Good course for those already exposed to some Dutch.

I took the Basic Dutch course from level A0 to A2. The course is fast paced and there is ample opportunity to practice speaking and listening in Dutch. The teachers were very nice and helpful, but the lessons are complex if you have zero experience with the Dutch language. Prior exposure to very basic Dutch is a huge advantage, otherwise you might feel lost with the pace of the course.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Ik vond de cursus leuk. Het was veelomvattend.

De lessen waren interactief en de docenten waren goed. Ze waren duidelijk in hun uitleg. Ik heb veel geleerd.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Prettig tempo en betrokken docent

In een leuke groep met een zeer betrokken docent leer ik de basisbeginselen van de Spaanse taal. Mij motiveert het enorm om ook op andere manieren, zoals films bekijken, met deze taal bezig te zijn. We gaan in een prettig tempo door de stof heen en met elkaar lachen we om onze fouten. En voor nieuwe Nederlanders heb ik steeds meer respect, het valt niet mee om een nieuwe taal te leren.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Spaans

Zeer goed afgestemd op mijn behoeften

Ik ben Duits en wilde een cursus Nederlands die mij snel en goedkoop op een goed niveau kon brengen. De cursus was intensief met 2x1u45 per week. Maar ik heb heel goede vorderingen gemaakt en veel plezier gehad. Het was een erg leuke groep.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Mooi locatie om toetsen te doen.

Aardige mensen.

De beste beslissing van 2022

Ik volgde cursussen Nederlands ‘halfgevorderden B1’ bij babel en na 3 maanden merkte ik op mijn werk dat ik mensen veel beter begin te begrijpen. De docenten gaven ons voldoende aandacht en deden hun best om zoveel mogelijk bij te dragen aan onze ontwikkeling. Ik zal me inschrijven om binnen dit jaar weer verder te gaan met Babel.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Ik heb een goede ervaring met Babel gehad.

Ik heb een goede ervaring met Babel gehad.

Echt aanraden

Bevlogen docent, goed structuur, toereikend lesmateriaal.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Il corso Italiano mi piace molto

Stapje voor stapje raak je meer thuis in deze mooie maar lastige taal

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Italiaans

Portugese les verzorgd door zeer gedreven docent!

De opbouw van de lessen was goed. De hoeveelheid huiswerk passend en goed te doen. De docent haalt álles uit de kast om het Portugees op verschillende manieren aan te bieden. (Muziek/lesboek/online spelletjes/online woordjes pakketten aanbieden/ er is zelfs voor ons een specialiteit gebakken!/ conversatie met mede-cursisten ) Ik kijk uit naar de vervolglessen!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Portugees

Goed course

positief

Ik heb cursussen Nederlands gevolgd van 0 tot A2. Onze docenten waren Ines en Peter. Ik vond de manier waarop de lessen waren georganiseerd leuk. De docenten gaven meer kennis dan in boeken, veel taaloefeningen, bovendien waren ze zeer responsief en analyseerden ze alle vragen tot in detail. Het stoorde me niet dat het moeilijk praten was. Zo'n geweldige vriendelijke sfeer werd gecreëerd door leraren. Ik voelde me geaccepteerd en gehoord, dus de angst om verkeerd te spreken ging snel voorbij, het was prettig, interessant en leuk om te studeren.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Babel is een echte leerzame school

De docenten die op school zijn, zijn heel aardig en behulpzaam als je eventueel vraag hebt en ze zijn het best met de taal, vind ik. Als je een Taal leren, aarzel je niet om daar te doen.

Goed.

De lessen waren gezellig.

Ik heb echt geleerd.

Dit is een goede school

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Inhoud van de cursus leerzaam maar docent onvoorbereid en niet inspirerend

Docent was meestal niet voorbereid en wist niet wat we hadden moeten doen aan huiswerk. We moesten haar helpen waar we waren. Veel in de break out rooms en amper les/uitleg. Ik vond dit echt onder de maat. We hebben 1 keer een invaller gehad (man) en dat was zo leerzaam! Veel uitleg en dat begreep ik ook.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Bra Svenska lektioner!

Jag hade en bra utgångspunkt för min svenska resa.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Zweeds

Mijn ervaring is prima

Ik ben tevreden met mijn cursus bij Babel. Het was heel intensief. Heel veel huiswerk die wij moesten maken. Vaak lukt het niet om all huiswerk te maken. Heel veel gesprek oefeningen met mede cursisten zijn prima. We hebben ook veel ruimte om te vragen. Ik heb meer ruimte nodig om alles weer door te oefenen. Met schrijven toetsen is het nodig dat wij een proef test vooraf gaan krijgen. Voor mensen die met computer niet handig zijn, was heel lastig en neem te veel tijd kwijt om zelf te zoeken. Ook met luister toets, mis ik een oefen toets van tevoren. Het was allemaal heel veel te snel. De toetsen waren moeilijker dan wat we hadden in het boek.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

leuke les met een goed tempo

Erg leuke docent die enthousiast les geeft. Ze legt goed uit en probeert iedereen mee te nemen. Heb het erg naar mijn zin gehad en veel geleerd. Toen de les een keer verplaatst was van locatie werd ik netjes van tevoren gebeld. top geregeld wat mij betreft.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Chinees

Nederlands cursussen

Ik heb cursussen van A1 tot B2 gevolgd op Babel School, het was een geweldige ervaring en ik heb er veel geleerd

Goedkoop

Deze school is goed voor de cursisten die zelf studie kunnen volgen want het is intensief course. Goedkoop en goede onderwijs method.

Leerzaam & interactief

Kleine lesgroep, gerichte hulp & handige tools om het Engels dpreken weer meer eigen te maken

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Hele fijne voorbeelden

Wel had ik verwacht dat eerst de theorie van het boek werd uitgelegd. Maar op dit manier werkte ook goed.

Fijne persoonlijke lessen

De lessen die wij als groep van 8 hebben gekregen waren persoonlijk. Als we als groep sneller werkte dan de planning konden we door en als we meer tijd nodig hadden bleven we wat langer bij een onderwerp hangen. Fijne les opbouw en begeleiding tijdens de lessen!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Japans

Over Babel Taalcursussen

Babel is expert in taal- en communicatietrainingen voor hoger opgeleiden. We helpen particulieren en professionals, bedrijven, onderwijsinstellingen en andere non-profit organisaties. We onderscheiden ons door de hoge kwaliteit van docenten, een flexibele en transparante manier van werken en onze scherpe tarieven. Babel is taalpartner van de Universiteit Utrecht. Jaarlijks helpen wij ruim 6.000 mensen om beter te communiceren.