Je krijgt tijdens de 7 daagde NLP practitioner training vele nieuwe inzichten! Daarnaast leer je via eenvoudige technieken dat je negatieve gevoelens kunt omdraaien en onzekerheden bijvoorbeeld voor presentaties weg kan nemen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Op het puntje van mijn stoel; van begin tot het eind

Ik ben getrouwd, ik heb twee kinderen en ik werk sinds mijn afstuderen bij hetzelfde bedrijf (dertien jaar in de marketing). Ik had alles op de rit voor anderen, maar ik hield mezelf klein. Twee jaar geleden werd het tijd om aan mezelf te denken. Daardoor begon ik aan mijn persoonlijke ontwikkeling te werken. Toen besefte ik dat ik niet voor de rest van mijn leven mijn huidige werk wil blijven doen. Maar wat dan wel? NLP Is op mijn pad terecht gekomen en toen voelde ik al dat het mij verder kan brengen. Afgelopen september las ik het boek van Robin 'de kracht van NLP' en was ik overtuigd om de NLP Practitioner opleiding te gaan volgen. De manier van 'lesgeven' van Robin werkt heel goed voor mij. Geen theorie uit je hoofd stampen, maar ervaren en voelen. Door de vele verhalen die hij vertelde zat ik spreekwoordelijk op het puntje van mijn stoel. In feite zat ik heel ontspannen te luisteren, lettend op mijn ademhaling en alles wat hij zei liet ik op me inwerken. Want de juiste energiebalans is ook heel belangrijk bij NLP. Het was geen seconde saai of slaapverwekkend. We gingen ook zelf aan de slag om de technieken te oefenen. Iedere oefening deed ik met een ander, waardoor ik na 7 dagen iedere deelnemer heb leren kennen en er een band is ontstaan. Het was een week om nooit te vergeten. Zoals Robin vaak zei; er is een leven vóór NLP en een leven ná NLP. De bewustwording van taal(patronen) kan iedereen gebruiken in communicatie. Zelf wil ik aan de slag gaan als coach en andere helpen met grip krijgen op hun emoties.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Beste cado wat ik mezelf ooit gegeven heb

Deze practitioner opleiding zou een cado zijn voor iedereen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Vanaf de eerste minuut helemaal into the NLP

Mijn naam is Martin, 46 jaar, en ik ben werkzaam als trafficmanager bij een groot contactcenter. Een aantal jaren geleden ben ik met mijn leidinggevende een coachtraject begonnen om me verder te ontwikkelen. Als gevolg van dit traject kwam ik de term NLP tegen en ben me daar verder in gaan verdiepen. Hoe meer ik erover las, hoe enthousiaster ik werd om een practitioner NLP opleiding te gaan volgen. Op google kwam ik de opleiding van Robin Stevens tegen. Deze Robin kwam ik ook al tegen in de e-learnings die ik op mijn werk had gedaan. Nou, dat moet dan goed komen om voor zijn opleiding te kiezen. Anderhalve week geleden was het dan zover, de opleiding kon beginnen. Vanaf de eerste minuut tot aan de laatste minuut was het zeer interessant. Af en toe dwalen je gedachten als Robin zijn verhaal verteld maar het is je eigen verhaal die je in je gedachten hebt. Daarmee automatisch onbewust met NLP bezig en wat je leert in deze 7 daagste opleiding. Mijn reden om voor deze opleiding te kiezen is o.a. grip krijgen op je eigen emoties en om beter te leren communiceren met andere personen. Het is leuk dat je dit met iemand anders tijdens de training kunt toepassen. Je vraagt je wel even af of je dit ook gaat gebruiken na je training als je weer aan het werk gaat. JA is dus het antwoord. Door simpele technieken toe te passen kom je eerder op het punt waar je naar toe wilt. Grip op mijn emoties is ook meteen toepasbaar en je leven begint meteen te veranderen. Iedere dag na de training kom je meteen glimlach thuis. Ook het thuisfront ervaart de positieve reactie van Robin zijn trainingen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand spijt krijgt als die aan deze opleiding begint. Deze training is echt voor iedereen aan te raden, zowel voor je werk als privé ervaar je meteen het effect. Ook de manier van training geven is erg goed. Geen moeilijke opdrachten of moeilijke termen uit je hoofd leren. Nee, gewoon al wat je leert meteen toepassen. Aanrader!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Super inspirerende training voor de rest van je leven!

