Duidelijk en doelgericht

De werkwijze van OSR is goed georganiseerd. De communicatie verliep snel en aangenaam.

In een studiedag alle nieuwe ontwikkelingen en jurisprudentie op een rijtje.

Goede studiedag.

Compleet verzorgde cursus

Goed verzorgde cursus, ervaren docenten en volledige inbreng in lessen mogelijk.

Goede duidelijke presentatie

Eigen inbreng is voldoende, voorbereiding op eigen gemeentelijk beleid ruim voldoende. Hierdoor duidelijk waar wij als gemeente nog verbeter punten hebben,

ga zo door

Goed inhoudelijk programma gericht op de dagelijkse praktijk.

Zeer goede sprekers

Leerzame dag met kundige docenten

Zeer leerzaam

Inhoudelijk sterk

Goede locatie, goed college

Uitstekende actualiteitencursus

Prima compacte actualiteitencursus met een uitstekende docent

Leerzaam

Ik vond de cursus er leerzaam. Mooi om inzicht te krijgen in de verschillende culturen en het gedrag binnen deze culturen. Dit gaat mij zeker helpen in mijn contact met klanten.

top

top

Mooie update van de lesstof

Handig om dit als naslag werk te hebben

Goede ervaring

Goede cursus

Leerzame cursus die mij gaat helpen in de praktijk

Tijdens de cursus behandel je meerdere lastige casussen van jezelf en andere cursisten. Hierdoor krijg je een goed beeld van hoe je bepaalde gesprekken wel of niet moet aanpakken. Je krijgt handige tips, die zeker heel bruikbaar zijn voor de praktijk.

Inspirerend, actueel en relevant!

We hebben leuke reacties gehad op de training. Ik vond het zelf ook erg interessant. Tijdens het dagelijkse werk verlies je je vaak in de waan van de dag maar het is zo goed om het hele plaatje te zien en de historie. Waarom doen we dit ook nog maar weer en wat is het doel van de wet? Dat kan zomaar weer een hele andere richting geven. Dank voor de inspiratie.

Inhoudelijk prima cursus,

zie eerdere opmerkingen

Praktijkgericht

Goede training

Duidelijke uitleg voor de mogelijke gevolgen van bepaalde letsels

Je kennis over letsels wordt groter Dit geldt voor de orthopedische klachten en de niet objectiveerbare klachten. De mogelijke gevolgen en herstelduur worden hiervan besproken.

Informatief, duidelijk en inspirerend

Een fijne cursus, waarin je in een dag in vogelvlucht wordt meegenomen in de Awb-bezwaarprocedure. Je leert de procedure vanuit verschillende invalshoeken te bekijken en wordt meegenomen in de materie aan de had van casus, oefenvragen en relevante jurisprudentie. Al met al een echte aanrader, zowel voor beginners als gevorderden.

Zie commentaar