ruim voldoende

Roos was voor mij een verademing vergelen bij mijn 1e BHV training in Oisterwijk van Mat. Roos heeft het heel creatief aangepakt met de lesstof: spelenderwijs door alle provincies heen. Mijn welverdiende complimenten! ik vind BHV training van 9-5 te lang vraag: wanneer is er weer ern herhaling? Ook 1 puntje van kritiek: Roos mag af en toe strenger zijn om haar aandacht op te eisen! we komen daar tenslotte om iets belangrijks te leren ! Door o.a. PLENAIR of CENTRAAL te roepen! We hadden nl best een grote groep deelnemers waar het m.i. overduidelijk voel- + zichtbaar werd dat een aantal mensen zich op n gegeven moment niet meer konden concentreren. Giechelen & dollen & veel onderling geklets. Daar erger ik me echt aan. En heb dit zelf ook a d betrokkenen laten weten

• Niveau van de training

Ik vind dat de BHV erg goed gegeven is. Dit is te danken aan de goede trainster.

De stof die besproken werd was erg duidelijk en goed afgestemd op de situaties die op de werkvloer voor kunnen komen. Ik vond de trainster heel erg duidelijk en enthousiast vertellen.

Leerzaam en interactief!

Een zeer leerzame opfrissing, fijn dat het zo interactief was. Een goede werkwijze van het geven van de cursus.

Goede en zinvolle herhalingscursus

In kleine groepjes verschillende situaties in spelvorm behandeld die voor kunnen komen. Veel aandacht voor vragen en eigen inbreng. In de e-learning van de brandbestrijding en ontruiming werkten de filmpjes niet. Verder is de —learning prettig

Leuk en leerzaam

Het was een leuke leerzame ochtend

• Niveau van de training

heel informatief en duidelijke uitleg.

De docent gaf op een professionele manier les. Er is veel kennis overgedragen en didactisch was deze docent erg goed. Ze vroeg goed uit wat we al wisten en paste haar programma goed aan.

Helder en duidelijk

Het actief bezig zijn met opdrachten was prettig

Prima. Goede trainster.

Prima.

• Niveau van de training

Prima dag gehad, leerzaam.

De dag verliep soepel, leerzaam was het ook. Fijne manier van training geven.

• Niveau van de training

Prima cursus van deskundige trainer.

Prima cursus van deskundige trainer.

Heldere, duidelijke training

BHV was nieuw voor mij maar na de training heb ik een goed beeld van wat je kunt doen als BHV er. De training was helder met een kundige bevlogen trainer die ook humor in de training gebruikt. Kortom een fijne en vruchtbare dag.

Veel geleerd

Alles werd duidelijk uitgelegd alle vragen werd beantwoord Er werd voor alle punten tijd genomen om het gezamenlijk te oefenen En altijd handig om weer precies te weten hoe het ook alweer in elkaar zit want met de jaren vergeet je wel eens iets

leerzame dag

dhr Slagter liet duidelijk het gevaar van rook zien mbv duidelijke filmpjes. Leuk spel gespeeld met observeerders en uitbeeldende groepen. Laatste dag voor het pensioen. Bijzondere ervaring

Top dag.

Docent ging heel goed om met de assertieve groepsleden. Super! Bijzonder ook dat het zijn allerlaatste training dag was.

Leerzame leuke dag.

Leerzame leuke dag.

Duidelijk

Er werd goed uitgelegd en duidelijke taal. Kort en bondig

• Niveau van de training

Altijd nuttig om op te frissen en contact te hebben met andere BHV-ers.

Vooral de herhaling van punten uit de vorige training en de 'scenariotraining' na de middag vond ik erg nuttig.

• Niveau van de training

Het was een leerzame daga, veel o pfris maar ook weer nieuwe dingen gehoord.

Hele gezellige leerzame dag! En afwisselend, fijne instructeur!

Was leerzaam

Leerzaam Interessant Behulpzaam

• Niveau van de training

Fijne en leer volle ochtend

Leuke dag

Roos heeft het prima gedaan. Leuke training, ze wist goed de aandacht erbij te houden

fijne instructeur

fijne instructeur. weer nieuwe dingen geleerd. middags interactief! leuke groep jammer dat er geen portofoon oefening bij was! verder ging alles goed!

Top instructrice

Alles duidelijk op een prettige manier verteld en geoefend

• Niveau van de training

Duidelijke uitleg waardoor de ik training als zeer fijn ervaren heb!

Roos geeft de training op een fijne manier met veel interactie. Hierdoor ga je snel (maar niet te snel) en erg duidelijk door de herhaling heen. Alle belangrijke onderdelen zijn aan bod gekomen. Volgende keer geef ik me weer op voor de herhaling bij Roos! Top!

Trainer zeer competent

Eerdere BHV trainingen niet het niveau zoals ik gisteren heb ervaren. Goede uitleg met voorbeelden die goed zullen blijven hangen. Geen enkele nee of maar gehoord. Erg professioneel