De ervaring met de leergang Hospitality was zeer positief. Ik zal hier veel van meenemen voor mijn verdere ontwikkeling en gastvrijheid binnen het Erasmus MC. Wat een gastvrije ervaring !

• Docent(en)

Het was een zeer interactieve training met een mooie koppeling tussen theorie en praktijk. Dit met enthousiaste docenten

Inspirerend en uitnodigend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

inhoud programma ochtend 7, middag 5. 1.De koppeling tussen ochtend en middag klopte niet en niet op masterclass nivo. Er was veel interactie die middag tussen deelnemers, dan ben je wel afhankelijk van deze input. 2.Deel behaviour ontbrak, is cruciaal als je het over ideale werkomgeving hebt.

• Docent(en)

Voor mijn onderzoek naar een optimale werkplekomgeving sloot deze masterclass erg goed aan bij mijn behoeften. Zeer interessante informatie omtrent de mogelijkheden in het facilitaire vakgebied. Tevens was de rondleiding door het bedrijfspand van Rever erg inspirerend om ideeën op te kunnen doen!

• Docent(en)

Vooral het tweede deel in het experience centrum was zeer interessant. Hoewel de tijd optimaal gebruikt werd zou er aleen iets van aandacht aan hoe je je bedrijf mee krijgt bij een herinrichting aan toegevoegd moeten worden. Dat zou het pakket compleet maken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Had wat meer verwacht van de interactie tussen de deelnemers om de ervaringen uit te wisselen. Een voor ons belangrijk aspect ontbrak in de masterclass.

• Docent(en)

Met recht een leergang waarbij je leert van elkaar en ideeen en inspiratie opdoet. Waarbij een basis wordt gegeven voor de vervolgstappen

• Docent(en)

ik vond het een zeer leerzame dag....goed geregeld ps ik vind het wel storend dat ik steeds mail krijg, die ik eigenlijk gelijk weg klik

• Docent(en)

Positief, zeker een toegevoegde waarde

• Docent(en)

Was een heldere cursus van de EN-15221 norm. Helaas is de norm niet heel zorgvuldig opgesteld, wij als cursisten kwamen hier pas achter tijdens de cursus, dat is voor sommigen nadelig omdat je inschrijft met bepaalde verwachtingen hadden. Echter, na wat goede discussies begrijpt iedereen waarom de EN-15221 niet in zijn geheel toepasbaar blijkt en worden suggesties om het op een andere wijze op te lossen ten harte geaccepteerd van de docenten.

• Docent(en)

sluit goed aan bij behoefte

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb nee bij laatste twee vragen gezet aan de hand van deze dag. De inhoud van de dag had niet veel toegevoegde waarde aan de vooraf verschafte presentatie. Daarnaast is de norm nog lang niet af of wordt geadviseerd maar te focussen op 2 of 3 hoofdstukken. Ook gaat deze dan weer vervangen worden door een nieuwe iso norm. Snap niet helemaal dat dit zo wordt aangeboden.

• Docent(en)

Hele leuke training in een kleine groep, goede feedback en interactie. Trainer erg leuk!

• Docent(en)

Inspirerende dag geweest met interessante mensen uit hetzelfde werkveld maar toch weer anders waardoor het geweldig handig is om kennis te delen en te krijgen.

• Docent(en)

telkens weer een prettige manier om informatie op te halen van mensen die weten waar het over gaat. handige tips en trucs en uit de praktijk.

• Docent(en)

Ik vond het een leerzame dag. De afwisseling in docenten/ sprekers was ook goed. Praktijkvoorbeeld Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis was ook goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had graag nog dieper op de materie in gegaan. Het praktijkgedeelte ( AvL) was wel erg leerzaam.

• Docent(en)

cursus sluit aan bij mijn praktijk. interactie met andere deelnemers goed. in de cursusmap zaten enkele niet leesbare kopieen. Het binnenklimaat was een minpuntje. In de lesruimte en coffeecorner was het te koud.