Gelukkiger, rustiger, meer vertrouwen in mijzelf en welke fijne dingen er nog gaan komen.

Mijn naam is Willy Mohr, 58 jaar jong, gelukkig getrouwd, lieve kids, 4 kleinkinderen en een superleuke baan als POH GGZ volwassenen en jeugd in een leuke huisartsenpraktijk in Gemeente Rotterdam. Ik had al heel veel trainingen gehad, vooral over processen en inhoud. Echter, ik besloot mijzelf eind 2022, om mijzelf een cadeau te geven een NLP training. Deze stond al lang op mijn lijstje, maar op de een of andere manier kwam het er niet van. Totdat ik een podcast hoorde waar Robin Stevens aan het woord was. 'Wauw' dacht ik, dit spreekt mij aan. De manier waarop hij spreekt, uitleg geeft, ik dacht echt dit wordt feestje. Dit is ook echt geheel waarheid geworden. Wat een mooie, levensveranderende ervaring. Ik gun het iedereen om dit te ervaren. Heb ook mijn volwassen kinderen deze training aangeraden omdat dit zoveel in ontwikkeling zet. Ook in mijn werk gebruik ik nu al dagelijks de technieken, wat werkt dat super. Op naar de master!

zonder twijfel

Jezelf goed voelen is een keuze die je zelf elk moment kunt maken. Hoe mooi kan je leven zijn! Met de technieken van Robin is dit kind eenvoudig.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Beste keuze die ik kon maken

Mijn naam is Eva, ik ben 26 jaar oud en heb een eigen bedrijf. Voordat ik aan de NLP Practitioner opleiding begon had ik de neiging om mezelf regelmatig voorbij te lopen (altijd op standje 'knallen en doorgaan'). Hoewel ik lang heb getwijfeld om de opleiding te volgen (want, zomaar een week vrij nemen, kan dat wel?) voelde ik ergens dat ik het gewoon moest gaan doen.. Wat ben ik blij dat ik mezelf dit gegund heb! Door vaker naar binnen te keren, heb ik leren stilstaan bij wat mijn gedachten en lichaam mij vertellen. Ik ben me bewust geworden van belemmerende overtuigingen en heb geleerd hoe ik deze kan ombuigen naar nieuwe, helpende overtuigingen. Daarbij voel ik welke richting ik op wil (zowel persoonlijk als zakelijk) en ben ik mij bewust geworden van de dingen die echt belangrijk voor mij zijn. Dank Robin en Lisa voor de fijne, gezellige en leerzame week. Jullie hebben zo'n mooie training neergezet, een cadeau dat ik iedereen zou gunnen!

Waanzinnig

Een paar jaar geleden had ik het idee dat de wereld om mij heen, figuurlijk, in brand stond. Mijn leven was gehaast en persoonlijk werd ik steeds afstandelijker, mijn relatie werd stond op het spel waardoor ik wel moest veranderen. Ik kwam bij Robin en Liza terecht nadat ik een traject op persoonlijk ontwikkeling was gestart. De training bij Robin en Liza was voor mij life changing De manier hoe Robin en Liza de trainingen indelen zijn voor mij veelzeggend. Doordat het puur is en met eigen verhalen nemen ze je mee op reis. De technieken die je uitgelegd krijgt zijn makkelijk toepasbaar waardoor jij ze ook kan toepassen in jouw dagelijkse leven. Ik kan de trainingen alleen maar aanbevelingen aan een ieder die wel eens vastloopt of die zich wil doorontwikkelen in persoonlijke ontwikkeling.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

NLP Practitioner Master geeft zeer mooie diepgang, verrijking!

