Opleiding op niveau van leerling

Leerrijk,uiteraard, goede tips gekregen van de instructeur.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Goede ervaring, veel bijgeleerd!

Van 0 begonnen en na 4 uur lukte alles goed. Motiveerende leraar die goede feedback gaf en enthousiast was. Het terrein is net zoals bij het examen en berijdt je goed voor net zoals het toertje op de weg je voorbereidt op "de echte wereld".

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? AM

Was perfect.

Excellente rijschool!

Mooi materiaal, mooi oefenterrein, duidelijke uitleg van gepassioneerde lesgever/motorrijder.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Goede begeleiding, motiverende begeleiders en een top ervaring !

De begeleiding verliep vlot, ik mocht zelf uittesten en proberen. De begeleider gaf altijd motivatie als ik het even moeilijk had. Ik raad deze rijschool zeker aan !

• In welke zetel bent u ingeschreven? Berlare

Top mensen !

Op het laatste nippertje mij opgegeven voor de opleiding A. Binnen enkele weken al op de moto. Allen topmensen die hun ervaring goed overbrengen aan hun leerlingen. Rijschool zeker aan te raden aan vrienden/kennissen!

Geen opmerkingen

Ik ben tevreden met de rijschool en zeker met mijn instructeur.

Very good

Everything is explained very well and I had a very good experience with my instructor Fonteyn Johan

• Would you recommend us? Yes
  • Clarity of information provided (training options)
  • Fluency planning practical lessons
  • Sufficient possibility for asking questions
  • Friendliness / reception
  • In which seat are you registered? Meise
  • For which driving license did you have lessons? B

Positieve volharding om resultaten te halen

Positieve ervaring, de instructeurs proberen je op uw gemak te stellen en werken op je eigen ritme aan werkpunten. Instructeurs die duidelijk weten waar ze mee bezig zijn.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? BE

Ze helpen je echt goed.

Mijn rij instructeur stelt mij gerust en helpt je goed. Het is comfortabel en je zit er op je gemak.

• In welke zetel bent u ingeschreven? Asse
  • Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Knap hoe ze alles regelen!

Ik diende een herexamen in te plannen en dit is momenteel zeer moeilijk om een datum vast te krijgen toch doen ze alle moeite om zo vlug mogelijk in te plannen!

• In welke zetel bent u ingeschreven? Mechelen
  • Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? D

Ondermaats

Theorie-opleiding rijbewijs C met vakbekwaamheid Opleiding Dendermonde 7/10 er waren onduidelijkheden doordat de slides niet overeenkwamen met het boek en aantal zaken recent gewijzigd waren Opleiding Meise 3/10: vooral filmpjes en small-talk over de nieuwe vrachtwagen van de rijschool, over belangrijke zaken zoals rij- en rusttijden werd niet eens gesproken, broodjeslunch elke keer veel te laat Bovenstaande opmerkingen heb ik ook via mail doorgegeven alvorens ik dit feedback formulier kon invullen.

• Duidelijkheid verstrekte inlichtingen (opleidingsmogelijkheden)
  • Vlotheid planning praktijklessen N.v.t.
  • Vriendelijkheid / ontvangst
  • In welke zetel bent u ingeschreven? N.v.t.
  • Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? C

Dag Kenneth Dank u wel voor de review. Je werd ziek tijdens de opleiding en daarom hebben we jou het vervolg van de cursus laten meevolgen in Meise. We blijven vragen aan de broodjesleveranciers om zeker tijdig te leveren. In principe doen ze dit voor 11u maar als zij afwezigen hebben loopt het soms eens uit. Betreft de cursus: deze is helemaal van dag tot dag up te date en bij de start van de opleiding wordt uitgelegd dat het lessenschema het boek niet volledig volgt ifv de kwaliteit vd opleiding. Rij- en rusttijden komen voldoende aan bod op het einde van de eerste lesdag en bij de start van de 2e lesdag. Er is de 2e lesdag ook een extra samenvatting meegegeven over de belangrijkste regels van rij- en rusttijden. Was je dan al naar huis? Dit is een heel uitgebreide wetgeving; Daarom wordt er vooral gefocust op wat bij het examen aan bod komt. De diverse verordeningen komen aan bod in de nascholing Code 95 rij- en rusttijden. Filmpjes: Bij een opleidingsdag van 8 uren wordt er idd geprobeerd om het pure lesgeven af en toe te onderbreken met een filmpje of nieuwe weetjes. We checken eens of het evenwicht nog oke is. Het is voor het eerst dat we deze opmerking daarover krijgen. Veel succes met het theorie-examen!

Een zeer fijne ervaring

Ik heb 4u les gekregen van Philip voor de code 372. Hij heeft mij op deze korte tijd alles zeer duidelijk uitgelegd en hierdoor heb ik een goede basis voor het rijden met de moto. Bij deze wil ik Philip nog eens bedanken voor de fijne en duidelijke opleiding! Alsook de mensen op het kantoor die mij steeds op een duidelijke en snelle manier alle nodige informatie bezorgden. Bedankt Team Traffix!!

Uitstekende eerste ervaring!

Ik had nog nooit achter een stuur gezeten, en had best wel wat stress. Echter na 20 min was dit verleden tijd! De lesgever stelde me gerust en hielp heel goed! Heel tevreden.