Hoi! Ik ben Sanne, samenwonend in het noorden van het land, jonge moeder van 2 kids en ik ben werkzaam in de hulpverlening. Doordat mijn man erg enthousiast terugkwam van de NLP-practitioner week ben ik ook aangestoken met het ‘NLP-virus’ en daardoor afgelopen week dezelfde training gevolgd. Wat een mooi cadeau aan mezelf! Het is een waardevolle week geweest bomvol nieuwe inzichten, met veel humor, veel herkenbare verhalen van Robin (wat kan hij vertellen!), nuchterheid en een fijne groep mensen. Het blijft erg praktisch, dus direct goed toepasbaar in de praktijk. Als je meer wilt halen uit de communicatie met jezelf en de ander, ga dan voor deze cursus! Het is de investering dubbel en dwars waard.

Geweldige inspirerende NLP practitioner training

Als docent op de politie academie ben ik 2 jaar geleden tijdens een interne training in aanraking gekomen met NLP. Ik was er gelijk van overtuigd dat NLP een grote meerwaarde is in mijn dagelijks leven, zowel privé als op mijn werk. Ik besloot de boeken van Robin, de kracht van NLP en verbinding zonder Wifi te bestellen en te lezen. Daarin werd mijn enthousiasme alleen maar groter. Afgelopen periode heb ik met zo veel plezier en enthousiasme de NLP Practitioner training van Robin mogen volgen. Robin is ongekend goed in het bijbrengen van de NLP technieken, hij laat je beseffen en ondervinden wat NLP voor jou in het dagelijks leven kan betekenen. De trainingsdagen vlogen voorbij, doordat ik heel relaxed naar de verhalen, tips en trucs van Robin kon te luisteren. Hij verteld de dingen met humor, waardoor er ook veel gelachen wordt. Als je echt verder willen komen in het verbeteren van je communicatie met anderen zowel privé als zakelijk is het slim om deze training van Robin te volgen.

Deskundige NLP Trainer met veel ervaring en humor

Als docent op een Gymnasium ben je kritisch waar je de NLP Opleiding het beste kunt volgen. Robin Stevens is een zeer deskundige trainer met een warme persoonlijkheid. Inhoudelijk sterk met herkenbare voorbeelden. De groepssamenstelling is divers, zodat je onderling verschillende inzichten kunt uitwisselen. Veel geleerd op een ontspannen manier met een deskundige trainer en fijne groep. Aanrader voor iedereen!

Wat een top training!

Hoi! Ik ben Manon en werk op dit moment nog als inkoper. Ik heb de NLP Practitioner opleiding en de NLP Master Practitioner opleiding bij Robin gevolgd en ik kan niet anders zeggen: wat ben ik geïnspireerd! Tijdens de Practitioner opleiding kwam ik erachter hoeveel belemmerende overtuigingen ik voor mezelf heb gecreëerd en hoezeer deze me beperken om stappen te maken in mijn leven. Zo ben ik eigenlijk al jarenlang niet meer gelukkig in mijn werk maar weerhield het vaste contract en alle zekerheden daaromheen me om iets anders te gaan doen. Tijdens de Practitioner heb ik een groot deel van deze overtuigingen los kunnen laten m.b.v. de NLP technieken. Dit gaf al zoveel ruimte om anders naar de dingen te gaan kijken, waardoor ik besloot ook de NLP Master opleiding te gaan doen. Wat was het geweldig om nog eens tien dagen aan de slag te gaan met NLP. Het oefenen met mijn groepsgenoten heeft me veel geleerd, zoals dat ik er mag zijn als persoon en coach. De ademsessie samen met het ijsbad maakten mij nog maar eens goed duidelijk dat je mindset zoveel doet voor hoe je dingen beleefd. En dat werkt op allerlei vlakken door. Ik besef me nu dat ik ruimte in kan en mag nemen, wat een geweldig gevoel. Het voelt alsof ik mezelf meer en vaker op de eerste plaats zet en beter kan voelen waar ik energie van krijg. Tijdens de Master heeft Robin heeft me laten beseffen dat we niet met alle gedachtes die we hebben iets moeten doen en vooral niet allemaal serieus hoeven te nemen. Dat we soms ook dingen los mogen laten of bij een ander mogen houden. De Master is nu een paar maanden geleden en ik ben de eerste stappen aan het zetten naar voor mezelf beginnen, ik wil graag kindercoach worden en gaan werken met ouders en hun (hoogsensitieve) kinderen. Van dit idee alleen al krijg ik zoveel energie! Al met al een toptraining, een training waar ik voor de rest van mijn leven iets aan heb en iedereen kan aanraden!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Niet verwacht... maar echt 'life changing'!!

