heldere advies en samenwerking

Het advies dat gegeven is, is helder en bruikbaar.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Collectief inkoopadvies

Geachte, Wij vinden het fijn om te horen dat uw advies naar wens is. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Goed advies en follow-up gekregen.

Het advies was voornamelijk een bevestiging van hetgeen ik van plan was uit te gaan voeren. Ik had verwacht dat de adviseur beter zou kijken naar de isolatiemogelijkheden van de knieschotten en de (on)mogelijkheden van het verder isoleren van een dak van spaanplaat met een PUR schuimlaag aan de buitenkant.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Geachte, Het is goed om te zien dat u het advies en onze service met een ruime voldoende beoordeelt. Sommige maatregelen worden niet in ons advies opgenomen omdat wij enkel duidelijke maatregelen aan willen bieden, waarvan wij kunnen garanderen dat het tot energiebesparing of extra comfort leidt. Bedankt voor uw review. De feedback van u en andere klanten helpen ons om onze service constant te verbeteren. Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Degelijk advies, had gehoopt op iets meer ambitie in het advies

Advies bestaat vooral uit no-regret maatregelen, is daarmee dus wel heel degelijk. Er hadden voor mij ook minder conventionele maatregelen bij mogen zitten.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

deskundig advies en uitstekend invoelend betreffende persoonlijke situatie.

Energie-adviseur is deskundig en kijkt goed rond in het huis en geeft adviezen welke passen bij mijn huis en mijn situatie.

Goeie en realistische adviezen

Susteen geeft deskundige en realistische adviezen. Goed afgestemd op de persoonlijke afwegingen, kansen en mogelijkheden. Geen gedram maar gewoon rationeel en eerlijk.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Beste heer Bongers, Vriendelijk bedankt voor uw feedback en wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze diensten. Ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Vivièn Laros Het team van Susteen

Het was een serieuze beoordeling van de energetische kwaliteiten van onze woning.

Degene die bij ons de diverse onderdelen m.b.t. het energieadvies heeft opgetekend en met ons heeft doorgenomen, nam er de tijd voor en was helder en eerlijk betreffende het gene dat hij ter plekke kon waarnemen. De opname van de actuele situatie werd nauwkeurig verricht (afmetingen van alle ramen en de beoordeling van de energetische kwaliteit van het glas, mening over de spouwmuurisolatie uit 1984, zolderisolatie noodzaak/mogelijkheden). Ook werd gewezen op een mogelijkheid tot Brinkventilatie. Het a.d.h.v. het onderzoek opgemaakte rapport was volledig, helder en overzichtelijk.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Beste klant, Vriendelijk bedankt voor uw feedback en wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze diensten. Ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Vivièn Laros Het team van Susteen

dienstverlening is weinig accuraat

Hoewel ik vanaf het begin heb aangegeven alleen mee te willen doen met de collectieve inkoop omdat ik al eerder een energieadvies van susteen had gehad werd er tot 3 maal toe gevraagd een afspraak te maken voor een energieadvies. Ik belde dan en kreeg excuses en een en ander zou worden gecorrigeerd. Dat gebeurde dus niet. Normaliter ben ik dan al vertrokken als klant.

• Hoe beoordeelt u onze klantenservice?
  • Hoe beoordeelt u onze energieadviseur? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u ons advies? N.v.t.
  • Wat voor soort advies heeft u afgenomen? N.v.t.

Geachte Klant, Bedankt voor uw review en de beste wensen voor 2020. Wij vinden het vervelend dat deze miscommunicatie heeft plaatsgevonden. Wij horen graag van u of uw advies naar wens was. Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Kundig advies

bij ons kwam een vriendelijke man de zaken bestuderen en we kregen voor ons gevoel een deskundig advies. het bezorgde ons een positief gevoel.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Collectief inkoopadvies

Geachte Klant, Bedankt voor uw review! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent over uw energieadvies en wensen u een duurzaam 2020! Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Goede bedoeling slordige uitvoering

Het gesprek was prettig en deskundig. Het rapport rammelde in eerste instantie aan alle kanten, maar werd daarna goed gecorrigeerd. Hele proces duurt wel erg lang (2.5 maand).

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Beste meneer/beste mevrouw Waalre, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Wel fijn dat om te horen dat u tevreden was over het gecorrigeerde advies. Wij nemen uw ervaringen serieus en nemen deze dan ook mee in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Vivièn Laros van Susteen

Duidelijke communicatie

Het mailcontact was duidelijk en helder. Ook de inspecteur kon ons alles prima uitleggen en advies geven.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? N.v.t.

Beste klant, Vriendelijk bedankt voor uw feedback en wat fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Voor nu wensen wij u fijne feestdagen toe. Met vriendelijke groet, Het team van Susteen

Ervaren adviseur

De adviseur was vriendelijk en beleefd, maar wist vooral heel goed waar hij het over had. Gaf rustig en duidelijk uitleg en adviezen

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke informatie tijdens het gesprek en in de mail. De afspraken die tot nu gemaakt zijn zijn allemaal nagekomen.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Collectief inkoopadvies

Goed bedrijf helaas niet allround/compleet pakket

Adviseur is een vriendelijke man en denkt mee. Jammer dat ze niet het complete plaatje aanbieden waar wij juist naar opzoek waren zoals glas isolatie, kozijnen en dergelijke. Als ik dit van te voren wist had ik niet het geld betaald er voorover gehad om die adviseur bij ons thuis lang te laten komen. Dit omdat het persoonlijk voor ons niet echt toegevoegde waarde heeft. We moesten daardoor uitwijken naar andere bedrijven die ons kunnen helpen en daardoor geen gebruik kunnen maken van de collectieve korting. Op een advies na maar is voor ons nu niet van toepassing om er al gebruik van te maken.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Collectief inkoopadvies

