3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

vond deelnemers aantal te laag en diversiteit was ook niet echt aanwezig. Verder vond de prijs van opleiding hoog wat ook te maken heeft met samenstelling deelnemers. Vaak komt de cursus tot zijn recht indien deelnemers participeren. Dit viel mij erg tegen waardoor waardering ook minder wordt. Waren weinig inspirerende deelnemers er waren er zelf drie die niets spontaans hebben bij gedragen aan de cursus. Drie van totaal 10 is toch erg veel

• Aansluiting op praktijk N.v.t.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Prima training. De enige Project Management training in Nederland die aansluit op het PCP proces en vernieuwende zaken bespreekt als "Heartbeat" en Agile voor mechatronische omgevingen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aan het einde onvoldoende tijd om het gehele programma te bespreken. Introductie zou ik korter houden en in de loop van de dag eerder "versnellen" om het gehele programma te bespreken.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? One Day Workshop Managing the Innovation Factory

De benodigde omgeving van een projecten cultuur werd goed uitgelegd. Het bleek dat 'mijn' werkomgeving al goed was ingericht op projectmatig werken. De cursus kwam dus als een geode bevestigign.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij deze nog een aantal aanvullingen: Jammer dat er bij het bovenstaande punt tav de aanbeveling alleen de optie ja/nee is. Is het ook mogelijk een derde optie toe te voegen en dit met een toelichting te verklaren. Ik zou deze training nl wel aanbevelen voor een productie omgeving. In mijn situatie (8D engineer/Service and repair) sluit de training niet geheel aan bij mijn verwachtingen (zie daarom ook de magere score bij de inhoud van de training). Hieronder nog een aantal punten die mij zijn opgevallen bij de trainings sessies: POSITIEVE PUNTEN: - bereikbaarhied - locatie - lunch - rust tijdens de training VERBETER PUNTEN: - Naambordjes tijdens training (makkelijker aanspreken mede cursisten) - is het mogelijk de handouts digitaal te versturen - Is het mogelijk de handouts te nummeren (makkelijker voor referentie van je aantekeningen) - jammer dat er zo weinig externe cursisten waren - als toevoeging aan de heerlijke versnaperingen de mogelijkheid van wat fruit (banaan/appel) - Als voorbereiding op de volgende sessie een email als reminder bv een week voor de volgende sessie (sessies staan naturlijk wel in outlook, maar ik vind een reminder best prettig) Ook al is dit een workshop zou ik het toch op prijs stellen om een certificaat te ontvangen van deelname aan deze workshop. Dit is nodig als bewijs voor onze skill matrix. Met vriendelijke groet, Arjan Smit

• Communicatie N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De trainer heft heel veel kennis en ik vond het een erg interessante training, maar doordat deze training in het Engels gegeven moest worden ging het niet altijd even soepel. Van mij hadden er ook wat meer praktische oefeningen moegen zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We expected, that the cases in this training would have been more focus on the products we made ... but the larges majority was with bearings :-( Would have preferred that Coen's part of the training had lasted at least 1 day, because that was where the topics started to become interesting and cases relevant for us.

• Communicatie N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou van toegevoegde waarde zijn geweest als we meer tijd (een aantal uren) konden besteden aan cases waar we zelf mee zitten, om zo de opgedaane kennis gelijk toe te kunnen passen met hulp van elkaar en de trainers

• Welke opleiding heeft u gevolgd? RF9 Physics of Failure

Zeer goede training die erg aansluit bij de praktijk!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Geweldige cursus met een super energieke verteller in de persoon van Roel. Voor mij waren de thema's en onderwerpen niet nieuw maar wel weer heel verfrissend en compact gebracht met veel flair en duidelijke structuur. Heb met veel plezier en veel genot de cursus gevolgd en zal deze zeker aanraden bij collega’s.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Great class! my only suggestion would be for it to be taught in the English language. This training could have a greater impact if it could reach non-Dutch speakers. I think it could be especially valuable for international people in order for them to work and communicate effectively within their organizations.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Zeer leerzame cursus met veel handvatten om direct in de praktijk toe te passen. Erg inspirerend door Roel Wessels gegeven.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Roel is een erg energieke en zeer bekwame docent met veel praktijk ervaring en vakkennis. Hij weet de stof op een leuke manier over te brengen. De cursus zit vol met concrete tips, praktijkvoorbeelden en op zijn tijd, ook humor. Ik zou de masterclass aanraden aan eenieder die met project management te maken heeft.

Leuk

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Problem Solving door Root Cause Analyse

Zeer toepasbare training door ervaringsdeskundigen. De focus ligt op het uitleggen van en oefenen met tools en de methode waardoor je het aan de eind van de training zelf kan toepassen in de praktijk.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Problem Solving door Root Cause Analyse

Ik vond het een nuttige en plezierige PM-training. Bijna alle aspecten van projectmanagement komen en bod en worden op enthousiaste wijze gedoceerd. Er is voldoende ruimte om ook eigen ervaringen en cases te bespreken.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Opleiding was prima verzorgd en werd goed en geduldig toegelicht. De stof was erg gericht op productieomgeving en het was soms wat lastig vertalen naar een onderhoudsomgeving. Wat ik het meeste heb gemist is een digitale versie van het boek (de PowerPoint slides). Deze heb ik zelf met de hand moeten inscannen wat ik nogal onprofessioneel vind. Wat ik erg fijn vind is dat er is aangeboden dat bij toekomstige vragen contact kan worden opgenomen en dat de mogelijkheid bestaat om certificering te krijgen door een eigen onderzoek in te leveren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Redelijke training maar mis nieuwe inzichten / praktijk voorbeelden. Geen grote verschillen met interne Philips training die ik 10 jaar geleden heb gevolgd.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? RF2 Analytical Reliability Methods and System Reliability

Over Holland Innovative

Holland Innovative is an expanding business that specialises in project management, product and process development and reliability engineering for a broad range of customers. The experts at Holland Innovative are the best in their fields of expertise or they want to be the best. Holland Innovative was founded in 2006 and has now grown considerably, with more than 45 employees who are not only active in Europe, but also in America and Asia. They work on innovative projects for clients using all their knowledge and experience. In addition, training courses are given so that the knowledge is successfully maintained.