Ik ging hier best open en enthousiast in, maar ging er niet vanuit dat het zoveel impact zou hebben op mij. Tijdens en na de training ervaarde ik beetje bij beetje een soort "switch" in mezelf wat de dagen na de training alleen nog maar heeft doorgezet en nog steeds gaande is. Alsof de dingen die ik al vaker had gehoord en wel 'wist', nu écht binnen kwamen op een heel ander niveau. Dat ik dingen op een ander niveau ging ervaren en voelen en het allemaal klikte. Zowel op persoonlijk vlak als in mijn werk als coach en trainer. De manier waarop Robin je meeneemt in deze opleiding is echt subliem. Ik heb op zoveel vlakken dingen geleerd als het gaat om persoonlijke doorbraken, NLP-technieken maar zeker ook als trainer. Geweldig! Ik zou iedereen deze week aanraden.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Mooiste kado dat je aan jezelf kunt geven!

Mijn naam is Mike. Ik ben 35 jaar en ZZP'er in de recruitment. Sinds +-2 jaar ben ik mij aan het interesseren in persoonlijke ontwikkeling. Tijdens het beluisteren van een podcast aflevering van Robin is mijn interesse ontstaan in NLP. Zijn toegankelijkheid en nuchterheid spraken mij aan, waardoor ik heb besloten om voor Robin Stevens te kiezen. Het doel was voor mij om helderheid te krijgen over mijn relatie(s), werk en de communicatie met mijzelf. Door het doen van de oefeningen met elkaar werd ik mij steeds meer bewust van mijn blokkades. Praktisch was het om met taalpatronen te oefenen. Deze zijn zinvol om te gebruiken in mijn werk of met mijn kids om onbewust invloed uit te oefenen. Robin is een kei in het vertellen van verhalen. Hij voelt de groep ontzettend goed aan en weet je 7 dagen lang te boeien. Liza(zijn vriendin) wil ik tevens ook bedanken voor de organisatie. Groet, Mike

Fantastische ervaring

Hoi, Mijn naam is Geert Benckhuisen en ik ben commercieel medewerker. Ik heb in eerste instantie de opleiding NLP Practitioner gevolgd om dit tie te kunnen gaan passen in mijn coaching en voor mijn verdere ontwikkeling als coach. Tijdens de opleiding zijn er voor mij veel “ kwartjes gevallen”. Zaken die mij in het dagelijkse leven hebben tegengehouden. Zaken die dieper zaten dan ik dacht. De opleiding heeft mij mijn “zijn” teruggegeven. En iedere dag zijn er nieuwe ontwikkelingen in mij. De manier waarop de opleiding wordt gegeven door Robin, is erg prettig. Door zijn eigen ervaringen en de verhalen die hij hij verteld raak je je bewust van veel zaken waar jezelf nooit aan gedacht hebt. Ook de begeleiding van Liza en bij deze opleiding van Anne-Mariecke en Linda Is bijzinder fijn. Tijdens de opleiding worden er tools aangereikt die je voor jezelf en voor anderen kunt gebruiken, want je wilt dat anderen dit ook mogen ervaring. Of je deze opleiding zakelijk wilt gaan volgen of prive, ik kan hem ten zeerste aanraden. Er gaat een wereld voor je open. Ik zal ook zeker de Masteropleiding gaan volgen. Geef het jezelf kado. Je bent t waard!!!