Om de NLP Practitioner Master na 1,5 jaar te volgen na de NLP Practitioner is een zeer goed moment. In april 2022 de Mindset Mastery en in september 2022 de communicatie gedeelte gevolgd. Beide een verrijking en een zeer mooie aanvulling op de NLP Practitioner. Dit vervolg geeft meer diepgang wat je met je stem kunt doen ook in diverse rollen. Daarnaast hoe je bewust je onbewuste zelf kan beïnvloeden. Kortom, door deze vervolgopleiding weer vele aanknopingspunten gekregen waar ik weer mee aan de slag ga. Dit gaat zeker lukken, ik heb al zoveel uit NLP Practitioner kunnen halen, dat zal ook met NLP Practitioner Master gebeuren. Voor jezelf ontplooiing is dit een prachtige opleiding! Robin en Liza bedankt voor deze mooie verrijking!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Inspirerende, boeiende, mooie en leerzame 7 daagse opleiding!

Ik was in gesprek met een zakelijke relatie en tijdens dat gesprek zei hij is de NLP Practitioner Opleiding niet iets voor jou. Ik ben mij toen gaan inlezen op de site van Robin. Hoe meer ik las hoe enthousiaster ik werd en ben mij na een dag nadenken wat ik allemaal had gelezen gaan inschrijven. Het is nu 1,5 week geleden dat ik de opleiding gevolgd heb en heb nog geen moment spijt gehad. Ik merk dat ik een ander mens ben geworden, nu zul je misschien denken hoe kun je nu in 7 dagen een ander mens worden. Robin neemt je in 7 dagen volledig mee in NLP door een mooie combinatie van theorie en oefeningen. Door NLP direct in oefeningen toe te passen met een andere cursist ben je instaat om het ook direct toe te passen in de praktijk en bij jezelf. Ik zat met een bepaalde situatie in mijn hoofd waarbij ik elke keer wanneer ik daar aan dacht of een bericht over kreeg met een brok in mijn keel. Door een van de geleerde technieken bij mijzelf toe te passen kijk ik op een hele positieve wijze naar de situatie. Robin bedankt! En zo kan ik nog vele dingen benoemen waardoor ik anders in het leven ben gaan staan. Robin en Liza nogmaals bedankt.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Inzichten in communicatie met ander en vooral mezelf

Mijn ervaring met deze training van Robin Stevens zijn heel positief, hij maakt de titel inspirerende training waar. Ik ben 48 jaar, werkzaam binnen HR als opleidingsfunctionaris bij een grote zorginstelling. o.a verbonden aan thema omgaan met gedragsproblematiek, mentale weerbaarheid. Dus interesse in nlp, maar ook op zoek naar persoonlijke groei, zowel werk als privé. Binnen onze organisatie had ik kennis gemaakt met nlp via Good Habitz, het sloot aan bij mijn overtuiging dat verandering begint bij jezelf. De eerste lesdag was ik sceptisch en twijfelend en vooral in de war, ik zat vergelijking te maken met kennis die ik heb, de tip 'beginnersmind" heeft me erg geholpen. Gedurende de dagen kreeg ik steeds meer het gevoel en de bevestiging dat het precies de training was waar ik naar op zoek was. Als je me vraagt wat heb je geleerd is dat moeilijk in woorden uit te drukken, maar ik heb inzichten opgedaan die heel waardevol voor mij zijn. En dat was soms pijnlijk, emotioneel en verwarrend. Wat ik het leukst vond, waren de persoonlijke verhalen van Robin, zijn snelle denken en humor. Maar ook de contact met andere deelnemers, je hebt met mensen die een aantal dagen geleden vreemden voor je waren, de meest waardevolle, integere gesprekken. Nu ervaar ik dat ik met meer lucht in het leven sta, ik bekijk mezelf en anderen in een ander daglicht, lijkt het. Het is geen training die je even doet. Het moet op je pad komen, omdat jij op zoek bent naar verandering, omdat je toe geeft aan jezelf dat je in een rol zit die je niet meer past.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Indrukwekkend, intensief, leuk en life changing!

