Veel persoonlijke aandacht

Fantastisch hoe Anker & Kompas in de coronatijd toch op persoonlijke manier training geeft. Geen standaard zoom met mensen die je alleen via het beeldscherm kent. Echt persoonlijke aandacht van de trainer

• Persoonlijke aandacht
  • Sfeer in de groep N.v.t.

Enorme stap gezet

Vlak voor de zomervakantie mocht ik nog deelnemen aan Persoonlijke Kracht via NLP. Al tijdens de vakantie merkte ik dat het me veel heeft opgeleverd. Nu weer aan het werk en daar ervaring opdoen. Heel veel dank voor deze enorme stap voorwaarts

leerzame training

Mooie combinatie van theorie en praktijk in een prettige omgeving en goede sfeer.

• Sfeer in de groep

Een aantal nieuwe inzichten opgedaan

Voor mijzelf heb ik een aantal nieuwe inzichten gekregen, zoals het contact maken met anderen dmv oogcontact. Daarnaast kreeg ik door dat ik al op de juiste weg bezig ben en dat ik daar gewoon mee door kan gaan. Ik vond het goed dat er gelijk werd ingesprongen op vragen van deelnemers als iets hoog zat. Aandachtspunten zijn nog: Welkom heten, voornamelijk op de eerste dag. Maar ook de afsluiting. Als daar iets meer tijd voor wordt genomen om het proces ook echt af te sluiten dan had ik dat wat prettiger gevonden. Soms waren de 'vertel stukken' wat lang en kon ik het niet altijd even goed verstaan. Iets duidelijker articuleren kan wel helpen. Als ik zelf 4 dagen in mijn eentje een training zou geven zou ik dat erg intensief vinden. Ik miste daarin wel een extra paar ogen als trainer. Het lijkt mij ook fijn om soms te verifiëren hoe het gaat als trainer. Ik vind het ook wel kwetsbaar om 1 trainer te hebben voor hele dagen. Met twee trainers kun je elkaar ook afwisselen. Wel vond ik naarmate de dagen vorderden dat het contact ook gemakkelijker ging. Wat ik prettig vind aan Bas is dat Bas rustig is, geen heisa om zich heen heeft en weet waar hij het over heeft. Maar qua energie zou ik het fijn hebben gevonden als er nog iemand bij zat die bijv ook bij deelopdrachten mee kon helpen.

• Sfeer in de groep

Hallo Klaaske, Dankjewel voor je review en fijn dat je het nodige uit de training hebt gehaald. Je geeft een paar punten van feedback en dat waardeer ik. Ik had het wel fijn gevonden als je dat al tijdens de dagen had gedeeld. Vanuit de spelregels "verstoringen gaan voor" en "zorg goed voor jezelf". Dan hadden we er mogelijk wat mee kunnen doen, nu niet meer, althans niet voor jou. Dus wellicht is dat voor jou ook nog iets om in de praktijk aandacht voor te hebben: reageren in het moment dat iets zich aandient. Hartelijke groet, Bas

veel geleerd

Veel geleefd en geoefend. Ga dit dagelijks in de praktijk brengen

leuke cursus. goede informatie

Indrukwekkende training

In 4 dagen een zeer helder beeld gekregen van mijn eigen opvattingen, patronen en belemmeringen. Hier aan gewerkt en steeds meer richting een positieve manier van denken gegaan. De laatste dag was voor mij persoonlijk een heftige dag waarin veel los is gemaakt, ik ben blij dat dit is losgekomen, zodat je verder kan. Ik raad de training aan aan iedereen die aan zichzelf wilt werken, assertiever wilt worden en zichzelf meer wilt laten zien. Het mooie is dat je het zowel op werk als prive kan toepassen.

• Sfeer in de groep

Dankjewel Nienke, voor deze mooie review. Het was fijn om je in de groep te hebben en dat je bereid was om aan jouw belangrijke thema's te werken. Alle goeds met het vervolg en hartelijke groet, Bas.

