Was heel leerzaam en een fijne docent

Mijn ervaring : we hebben heel goed les gehad van Maartje een super goeie docent ! Alleen online vond ik minder af en toe hadden we soms storing of geen verbinding ,maar ondanks dit heb ik toch mijn resultaat behaald !

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Engels

Warm atmosphere, making progress quickly

I am glad that I chose Babel for learning Dutch. It feels like a little family with the course colleagues and teachers. You get personal feedback. And the teachers refer to your personal journey/advancement when giving feedback. Communication is easy and both, the teachers and the administration are responsive and seem very flexible. That's great.

Super fijne lessen!

De cursus Chinees is erg goed. De lessen van Li zijn erg prettig en interactief!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Chinees

Zeer ervaren en betrokken docent

De les is goed ingericht, duidelijk wat er wordt behandeld maar ruimte genoeg voor vragen en inbreng. Docent is erg goed!

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Chinees

Babbel biedt goed georganiseerde cursussen om de Nederlandse taal te leren en te begrijpen.

Mijn Nederlandse leraren zijn uitstekend. Ze hebben een grondige kennis van de taal. Ze kunnen alles (vooral grammatica) op verschillende manieren uitleggen om het te begrijpen. Babel is een geweldige plek, schoon en goed georganiseerd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn bereid om internationalen te ondersteunen bij het leren van de Nederlandse taal.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Aangenaam en professioneel docent en leerervaring

enthousiast en professioneel docent. Goede communicatie met de servicebalie.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Chinees

Een prima vervolg van mijn middelbare schooltijd

Tijdens de lessen werd er alleen maar Engels gesproken. Dit was voor mij persoonlijk een eerste ervaring. Veel verschillende onderwerpen waren vanuit het boek. Veel meer inzichten gekregen in het leren van de Engelse taal. Daardoor ook veel meer kennis op gedaan om de taal te leren en te spreken. Door hardop Engels te spreken in de lessen, leer je het spreken veel beter.

perfect

Ik heb in vier weken Nederlands geleerd en daardoor een baan als casemanager gevonden. Ik heb niet gedacht dat ik het zo snel zou kunnen leren en een ban vinden. Ik zou dit cursus altijd weer kiezen. De docenten waren ook top.

Goed onderwijs

Erg goede opleiding Zweeds A1 gevolgd. Inhoudelijk sterk niveau en interssant door de gebruikte boeken en manier van lesgeven. Ook de cultuur van Zweden wordt tijd aan besteed en is erg interssant. Daarbij is de prijs voor dergelijke opleiding van 9 weken erg goed.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Zweeds

Goede cursus!

Zowel online als offline: goede cursus in een kleine groep met daardoor veel persoonlijke aandacht en een goede sfeer.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Arabisch

Ik vond de cursus va Babel werkzaam

Ik heb de cursus gevolgd om AKV-test uit te voeren voor medici. De docent was zeer goed voorbereid en gaf elke student altijd persoonlijk en punctueel advies. Wat betreft de les zelf, zou ik zeggen dat het een stukje beter zou hadden kunnen zijn. Ik waardeerde het feit dat de docent medestudenten toestond om zijn mening te geven, maar ik had graag wat meer advies willen horen qua gesprek en presentatie, en vooral wat betreft de vragen die de studenten tijdens hun echt tentamen hadden kunnen krijgen. Ik vind de 'break-out rooms' erg handig: ze helpen je om gefocust te zijn en ook om met andere buitenlanders, die dezelfde ervaring hebben als jij, kennins te maken . Het is volgens mij ook nuttig vanuit een mentaal en psychologisch oogpunt.

• Service en communicatie
  • Welke taalcursus heb je gevolgd? N.v.t.

My experience with Babel was great!

Tinka was awesome. Hartelijk bedankt!

