Goede cursus, starre organisatie

Tijdens de cursus Zweeds 3 was al bekend dat vrijwel de hele groep door wilde gaan voor Zweeds 4. Vanuit Babel geen enkele medewerking om ervoor te zorgen dat deze cursus ook door kan gaan

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Zweeds

Een practische maar leuke ervaring.

Ik heb veel geleerd in mijn cursus en zie het als een uitstekende ervaring. De docenten waren erg aardig en maakten het leren van Nederlands gemakkelijk en begrijpelijk.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

goede lokalen, een goede lerares, vriendelijke mensen.

ik heb de cursus als heel fijn ervaren. Ook toen de lerares niet kon komen hebben ze voor een vervanging gezorgd. ik mocht ook mijn vouwfiets onder de les in het kantoor neerzetten, heel fijn.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Zweeds

Bijzonder leuke ervaring, fijne docent, en gemotiveerde mede cursisten.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Italiaans

inhoudelijk prima beginnerscursus

Mijn ervaring met Babel: prima docent, prima en duidelijke uitleg gehad. Inhoudelijk precies wat ik er van verwacht had niet meer en niet minder.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Goede en leerzame cursus, nederlands spelling en grammatica

Leuke, vlotte en interactieve docent, prettig in omgang met goede voorbeelden en lesmateriaal. Cursus is erg leerzaam en goed te volgen.

• Service en communicatie
  • Welke taalcursus heb je gevolgd? N.v.t.

plezierig en motiverend (bij)leren

Ik had tot op heden geen ervaring met Babel. Omdat mijn Engels in woord & schrift 'bijgespijkerd' diende te worden ben ik ingestapt. Met een stoomtraining a 10 bijeenkomsten heb ik een goede start gemaakt waarin ik tal van handvatten heb ontvangen om mij beter in Engels te uiten.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Goede leerzame cursus, veel praktische schrijftips ontvangen

Ik vond het een interessante cursus, waarbij er een goede verdeling was in theorie en praktijk. Door de vele tips, en feedback momenten heb ik snel mijn Engels schrijfniveau kunnen verbeteren.

Niet diep en constructief

Er was geen brug tussen het leren van grammatica en het gebruiken ervan in gesprek.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Russisch

Leerzame en interactieve ervaring

Docent stimuleert om samen te werken en de taal te spreken

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Leerzaam en niet te tijdrovend

De lessen zijn goed ingedeeld, ook nu met een nieuwe docente. De locatie is echter een beetje vies, maar wel goed bereikbaar. De lesstof die wordt aangereikt is goed op niveau en zorg voor een stijle leercurve. De communicatie vanuit babel is goed. Alleen het platform mybabel is onduidelijk en wordt niet voldoende benut door de docenten.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Duits

Learning Dutch in a casual environment

The teachers get you talking quickly and take time to adapt their plans to the needs of the class.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Fijne cursus die in korte tijd veel inzicht in de taal geeft.

Dankzij Babel heb ik mijn academische vaardigheden in een korte tijd kunnen opfrissen. Erg fijn!

Gegarandeerde vooruitgang!

Gegarandeerde vooruitgang!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Goede opstart om mijn Frans weer op te halen.

Deze cursus heeft mijn eindexamen-niveau Frans weer goed opgehaald. Hoewel het niveau van lesgeven goed was en de expertise van Marc ook zeker voldoende was, was de cursus naar mijn mening niet super uitdagend of motiverend. Er werd wel huiswerk gegeven, maar ik voelde niet heel veel druk om dit te maken (wat ik wel altijd probeerde te doen, maar wat er soms gewoon bij inschoot).

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Frans

Handig en overzichtelijk

De content die wordt aangeboden is handig en overzichtelijk. Fijn zo'n platform met vakinhoudelijke en administratieve info gecombineerd.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Persoonlijk praktijkgericht onderwijs. Andrew was een hele prettige docent.

Via de UU heb ik de cursus academic writing in english gevolgd. Het lesmateriaal is duidelijk en de e-modules zijn een prettige manier om te oefenen met de stof. Dit zou echter nog wel wat uitgebreider mogen. Eventueel de papieren oefeningen vervangen door e-modules?

Overall Good content, place, environment

I had a very good experience in terms of the course content, environment, times and quality of the place. I only thing that the teacher could be better in terms of explaining a bit slow especially for the total beginner with zero knowledge about the language and a good English command for the teacher should be a must * I had a dutch course level 1

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Mijn Engels is zeker verbeterd

Ik vond mijn Engels van te voren al heel goed, maar ik heb desondanks toch veel geleerd bij de cursus Academic English.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Fijne docent en goed tempo

Hele heldere uitleg en een fijne groep

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Russisch

Tevreden

De lessen waren ontzettend goed en alle communicatie rondom de lessen was duidelijk. Met veel plezier heb ik de cursus Arabisch 1 bij Babel gevolgd!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Arabisch

Ik heb elke week zin om te gaan.

Niks aan te merken. Prima pand aan de gracht, fijne docent.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Italiaans

vanaf les 1 zit je er midden in.

Alles direct alleen in het Engels is wennen, maar wel goed. In het begin lijkt het van de hak op de tak te gaan, van voor naar achter in het boek en terug, gaande weg zie je het verband. De les ondersteuning via de Babel site is goed, vooral wat de leraar er aan toevoegt. Ook is het eenvoudig contact met de leraar opnemen en wordt er goed gereageerd. Het online werken met het boek ernaast is goed maar niet altijd duidelijk waar je de nodige gegevens vandaan kan halen. Het zelfstandig online werken (een jaar lang) is goed, maar ook hier kan het systeem gebruiksvriendelijker. Als je het eenmaal doorhebt werkt het goed. Naast de les is het veel thuis zelf werken, door de les heb je genoeg stimulans.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Met een beetje moeite goed op weg

De lerares was zeer aardig en duidelijk bij het lesgeven. Haar voorbeelden waren goed te volgen en bij vragen werd er goede hulp gegeven. Voor huiswerk moest er wel wat moeite ingestoken worden maar dat is het dan ook waard.

• Service en communicatie
  • Welke taalcursus heb je gevolgd? N.v.t.

Leerzaam en proactief

Erg leerzaam en proactief in spreken en diverse activiteiten binnen de les

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Spaans