Deskundige NLP Trainer met veel ervaring en humor

Als docent op een Gymnasium ben je kritisch waar je de NLP Opleiding het beste kunt volgen. Robin Stevens is een zeer deskundige trainer met een warme persoonlijkheid. Inhoudelijk sterk met herkenbare voorbeelden. De groepssamenstelling is divers, zodat je onderling verschillende inzichten kunt uitwisselen. Veel geleerd op een ontspannen manier met een deskundige trainer en fijne groep. Aanrader voor iedereen!

Wat een top training!

Hoi! Ik ben Manon en werk op dit moment nog als inkoper. Ik heb de NLP Practitioner opleiding en de NLP Master Practitioner opleiding bij Robin gevolgd en ik kan niet anders zeggen: wat ben ik geïnspireerd! Tijdens de Practitioner opleiding kwam ik erachter hoeveel belemmerende overtuigingen ik voor mezelf heb gecreëerd en hoezeer deze me beperken om stappen te maken in mijn leven. Zo ben ik eigenlijk al jarenlang niet meer gelukkig in mijn werk maar weerhield het vaste contract en alle zekerheden daaromheen me om iets anders te gaan doen. Tijdens de Practitioner heb ik een groot deel van deze overtuigingen los kunnen laten m.b.v. de NLP technieken. Dit gaf al zoveel ruimte om anders naar de dingen te gaan kijken, waardoor ik besloot ook de NLP Master opleiding te gaan doen. Wat was het geweldig om nog eens tien dagen aan de slag te gaan met NLP. Het oefenen met mijn groepsgenoten heeft me veel geleerd, zoals dat ik er mag zijn als persoon en coach. De ademsessie samen met het ijsbad maakten mij nog maar eens goed duidelijk dat je mindset zoveel doet voor hoe je dingen beleefd. En dat werkt op allerlei vlakken door. Ik besef me nu dat ik ruimte in kan en mag nemen, wat een geweldig gevoel. Het voelt alsof ik mezelf meer en vaker op de eerste plaats zet en beter kan voelen waar ik energie van krijg. Tijdens de Master heeft Robin heeft me laten beseffen dat we niet met alle gedachtes die we hebben iets moeten doen en vooral niet allemaal serieus hoeven te nemen. Dat we soms ook dingen los mogen laten of bij een ander mogen houden. De Master is nu een paar maanden geleden en ik ben de eerste stappen aan het zetten naar voor mezelf beginnen, ik wil graag kindercoach worden en gaan werken met ouders en hun (hoogsensitieve) kinderen. Van dit idee alleen al krijg ik zoveel energie! Al met al een toptraining, een training waar ik voor de rest van mijn leven iets aan heb en iedereen kan aanraden!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Niet verwacht... maar echt 'life changing'!!

Ik ging hier best open en enthousiast in, maar ging er niet vanuit dat het zoveel impact zou hebben op mij. Tijdens en na de training ervaarde ik beetje bij beetje een soort "switch" in mezelf wat de dagen na de training alleen nog maar heeft doorgezet en nog steeds gaande is. Alsof de dingen die ik al vaker had gehoord en wel 'wist', nu écht binnen kwamen op een heel ander niveau. Dat ik dingen op een ander niveau ging ervaren en voelen en het allemaal klikte. Zowel op persoonlijk vlak als in mijn werk als coach en trainer. De manier waarop Robin je meeneemt in deze opleiding is echt subliem. Ik heb op zoveel vlakken dingen geleerd als het gaat om persoonlijke doorbraken, NLP-technieken maar zeker ook als trainer. Geweldig! Ik zou iedereen deze week aanraden.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Mooiste kado dat je aan jezelf kunt geven!