Mega inspirerende week

Afgelopen week heb ik De NLP Practitioner opleiding gedaan bij Robin. Ik ben deze opleiding gaan doen nadat ik zijn boek had gelezen 'de kracht van NLP'. Ik zocht naar een training om beter te leren communiceren , zelfinzicht te vergroten en te leren wat NLP nog meer te bieden heeft. De opleiding heeft mijn verwachtingen ver overtroffen en heb meer over mezelf, mijn omgeving en communicatie geleerd dan ik had durven dromen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Mijn ervaring in één woord: fantastisch!

Mijn naam is Mark, 39 jaar, zelfstandig marketing manager in de evenementenbranche en heb begin september 2020 de NLP Practitioner opleiding gevolgd. De reden van mijn inschrijving is dat ik het belangrijk vind om mijn leven van tijd tot tijd te evalueren en zo nodig bij te sturen, heerlijk algemeen dus - met een open mind het (voor mij) 'diepe' in gesprongen. Na de eerste dagen te hebben ervaren hoe het voelt om nare gevoelens en gedachten om te draaien was ik al in de zevende hemel: met een smile en flinke dosis energie de dag beginnen en met een nog grotere smile in de auto richting huis is de basis! Vanaf het tweede blok doken wij onder begeleiding van Liza en Robin in de taalpatronen; zeer interessant en heel aangenaam hoe goed deze training is opgebouwd. Met behulp van veel praktische voorbeelden/oefeningen blijft elk onderwerp letterlijk in het geheugen gegrift waardoor het makkelijk en super leuk is om deze in de praktijk, zowel privé als zakelijk, toe te passen. De samenwerking, positieve vibes en mate hoe deze twee fijne mensen elkaar aanvullen is daarnaast uniek en zal ik niet vergeten. Ik raad iedereen (ja, iedereen) aan deze opleiding te volgen simpelweg omdat dit per direct jouw leven en dus ook de rest van de wereld duizend maal leuker maakt. Door Liza, Robin en de rest van de groep heb ik de connectie met mijn 'echte' zelf weer hersteld en dat is oprecht het mooiste cadeau wat je iemand kan geven. Op een schaal van één tot tien: een elf!

Heerlijk, 10 dagen onderdompelen in mooie ervaringen

Ik heb in november 2019 de Practitioner gedaan bij Robin en dat was voor mij echt een geweldige ervaring. Ik heb me direct opgegeven voor de Master en die heb ik in juni 2020 gedaan. Door Corona was de groep wat kleiner (wat ik heel prettig vond) en was het even aanpassen aan de regels maar dat was geen probleem. 10 dagen lang even alleen maar met mezelf bezig zijn was een cadeautje. Ik heb veel inzichten gekregen waar in nu in mijn dagelijkse leven iets aan heb, zowel zakelijk als prive. Robin weet je echt te boeien met zijn kennis, afgewisseld met leuke grappen en persoonlijke anekdotes. De cursus wordt heel mooi opgebouwd met verschillende gastsprekers. Ik ben mezelf meerdere malen keihard tegengekomen om daarna mijn kroon weer op te zetten en vol goede moed weer door te gaan. Een ervaring en les rijker. Ik zou mezelf dit elk jaar wel cadeau willen geven.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Een ontspannen leerzame training met humor, plezier en bewustwordingen. Een aanrader bij zelf o

Wat vond ik het een mooie training en wat was de training goed opgebouwd en afgerond. Bijzonder om te ervaren hoe eigen processen onbewust aangeraakt worden om ermee aan de slag te gaan. Robin, de manier waarop je presenteerde en ook de humor waarmee je de NLP inhoud overbracht.... Heel knap! Dat is een eigenschap welke niet veel mensen bezitten. Naast jou, een groot compliment voor Liza, alles was perfect georganiseerd en jij had oog voor details. SUPER! Ik wil jullie bedanken voor de inzichten die ik heb gekregen, de bewustwording van mijn eigen gedachten met het zelf creëeren van eigen gedachten, en de mogelijkheid dit om te draaien met positieve en eenvoudige snelle methodes. Het was een ontspannen leerzame training met veel humor, plezier en bewustwordingen. Een aanrader bij zelf ontwikkeling.

