Alle aanwezigen vonden het een prettige training

We hebben veel geleerd en het lesmateriaal vonden we heel goed!

Prima!

Was een leuke en leerzame middag. Alleen jammer dat we pas rond 13:30 uur begonnen, terwijl de training om 13:00 uur zou starten.

• Niveau van de training

De cursus is goed ervaren

Duidelijke uitleg, goed om in verschillende settings de oefening te doen. Er wordt geluisterd naar onze vragen of ervaringen.

• Niveau van de training

verhelderend, een geheel nieuwe manier van lessen volgen

Geen ellenlange discussies en voor iedereen persoonlijk aandacht voor de vergeten punten

• Niveau van de training

Interactieve opzet spreekt aan.

In eerste instantie was ik wat sceptisch tegen de spelopzet, echter het werkte wel. Geen ellenlange presentaties, maar direct zelf aan de slag. Was al met al een geslaagde dag.

• Niveau van de training

fijne dag en goed les gegevene

veel geleerd

leerzaam

Kort maar krachtige cursus.

Informatief

Roos is een uitstekende lerares! En houdt iedereen Scherp bij belangrijke punten. En geeft vooral goeie voorbeelden en situaties mee.

• Niveau van de training

Helemaal goed, Roos heeft goed naar de vragen geluisterd en hier haar les op afgesteld.

nvt, zie boven

Zeer leerzaam !

Het was m’n eerste bhv training en heb er heel veel van opgestoken. Dingen werden er goed uitgelegd en voorgedaan waardoor we erna het zelf goed in praktijk oefening konden uitbrengen . Zeer leuk en leerzaam.

Zeer nuttig

Veel dingen weet je voor de helft en door deze training ben ik wel een stuk meer te weten gekomen hoe te handelen in bepaalde situaties

• Niveau van de training

de cursus vond ik matig qua situaties

Vooraf hadden we een e-learning gemaakt, daar is niet op teruggekomen realiseerde ik mij later. Ikzelf vond het een beknopte versie van alles wat ik in de E-learning had geoefend/geleerd. Het tempo vond ik matig. De lotus vond ik persoonlijk niet prettig qua uiterlijke verzorging.

Geweldig!!

Mevrouw Roos heeft alles goed en duidelijk vertelt. Het laten zien en oefenen heeft ze stap voor stap gedaan waardoor alles goed te begrijpen was.

• Niveau van de training

Goede to the point cursus

Goede , to the point cursus met een cursusleider die veel wist.

• Niveau van de training

Had dit al ingevuld, krijg het nu een tweede keer

• Niveau van de training

Fijne cursus in een veilige omgeving

De cursus is op een fijne manier gegeven en er is veel informatie gedeeld. Er was ruimte voor vragen en veel oefenen.

• Niveau van de training

Op een zeer prettige manier wordt de stof gedeeld

Fijn om een opfriscursus te volgen. het brandblussen had ik graag live geoefend, maar daar kiest Yulius niet voor, daar kan de cursusleider dus niks aan doen.

• Niveau van de training

Roos geeft duidelijk en helder les

Prima ervaring om alles weer op te frissen. De lotus was een aardige maar zeer onverzorgde man, die een gat in zijn broek had waardoor we tegen zijn ondergoed aan keken. Lijkt me gepast als er een Lotus komt die er netjes uit ziet.

Goede inhoudelijke cursus

Er is goed ingegaan om de vragen van de cursisten. Inhoudelijk was de training veelzijdig. Starten met een rondje door het pand, vind ik een goede start van de cursus. Hele fijne trainer.

Leerzame dag

Leerzame dag gehad. Ik had het fijner gevonden als het praktische/actieve gedeelte in de middag was geweest.

• Niveau van de training

Het is belangrijk om deze training geregeld te volgen

Er zijn nog trainingen nodig om juist te handelen., door dat het een nieuw huis is. Door herhalingen leert men !!

• Niveau van de training

Leerzaam, gezellig en leuk!

Ondanks dat ik ben aangesloten bij een onbekende groep, was de dag vertrouwd en hebben we veel met elkaar geoefend. De dame die situaties nabootsen deed het heel goed en de docent speelde daar goed in mee.

uitdagend!

De nieuwe werkwijze, het in groepjes werken aan opdrachten,was verfrissend en uitdagend. Deze actieve en minder statische werkwijze zorgt dat de stof en de handelingen actief worden geintegreerd. de dag vloog voorbij. Nog wel wat verbeterpuntjes: Wat thuiswerk van de deelnemers ter voorbereiding zou zinvol kunnen zijn en wat meer structuur met het begeleiden en controleren van de groepjes zou de kwaliteit kunnen verhogen. Het was weer een aangename en leerzame dag! Tot volgend jaar.

Verfrissend

Zowel is het goed om ieder jaar kennis en vaardigheden te verfrissen. De aanpak is ook verfrissend met originele realistische oefeningen.