Nadat ik op 40 jarige leeftijd mijn bedrijf verkocht ben ik nog bewuster met mijn persoonlijke ontwikkkeling en verdieping gestart. Bewust nieuwe keuzes maken, wat past bij me in deze nieuwe fase, wat wil ik - en wat vooral niet (meer). Het waren vragen die me bezighielden en waarmee ik in de wereld van NLP ben gestapt door met de practitioner opleiding van Robin Stevens te starten. Deze opleiding heb ik begin september 2022 afgerond. Mijn ervaringen waren erg goed. In begin was ik sceptisch of een volle week (7 dagen op rij) niet teveel van t goede zou zijn, of het niet te lang(dradig) zou zijn, etc. Niets van dat was het. Vanaf dat 1 was ik geboeid en genoot ik van de manier waarop Robin de technieken en theorie overbrengt. Via boeiende verhalen, anekdotes en vooral via veel NLP technieken (die ik na een aantal dagen begon te zien). Ik heb erg veel opgestoken van de training/opleiding, zowel over wat de kracht van NLP is, als ook hoe ik het toe kan passen en hoe ik mijn leven er leuker mee kan maken en kan bereiken waar ik naar verlang. We hebben veel gelachen en geoefend in groepjes. Het was fijn om in het hotel te verblijven, zodat in de avonden in alle rust een en ander wat kon indalen. Ik kan het iedereen aanraden die interesse heeft in persoonlijke ontwikkeling, NLP en het maken van toekomstplannen op basis van intrinsieke verlangens en beelden. Ga vooral alleen, geef jezelf dit cadeau en integreer het in je leven daarna. Ik ben dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken en ga door voor de masteropleiding in februari komend jaar (in Portugal).

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Start van een mooie reis

Nadat ik de boeken De kracht van NLP en de boeken Verbinding zonder WiFi had gelezen had ik mij voorgenomen om ooit de training NLP Practioner van Robin te volgen. Ik dacht een goed beeld te hebben van wat mij te wachten stond. Niets is minder waar. De kracht zit hem in 7 volle dagen achtereen bezig zijn met inzichten in jezelf, mogelijkheden om te veranderen toe te passen en positiever te leren denken en communiceren. Een snelkookpan zoals Robin het terecht noemt. Voor Mij is deze training een 7-daagse voorbereiding van een mooie levensreis. Robin, Liza en overige crewmembers, superbedankt voor deze mooie levenslessen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Een van de beste keuzes die ik ooit heb gemaakt!

Ik ben 35 jaar en ben werkzaam als loopbaancoach in regio Flevoland. Tot een half jaar geleden had ik eerlijk gezegd nog nooit van NLP gehoord. Mijn vader en zijn vrouw hadden de NLP Practitioner opleiding bij Robin Stevens gevolgd en kwamen dol enthousiast en vol nieuwe motivatie en inspiratie thuis. Hun enthousiasme werkte aanstekelijk en deed mij doen besluiten om eens een kijkje te nemen op de website. Na de eerste drie zinnen was ik al om. Wat hier omschreven stond was alles wat ik nodig had om zowel privé als in mijn werk een betere versie van mijzelf te worden. Ik was zo naarstig op zoek naar een stukje innerlijke rust, maar miste simpelweg de juiste tools om dit te bereiken. Ook miste ik de tools om een stukje diepgang te creëren in de gesprekken met mijn coachees. De opleiding heeft me meer gebracht dan ik had durven hopen. Het lukt me met de dag beter om meer mijn eigen emoties en gevoel positief te sturen. Waar ik eerst een rot dag had zonder een duidelijke reden, kan ik dit nare gevoel nu ombuigen naar een positief gevoel. Ik voel me veel rustiger en ontspannen. Ik ben gestart met dagelijks te mediteren (filmpje van Robin Stevens op YouTube) en na een aantal keer merkte ik al dat dit steeds beter gaat. De technieken die Robin in de training heeft uitgelegd en gedemonstreerd waren duidelijk en direct toepasbaar. Ook het onderdeel ‘effectief communiceren’ vond ik echt een eyeopener. Dit, gecombineerd met de NLP technieken pas ik nu toe in de gesprekken met mijn coachees en kreeg vandaag een heel mooi compliment: “Ik krijg positieve energie van jou”. Ik zou de opleiding aan iedereen aanraden die meer in contact wil komen met zichzelf en op zoek is naar de juiste technieken om dit te kunnen bereiken.