Super waardevolle training!

De master opleiding van Robin Stevens is een echte aanrader voor iedereen die wil werken aan persoonlijke ontwikkeling! Op een ontspannen manier wordt er veel geoefend met de NLP technieken. De dagen met Robin worden fijn afgewisseld met dagen met gasttrainers. Bewust en onbewust zijn oude negatieve patronen doorbroken en heb ik mooie nieuwe inzichten gekregen om positief verder te gaan. Het mooie aan de trainer vind ik dat hij iedereen weet te raken met zijn leuke verhalen.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Een zeer inspirerende training die veel betekend tijdens mijn reis door het leven

Robin is een fijne, rustige trainer die je stap voor stap laat zien en voelen hoe je NLP in je leven kunt integreren. Zowel op persoonlijk vlak als werk gerelateerd is dit een aanrader voor iedereen die zichzelf wil leren kennen en wil groeien. Dank je wel voor de fantastische week! Weer een mooie herinnering waar ik altijd op terug kan kijken.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

De meest indrukwekkende, inspirerende, leerzame en leukste training tot nu toe in mijn leven.

Ik ben een vrouw van 34. Naast vrouw zijn een zorgzame moeder van een peuter en meest lieve partner voor mijn partner, werk ik ook part time in de zorg. Goed kunnen communiceren met mensen, mijn partner, ons kind, familie, collega’s en vrienden, was een doel van mij om te bereiken. Daarnaast vind ik het ook prettig dat ik zoveel nieuwe inzichten heb gekregen tijdens deze training en dat ik veel innerlijke rust ervaar. Zowel in lichaam als in mijn hoofd. Ik pieker niet meer zoveel en ik kan dingen die mij voorheen onrustig maakte, nu loslaten. NLP practitioner opleiding bij Robin Stevens is een cadeau voor jezelf. Je kan na deze training bewuster keuzes maken, die goed voor jou voelen, beter communiceren met anderen en positiever in het leven staan. Deze training geeft je handvatten voor het leven! Ik ben zelfs zo enthousiast, dat ik mezelf ook heb aangemeld voor de NLP Master. Het leukste tijdens de training was het samenzijn met gelijkgestemde mensen die ook meer inzichten willen krijgen en willen werken aan persoonlijke groei en zelf ontwikkeling. Samen veel lachen, af en toe een traan laten rollen en dan toch samen weer verder gaan om nog meer nieuwe inzichten te krijgen. Robin en Liza zijn echt een “dream-team” samen. Je blijft continu aandachtig luisteren wat Robin vertelt (want het is interessant en hij brengt bepaalde onderwerpen met veel humor) en Liza regelt alles tot in detail rondom de training. Ga zo door! Tot snel!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een week om nooit te vergeten, zo ongelofelijk veel inzichten gekregen over mezelf en communicatie!

Ik ben verpleegkundige van beroep en communiceer met veel verschillende mensen. Om dit te verbeteren wilde ik een opleiding volgen die me leerde beter te communiceren met anderen. Maar de opleiding bood veel meer. Ik kreeg inzichten over hoe ik met mezelf communiceerde en ook kreeg ik inzicht in de gevoelens die je jezelf soms oplegt of letterlijk aanpraat. Hierdoor werkte ik aan persoonlijke ontwikkeling en verbeterde ik ook mijn communicatie technieken. Robin laat je ontspannen door bepaalde technieken op de groep toe te passen waardoor je ook weer makkelijker leerstof tot je neemt. En door gedurende de dag theorie af te wisselen met oefeningen bleef ik steeds geboeid. Alle theorie hebben we in de praktijk gebracht waardoor ik gelijk zelfvertrouwen kreeg om het toe te passen op mijn eigen situatie. Je leert tijdens deze week veel nieuwe mensen kennen die ook bezig zijn met persoonlijke ontwikkeling en het verbeteren van communicatie wat een klik geeft en een week om nooit te vergeten. De hele week heb ik een positief gevoel gehad en bulkte ik van de energie! Nu ga ik het in de praktijk brengen, en ik heb supere heldere doelen voor ogen dankzij deze geweldige NLP opleiding dus ja ik raad het iedereen aan!!! Deze opleiding is goed voor alle beroepen en zelfs als je niet werk is het fijn voor je thuis omgeving en je persoonlijke ontwikkeling.