Mijn naam is Mike. Ik ben 35 jaar en ZZP'er in de recruitment. Sinds +-2 jaar ben ik mij aan het interesseren in persoonlijke ontwikkeling. Tijdens het beluisteren van een podcast aflevering van Robin is mijn interesse ontstaan in NLP. Zijn toegankelijkheid en nuchterheid spraken mij aan, waardoor ik heb besloten om voor Robin Stevens te kiezen. Het doel was voor mij om helderheid te krijgen over mijn relatie(s), werk en de communicatie met mijzelf. Door het doen van de oefeningen met elkaar werd ik mij steeds meer bewust van mijn blokkades. Praktisch was het om met taalpatronen te oefenen. Deze zijn zinvol om te gebruiken in mijn werk of met mijn kids om onbewust invloed uit te oefenen. Robin is een kei in het vertellen van verhalen. Hij voelt de groep ontzettend goed aan en weet je 7 dagen lang te boeien. Liza(zijn vriendin) wil ik tevens ook bedanken voor de organisatie. Groet, Mike

Fantastische ervaring

Hoi, Mijn naam is Geert Benckhuisen en ik ben commercieel medewerker. Ik heb in eerste instantie de opleiding NLP Practitioner gevolgd om dit tie te kunnen gaan passen in mijn coaching en voor mijn verdere ontwikkeling als coach. Tijdens de opleiding zijn er voor mij veel “ kwartjes gevallen”. Zaken die mij in het dagelijkse leven hebben tegengehouden. Zaken die dieper zaten dan ik dacht. De opleiding heeft mij mijn “zijn” teruggegeven. En iedere dag zijn er nieuwe ontwikkelingen in mij. De manier waarop de opleiding wordt gegeven door Robin, is erg prettig. Door zijn eigen ervaringen en de verhalen die hij hij verteld raak je je bewust van veel zaken waar jezelf nooit aan gedacht hebt. Ook de begeleiding van Liza en bij deze opleiding van Anne-Mariecke en Linda Is bijzinder fijn. Tijdens de opleiding worden er tools aangereikt die je voor jezelf en voor anderen kunt gebruiken, want je wilt dat anderen dit ook mogen ervaring. Of je deze opleiding zakelijk wilt gaan volgen of prive, ik kan hem ten zeerste aanraden. Er gaat een wereld voor je open. Ik zal ook zeker de Masteropleiding gaan volgen. Geef het jezelf kado. Je bent t waard!!!

Mega inspirerende week

Afgelopen week heb ik De NLP Practitioner opleiding gedaan bij Robin. Ik ben deze opleiding gaan doen nadat ik zijn boek had gelezen 'de kracht van NLP'. Ik zocht naar een training om beter te leren communiceren , zelfinzicht te vergroten en te leren wat NLP nog meer te bieden heeft. De opleiding heeft mijn verwachtingen ver overtroffen en heb meer over mezelf, mijn omgeving en communicatie geleerd dan ik had durven dromen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Mijn ervaring in één woord: fantastisch!

Mijn naam is Mark, 39 jaar, zelfstandig marketing manager in de evenementenbranche en heb begin september 2020 de NLP Practitioner opleiding gevolgd. De reden van mijn inschrijving is dat ik het belangrijk vind om mijn leven van tijd tot tijd te evalueren en zo nodig bij te sturen, heerlijk algemeen dus - met een open mind het (voor mij) 'diepe' in gesprongen. Na de eerste dagen te hebben ervaren hoe het voelt om nare gevoelens en gedachten om te draaien was ik al in de zevende hemel: met een smile en flinke dosis energie de dag beginnen en met een nog grotere smile in de auto richting huis is de basis! Vanaf het tweede blok doken wij onder begeleiding van Liza en Robin in de taalpatronen; zeer interessant en heel aangenaam hoe goed deze training is opgebouwd. Met behulp van veel praktische voorbeelden/oefeningen blijft elk onderwerp letterlijk in het geheugen gegrift waardoor het makkelijk en super leuk is om deze in de praktijk, zowel privé als zakelijk, toe te passen. De samenwerking, positieve vibes en mate hoe deze twee fijne mensen elkaar aanvullen is daarnaast uniek en zal ik niet vergeten. Ik raad iedereen (ja, iedereen) aan deze opleiding te volgen simpelweg omdat dit per direct jouw leven en dus ook de rest van de wereld duizend maal leuker maakt. Door Liza, Robin en de rest van de groep heb ik de connectie met mijn 'echte' zelf weer hersteld en dat is oprecht het mooiste cadeau wat je iemand kan geven. Op een schaal van één tot tien: een elf!

