• Docent(en)

Het was een erg leerzame dag met een goede vertaling van theorie naar praktijk!

• Docent(en)

Dit was een prettige dag en veel van opgestoken.

• Docent(en)

Praktijkgerichte traininig waarbij er goede handvaten gegeven werden om direct alles in de praktijk toe te passen.

• Docent(en)

Stoffig onderwerp dat heel concreet gepresenteerd en besproken is. Heel erg bruikbaar voor de werklocatie.

• Docent(en)

Ik vond het een waardevolle dag, heb er veel van opgestoken. Ga het zeker in de praktijk brengen . Nogmaals een topdag

• Docent(en)

het was een plezierige masterclass. De groepsgrootte was goed en vulde elkaar goed aan. De inleider / docent was betrokken en deskundig. Een zeer interessante, leerzame en plezierige dag. wel de suggestie om in de vernieuwende werkconcepten de technische ontwikkelingen mee te nemen en te laten zien.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De inhoud van de masterclass was voor mij meer herkbaar dan vernieuwend, weinig echt nieuwe trends voor mij aan bod gekomen. Toch een aantal interessante en leuke dingen mee terug naar huis genomen. Goede samenstelling van de groep, waardoor we veel kennis en ervaring uit hebben kunnen wisselen. Inspirerende locatie.

• Docent(en)

het was een leerzame en heel interessante dag

• Docent(en)

De Training Excellent Gastheerschap was een bijzonder leuke training. Inhoudelijk interessant om jezelf door te ontwikkelen. Het assessment DISC gaf bevestiging en leerdoelen. Inspirerende trainer ( Laura ) geassisteerd door Lettie ( psycholoog ). Dat maakte het nog leuker. Uitgebalanceerde training met deelnemers uit verschillende branches. Ik heb er absoluut mijn voordeel mee gedaan. Dank ! Groet, Stephan ten Brink

• Docent(en)

Ik heb nog nooit zo'n leuke training gevolgd! Het was interessant, afwisselend, leerzaam en er waren twee zeer enthousiaste docenten. De locatie was mooi en het eten keurig verzorgd.

• Docent(en)

Zeer leerzame en zeer ontspannen dag, met perfecte bij elkaar passende docenten

• Docent(en)

heb de cursus als zeer prettig ervaren. veel stof waar ik zeker wat mee ga doen. O.a proberen personen te lezen en daar op een natuurlijke manier op in te spelen. vond de groep wat groot (15 pers) mijn voorkeur gaat nl meer uit naar een groep van plu/min 8 pers. complimenten voor de docenten (enthousiast, duidelijk, flexibel, luisterend oor)

• Docent(en)

Zeer interessante masterclass en een bevlogen presentatie, zorgen ervoor om e.e.a. direct toe te passen binnen de organisatie!

Interessante cursus

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb weinig nieuwe informatie gekregen tijdens de Masterclass over de Servicedesk. Er kwam voornamelijk theorie aan de orde die ik ook kan teruglezen in het boek dat is verstrekt. De ervaringen van de andere aanwezigen vond ik het meest interessant, maar daar was de cursus in principe niet voor nodig. Ik liep er tegenaan dat er voornamelijk verteld wordt hoe de servicedesk er in de ideale situatie uitziet, maar niet hoe ik dat ga bereiken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

locatie ; goed bereikbaar, parkeren goed prijs/ kwaliteit verhouding dubieus (wel een dure dag )

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De informatie die werd gegeven werd niet gespecificeerd op de aanwezige organisaties. Dit had ook in boekvorm/sheets aangeboden kunnen worden en in groepsverband besproken kunnen worden.

• Docent(en)

Het was een boeiende dag, er werd veel verteld over het opzetten van een Servicedesk. Wij zitten al iets verder in het traject en werden vooral gesterkt in onze mening over hoe het zou moeten. Het is met name voor 'beginners' erg leerzaam.

• Docent(en)

Fijne docenten (o.a. Leon-paul de Rouw) met goede afwisseling van theorie, praktijkervaring en oefening + de nodige humor. Locatie prettig: ruime lokalen, goede parkeergelegenheid, goed bereikbaar (NBC)

Zekeringstraat 21 1014BM Amsterdam