Training is een ontspannen sfeer met uitstekende begeleiding

• Sfeer in de groep

fijne, duidelijke training van Danielle voor coachend leidinggeven. perfecte afwisseling tussen modellen, theorien, casussen en voldoende oefeningen. voldoende ruimte voor eigen visie en groepsdiscussie. Absoluut een aanrader.

• Sfeer in de groep

Beste Gert, jammer dat je onze sfeervolle locatie onvoldoende hebt beoordeeld. We moesten door waterschade helaas uitwijken, maar kunnen binnenkort weer van alle ruimtes gebruik maken.

heb fantastische dagen gehad, nuttige dingen geleerd en er was een leuke sfeer in de groep

• Sfeer in de groep

Interessante cursus vooral de laatste dag. De groep was leuk en gezellig. Bas is een goede leider.

• Sfeer in de groep

Prettige cursus Effectief Communiceren. Ondanks ervaring 4 jarige counseling opleiding toch weer nieuwe dingen geleerd, vooral als het gaat om uit te drukken wat ik wil uit drukken. Ook meer lef geleerd in een veilige leeromgeving. Zeer prettige en ontspannen trainer die echt luistert maar ook de training dermate luchtig weet te houden dat voorkomen werd dat ik met een tas vol andermans "problemen waar veel tijd in ging zitten" mee naar huis ging. (Ligt natuurlijk ook aan mijzelf, maar ook aan de mate waarin de trainer zich niet liet ontsporen door de soms al te persoonlijke probleemstellingen van de deelnemers) Ik kon het geleerde relatief snel en effectief omzettten naar directe oefening/praktijk op mijn werk. Ben vol en tervreden naar huis gegaan. Veel dank voor deze drie dagen. En het laat ook een behoefte naar meer achter, dus wie weet tot ziens op een volgende training.

• Sfeer in de groep

Op een chronologische en plezierige wijze veel geleerd. Bas is een vriendelijke man die zaken duidelijk en effectief kan overbrengen.

• Sfeer in de groep

Een deel van de inhoud was niet nieuw voor me, maar het opfrissen van oude kennis was ook aangenaam. Vooral de afwijzing tussen theorie en (in de) praktijk brengen (oefeningen in twee- en drietallen) werkte wat mij betreft heel goed.

• Sfeer in de groep

Trainingslocatie was wel goed, alleen jammer van de mooie overstroming in de kelder haha

• Sfeer in de groep

Helaas moesten we de derde dag inderdaad uitwijken door de waterschade. We zijn inmiddels aardig op weg om dat op te lossen en verwachten volgende week weer op onze prachtige plek terecht te kunnen.

In drie dagen een mooie highlight gekregen van diverse aandachtspunten rondom communicatie. Om echt een aantal knelpunten te tackelen is een diepgaandere training/ coaching 1 op 1 nodig. Echter de dagen hebben beslist als een reminder gewerkt.

• Sfeer in de groep

De cursus heeft een goede mix van theorie en oefeningen om de theorie. Hierdoor kun je niet alleen gelijk de theorie in praktijk brengen, maar is het programma ook afwisselend genoeg om de hele dag goed bij de les te blijven. De groep is klein genoeg om elkaar snel te leren kennen en zo een vertrouwde sfeer te krijgen. In drie dagen tijd leer je veel over jezelf, hoe je communicatie overkomt op anderen, en hoe je dit waar nodig kunt aanpassen om je doelen te bereiken. Een nuttige cursus die ieder aan zijn eigen leerpunten laat werken.

• Sfeer in de groep

Ik vond de cursus zeer leerzaam, duidelijk en goed gestructureerd. Ik vond de lerares ook bijzonder kundig.

• Sfeer in de groep

Het was helemaal perfect, ik heb geen enkele opmerking ter verbetering. Het was zelfs boven vrwachting. Marieke is een kanjer!

leuke training totaal anders dan verwacht. vriendelijke groet Roel Vlak

• Sfeer in de groep

Een zeer leerzame training! Een niet te grote groep waardoor je ondanks je met meerdere mensen deelneemt het toch persoonlijker mee krijgt. Goede sfeer. De opdrachten vond ik wat lastiger omdat ik hier weinig emotie en gevoel bij had. Aardige trainer Bas!

• Sfeer in de groep

Een zeer leerzame training, waarbij de achtergrond van communiceren en gedrag behandeld wordt. Ondanks dat ik een iets ander leerdoel had, heb ik veel geleerd en zijn er stukken uit eerdere trainingen herhaald en dus beter blijven hangen.

• Sfeer in de groep

Ik kende Marieke al van een persoonlijk coachingstraject. Het volgen van de training "Effectief communiceren" is een welkome aanvulling op de eerdere training geweest. Marieke is zeer kundig in hetgeen zij doet. Zij maakt het persoonlijk door haar eigen ervaringen en maakt daardoor op eenvoudige/easy going wijze contact met de groep. Zeer tevreden !!!

• Sfeer in de groep

Dank je Erik! Fijn je in de groep te hebben. Veel plezier en inspiratie met je resultaten

Prima, genoeg om weer mee door te kunnen.

• Sfeer in de groep

Dit waren 3 super leuke dagen, veel van geleerd op een leuke ontspannen manier.

• Sfeer in de groep

Tools met veel gebruiksvoorbeelden gehad en veel geoefend. Confronterend en leerzaam.

• Sfeer in de groep

Een "uitje" met mooie plekken als "aandachtiger luisteren en doorvragen", niet alleen mijn ding doen maar "leveren" in goede verbinding met collega"s en team. En Assertief is niet agressief maar op argumenten en in respect voor de ander. Confrontatie in conflicten is samen zoeken naar oplossingen i.p.v. vierkant bij je onderbouwing blijving. Ik heb nog wat om na te genieten. Veel dank. Harry

• Sfeer in de groep

..."nog wat om na te genieten"...leuke reactie Harry. En jij dank voor je actieve bijdrage!

Mooie mix van theorie en het uitwerken in opdrachten. Dit alles in een open en vertrouwde sfeer met elkaar.

Tevreden met de training

• Sfeer in de groep

Zeer leerzaam! Bewust worden. Heerlijke locatie. Fijne trainer Bas!

• Sfeer in de groep

Ik vond het een diverse, prettige cursus. Het was fijn dat de groep niet groter was. Het was fijn dat je niet alleen theorie kreeg. Het was fijn dat je met de andere cursisten ook opdrachten kreeg om te oefenen. Dan maak je de lesstof je meer eigen.

• Sfeer in de groep

Dank jullie wel voor de erg prettige en voor mij goed aansluitende cursus situationeel leidinggeven. Locatie was uitstekend, (geen afleiding), zo ook de verzorging van de maaltijden. Ik waardeer de persoonlijke aandacht enorm, juist daarom durf ik te zeggen dat dit mij heel veel heeft gebracht. De wijze van vragen stellen heeft veel duidelijkheid gebracht naar mijn leidinggevende maar ook heb ik deze gebruikt naar een sollicitant. Een waarde van 9 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering... Vriendelijke groet, Eric Sleutel

Schrijnwerkersgilde 2

3994 XM Houten