Heerlijk, 10 dagen onderdompelen in mooie ervaringen

Ik heb in november 2019 de Practitioner gedaan bij Robin en dat was voor mij echt een geweldige ervaring. Ik heb me direct opgegeven voor de Master en die heb ik in juni 2020 gedaan. Door Corona was de groep wat kleiner (wat ik heel prettig vond) en was het even aanpassen aan de regels maar dat was geen probleem. 10 dagen lang even alleen maar met mezelf bezig zijn was een cadeautje. Ik heb veel inzichten gekregen waar in nu in mijn dagelijkse leven iets aan heb, zowel zakelijk als prive. Robin weet je echt te boeien met zijn kennis, afgewisseld met leuke grappen en persoonlijke anekdotes. De cursus wordt heel mooi opgebouwd met verschillende gastsprekers. Ik ben mezelf meerdere malen keihard tegengekomen om daarna mijn kroon weer op te zetten en vol goede moed weer door te gaan. Een ervaring en les rijker. Ik zou mezelf dit elk jaar wel cadeau willen geven.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Een ontspannen leerzame training met humor, plezier en bewustwordingen. Een aanrader bij zelf o

Wat vond ik het een mooie training en wat was de training goed opgebouwd en afgerond. Bijzonder om te ervaren hoe eigen processen onbewust aangeraakt worden om ermee aan de slag te gaan. Robin, de manier waarop je presenteerde en ook de humor waarmee je de NLP inhoud overbracht.... Heel knap! Dat is een eigenschap welke niet veel mensen bezitten. Naast jou, een groot compliment voor Liza, alles was perfect georganiseerd en jij had oog voor details. SUPER! Ik wil jullie bedanken voor de inzichten die ik heb gekregen, de bewustwording van mijn eigen gedachten met het zelf creëeren van eigen gedachten, en de mogelijkheid dit om te draaien met positieve en eenvoudige snelle methodes. Het was een ontspannen leerzame training met veel humor, plezier en bewustwordingen. Een aanrader bij zelf ontwikkeling.

Super waardevolle training!

De master opleiding van Robin Stevens is een echte aanrader voor iedereen die wil werken aan persoonlijke ontwikkeling! Op een ontspannen manier wordt er veel geoefend met de NLP technieken. De dagen met Robin worden fijn afgewisseld met dagen met gasttrainers. Bewust en onbewust zijn oude negatieve patronen doorbroken en heb ik mooie nieuwe inzichten gekregen om positief verder te gaan. Het mooie aan de trainer vind ik dat hij iedereen weet te raken met zijn leuke verhalen.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Een zeer inspirerende training die veel betekend tijdens mijn reis door het leven

Robin is een fijne, rustige trainer die je stap voor stap laat zien en voelen hoe je NLP in je leven kunt integreren. Zowel op persoonlijk vlak als werk gerelateerd is dit een aanrader voor iedereen die zichzelf wil leren kennen en wil groeien. Dank je wel voor de fantastische week! Weer een mooie herinnering waar ik altijd op terug kan kijken.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

De meest indrukwekkende, inspirerende, leerzame en leukste training tot nu toe in mijn leven.