Gelukkig zijn met alles

Hoe ziet jouw toekomst er over 30 jaar uit? Eh, effe rekenen, dan ben ik 95. Voor het eerst ervaar ik dat de vraag niet raar is, en ik krijg een mooi beeld en vooral gevoel van hoe het me dan af gaat. De cursus zit vol met NLP technieken die op onbewust niveau worden overgebracht. Voor het eerst in lange tijd, kies ik weer positief geformuleerde doelen. En voel ik dat ik ook op weg ga, ernaar toe. Ik dacht vooraf dat ik alleen mijn communicatievaardigheden wilde gaan verbeteren. Dat is ook in gang gezet. Iedere dag weer gebruik ik weer delen uit het metamodel. Maar er gebeurde zoveel meer. De glimlach op mijn gezicht spreekt boekdelen. Robin is een talentvolle leermeester. Maak er gebruik van!

Een inspirerende opleiding

Ik ben Pleuni van Loon, 38 jaar oud en docent beeldende kunst en vormgeving. Ik ben me op diverse gebieden aan het ontwikkelen als coach en vond de opleiding tot NLP practitioner hier een mooie aanvulling op. De opleiding heeft me meer inzicht gegeven in de manier waarop intern met mezelf, maar ook met anderen communiceer. Ook gaf het me een aantal praktische manieren om bij mezelf en bij anderen vervelende gevoelens en piekergedachten te verzachten. Het was voor mij een perfecte mix van enerzijds de persoonlijke verhalen van Robin Stevens, gecombineerd met de praktische oefeningen. Op deze manier komt theorie en praktijk direct samen en beklijft de stof op een natuurlijke manier. De opleiding is 7 volle dagen achter elkaar, maar dit voelt niet als te overweldigend. Er is een goede balans tussen inspanning en ontspanning, theorie en praktijk. Ik zou wel adviseren om op locatie (of in de buurt) te overnachten, vanwege de impact van de lessen. Mocht je geïnteresseerd zijn in NLP en persoonlijke ontwikkeling, dan is deze opleiding zeker een aanrader.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Echt een heel boeiende en super leerzame training!

Mijn werk als makelaar o.g. met telkens weer andere mensen vraagt een goede, juiste, heldere en vooral ook plezierige communicatie. Ik wilde mijn vaardigheden daarin graag verbeteren en optimaliseren en dat was de reden dat ik de afgelopen jaren al interesse had in NLP trainingen. Al eens eerder heb ik een eendaagse training gevolgd maar dit gaf toch niet het resultaat waar ik naar op zoek was. Ik keek enorm uit naar deze opleiding maar zag er tegelijkertijd ook behoorlijk tegenop. De eerste 2 dagen heb ik op meerdere momenten wel gedacht wat mij nou eigenlijk bezielde mij hiervoor aan te melden. Ik ben zo blij dat mijn doorzettingsvermogen mij niet in de steek heeft gelaten want ik had deze 7 super intensieve en leerzame dagen voor geen goud willen missen. Naast datgene wat ik nou zo graag wilde leren zijn er nog veel meer andere zaken geweest die ik mee naar huis heb genomen. Robin leert je middels onder andere leuke verhalen met veel humor. Hierdoor vliegt de dag voorbij en het is ook zo boeiend dat het je nieuwsgierig maakt naar wat er de volgende dag gaat komen.

Geweldige ervaring

Wat een geweldige ervaring, zoveel nieuwe dingen geleerd, een nieuwe kijk op de wereld zeker een aanrader.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Nog nooit mijn onderbewuste op deze manier getraind