Bron van inspiratie

In november 2019 volgde ik de NLP Practitioner bij Robin. Op dag 3 schreef ik me in voor de Master Practitioner in juni 2020. Ook dat werden weer 10 unieke dagen. Je leert zoveel over jezelf, over de kracht van je onbewuste en over hoe je nog meer uit jezelf kunt halen. Haast ongemerkt breng je jezelf naar een hoger plan. Ook leer je hoe je anderen kunt helpen om het leven positiever tegemoet te treden en angsten los te laten. De Master Practitioner is absoluut een verdere verdieping na de Practitioner. De kwartjes zijn nog beter gevallen. De 10 dagen zijn intensief maar vliegen voorbij en geven zoveel energie. Het had van mij veel langer mogen duren. Robin geeft zijn trainingen op een eigen en unieke wijze. Integer en innemend. Aan deze opleiding houd je de rest van je leven veel plezier.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Goede investering in jezelf!

Enorm genoten en geleerd van deze 10 daagse Master Opleiding. Erg afwisselend met 3 gastdocenten naast de lessen van Robin. Robin geeft zeer prettig les met behulp van veel verhalen en metaforen, waardoor het rechtstreeks in je onbewuste komt en je het goed onthoud. Tijdens de Master ga je dieper in op de technieken van NLP, zodat je ook je eigen draai eraan kan geven. Je wordt nog bewuster van jezelf, je communicatie en hoe je verantwoordelijk bent voor hoe jij je voelt. Vanaf nu is er geen reden meer om je 'slecht' te voelen :) Naast dat de inhoud interessant/leerzaam is, is de verzorging van de opleiding goed georganiseerd en de locatie makkelijk bereikbaar met veel gratis parkeerplaatsen. Al met al een goede investering in jezelf, zeker een aanrader. Zou hem zelfs zelf wel voor de 2e keer wel willen volgen...

MOOI!

Met veel plezier kijk ik terug op mijn NLP Master Practitioner welke ik bij Robin Stevens heb gevolgd de afgelopen 10 dagen. De opleiding is gestart op 2e pinksterdag, de dag dat de kroegen weer open gingen. Ik heb lang getwijfeld of een Master in 10 dagen wel iets voor mij zou zijn. De verwerking van indrukken, opnemen van leerstof, zou het allemaal wel blijven hangen. Na deze 10-daagse ben ik tot de conclusie gekomen dat het voor mij goed gewerkt heeft om 10 dagen achtereen met een groep van 20 personen bezig te zijn met hetgeen ik in de Practitioner geleerd heb. 10 dagen in een “BubbeL” zitten en met elkaar werken is een prima iets om tot goede resultaten te komen. Je blijft er in “hangen” en wordt niet door de waan van de dag (af)geleid. Hieraan is zeker ook debet aan dat ik heb overnacht in een B&B in de nabijheid van Nijkerk en ’s avonds lekker de bossen in kon met de fiets of wandelen en kon ontspannen zonder mij druk te hoeven maken over dagelijkse beslommeringen. Robin had drie dagen ingeruimd voor gastsprekers, verspreid over de 10 dagen. Een welkome afwisseling. Stemvorming, yoga, presenteren, ademcoach. Met focus en controle kun je een hoop bereiken. Naast dat alles heb ik weer veel over mij zelf geleerd, emoties mogen delen, 10 dagen uit mijn comfortzone gaan, wat op zich al een overwinning is en ik merk dat de technieken dieper zijn geland en “meer” bereikbaar is geworden. Een anders mens geworden.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

In alle opzichten de moeite waard!