Ik ben een vrouw van 34. Naast vrouw zijn een zorgzame moeder van een peuter en meest lieve partner voor mijn partner, werk ik ook part time in de zorg. Goed kunnen communiceren met mensen, mijn partner, ons kind, familie, collega’s en vrienden, was een doel van mij om te bereiken. Daarnaast vind ik het ook prettig dat ik zoveel nieuwe inzichten heb gekregen tijdens deze training en dat ik veel innerlijke rust ervaar. Zowel in lichaam als in mijn hoofd. Ik pieker niet meer zoveel en ik kan dingen die mij voorheen onrustig maakte, nu loslaten. NLP practitioner opleiding bij Robin Stevens is een cadeau voor jezelf. Je kan na deze training bewuster keuzes maken, die goed voor jou voelen, beter communiceren met anderen en positiever in het leven staan. Deze training geeft je handvatten voor het leven! Ik ben zelfs zo enthousiast, dat ik mezelf ook heb aangemeld voor de NLP Master. Het leukste tijdens de training was het samenzijn met gelijkgestemde mensen die ook meer inzichten willen krijgen en willen werken aan persoonlijke groei en zelf ontwikkeling. Samen veel lachen, af en toe een traan laten rollen en dan toch samen weer verder gaan om nog meer nieuwe inzichten te krijgen. Robin en Liza zijn echt een “dream-team” samen. Je blijft continu aandachtig luisteren wat Robin vertelt (want het is interessant en hij brengt bepaalde onderwerpen met veel humor) en Liza regelt alles tot in detail rondom de training. Ga zo door! Tot snel!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een week om nooit te vergeten, zo ongelofelijk veel inzichten gekregen over mezelf en communicatie!

Ik ben verpleegkundige van beroep en communiceer met veel verschillende mensen. Om dit te verbeteren wilde ik een opleiding volgen die me leerde beter te communiceren met anderen. Maar de opleiding bood veel meer. Ik kreeg inzichten over hoe ik met mezelf communiceerde en ook kreeg ik inzicht in de gevoelens die je jezelf soms oplegt of letterlijk aanpraat. Hierdoor werkte ik aan persoonlijke ontwikkeling en verbeterde ik ook mijn communicatie technieken. Robin laat je ontspannen door bepaalde technieken op de groep toe te passen waardoor je ook weer makkelijker leerstof tot je neemt. En door gedurende de dag theorie af te wisselen met oefeningen bleef ik steeds geboeid. Alle theorie hebben we in de praktijk gebracht waardoor ik gelijk zelfvertrouwen kreeg om het toe te passen op mijn eigen situatie. Je leert tijdens deze week veel nieuwe mensen kennen die ook bezig zijn met persoonlijke ontwikkeling en het verbeteren van communicatie wat een klik geeft en een week om nooit te vergeten. De hele week heb ik een positief gevoel gehad en bulkte ik van de energie! Nu ga ik het in de praktijk brengen, en ik heb supere heldere doelen voor ogen dankzij deze geweldige NLP opleiding dus ja ik raad het iedereen aan!!! Deze opleiding is goed voor alle beroepen en zelfs als je niet werk is het fijn voor je thuis omgeving en je persoonlijke ontwikkeling.

Bron van inspiratie

In november 2019 volgde ik de NLP Practitioner bij Robin. Op dag 3 schreef ik me in voor de Master Practitioner in juni 2020. Ook dat werden weer 10 unieke dagen. Je leert zoveel over jezelf, over de kracht van je onbewuste en over hoe je nog meer uit jezelf kunt halen. Haast ongemerkt breng je jezelf naar een hoger plan. Ook leer je hoe je anderen kunt helpen om het leven positiever tegemoet te treden en angsten los te laten. De Master Practitioner is absoluut een verdere verdieping na de Practitioner. De kwartjes zijn nog beter gevallen. De 10 dagen zijn intensief maar vliegen voorbij en geven zoveel energie. Het had van mij veel langer mogen duren. Robin geeft zijn trainingen op een eigen en unieke wijze. Integer en innemend. Aan deze opleiding houd je de rest van je leven veel plezier.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Goede investering in jezelf!