Lang heb ik in loondienst gewerkt voor grotere multinationals. Heel veel gereisd en vrijheid genoten, veel geleerd en beleefd. Erg dankbaar voor alle kansen en mogelijkheden maar tegelijkertijd op zoek naar meer ruimte voor ontwikkeling. Daarom heb ik me nu gevestigd als zelfstandige en ga ik me richten op het succesvol houden van een executive search & development praktijk. De keuze voor NLP kwam voort uit mijn behoefte beter en dieper te kunnen communiceren met mijn omgeving, zakelijk en prive. Van huis uit ben ik van het glas half vol, zeer positief gestemd. NLP leek daar goed op aan te sluiten. Er zijn heel veel NLP opleidingen, zag door de bomen het bos niet. Mijn geluk, Robin had Amersfoort als basis, dus dat zou een thuiswedstrijd zijn. De recensies en het gesprek met Liza gaven de doorslag om bij hem een practitioner opleiding te volgen. Robin's aanpak is onorthodox, althans wat mij betreft. Ik had nog nooit een opleiding/training gehad die niet primair mijn bewuste aansprak. Robin doet bijna 180 graden het tegenovergestelde. Door 7 dagen vrijwel onafgebroken NLP technieken toe te passen in zijn verhalen en anekdotes, richt hij zich vrijwel volledig op je onderbewuste. Dit is in het begin nogal wennen, zeker omdat de groepsgrootte aanzienlijk is en je je afvraagt of dit wel uitnodigt tot intimiteit. Zodra je je er echter aan overgeeft en vertrouwt dat hij met 16 jaar ervaring zo langzamerhand wel weet wat werkt en wat niet werkt, kom je in de NLP flow en begint je onderbewuste je bewuste te helpen gevoelens te classificeren en minder serieus te nemen. Ook om je communicatie, ontvangen en ontzenuwen, zenden en beheersen, te verbeteren. Het is nog te vroeg om te zeggen dat deze training een 10 verdient, de tijd zal het leren. Voor nu is het voor mij een 8 met een goede kans dat ik dit over een maand of twee zal aanpassen naar boven. Boven alles is Robin een bijzonder karakter waar je niet snel genoeg van krijgt om naar te luisteren.

beste training ooit

In eerste instantie zag ik op tegen 7 dagen zitten op een stoel en voor een groot deel luisteren naar Robin. Toen ik er eenmaal was draaide dat helemaal om. Op de eerste plaats is Robin gewoon heel grappig en heeft hij inspirerende verhalen wat maakt dat je de hele dag geboeid blijft. Daarnaast voelt het alsof je een soort van gehypnotiseerd wordt waardoor je nooit het gevoel hebt dat je op moet letten. Alles gaat eigenlijk vanzelf op de automatische piloot. De vele oefeningen die je doet helpen om de inhoud diep te verwerken. Ik typ dit 2 dagen na de training en het heeft me nu al zoveel geholpen. Met grote zaken in het leven maar ook met kleine dingetjes in de communicatie met m'n dierbaren. Deze training is baanbrekend. Het zou net als Wiskunde een verplicht onderdeel moeten zijn van ons schoolsysteem. De optionele Yoga van Liza voor de start van de dag was ook helemaal geweldig! Zij kan dat zo goed. Thanks Robin & Liza.

Lifechanging

Het is inmiddels een week of acht geleden dat ik de NLP Practitioner opleiding bij Robin heb gevolgd, een week vol informatie, inspiratie, tranen en mooie ont-moetingen. Ik herinner me de laatste dag nog heel goed, ietwat verward verliet ik het hotel. Gedachten als 'wat nu' en 'hoe nu verder' duikelden over elkaar heen. Ik heb het maar gewoon gelaten, zoals het kwam. Nu, acht weken later, merk ik de veranderingen op. Ik spreek vloeiender (ook voor 80 man publiek), ik weet beter wat ik wil en kan dit ook gemakkelijker delen. Ik voel in mijn lichaam wanneer er zich iets echt belangrijks aan me toont en heb dan het lef om het te voelen, te ervaren, hoe ongemakkelijk het ook is. In mijn werk als coach ben ik duidelijker, wat wellicht niet iedere coachee als een verbetering ervaart, maar ik wel. Het boek heb ik tot nu toe op mijn nachtkastje laten liggen, de komende weken neem ik het in alle rust mee op vakantie en ga ik er rustig in bladeren. Hoe wordt het nog beter dan dit ?