De 10 aaneengesloten dagen van deze master practioner training zijn voor mij omgevlogen. Een grote loftrompet voor zowel de inhoud, uitvoering als organisatie van deze dagen. Robin weet daarnaast een goede combinatie te vinden tussen verhalen vertellen met veel humor en praktische oefeningen te doen. Door een aantal gasttrainers te gebruiken blijft het gevarieerd en inspirerend. Al met al is mijn NLP hart er nog een stuk sneller van gaan kloppen en ik ga hier zonder twijfel in verder. Robin en Liza, nogmaals bedankt!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Na een tiendaagse practitioner in 2018 waren mijn broer en ik al enorm enthousiast en nu op mijn 23ste, was het moment om op de kennis die we toen hadden opgedaan voort te borduren met de Master, wat we hadden geleerd was namelijk een beetje weggezakt. Na de 10daagse bij Robin ben ik nog enthousiaster wat betreft NLP dan ooit. In het begin was ik wellicht een beetje sceptisch, omdat bepaalde 'technieken' leren met bepaalde namen om je leven te verbeteren niet zo in mijn straatje past, echter heeft deze Master me laten inzien dat het uiteindelijk vooral gaat om alle zintuigen die we tot onze beschikking hebben, en de technieken zijn o.a. zeer goede ezelsbruggetjes om 'je leven leuker maken' makkelijker in de praktijk te brengen. Alles wat ik heb geleerd is in essentie zó simpel, en tegelijkertijd waardevoller dan wat voor investering dan ook. Een buitengewone investering in jezelf, je leven, in je relaties, en een 360 graden draai wat betreft je kijk op de wereld is wat het mij bracht. In deze Master ga je weer een heel stuk dieper op de inhoud van NLP waarbij je heel creatief moet zijn soms en ook zeker uit je comfort-zone wordt getrokken; maar ook hier ben ik van perspectief veranderd want op een gegeven moment wilde ik gewoon fouten maken zodat ik er extra uit zou halen en maximaal zou groeien. De dagen zijn afwisselend, maar alles wordt behandeld, en ik vond het zelfs jammer toen de 10 dagen over waren, ook al kan het wel intensief zijn omdat je zo ontzettend veel oefent, leert en ontdekt over jezelf. Ik vind Robin zo'n inspirerend persoon om naar te luisteren en ik heb heel veel van hem geleerd door de bijzondere en vaak nuchtere verhaaltjes die hij vertelde, zijn gevoel voor humor en metaforen die hij gebruikte, was het een fantastisch kloppend geheel wat nooit saai werd. Al met al een DIKKE AANRADER en het méér dan waard voor iedereen die NLP naar een hoger leven wilt tillen.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Robin geeft op een ontspannen en hummoristiche wijze de NLP trainingen.

Mijn ervaring, Op mijn 66e besloot ik om alleen naar Portugal te gaan (vond het best stoer van mij zelf) om de 7 daagse opleiding NLP Practitioner te gaan volgen, in het hotel aan gekomen hoorde ik dat we met 35 personen in de leeftijd van 28 tot 66 jaar, wij hadden een leuke groep waarbij de leeftijd geen rol speelde. Ik werk als zzper in de particuliere thuiszorg. De NLP Practitioner opleiding ben ik gaan volgen om positiever in het leven te staan en verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen gevoelens Ik heb geleerd hoe je stap voor stap veranderingen kunt brengen in bep. situaties. De opleiding was goed georganiseerd, de lessen waren best pittig maar Robin bracht het komisch en luchtig ,en door te oefenen met mekaar werd de situatie duidelijk. En er stond koffie thee water sapjes en gebak klaar, tijdens de pauze. Daarbij kon je optioneel kiezen voor Yoga deze werd gegeven door Liza heel ontspannen. Als je nu nog twijfelt om NLP Practitioner te gaan volgen hoop ik dat ik je over de eindstreep heb getrokken, gewoon doen, en je hart volgen je gaat voor je eigen geluk!!