Enorm genoten en geleerd van deze 10 daagse Master Opleiding. Erg afwisselend met 3 gastdocenten naast de lessen van Robin. Robin geeft zeer prettig les met behulp van veel verhalen en metaforen, waardoor het rechtstreeks in je onbewuste komt en je het goed onthoud. Tijdens de Master ga je dieper in op de technieken van NLP, zodat je ook je eigen draai eraan kan geven. Je wordt nog bewuster van jezelf, je communicatie en hoe je verantwoordelijk bent voor hoe jij je voelt. Vanaf nu is er geen reden meer om je 'slecht' te voelen :) Naast dat de inhoud interessant/leerzaam is, is de verzorging van de opleiding goed georganiseerd en de locatie makkelijk bereikbaar met veel gratis parkeerplaatsen. Al met al een goede investering in jezelf, zeker een aanrader. Zou hem zelfs zelf wel voor de 2e keer wel willen volgen...

MOOI!

Met veel plezier kijk ik terug op mijn NLP Master Practitioner welke ik bij Robin Stevens heb gevolgd de afgelopen 10 dagen. De opleiding is gestart op 2e pinksterdag, de dag dat de kroegen weer open gingen. Ik heb lang getwijfeld of een Master in 10 dagen wel iets voor mij zou zijn. De verwerking van indrukken, opnemen van leerstof, zou het allemaal wel blijven hangen. Na deze 10-daagse ben ik tot de conclusie gekomen dat het voor mij goed gewerkt heeft om 10 dagen achtereen met een groep van 20 personen bezig te zijn met hetgeen ik in de Practitioner geleerd heb. 10 dagen in een “BubbeL” zitten en met elkaar werken is een prima iets om tot goede resultaten te komen. Je blijft er in “hangen” en wordt niet door de waan van de dag (af)geleid. Hieraan is zeker ook debet aan dat ik heb overnacht in een B&B in de nabijheid van Nijkerk en ’s avonds lekker de bossen in kon met de fiets of wandelen en kon ontspannen zonder mij druk te hoeven maken over dagelijkse beslommeringen. Robin had drie dagen ingeruimd voor gastsprekers, verspreid over de 10 dagen. Een welkome afwisseling. Stemvorming, yoga, presenteren, ademcoach. Met focus en controle kun je een hoop bereiken. Naast dat alles heb ik weer veel over mij zelf geleerd, emoties mogen delen, 10 dagen uit mijn comfortzone gaan, wat op zich al een overwinning is en ik merk dat de technieken dieper zijn geland en “meer” bereikbaar is geworden. Een anders mens geworden.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

In alle opzichten de moeite waard!

De 10 aaneengesloten dagen van deze master practioner training zijn voor mij omgevlogen. Een grote loftrompet voor zowel de inhoud, uitvoering als organisatie van deze dagen. Robin weet daarnaast een goede combinatie te vinden tussen verhalen vertellen met veel humor en praktische oefeningen te doen. Door een aantal gasttrainers te gebruiken blijft het gevarieerd en inspirerend. Al met al is mijn NLP hart er nog een stuk sneller van gaan kloppen en ik ga hier zonder twijfel in verder. Robin en Liza, nogmaals bedankt!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Na een tiendaagse practitioner in 2018 waren mijn broer en ik al enorm enthousiast en nu op mijn 23ste, was het moment om op de kennis die we toen hadden opgedaan voort te borduren met de Master, wat we hadden geleerd was namelijk een beetje weggezakt. Na de 10daagse bij Robin ben ik nog enthousiaster wat betreft NLP dan ooit. In het begin was ik wellicht een beetje sceptisch, omdat bepaalde 'technieken' leren met bepaalde namen om je leven te verbeteren niet zo in mijn straatje past, echter heeft deze Master me laten inzien dat het uiteindelijk vooral gaat om alle zintuigen die we tot onze beschikking hebben, en de technieken zijn o.a. zeer goede ezelsbruggetjes om 'je leven leuker maken' makkelijker in de praktijk te brengen. Alles wat ik heb geleerd is in essentie zó simpel, en tegelijkertijd waardevoller dan wat voor investering dan ook. Een buitengewone investering in jezelf, je leven, in je relaties, en een 360 graden draai wat betreft je kijk op de wereld is wat het mij bracht. In deze Master ga je weer een heel stuk dieper op de inhoud van NLP waarbij je heel creatief moet zijn soms en ook zeker uit je comfort-zone wordt getrokken; maar ook hier ben ik van perspectief veranderd want op een gegeven moment wilde ik gewoon fouten maken zodat ik er extra uit zou halen en maximaal zou groeien. De dagen zijn afwisselend, maar alles wordt behandeld, en ik vond het zelfs jammer toen de 10 dagen over waren, ook al kan het wel intensief zijn omdat je zo ontzettend veel oefent, leert en ontdekt over jezelf. Ik vind Robin zo'n inspirerend persoon om naar te luisteren en ik heb heel veel van hem geleerd door de bijzondere en vaak nuchtere verhaaltjes die hij vertelde, zijn gevoel voor humor en metaforen die hij gebruikte, was het een fantastisch kloppend geheel wat nooit saai werd. Al met al een DIKKE AANRADER en het méér dan waard voor iedereen die NLP naar een hoger leven wilt tillen.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Robin geeft op een ontspannen en hummoristiche wijze de NLP trainingen.

