Super goed

Heb nu al drie trainingen bij OSR achter de rug. kan het van harte aanbevelend.

Ik heb weer wat geleerd

Toch fijn om je kennis bij te schaven op deze wijze

zeer goede cursus

zeer goede ervaring mee opgedaan

De opleiding was goed verzorgd en heeft toegevoegde waarde.

De docent was heel deskundig. Door de onderwerpen en interactieve indeling volg je de opleiding gemakkelijke ne blijf je geïnteresseerd tot het einde.

Praktijk gericht.

De opleiding geeft voldoende inzicht in het letselschadevak, een must voor iedere letselschadebehandelaar .

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

Goed verzorgd en een goede combinatie van theorie en praktijk!

leerzaam

Inhoudelijk heb ik meer kennis van het proces tussen een advocaat en onze jongeren. Ik weet waar ik informatie kan vinden over de verschillende landen tav bepaalde verdragen die Nederland.

leerzaam

Leuke docenten. Je krijgt alle ruimte om vragen te stellen. De praktijkopdrachten zijn erg leerzaam.

goed verwoord en prettige cursus

prima cursus, aan te raden

Sterk inhoudelijk

Een zeer inhoudelijke en relevante cursus, vanaf iedere locatie te volgen. Kwalitatief en goed. Zeker een aanrader als verdiepingscursus.

Op niveau ingewikkelde materie eenvoudig inzichtelijk maken.

Zie hierboven

helder

compacte cursus

goede vakinhoudelijke cursus

heb de online actualiteitscursus letselschade gevolgd. Vond het vakinhoudelijk goed. Vind dat ze meer onderwerpen kunnen behandelen en dieper mogen gaan in de stof. Wellicht een cursus van een hele dag ipv 2/2,5 uur?

Een sprankelende online patroonscursus gevolgd bij OSR

Helemaal tevreden

Leerzame dag

Prima cursus

Top cursus

Goede docenten, rijke inhoud, voldoende gelegenheid tot eigen inbreng. Ondanks de beperkingen in fysiek onderwijs een zeer goede cursus.

Mooie basiscursus voor het Onderwijsrecht.

Meerdere docenten met een gedegen achtergrond wisselen elkaar af tijdens deze cursus. Voor meer diepgang is een verdiepende cursus nodig, maar als basis is deze cursus prima.

Prima opleidingsdag gehad!

De cursus was nuttig en de docenten kundig. Tijd is snel voorbij gegaan omdat er veel over de praktijk werd verteld en de sheets niet werden voorgelezen. Er was veel ruimte om vragen te stellen.

Helemaal prima en goede prijs kwaliteitverhouding

Had goede lezing mbt het in beginsel dodelijk saaie onderwerp wwft maar heb mij niet verveeld vooral dankzij docenten. Ben inmiddels voor digitale lezingen met participatie mogelijkheid door cursisten zodat interactie mogelijk is. Heel goed.

OSR heeft goede opleidingen voor redelijke prijzne

Ik heb een groot aantal opleiding gevolgd bij OSR. Altijd waren ze goed verzorgd en voorbereid. Goede docenten, inhoudelijk altijd zeer relevant. Aanrader.

Prettige en goede cusrus Gespreksleider Intervisie gevolgd.

De cursus was nuttig en goed op de praktijk gericht.

Alles klopt!

OSR heeft haar zaken op alle vlakken meer aan op orde, zowel didactisch, vakinhoudelijk en de catering, zowel online als offline!

Goed dicenren

Als meer praktische veerbeelden, zou het heel nuttig zijn.

Zeer positief.

Snelle reacties per mail. Meedenkend bij het niet kunnen volgen of doorgaan van de cursussen (Corona). Jammer dat ik om 16.30 uur mensen niet telefonisch kan bereiken (behalve dan door het inspreken van een bericht). Anders was het 10 geworden.

De door mij gevolgde cursus was inhoudelijk uitstekend en ook qua presentatie was er niets op aan te merken.