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Indrukwekkend...... "ik mocht en kon mezelf zijn"

De NLP Practitioner training heeft me veel gebracht. Leerzame training en inspirerende trainer. Robin motiveert en inspireert. De training was een heel mooi kado die ik mezelf heb gegeven. Ik kon en mocht mezelf zijn tijdens de oefeningen. Veel geleerd, met name hoe ik mijn doelen kan bereiken. Vooral niet opgeven en vertrouwen hebben. Ik merk dat ik in (emotioneel) beladen situaties positief, rustig en krachtig overeind blijf staan. Ik heb geleerd wat belangrijk is voor mezelf. Kiezen voor mezelf en mezelf op de 1e plaats zetten. Klinkt cliché, maar na 7 intensieve dagen kwam ik eindelijk tot dat besef. En dat op mijn 53e!! (hahaha). Wie ben ik, wat voel ik en wat wil ik en vooral focus op houden. Op naar de NLP Master Practitioner opleiding in september. Nogmaals dank Robin en Liza!! Ik vond het geweldig!

• Naam training NLP Practitioner opleiding

NLP Practitioner mindset Master een verrijking!

In november 2020 heb ik bij Robin Stevens NLP Practitioner gevolgd. Als ik daar op terugkijk, heb ik daar super veel aan gehad. Diverse mensen in mijn omgeving die me al langer kennen hebben de afgelopen periode aangegeven dat ze aan mijn merken dat de NLP Practitioner veel met mij heeft gedaan. Ik merk dat ook aan mijzelf, door negatieve gevoelens om te kunnen draaien en bepaalde beladen situaties anders (positiever) te benaderen en op een tactische manier te zeggen wat ik van zaken vindt. Het geeft vooral mijzelf een prettiger gevoel en blijf niet zo lang in negatieve gevoelens hangen. Ik zag na 1,5 jaar echt weer uit om de vervolg stap te zetten met de NLP Practitioner mindset Master. Het was goed dat de laatste oefeningen van de NLP Practitioner de eerste dagen herhaalt werden. Iedereen kwam wat druk binnen, de tweede dag was iedereen een stuk relaxer. Je merkt dan weer hoe makkelijk je gedachte kan draaien en tot rust kan komen. De ademhaling oefeningen en het ijsbad laten je steeds meer beseffen dat in de ademhaling ook weer zoveel belangrijke componenten zitten om zaken in je gedachte of in pijntjes te veranderen. Daarnaast leer je ook door het beseffen wat je echt belangrijk voor jezelf vindt. Door de drie belangrijkste doelen die je wil aanpakken op te schrijven en daar gesprekken over te voeren krijg je steeds meer besef hierover. Na vijf dagen heb je weer genoeg handvaten en gedachtegangen gekregen om dit op te pakken! We hebben ook met een aantal cursisten afgesproken om daar de komende periode met elkaar op terug te komen! Ik kijk ook uit naar NLP Practitioner Charisma & Communicatie Bootcamp in september 2022 op een toplocatie aan het Veluwsemeer te Putten!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Voor mij de kern: ontspanning, ademhaling en in kleine stapjes naar mijn droomplaatje

Hi, mijn naam is Rian, 36 jaar. Ik ben leefstijladviseur bij PSV en daarnaast heb ik mijn eigen coaching praktijk. Na de NLP Practitioner (november 2020) was er geen twijfel dat ik de master ook wilde volgen. In het de 5 dagen Mindset Mastery (eerste deel van de NLP Master Practitioner, april 2022) werd er een verdiepende laag aangebracht in het toepassen van de NLP-technieken. Het was een stuk herhaling van de NLP Practitioner en we leerden ook nieuwe technieken. Het was fijn om uit de alledaagse drukte te zijn. Er was focus op wie ik ben, wat ik wil en wat ik voel. Ik kon uitzoomen op mijn leven nu en kijkend naar de toekomst om die zo mooi mogelijk vorm te gaan geven. Daarnaast zijn we veel met ontspanning en ademhaling bezig geweest. Ik weet nu nog beter hoe ik ontspannen de dag door kom, in mijn drukke bestaan. We hebben ademhalingstechnieken van Wim Hof geleerd. Het was heel gaaf om te ervaren om tot rust te kunnen komen in een ijsbad. Als je dat kunt overwinnen, dan kun je andere obstakels in je leven ook aan.