Absoluut een goede cursus

De cursus had een goede opbouw en de sfeer was prettig in de groep. Iets waar ik zelf heel tevreden over ben, is dat in een groep van zes personen er voldoende ruimte was om advies te vragen over persoonlijke leerdoelen. Bas weet een goede sfeer neer te zetten voor openheid en gezelligheid. Aan de hand van ervaringen en voorbeelden is er bij mij zeker een 'kwartje gevallen'. Als ik iets zou kunnen meegeven, is dat het soms iets te langzaam ging voor mij persoonlijk maar dat kan ook juist bewust zijn gedaan. Was absoluut een goede cursus en hoop dat mijn collega's een groei gaan zien.

Goede,professionele training

Training effectief communiceren, driedaagse. Twee achter elkaar en een twee weken later. Goede opzet om ook zelf het geleerde in de praktijk te brengen en de derde dag diepgang en verbreding in te brengen. Ik heb diverse eye-openers, inzichten, methodes geleerd waar ik in de toekomst zeker succes en plezier van zal hebben. Bedankt!

• Sfeer in de groep

Dankjewel Wouter, ook voor je waardevolle inbreng in de groep. Succes met het toepassen in de praktijk! Hartelijke groet, Bas

Prima training!

De inhoud van de training was goed afgestemd op deelnemers. Er kon in een 'veilige' omgeving worden geoefend met verschillende onderwerpen. Tot slot gaf de trainer goede handvatten om mee verder te gaan na de training. Uitstekende ervaring!

• Sfeer in de groep

Dankjewel Marianne, voor je lovende woorden. Heel veel succes met het toepassen in de praktijk en wie weet tot een volgende keer bij een andere training. Hartelijke groet, Bas.

Leuke manier van leren

Goed op de mens gericht. Persoonlijke aandacht. Op een spelende wijze leren, waardoor het ook makkelijker is de informatie op te nemen.

resultaat binnen 24 uur

Ik heb een aantal trainingen gevolg voor communicatie, maar dit is de eerste met resultaat. De kleine groep maakt het makkelijker voor de cursus leider persoonlijker met iedereen te overleggen. Daarbij worden er ook legio voorbeelden gegeven door de cursusleider uit eigen ervaring, wast de benadering van de communicatie training erg persoonlijk maakt en je gemakkelijk kunt relateren aan de situaties.

Leerzame en goede ervaring

Veel geleerd en erg leuke groep

• Sfeer in de groep

3-days course filled with tips & trics and personal reflection to improve yourself even more

It's a really useful training, which can be as seen as 'first training' or as a 'refresh course'. Reflecting your own behavior vs. the impact on others regarding your communication style is always worthwhile to realize. The topics which are discussed are familiar to anyone, in business or in private environment you recognize (some) situations to work with during the training sessions. An external trainer is objective, the participant group is diverse which makes it even more interesting. The professional trainer is able to give you more understanding of the effect of your (non-)verbal communication style and possible influence/affect you'll have with it. I recommend this training to anyone, even if you think you don't need it!

• Sfeer in de groep

Hi Chantal, thank you so much for your review. It was a pleasure to give you the feedback you were willing to receive. And thank you for your reflections to other participants, it is always welcome that participants inspire each other as well. Hope to see you again in one of our other programs. Bas.

Aardige en sympathieke trainer, goede cursus

Bij de 3-daagse cursus effectief communiceren werd er veel tijd besteed aan het oefenen van de geleerde theorie. Bij deze oefeningen had iedereen alle vrijheid om zowel fictieve als persoonlijke problemen aan te brengen. De groepsgrootte was fijn en iedereen werd gemotiveerd om bij elke oefening met een ander groepje te werken. Er was veel ruimte voor vragen over problemen die niet in de standaard leerstof stonden en zo werden alle leerpunten behandeld.

aardige trainer

Goede programmaopzet. Praktijkvoorbeelden van trainer ijs brekend. Oefeningen vanuit werkpraktijk of privé prima. Uitleg en opschrijven op flappen duurde soms wat lang. Groep van 11 mensen te groot. Oefenen in tweetallen geeft geluidsoverlast. Oefeningen in drietallen met 1 observator rol gingen beter, te verdelen over 3 verdiepingen. 1 Toilet te weinig voor 11 mensen.

