Ik heb ontzettend veel geleerd van de masterclass. Veel koppeling met de praktijk. mooie aansluiting met het boek en daarmee kun je altijd thuis nog weer teruglezen of de verdieping zoeken. Roel heeft ontzettend veel energie die hij op een goede en aanstekelijke manier overbrengt op de groep.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Geweldige training die aansluit op de praktijk. Je aandacht wordt van begin tot het eind vastgehouden. Het geeft je tevens een enorme boost om zaken op een andere manier aan te pakken. Voor mij persoonlijk heeft het erg veel toegevoegde waarde opgeleverd waarbij ik het “back on the track” gevoel ervaren heb.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De projectmanagement Masterclass kan ik absoluut aanraden. Roel weet de essenties van het vak, op een leuke manier met praktijk voorbeelden, over te brengen.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De masterclass is goed opgebouwd, er zit een duidelijke structuur in de vier modules. Roel weet bij de juiste punten extra aandacht te geven en speelt goed in op vragen uit de groep. Met zijn energie en onwijs leuke/inspirerende manier van vertellen, blijft het iedere dag van begin tot eind boeiend en uitdagend. Het heeft mij enorm geholpen om de start te maken met mijn projectplan. Bedankt Roel!
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Hallo Roel, Ik heb de cursus als leerzaam en zeker ook prettig ervaren. Wat ik een beetje jammer vond was dat er weinig interactie tussen de cursisten plaatsvond. Dit heeft volgens mij voornamelijk te maken met de groepssamenstelling waar jij weinig aan kan doen.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Wat een fantatastische training, ik had deze training eigenlijk een aantal jaar geleden al moeten hebben toen ik begon met mijn baan als projectleider. De eenvoud, de toepasbaarheid en de duidelijke voorbeelden zorgen ervoor dat ik veel van de training geleerd heb en in staat ben om dit in de praktijk toe te passen. Verder zie je aan Roel Wessels dat hij dit vak met veel passie uitvoert, veel ervaring heeft en de studenten weet mee te krijgen. Al met al de beste training die ik ooit heb gehad.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Een hele nuttige en prettige training. Roel is een echte vakman!
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Zeer nuttige en leuke cursus, ik heb de 4 dagen als een educatief dagje uit ervaren. Verder helpt het ook zeker dat Roel gewerkt heeft bij DAF en het bedrijf dus kent. De manier hoe de tools zoals 10% regel en heartbeat aangeleerd worden, met praktische voorbeelden en ook wat humor, zorgt ervoor dat ik deze nooit zal vergeten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Veel statistiek waarbij veel wordt ingegaan op de uitvoering en soms het waarom voor een bepaalde methodiek niet altijd duidelijk is. Minitab is een vereiste en dat was niet duidelijk. De trainers zijn enthousiast en echte experts met ervaring uit de praktijk. Het didactische kan beter; de hoeveelheid powerpoints kan minder en meer interactie en ervaringen uit laten delen in de groep. Door hun enthousiasme vergeten ze soms korte pauzes te houden, dus daar herinner je ze dan even aan:-). In het algemeen, zeer de moeite waard!
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Black Belt Design for Six Sigma

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Attending the course is a nice experience for me! I did learn quite some new technologies regarding the system reliability, and quite some of them are new for me. I will try to apply them in my work. There were quite some interactions in the class and everything is organized quite well (the lunch, ordering an extra book for us, providing a nice gift :-) and so on). It would be better if we could focus on certain topics and discuss it more deeply than trying to cover a big scope in the class. For example, FMEA is a familar topics for most of the students which can be cut off largely for this level. In addition, linking the theory with real industry examples would be more favored.
  • Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? RF2 Analytical Reliability Methods and System Reliability

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De training heeft zeer interessante elementen. De statistische analyses en diepgang met gebruik van minitab is top. Ik vind de diversiteit aan onderwerpen veel te groot, waardoor een groot deel van de training oppervlakkig blijft. Verder kunnen er wat mij betreft niet genoeg voorbeelden en toepassingen in zitten om de stof te laten leven, dit kwam wat mij betreft niet zo terug. Toch overall wel veel geleerd.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Black Belt Design for Six Sigma

Leuke en leerzame training. Wordt erg enthousiast gebracht door Roel, waardoor de materie goed opgenomen wordt.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Green Belt Design for Six Sigma

In een woord "Geweldig"! Zeer leerzame opleiding waarbij doormiddel van praktijkvoorbeelden de theorie wordt overgebracht. Deze training was precies wat ik zocht in mijn recente nieuwe functie om snel de tips & tricks + essentiële vaardigheden onder de knie te krijgen. Door de manier van les geven blijf je continu gefocust! De passie en energie van de leraar is geweldig.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Je gaat de mogelijkheden van project management inzien. Ik vond het oprecht een leuke masterclass en heb veel geleerd wat ik vrijwel meteen kan toepassen.
  • Communicatie N.v.t.

• Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

Masterclass sluit naadloos aan bij onze organisatie die zich in transitie bevindt. Enthousiasme en beleving van Roel zorgt voor never a dull moment en komt met veel voorbeelden uit de praktijk. hierdoor krijg je een goede chemie in de groep en groeien we als persoon maar ook als team. Samenvattingen na afloop geven je een houvast voor de zaken die we nog moeten ontwikkleingen. Heb de cursus beleefd als een volgende stap naar professionalisering.

• Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? RF1 Life Data Analysis and Reliability Testing

Roel is een echte performer. Met zijn enthousiasme wordt projectmanagement op een heel luchtige en eenvoudige manier gepresenteerd. Verbeterpunt: tijdens de training meer zelf de theorie gaan toepassen en direct hiervan leren.
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? Projectmanagement Masterclass

De cursus zit prima in elkaar. Geeft een goed beeld van een PM organisatie en wat er bij komt kijken. Voor een klein bedrijf is het even zoeken, maar de workshop heeft wel handvaten gegeven om de eigen organisatie nog eens onder de loep te nemen. Daarnaast genoeg voorbeelden en praktische tips om snelle stappen te kunnen maken.
  • Persoonlijke aandacht
  • Welke opleiding heeft u gevolgd? One Day Workshop Managing the Innovation Factory

• Persoonlijke aandacht

Workshop was een goede kick-off voor mijn nieuwe functie waarin ik een PMO ga opzetten voor een kleine R&D organisatie. Helaas waren er naast 4 personen van Nexperia maar 3 andere deelnemers waardoor de uitwisseling van ervaringen met andere organisaties beperkt was. Wellicht is het mogelijk de frequentie van de workshop aan te passen zodat er net iets grotere groepen ontstaan.

Over Holland Innovative

Holland Innovative is an expanding business that specialises in project management, product and process development and reliability engineering for a broad range of customers. The experts at Holland Innovative are the best in their fields of expertise or they want to be the best. Holland Innovative was founded in 2006 and has now grown considerably, with more than 45 employees who are not only active in Europe, but also in America and Asia. They work on innovative projects for clients using all their knowledge and experience. In addition, training courses are given so that the knowledge is successfully maintained.