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Wat een geweldige ervaring weer

Robin is een hele fijne trainer die met goede verhalen en veel voorbeelden leert hoe jij NLP in je dagelijkse leven kan toepassen. Ben je toe aan een nieuwe impuls zou ik je zeker de training bij Robin en Liza aanraden. Nadat ik de practitioner bij Robin had gedaan was ik klaar voor de volgende stap, deel 1 van de Master Practitioner de Mindset Mastery. Tijdens de training gingen we dieper in de materie. We behandelde de submodiliteiten, daarmee kan je jouw positieve ervaring juist versterken of een negatieve ervaring juiste weer verzwakken. Kort gezegd dat zijn de extra ingrediënten in een soep die het lekkerder doen smaken. ;-) Ook zijn we bezig geweest met het verankeren van goede gevoelens en het ontwikkelen van eigen nieuwe creatieve technieken! Het ijsbad en ademhalingstechnieken kwamen ook aanbod. Een volle week lang bezig zijn met persoonlijke ontwikkeling. Op naar deel 2! Nu alweer zin in

• Naam training Mindset Mastery

In gesprek met mezelf.

Ik was net gestart als adjunct-directeur op een basisschool. Ineens moest ik een team leiden en mijn collega’s inspireren en motiveren en overtuigen van een heleboel onderwijsverbeteringen. Moeilijk! Toen raadde een directeur van een andere school me aan om de NLP practitioner te gaan volgen bij Robin Stevens. Dat zou goed zijn voor mijn communicatie skills en overtuigingskracht. En dat was het zeker. Ik had alleen nooit kunnen dromen dat het me nog zoveel meer zou brengen. Ik heb geleerd hoe ik met mijn collega’s in gesprek kan gaan. Dat is zeker fijn. Maar het meeste heb ik geleerd hoe ik met mezelf in gesprek kan gaan. Dat heeft me zoveel positiviteit en zelfvertrouwen gegeven, dat het leiden van het team, het motiveren, inspireren en overtuigen ineens niet meer moeilijk, maar juist heel erg leuk geworden is.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Duidelijk en begrijpende les geven voor iedereen!

Doordat je de met voorbeelden die iedereen zich voor kan stellen de les duidelijk maakt ! is het fijn om naar te luisteren en het te begrijpen.

• Naam training NLP Practitioner opleiding

Veel inzichten en leuk om te volgen

Je krijgt absoluut meer inzichten als je deze training volgt. Inzichten die je goed kunt gebruiken in de dagelijkse praktijk. Op heel eenvoudige wijze legt Robin de beginselen van NLP uit en je gaat het ook direct toepassen. Het kan niet anders dan dat je deze training leuk gaat vinden. Met veel eigen praktijkvoorbeelden legt Robin de theorie uit en gebruikt daar de nodige dosis humor. Dit is de training om te volgen als je leukere en meer inhoudelijke gesprekken wilt. Je zult merken dat je met meer energie de training op zondag verlaat. Een echter aanrader!

• Naam training NLP Master Practitioner opleiding

Super ervaring, geleerd hoe ik de regie over mijn leven pak!

Robin Stevens leerde mij hoe ik eigenaar en bestuurder ben van wat ik denk, zie, voel en kan bereiken!!! Ik voelde me tijdens de opleidingsdagen veilig, welkom en uitgedaagd. Robin zorgt op een geweldige manier dat de theorie, verhalen, voorbeelden en oefeningen aansluiten op wat je nodig hebt zodat de kennis en vaardigheden die je leert blijvend zijn. Je in het nu goed voelen zonder reden is iets dat als je het meemaakt een geweldige ervaring is. De practitioner NLP bij Robin Stevens is wat mij betreft een dikke aanrader voor iedereen die gemotiveerd is om te leren zich goed te voelen in het nu, en doelen te behalen.