• Sfeer in de groep

Dankjewel voor je review. Wat betreft onze locatie ben ik een enigszins verrast, want ik heb je er niet over gehoord en veruit de meeste mensen zijn erg enthousiast over onze plek. Zo zie je maar dat smaken verschillen. En mochten we ooit gaan verhuizen, dan nemen we je feedback mee. Dus dank en veel succes met het toepassen van de training!

Uitstekende training, prima geregeld.

Fijne training gevolgd over effectief communiceren. Meteen in de praktijk toepasbaar.

Goed cursus, duidelijk stof

Cursus Effectief Communiceren. De cursus had een goed een duidelijk structuur. De docent had een omvangrijk kennis van het onderwerp. De groep was niet te groot, iedereen kreeg de benodigde aandacht. Het lokaal was in een mooie groene omgeving en de lunches waren heerlijk.

• Sfeer in de groep

Dankjewel voor je lovende woorden. En op basis van wat je me de laatste dag zei, heb ik nog een artikel geschreven: https://www.anker-kompas.nl/blog/communicatie/de-leukste-soft-skills-training/

duidelijke en rustige uitleg

Bas heeft de cursus verzorgd, ik vind dat Bas heel rustig overkomt. Hij heeft duidelijke voorbeelden als hij uitleg geeft. Hij geeft iedereen de mogelijkheid om eraan te werken waar hij/zij voor gekomen is.

• Sfeer in de groep

Dank voor je mooie review en de boeiende vragen die je tijdens de training stelde. En ja, persoonlijke aandacht, daar hechten we veel waarde aan. Succes met het toepassen van alles wat je hebt geleerd!

Praktijkgerichte op de deelnemer toegespitste cursus!

Ik ben erg tevreden op de gevolgde cursus. deze was erg interactief met grote attentie voor persoonlijke doelen / leerdoelen. De coaching is erg professioneel en de faciliteiten uitstekend.

• Sfeer in de groep

Dankjewel voor je mooie review en ook dank voor je actieve deelname in de training. Dat vinden we altijd erg prettig. Hartelijke groet, Bas.

Goede locatie, prettige coach

In een ontspannen setting veel geleerd en inzicht in mezelf gekregen. Goede handvatten gekregen om mezelf verder te ontwikkelen.

• Sfeer in de groep

Wederom een top training gehad met enorm veel persoonlijke aandacht. Absolute aanrader.

• Sfeer in de groep

Op een ontspannen wijze een intensieve training gehad over leidinggeven aan veranderen. Heel veel energie eruit gehaald en veel mogelijkheden ontdekt.

• Sfeer in de groep

Ik ben blij dat ik deze cursus heb gedaan. Veel geleerd en inzicht in mezelf gekregen. Goede handvatten gekregen om mezelf verder te ontwikkelen.

• Sfeer in de groep

Met jezelf aan de slag gaan en jezelf onder ogen zien, is een spannend proces en een zoektocht. Mede dankzij de opzet van de training, de locatie en de goede begeleiding van Bas in een veilige omgeving kon ik me openstellen waardoor er een belangrijk puzzelstukje op zijn plaats viel, waar ik verder mee kan. Heel veel dank voor de goede begeleiding!

• Sfeer in de groep

Dankjewel Jeroen voor je review. Het was mooi om te zien hoe je tijdens de training al flinke stappen zette en ik wens je nog veel meer moois!