Een moderne, gevarieerde cursus

Er is genoeg gelegenheid om met mede-cursisten te oefenen, zowel in het klaslokaal als wanneer er online wordt lesgegeven vanwege Corona-maatregelen.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Portugees

Prima instituut met goede docente, Giorgia (Italiaans)

Ik vind Babel een fijn taalinstituut met een erg goede docente Italiaans, Giorgia. Wat ik vooral op prijs heb gesteld, is dat onze cursussen Italiaans, ondanks dat we maar 4/5 cursisten hebben, toch zijn doorgegaan, dat is super! Locatie Nieuwe Gracht is prima, locatie Campus is ook erg mooi. Communicatie over lessen/cursussen etc. is altijd duidelijk en snel, de prijs van de cursussen is alleszins redelijk. Al met al ben ik erg blij met Babel :-). Groet, Jolanda Kolsters

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Italiaans

Goed georganiseerde cursus, ook online.

Goede docent en prettige ruimtes, ook online tijdens corona tijd goed opgepakt.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Russisch

Leuk ervaring en echt goede leraars.

Door de cursussen dat ik heb bij Babel gevolgd, nu can ik in Nederlands communiceren. Tot nu is mijn ervaring geweldig geweest.

It was worth it

Twice a week for more than 3 months and due to the corona pandemic, it turned out virtual. Initially, I thought it's going to be a waste of time and money. But to my surprise it was pretty good, Teachers were very good and adapting. Even they were new to virtual classes but they picked up really well. Of course, face-to-face classes would have been more effective but I am happy with the way it was conducted.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

De docente is een schat!

Tot nu toe heb ik hele vriendelijke service gehad, vanaf het begin toen ik me aanmeldde werd aan de telefoon heel netjes met mij omgegaan! Daarnaast vind ik de lessen erg leuk door de docente die met veel passie les geeft. Ook vind ik het top gedaan met de student portal van babel, heel overzichtelijk en makkelijk in de omgang.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Chinees

Fanstastic way to learn Dutch at a distance

Really enjoyed the Babel course, both through Wim and Tinka. We learned Dutch in a really practicable and relatable manner of which there are now terms and phrases I will never forget! Can highly recommend Babel for any person wanting to improve their Dutch. Echt genoten van de Babel-cursus, zowel via Wim als Tinka. We leerden Nederlands op een heel praktische en herkenbare manier waarvan er nu termen en zinnen zijn die ik nooit zal vergeten! Kan Babel ten zeerste aanbevelen voor iedereen die zijn Nederlands wil verbeteren.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Ik heb veel geleerd tijdens de coronacrisis dankzij de online curssussen van babel

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Goede ervaring, goed les materiaal

Prima! Overzichtelijk online gebied. Duidelijke instructies en goede prijs.

• Service en communicatie
  • Welke taalcursus heb je gevolgd? N.v.t.

Erg fijne taalschool

Ik heb met veel plezier een cursus engels gevolgd bij Babel. Het niveau van de cursus sloot goed aan bij mijn eigen niveau. De docent gaf op een prettige, ontspannen manier les en zorgde voor een prettige en veilige leeromgeving. Voor de cursus afgelopen was begon de Covid-19 uitbraak in Nederland, hierdoor konden de lessen op locatie niet door gaan, hier werd heel snel een prima oplossing voor gevonden. Kortom, een hele prettige ervaring!

Top.

Goede cursus, goed niveau en prettige docent, goede organisatie ivm corona maatregelen. Enige lastige is aan mijn kant, namelijk op tijd het huiswerk doen.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Arabisch

Heel leuk

Mijn ervaring met Babel is heel goed. Ik heb de cursus Nederlands voor Duitstaligen gedaan (beginner). Vanwege de covid-19 pandemie moesten we de helft van de cursus online volgen. Hoewel de cursus veel interactiever is als je in de klas bent, maar denk ik dat dit echt een goede oplossing was. Mijn personlijke leerervaring is heel positief. Ik denk dat dit een goede idee is een extra cursus voor Duitstaligen te doen, omdat veel van de grammatica van Nederlands en Duits erg op elkaar lijkt.

• Welke taalcursus heb je gevolgd? Nederlands

Vriendelijke en duidelijke toepasbare lessen

Het te gebruiken lesmateriaal sloot exact aan bij mijn niveau en doelen. De docent was kundig, behulpzaam en zeer vriendelijk. Zelfs praktijksituatie konden tijdens les aan bod komen.