• In welke zetel bent u ingeschreven? Berlare

Blij

Super blij

Goede rijinstructeur

Heel goede uitleg gekregen en vriendelijk instructeur

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? BE

Super behulpzaam en uitstekende rijlessen

Na wat pech te hebben met de informatie van de examencentra ben in bij Traffix terecht gekomen. Ze hebben mij hier direct willen en kunnen helpen. De rijlessen waren zeer leerrijk en goed ingedeeld.

• In welke zetel bent u ingeschreven? Mechelen

Leerzaam

Zeer aangename ervaring en zeer toffe instructeur gehad. Zou direct opnieuw leren rijden met Wim.

• In welke zetel bent u ingeschreven? Zele

Vrij enge service

- 7 keer agenda verplaatst terwijl belofte na 5e keer alle datums te houden. - twee factuurherinneringen gekregen terwijl die al betaald was - heel rustige rij-instructeur

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Zeer aangename en professionele les, dankje!

Ik ben voor de les zeer goed via mail geinformeerd door de administratief medewerkers van Traffix Meise. Ze gingen geduldig om met de meerdere vragen die ik had. Ook werd ik vooraf en de dag ervoor via SMS verwittigd aan mijn rijles. Tijdens de rijles ben ik zeer vriendelijk behandeld door de lesgever. De les begon met informatie over de gevaren, zodat je niet roekeloos op de motor kruipt. Daarna gingen we heel lang op de 'parking' aan de slag met paaltjes, om je rijvaardigheden te 'finetunen'. Daarna kreeg je een korte technische uitleg om dan een uurtje op de baan te oefenen. Heel veel oefenkansen en technische uitleg, dankje hiervoor.

Geslaagd dankzij Ronald

Rijbewijs A Behaald Na de 3 de poging ben ik geslaagd voor het rijbewijs A, en dit dankzij rijschool Traffix. Ik heb mijn voor opleiding bij een andere rijschool gevolgd (Rijschool T’noorden). Zelf kom ik uit Brasschaat en heb een rijschool gezocht dicht bij mijn woonplaats. Dit was duidelijk een foute keuze want je moet immers de rij proef afleggen in Kontich. Bij mijn voor opleiding werd ik afgesnauwd en on heus behandeld. Het enige wat daar telde was zoveel mogelijk geld cashen. De eerste keer examen zijn we opgegaan met 4 personen, resultaat niemand geslaagd. De commentaar van de lesgever was: over 10 minuten kan je contact opnemen met de receptie om een nieuwe afspraak te boeken. Bij de volgende poging waren we met 4 personen, resultaat niemand geslaagd. Bij mijn examen was de kilometerteller stuk met alle ellende en stress tot gevolg. Bij aankomst stelde ik de vraag of ik korting kon krijgen na dit incident. Het antwoord was zeer kort NEEN. Op dat ogenblik Heb ik besloten een andere rijschool te zoeken. Met zelf oefenrondjes te rijden ben ik rijschool Traffix tegengekomen. Ik heb contact opgenomen en spoedig kon ik bij hen terecht voor 2 uur Extra rij opleiding en examen. Mijn zelf vertrouwen zat in mijn schoenen. De lieve dame aan de telefoon stelden mij instructeur Ronald Van Reeth voor. Daar aangekomen zag ik een zeer aangename man die mij meteen geruststelde en mij op mijn gemak liet voelen. In de 2 uur les heb ik meer geleerd dan ik mijn ganse voor opleiding. Ronald heeft mij een hele boel tips en tricks meegegeven die echt een meerwaarde waren in de aanloop van mijn nieuwe proef. We zij opgegaan met 6 personen waarvan er 4 geslaagd waren en hun rijbewijs op zak hebben daar mag Ronald trots op zijn. Ik ben nu geslaagd voor het rijbewijs A dankzij Ronald. Nog een tip aan de kandidaten rijbewijs A doe dit als je jong bent, op wat oudere leeftijd is het een stress volle ervaring. Vraag zeker achter Ronald Van Reeth , het is een top kerel. Veel goede moed

Al veel bijgeleerd

Na een rijles te hebben gehad was ik enorm tevreden met mijn rij-instructeur. Zelf is de service van traffix ook heel goed.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Het was een heel toffe ervaring en ik als iets niet lukte kreeg ik tips hoe het moest.

We kwamen aan en werden vriendelijk ontvangen de leraar vond het ook niet erg als er wat humor werd gebruikt. We kwamen direct al goed overheen, toen gingen we oefenen en werden we werkpuntjes aangewezen daarna gingen we op de baan en na het stuk op de baan het parkoer allemaal achter elkaar.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? AM

Vriendelijk personeel , alleen het systeem om lessen te boeken is omslachtig .

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Aangenaam, leerrijk en nuttige tips.

Over Rijschool Traffix

Over Rijschool Traffix Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Traffix zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over 13 vestigingen leiden onze 80 medewerkers jaarlijks zo’n 5000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Dankzij de kwaliteit van onze diensten, de professionaliteit van onze medewerkers en de grote klantentevredenheid groeide Rijschool Traffix uit tot marktleider in rijbewijsopleidingen in de regio.