Een bedrijf met slechte opleiders en niet bereid om te corrigeren!

Eind 2019 nam een bekende deel aan een cursus EHBO bij Acaleph. Bij het onderwerp reanimatie zei de docent dat een tattoo met de tekst "niet reanimeren" niet rechtsgeldig was. Een aperte onwaarheid! Bij telefonisch contact met Acaleph putte de woordvoerder zich uit in excuses en beloofde dat het niet meer voor zou komen. Ik geloofde hem en liet het erbij. Had ik dat maar niet gedaan. Aanvang 2020 namen 2 andere bekenden van mij deel aan een cursus BHV bij Acaleph. De docent daar zei dat een reanimatie na ontdekking van zo'n tattoo gewoon moest doorgaan. Niks van aantrekken. Hierna heb ik (als drager van zo'n tattoo) wederom contact opgenomen et Acaleph en geëist dat de deelnemers aan die cursus moesten worden geïnformeerd over de onjuistheid in de cursus. Er gaan immers goedbedoelende mensen straks onrechtmatig handelen in de praktijk op grond van onjuiste cursus-informatie. Dat kan ook prima want Acaleph heeft de adresgegevens van de cursisten. Ik kreeg als antwoord dat dat niet mocht op grond van de privacyregels. Alweer niet waar. Ik heb hierover gesproken met de Autoriteit Persoonsgegevens, en volgens hun was er in dit geval sprake van een gewichtig belang en mogen die gegevens wél gebruikt worden. Het enige antwoord van Acaleph was dat ze niet meer met mij schriftelijk wilden communiceren, alleen een gesprek met directeur Joey Nijsten was nog mogelijk. Aangezien ik, gezien mijn ervaringen met Acaleph en omwille van de duidelijkheid, alleen schriftelijk wil communiceren heb ik hiervoor bedankt. Nooit meer iets van gehoord en de deelnemers ook niet. Slotsom: zie de aanhef boven dit commentaar!

Goed bedrijf, prettige medewerkers

• Uw totaal oordeel

Zoals eerder, top geregeld alles

• Uw totaal oordeel

maatwerk is mogelijk. er wordt een geschikte cursusleider gematcht met de doelgroep.

bedankt !

• Uw totaal oordeel

Het is altijd prettig zakendoen met Acaleph.

• Uw totaal oordeel

Voor vca en dergelijke positief, als verbeterpunt zou ik het plezirig vinden als er vanauit Acaleph eens iemand zou informeren naar extra mogelijkheden etc. binnen onze organisatie en daar dan ook passende tarieven op aan te bieden.

Zie rapport cijfer

• Uw totaal oordeel

Goed bereikbaar, spelen snel in op vragen van klanten, pro actief.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettig contact en praktische cursus.

• Uw totaal oordeel

Acaleph heeft voor ons diverse veiligheidstrainingen verzorgd en bied trainingen die bij ons bedrijf aansluiten d.m.v. maatwerk met goede en juiste documentatie. De docenten voelen de cursisten goed aan en gaan op de juiste vraagstukken in. Onze ervaring is positief met Acpleph als vertrouwd partner.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede afwikkeling van aanvragen.

• Uw totaal oordeel

Op een geode en ontspannen manier les gehad en voorbereid op het examen

zie hierboven

• Uw totaal oordeel

-Duidelijke communicatie -To the point - Uitgebreide keuze mogelijkheden - vertrouwd Partner

n.v.t.

• Uw totaal oordeel

Doormiddel van dit soort " les" geven blijft er toch meer hangen. Niet alleen door de manier waarop maar ook de de lesgevende zelf.

• Uw totaal oordeel

Verschillende cursussen bij acaleph gedaan, over elke cursus zeer tevreden

geode terug koppeling

• Uw totaal oordeel

Acaleph heeft voor ons Safety Awareness Trainingen voor het operationele personeel verzorgt, en HSE begeleiding geleverd voor een grote project stop in onze fabriek in Maastricht. Beide ervaringen zijn zeer ppositief.

• Uw totaal oordeel

Acalph denkt gevraagd en ongevraagd met je mee. Bij het maken van soms adhoc planningen zijn ze altijd flexibel en doen ze hun best om alles zo goed en snel mogelijk te regelen.

• Uw totaal oordeel

Sinds jaren een goede ervaring met Acaleph.