Professioneel

De cursus was goed georganiseerd. Goede balans tussen theoretische onderbouwing en praktische oriëntatie. Fijne communicatie vooraf en met snelle en volledige informatievoorziening.

De kennis en inzichten die ik heb opgedaan zijn direct verankerd en concreet toepasbaar

Een leuke, professionele training, die direct waarde toevoegt in mijn dagelijks werk. De 10 procent regel, heartbeat en altijd een scenario. Nooit meer duikboten en rust in projecten. De voorbeelden zijn zo beeldend en herkenbaar, dat je direct inzicht hebt in je eigen gedrag, maar ook wat beter kan. Complimenten.

Workshop-inhoud naar verwachting en locatie prima

Tip 1: Vermeld in de workshop-bevestigingsmails de link naar de corresponderende HI-website én zorg dat de beschrijvingen daar overeenkomen met de werkelijkheid. Er staat b.v. dat er verwacht wordt dat er een laptop wordt meegenomen i.v.m. Excel-tools, hetgeen niet het geval blijkt te zijn (maar op verzoek wel nagestuurd). Tip 2: Tijdens de workshop is er een oefening op logaritmisch grafiekpapier. Een ietwat betere afleesbaarheid (verse(re) kopieën/betere printer?) strekt zeer tot aanbeveling.

Leerzaam interactief interessant en leuk

Alles is op een interessante, leuke en interactieve manier uitgelegd. Er werd veel behandeld, als je het niet begrijpt kun je altijd vragen stellen. De slide print-outs zijn goed alles later nog eens te bestuderen en te gebruiken. Eten/drinken snacks was ook goed verzorgd.

Top, deze workshop is me zeer goed bevallen!

De workshop was een goede verdeling van theorie en praktijk. Ook de docent kon zeer inspirerend vertellen door zijn rijke ervaring in dit specialistische gebied. Ik ben weer een stuk wijzer geworden qua kennis over Reliabiliy; het lezen en maken van een Weibull plot met bijbehorende parameters, lezen van een Crow Amsaa plot en de aanwezigheid van Design for Reliability in alle fasen in het PCP plan.

Goed opgezette training, gegeven door een trainer met veel kennis!

De trainingsdag was goed opgezet en netjes verzorgd. De trainer had veel kennis over het onderwerp en kon alle vragen goed beantwoorden, met leuke voorbeelden uit de praktijk. Ook goede afwisseling tussen theorie en oefeningen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Green Belt Design for Six Sigma

in het begin ging het vrij snel. aanbevelingen zouden zijn - nog meer voorbeelden uit de praktijk te geven - wellicht de cursus splitsen in 6 losse dagen met om de twee weken 1 dag ipv 3 blokken van 2 dagen elke maand

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Green Belt Design for Six Sigma

Ik heb veel geleerd met RF1 en een overzicht gekregen van reliability en gerelateerd werk om reliability beter in de organisatie te kunnen borgen. Ik zal deze cursus aanbevelen.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? RF1 Life Data Analysis and Reliability Testing

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Super goede en leerzame training, die nooit saai is. Roel weet meer veel enthousiasme, persoonlijke aandacht, verhalen uit de praktijk en veel energie de cursus heel boeiend, interactief en praktisch toepasbaar te maken. Het gaat niet alleen over tools, maar ook over gedrag met veel pitfalls en eye-openers, die voor iedereen herkenbaar zijn. Ik heb veel geleerd van Roel, maar ook van de verhalen van mijn mede-cursisten. Roel, bedankt!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Leuke, humoristische en zeer leervol, met veel eye-openers. Aansluiting bij de praktijk was veel beter dan verwacht (het was geen theoretisch verhaal).

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De Masterclass bestrijkt een breed scala aan principes uit het projectmanagement vak, maar duikt op de juiste momenten ook even in het diepe. Adv soms kinderlijk eenvoudige voorbeelden, gepaard gaande met een gezonde dosis humor, worden belangrijke principes effectief overgebracht en aangeleerd.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Afgelopen maanden de Masterclass: Projectmanagement gevolg van Roel Wessels. Wat een positieve energie brengt deze man met zich mee! Ontzettend praktijkgericht, zeer nuttige tips en tricks. Bovendien werd de cursus gebracht met de nodige afwisseling en niet onbelangrijk, met de nodige gezonde dosis humor!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Heb Roel leren kennen als een enthousiaste trainer. Met zijn jarenlange ervaring weet hij als geen ander hoe het in de praktijk gaat. Wat hij leert is dan ook direct toepasbaar. We hebben project management vak in het bedrijf hiermee naar een volgend niveau gebracht. Bedankt Roel!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Ik heb ontzettend veel geleerd van de masterclass. Veel koppeling met de praktijk. mooie aansluiting met het boek en daarmee kun je altijd thuis nog weer teruglezen of de verdieping zoeken. Roel heeft ontzettend veel energie die hij op een goede en aanstekelijke manier overbrengt op de groep.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Geweldige training die aansluit op de praktijk. Je aandacht wordt van begin tot het eind vastgehouden. Het geeft je tevens een enorme boost om zaken op een andere manier aan te pakken. Voor mij persoonlijk heeft het erg veel toegevoegde waarde opgeleverd waarbij ik het “back on the track” gevoel ervaren heb.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De projectmanagement Masterclass kan ik absoluut aanraden. Roel weet de essenties van het vak, op een leuke manier met praktijk voorbeelden, over te brengen.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De masterclass is goed opgebouwd, er zit een duidelijke structuur in de vier modules. Roel weet bij de juiste punten extra aandacht te geven en speelt goed in op vragen uit de groep. Met zijn energie en onwijs leuke/inspirerende manier van vertellen, blijft het iedere dag van begin tot eind boeiend en uitdagend. Het heeft mij enorm geholpen om de start te maken met mijn projectplan. Bedankt Roel!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Hallo Roel, Ik heb de cursus als leerzaam en zeker ook prettig ervaren. Wat ik een beetje jammer vond was dat er weinig interactie tussen de cursisten plaatsvond. Dit heeft volgens mij voornamelijk te maken met de groepssamenstelling waar jij weinig aan kan doen.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Wat een fantatastische training, ik had deze training eigenlijk een aantal jaar geleden al moeten hebben toen ik begon met mijn baan als projectleider. De eenvoud, de toepasbaarheid en de duidelijke voorbeelden zorgen ervoor dat ik veel van de training geleerd heb en in staat ben om dit in de praktijk toe te passen. Verder zie je aan Roel Wessels dat hij dit vak met veel passie uitvoert, veel ervaring heeft en de studenten weet mee te krijgen. Al met al de beste training die ik ooit heb gehad.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Een hele nuttige en prettige training. Roel is een echte vakman!

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Zeer nuttige en leuke cursus, ik heb de 4 dagen als een educatief dagje uit ervaren. Verder helpt het ook zeker dat Roel gewerkt heeft bij DAF en het bedrijf dus kent. De manier hoe de tools zoals 10% regel en heartbeat aangeleerd worden, met praktische voorbeelden en ook wat humor, zorgt ervoor dat ik deze nooit zal vergeten.

Over Holland Innovative

Holland Innovative is an expanding business that specialises in project management, product and process development and reliability engineering for a broad range of customers. The experts at Holland Innovative are the best in their fields of expertise or they want to be the best. Holland Innovative was founded in 2006 and has now grown considerably, with more than 45 employees who are not only active in Europe, but also in America and Asia. They work on innovative projects for clients using all their knowledge and experience. In addition, training courses are given so that the knowledge is successfully maintained.