Mijn ervaring, Op mijn 66e besloot ik om alleen naar Portugal te gaan (vond het best stoer van mij zelf) om de 7 daagse opleiding NLP Practitioner te gaan volgen, in het hotel aan gekomen hoorde ik dat we met 35 personen in de leeftijd van 28 tot 66 jaar, wij hadden een leuke groep waarbij de leeftijd geen rol speelde. Ik werk als zzper in de particuliere thuiszorg. De NLP Practitioner opleiding ben ik gaan volgen om positiever in het leven te staan en verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen gevoelens Ik heb geleerd hoe je stap voor stap veranderingen kunt brengen in bep. situaties. De opleiding was goed georganiseerd, de lessen waren best pittig maar Robin bracht het komisch en luchtig ,en door te oefenen met mekaar werd de situatie duidelijk. En er stond koffie thee water sapjes en gebak klaar, tijdens de pauze. Daarbij kon je optioneel kiezen voor Yoga deze werd gegeven door Liza heel ontspannen. Als je nu nog twijfelt om NLP Practitioner te gaan volgen hoop ik dat ik je over de eindstreep heb getrokken, gewoon doen, en je hart volgen je gaat voor je eigen geluk!!

Gewoon doen!

Als ik vooraf had geweten wat ik nu weet had ik niet zo lang getwijfeld om de NLP practitioner te volgen bij Robin. Onder het mom van de kwaliteiten op mijn werk uitbreiden kwam ik erachter dat ik er vooral heel veel winst uithaalde voor mijzelf en mijn privé omgeving. Praktische tools waarmee ik direct aan de slag kan, hoe fijn is dat. Mijn valkuil is alles willen begrijpen en leren wat er in deze week besproken is. Dat lukt me helaas niet want er komt zoveel langs, maar ik weet wel zeker dat ik verder wil gaan met NLP. Het is vaak zo logisch dat ik niet begrijp dat er niet meer aandacht voor is in het dagelijks leven. Zo'n investering is absoluut de moeite waard, niet twijfelen maar doen (zegt de grootste twijfelaar die er is, daar moet ik nog aan werken :-)

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een fantastische training waarin bewustwording voor mij centraal stond

