Goede uitleg. Goede opfrissing

Scholing werd gedaan met leuke en leerzame oefeningen. Geen saaie mondelinge overdracht.

• Niveau van de training

Steeds weer goede opzet,begeleinding en uitleg van en na oefening

Het complete plaatje van inzet-begeleiding, zowel in samenwerking met brandweer als lotus, en uitleg na oefening is altijd goed geregeld en iedereen kan zijn of haar verhaal kwijt.

Duidelijk

Heel goed

• Niveau van de training

Het was een zeer interessante en leerzaam training

Het werd op een rustige en duidelijke manier uitgelegd, dat vond ik erg fijn. Het was erg fijn dat de scholing werd herhaald.

Doelloos

Slechte training, heel veel pauze, met 11 man op 1 pop reanimeren, veel verhalen die er niet toe doen, het stuk theorie over ontruimingen aan het eind van de dag wanneer je hoofd geen zin meer heeft en dan het hele powerpoint voorlezen. Niet geoefend met ontruimen. Het was een basiscursus maar hij maakte er een herhalingscursus van.

vervrissend doed

goed martiaal

onvoldoende

Mijns inziens Moet er door de trainer meer structuur komen tijdens toch al lange studiedag(9-5): de kennismaking ronde behelsde bijna de hele ochtend. ik hoorde dat sommige DL collega’s wel drie uur in de auto hadden gezeten om in Oisterwijk te komen : ik vind dat ronduit belachelijk! De E learning mbt BHV bleek vd DL site verdwenen te zijn, omdat de informatie in correct was(?) waardoor ik onbeslagen ten ijs ben gekomen. Dat vind ik voor mij persoonlijk al niet fijn, bovendien lijkt me dat ook niet prettig voor de trainer. Al dit soort zaken moeten toch beter op op Kaar worden afgestemd, wil het zijn doel bereiken. Want er zal hier ook veel geld mee gemoeid zijn. ‘sMiddags was er een enorme dip te bespeuren onder alle cursisten waaronder ik. ik hoorde ook dat hij niet meer getoetst hoeft te worden vanuit de overheid(?) Al met al een rare situatie in Oisterwijk met de trainer die eerlijk is eerlijk echt zijn best heeft gedaan!

Goede uitleg gehad.

Goede uitleg gehad. Niks nieuws te horen gekregen maar wel goed om het weer op te frissen.

• Niveau van de training

Was een zinvolle en goede training

De trainster, Roos, speelde goed in op de groep en had een duidelijke uitleg. Zelfs nog extra uitleg gehad over de evacuatiesto!

Duidelijke cursus leider

Deze leider is bekend met het ziekenhuis en geeft vandaar uit goede training en scholing!!

Duidelijk, erg leerzaam, bewustwording

Duidelijke uitleg! Leerzame stof! Leuke opdracht!

• Presentatie van de trainers
  • Snelheid van de training N.v.t.

Goed opgebouwd

De trainster gaf de training met genoeg afwisseling en ruimte om de oefeningen uit te proberen . We kunnen bij haar terecht op onze vragen waarop wij elke keer en duidelijk antwoord hebben gekregen.

Heel leuk personeel.

via DSV ontruimingscursus gedaan, was al enige tijd geleden en dan is het fijn als je weer even de puntjes op de I zet

• Niveau van de training

Kort, bondig en duidelijk.

Duidelijke informatie, niet te lang dradig en gewoon de basis wat je moet weten als er brand ontstaat, duidelijke stappen.

Prima dag! Goede uitleg van trainer Roos

Aanrader.

• Niveau van de training

Volle dag met ook nieuwe leerzame punten

Een aantal nieuwe punten geleerd wat als BHV-er altijd mooi meegenomen is. Benadering van instructeur was erg fijn. Kon goed vanuit ervaring meepraten. Ondanks de soms wat zware kost toch goed de gehele dag alert kunnen blijven.

• Niveau van de training

Jammer van het over enthousiasme van de brandweerman, lotus was top

Te enthousiast, te veel en te lang dradig wbt het brand gedeelte. Teveel weetjes die on interessant zijn en niet relevant. Het eerste gedeelte met lotus was prima. Erg leuk en interessant omdat op die manier een keer te doen. Juist omdat het een herhaling cursus is mag het wel wat compacter.

Alles is goed

Alles is goed

Zo doorgaan

Alleen iets meer activiteiten

• Niveau van de training

Was een leerzame ochtend.

Veel weer opgefrist. Volgende keer op de eigen locatie dan kan het geleerde goed in de praktijk gebracht worden.

Heel erg goed

Heel leerzaam en duidelijke uitleg.

• Niveau van de training

een zeer prettige en informatie rijke dag.

Voor mijn eerste BHV cursus vond ik het zeer geslaagd, ik heb een hoop geleerd, veel goede tips gekregen, antwoorden om mijn vragen gekregen en veel plezier gehad. ik vond het wel een lange en intensieve dag, zeker als het je eerste cursus in en alle informatie nieuw is. ik had aan het einde van de dag een voldaan gevoel.

• Niveau van de training

Beter dan al de jaren ervoor. Roos is een super enthousiaste medewerker en heeft dit zichtbaar

De training werd goed, duidelijkheid en met humor uitgelegd door roos. Dit jaar was het veel minder theoretisch waardoor het team gemotiveerd bleef tot het einde. Er was veel interactie gedurende de cursus. Ik zou zeggen!! Wij willen roos volgend jaar weer :)

Top gedaan

Roos en de lotus waren kanjers en zorgde voor een hele duidelijke uitleg en gemoedelijke sfeer tijdens de cursus en hadden beide een hele goede kennis van zaken

• Niveau van de training

Had meer inhoud verwacht over vlucht plan in een bewoners huis

De scholing over verschillende blusmaterialen was een leuke bijkomstigheid , maar als er echt brand is spuit je met de brandblusser die aanwezig is....daar ging veel tijd in zitten verder was de cursus prima. Voor mij was de rit er naar toe wel een belasting, was die dag reistijd totaal vier uur.

Over AAS Veiligheid