Geachte, WIj vinden het jammer dat het advies niet is wat u ervan had verwacht. Susteen heeft meerdere verschillende producten. Hieronder vallen gemeentelijke collectieve inkoopacties, maar ook integrale energieadviezen waar er naar alle mogelijke maatregelen wordt gekeken. Het kan in uw geval zo zijn geweest dat u aan een collectieve isolatie inkoopactie mee doet, waardoor er niet wordt gekeken naar bijvoorbeeld zonnepanelen. Ook kan het voorkomen dat de maatregelen waar de energieadviseur naar kijkt, niet mogelijk zijn in uw woning. Wij gaan hierover graag met u in gesprek. U kunt contact met ons opnemen via [email protected] of u kunt ons per telefoon bereiken via het nummer 088-3334424. Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Uiterst kundig en eerlijk advies

We zijn op een zeer vriendelijke/kundige manier geholpen. Alle voordelen en nadelen van de verschillende opties zijn ons duidelijk uitgelegd. En hebben zeer snel een duidelijk advies ontvangen.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Zeer goede advies t.a.v. de energie besparing voor onze woning.

Duidelijk advies

Deskundige adviseur op bezoek gehad. Daarna een duideijk advies ontvangen

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? N.v.t.

Goede service maar inmiddels hebben we voor een andere partij gekozen omwille van een betere prijs

Prima service maar inmiddels hebben we voor een andere partij gekozen omwille van een betere prijs.

• Hoe beoordeelt u ons advies?
  • Wat voor soort advies heeft u afgenomen? EPC-berekening met woningverbeterplan

oplichting in een groen jasje

Susteen heeft een advies met offerte uitgebracht. Na maanden wachten kwam de info dat de kosten 60% duurder worden. Dhr. Eise Moonen van susteen geeft aan dat dit niet meer hun probleem is. De rekening van susteen is betaald en daarmee is het klaar voor hen. Schandalige service. Na weken discussie werd terugbetaling overeengekomen. De creditfactuur die daar uit voortkwam wordt door susteen niet betaald. Aan de telefoon word alleen belooft dat er teruggebeld word. Dit gebeurt niet.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Geachte, Bedankt voor uw review. Wij betreuren dat uw advies niet passend bleek te zijn. Susteen streeft ernaar om een kwalitatief hoogstaand advies op maat te leveren. Helaas hebben wij in uw geval niet voldaan aan dat streven, omdat de kosten hoger bleken dan geoffreerd. Dit heeft te maken gehad met veranderde overeenkomsten met één van onze uitvoerders. Iets waar u vanzelfsprekend niet de dupe van had mogen worden. In overleg met u zijn wij overeengekomen dat de advieskosten komen te vervallen en het is ons ter oren gekomen dat u deze terugbetaling inmiddels heeft ontvangen. Er wordt intern gekeken hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Uw review is hierin van grote waarde. Met vriendelijke groet, Thomas van Susteen

Erg tevreden met advies en bevestiging door onafhankelijk deskundige

Na een bezoek door een deskundige adviseur kreeg ik per mail keurig de conclusie van het adviesbezoek toegestuurd. Ik was erg tevreden over adviseur Eric Suyten en zijn adviezen hier ter plaatse. Wat ik zelf al gedacht had is nu door een onafhankelijk deskundige bevestigd namelijk dat we maar beperkte extra isolatie-maatregelen in onze woning kunnen treffen. Met die bevestiging ben ik zeker tevreden. Ook ben ik blij verrast dat daardoor werd besloten om de advieskosten (20 euro) te laten vervallen.

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? N.v.t.

Deskundige medewerker die ruim de tijd naam om het huis te onderzoeken & advies uit te brengen !

• Hoe beoordeelt u onze klantenservice? N.v.t.
  • Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

prettig contact, duidelijke info, fijne afhandeling

Na onze aanmelding een afspraak kunnen maken en zelfs nog kunnen verzetten. Tijdens het bezoek duidelijke uitleg van de mogelijkheden en de kosten, en eerste uitleg wat er van ons verwacht word als we inderdaad voor zonnepanelen kiezen. Ook zijn er zonnepanelen en een firma geselecteerd die mogen leveren en monteren. Tevens info gekregen over subsidie mogelijkheden en belastingvoordeel. Tot er definief een contract is gesloten met een firma die alles uitvoerd, is Susteen voor ons tussenpersoon die alles begeleid. Perfecte manier om goed zaken te doen.

Correct en op tijd.

Goed.

correct en vriendelijk

de adviseur was correct, vriendelijk en to the point. het advies is duidelijk. Ik heb mij gestoord aan het feit dat de rekening voor het advies niet via het emailadres van susteen is binnengekomen. Daardoor heb ik hem wrs diverse malen verwijderd, omdat ik dacht dat het een nepmail was.

Positief

Duidelijk rapport en aanbevelingen. Goede service en communicatie

• Wat voor soort advies heeft u afgenomen? Energieadvies met woningverbeterplan

Goed gesprek eneerlijk advies.

Ik ben blij met eerlijke advies.

Over Susteen

Bij Susteen zijn we ervan overtuigd dat een duurzame, energiezuinige woning een betere woning is. Beter voor het klimaat en de energierekening natuurlijk, maar ook voor het wooncomfort en de gezondheid. Susteen helpt particuliere woningeigenaren met advies over de mogelijkheden om hun huis te verduurzamen. Sinds onze oprichting hebben we op deze manier al tienduizenden Nederlandse woningeigenaren mogen helpen op hun weg naar een betere woning.