De NLP Practitioner opleiding was voor mij een nieuwe ervaring en ik ben heel erg blij dat ik deze training kon volgen. Als relatiebeheerder bij een vermogensbeheerder had ik al verschillende sales en presentatietrainingen gevolgd. Samen met een collega hebben we een training uitgezocht die ons nieuwe ervaringen en inzichten kon brengen. En daarin is Robin ook meer dan geslaagd. De week in Tavira heb ik ervaren als heel erg inspirerend waarin je veel leert aan de hand van praktijkvoorbeelden. De mix tussen leren en oefenen was goed. En ik ervaarde de groep met verschillende mensen en de sfeer binnen de groep als heel prettig en gezellig. Doordat de training in Portugal werd gegeven op een fantastische locatie kon je bovendien echt even los komen van het leven en werk in Nederland. De combinatie van de training met de yoga sessies was ook heel fijn en Robin en Liza vullen elkaar daar op een fantastische manier in aan. Terugkijkend op de training denk ik dat het voor mij heel erg leerzaam was. Naast veel nieuwe inzichten in het gedrag van mensen is ook bewustzijn over de keuzes die je maakt in het leven en in je werk voor mij een belangrijk aspect geweest. Al met al een supermooie ervaring om dit mee te maken!

Waanzinnig leuk!

Echt een waanzinnige ervaring in Portugal gehad! Ik ben een 28 jarige ondernemer uit Utrecht en ben deze opleiding gaan doen omdat ik een lifecoach en businesscoach wil worden om mensen (gratis) te gaan helpen om de beste versie van zichzelf te worden 🙌 Door het boek van Robin te lezen (De Kracht van NLP - aanrader!) ben ik geinspireerd geraakt om een NLP Practioner te volgen. Ik heb via Springest geprobeerd het een en ander te vergelijken en toen bedacht ik mij dat de auteur van het boek eventueel ook een opleiding zou aanbieden. Eenmaal op de website van Robin aangekomen, zag ik tot mijn verrassing dat hij de opleiding in Portugal organiseerde en toen voelde het direct als een "fuck yes!". De week bij Robin is echt heel leuk, het is ontzettend knap hoe hij je 7 dagen aan zijn lippen kan laten hangen, want damn wat kan die man grappige en interessante verhalen vertellen! We hebben de hele week ook yoga gedaan en Liza (vriendin van Robin) is echt een topper! ❤️ Thanks voor de fantastische ervaring die mij weer een stuk bewuster heeft gemaakt van mijzelf en mijn omgeving. Ik merk dat ik nu op een andere manier (naar zowel mijzelf als omgeving) luister en dat geeft het gevoel van controle op je eigen gevoel en dat van anderen, echt next level communicatie! Als er iemand graag contact wil leggen om nog wat meer informatie te krijgen dan sta ik daar altijd voor open 🎉 Groetjes, Berend

Bewustwording,dankbaar en blij

Alweer bijna een week thuis na een bijzondere week in Tavira. De eerste dagen zoveel in je hoofd dat ik dacht eerst even "landen". Dat"landen" lukt aardig maar er blijft nog zoveel over! Zoveel veranderd, zoveel wat je mee neemt in je verdere leven. Nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou durven doen. Een nichtje vertelde me dat ze een NLP opleiding aan het doen was en dat zoiets ook echt iets voor mij zou zijn. Ik reageerde met: nee, dat kan ik echt niet. Toch nieuwsgierig geworden keek ik op internet naar opleidingen en zag dat in Nijkerk 1 daagse trainingen gegeven werden, "De kracht van NLP". Een dag om te kijken en te ervaren, dat was wel te overzien. Wat kwam ik blij en enthousiast thuis en het het idee om de training NLP practitioner te gaan volgen werd steeds sterker. Ik besloot om me op te geven om in november de training te gaan doen. Eind augustus kwam er mail dat deze training ook in Portugal werd gegeven.Gesteund door het thuisfront en na een gesprekje met Liza de datum omgezet naar eind januari in Portugal. Nooit alleen op reis geweest, 63 lentes jong, wat een avontuur. Het heeft me zoveel gebracht. Dankbaar, blij , meer zeker van mezelf maar vooral bewustwording. De afgelopen week , privé en in mijn werk heeft iedereen die ik ontmoette een grote lach op zijn of haar gezicht gekregen. Hoe leuk is dat! De training, yoga en meditatie, hotel en omgeving en niet te vergeten de mooie mensen maakte het tot een heel bijzondere week! Mooiste cadeau aan jezelf!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Het beste cadeau voor jezelf en...

