unieke methode ontwikkeld op het gebied van Copywriting en weet dit precies op de juiste manier uit te leggen. De cursus is echt voor iedereen aan te raden.

• Gevolgde training Copywriting

Afgelopen maand hebben we weer twee enorm leerzame dagen gehad met Roy. Van tevoren hebben we concrete vragen gesteld die stuk voor stuk beantwoord zijn, én nog veel meer achtergrondinformatie en kennis er omheen gekregen. De workshop was op maat gemaakt, dus stapte Roy precies in op ons kennisniveau en heeft dit verder omhoog getrokken. Zijn enthousiasme, geduld en humor ;) zorgen voor een compleet plaatje wat de cursus niet alleen leerzaam, maar ook erg leuk maakt. Ik kwam er vol energie en concrete ideeën vandaan, zodat we dit direct op kunnen pakken. Echt een aanrader!

• Gevolgde training Zoekmachine-optimalisatie (SEO)

Op zeer efficiënte - en amusante! - manier zette Roy eerst mijn hele beeld van copywriting op zijn kop. Vervolgens wist hij op uitstekende wijze mij in te voeren in de ins en outs van deze wijze. Fantastisch!