Als 50 jarige ondernemer van een(....) ijssalon in Renesse was ik in september 2018 in Nijkerk bij de NLP training voor 1 dag van Robin Stevens. Toen voelde ik al dat ik meer hiervan wilde. De winter is voor mij de tijd om te reizen en naast vakantie zoek ik graag reizen die mij ook persoonlijk ontwikkelen. Na een maand Spaanse cursus in Spanje werd het een NLP reis naar Tavira in Portugal. Tavira pakt je gelijk. Wat een heerlijk dorp met zalige restaurants voor erg goedkope top maaltijden. Het hotel is super en nog steeds, want ik ben na de training nog een week hier. Na mijn jogging ronde ging ik elke dag naar de fascinerende, boeiende en leerzame yoga/meditatie lessen van Liza. Daarna de NLP training van Robin. Wow wat is hij daar goed in. Op natuurlijke wijze neemt hij je mee op reis naar vooral je onbewuste. En het werkt, nu ik als enige nog hier in Tavira verblijf begint eea te landen. Wat een heerlijke vibe. Ik ben maandag nog naar de training zaal geweest en ik voelde enorm wat een groei ik hier door gemaakt heb. Naast mooie vriendschappen is het vooral een must do voor jezelf. Dit werkt privé en zakelijk door. Het mooiste cadeau wat je jezelf kan geven, dus ja een aanrader. En door de ambiance en omgeving werkt het nog intenser dan in Nederland. Dus ik heb mijn NLP taal technieken al op Robin los gelaten om de vervolg training (master NLP) hier ook te doen. Eigenlijk is het net als het eten van top ambachtelijk Italiaans ijs: je neemt een hapje en er gebeurt van alles van binnen wat niet helemaal te beschrijven is, en dat geeft je dat ene unieke, zalige gevoel. Bedankt allemaal!!

Het was echt top!

Ik ben een ondernemer in de mode en ben 46 lentes jong. Nlp sprak me al een tijdje aan en omdat ik voor mijn werk wat verdieping zocht, om mensen beter te begrijpen en in te schatten en ook om zelf beter te leren communiceren, besloot ik me aan te melden voor deze training. Toen ik zag dat het in Portugal was, heb ik meteen geboekt. Het fijne in Portugal is dat je er helemaal in kunt duiken en er 24 uur per dag mee aan de slag kunt gaan. De ambiance van de geweldige locatie, vriendelijke mensen en een lekker zonnetje spelen ook nog eens positief mee. 'S ochtends beginnen met een heerlijke yoga les gegeven door Lisa en dan na een kop koffie of thee verder met Robin. Doordat Robin zijn eigen verhalen deelt en voorbeelden noemt krijg je de theorie super practisch aangeboden. Na duidelijke uitleg ga je aan de slag om met elkaar te oefenen. en dan ga je voelen wat er gebeurt. Als afsluiting gaf Lisa weer een heerlijke meditatie of yogales. De combinatie was top! Voor mij was deze curcus een groot kado, zowel zakelijk als privé heb ik heel veel positieve ervaringen mee naar huis genomen. Robin vertelt zo boeiend dat je niet anders kunt dan luisteren en wat hebben we veel gelachen.... en ook af en toe gehuild. we werden geraakt en dan heb je het beste effect dat je creëren kunt. Op deze manier blijft de lesstof hangen en is het gelukkig niet puur theoretisch je vol laten stoppen. Ik hoop dat jij jezelf deze curcus gunt, het verrijkt je leven! lieve Robin en Lisa, hartelijk dank en natuurlijk ook alle fijne medecurcisten 🙏🏻 Saskia uit Venlo