Heel fijn. Goed geregeld en uiters professioneel.

Zie boven

Goed geholpen, flexibel met de levering

In de winkel werd er de tijd voor genomen tot 2x toe. Omdat onze aannemer later begon moest de levering een paar keer worden uitgesteld. Geen probleem, ze hebben nog zelf opgeslagen totdat we ze konden gebruiken.

Goed eerlijk advies

prima service, vakwerk geleverd en keurige prijs

Na een wat moeizame start in de zoektocht naar een vloertegel, passend bij een reeds liggende tegel van bijna 20 jaar oud, toch een zeer goed lijkend exemplaar gevonden dankzij de prima service van TegelExpert. Keurig geïnformeerd over levering en plaatsing, zeer tevreden met het resultaat.

Zoals het hoort

Begrijpen wat je wil. Flexibel in de planning. Werkzaamheden door echte vaklui verricht. Net werk geleverd conform afspraken gemaakt.

Verkoop goed, nakomen afspraken minder goed, geen nazorg helaas.

Verkoop en showroom: goed geholpen. Aflevering tegels: behoorlijk problematisch. Ondanks vele verzoeken vooraf om dit niet te doen zijn de tegels onverzekerd op openbare weg afgeleverd. Nakomen planning leggen vloer: drama, tegelzetters zijn meerdere malen niet of laat op komen draven wegens andere, blijkbaar meer winstgevende, klussen. Gevolg: plaatsing keuken in gevaar. nazorg na oplevering vloer: niet gebeurd, men is gewoon vertrokken, nooit meer contact opgenomen door Tegelexpert of check geweest. Totaal verkeerde opstook protocol verstrekt helaas door Tegelexpert. Uiteindelijke resultaat: gelukkig toch wel uiteindelijk een mooie vloer, maar helaas zeker niet perfect glad gelegd en ook van het gevraagde wildverband is weinig terechtgekomen. Al met al moet het nakomen van afspraken en communicatie echt veel beter worden. Toch durf ik het aan dit bedrijf aan te bevelen.

professioneel netjes en duidelijk

gewoon goed geregeld.

goed contact. Afspraken duidelijk.

Ziet er allemaal prima uit.

Leuk zaken gedaan.

MEEDENKEN

Goed geholpen, ze denken met je mee en de prijs was ook erg scherp

Ruim voldoende

Ik ben erg tevreden over Tegel Expert. Ik ben erg goed geholpen bij het uitzoeken van de tegels en het bekijken van aangevraagde samples. Alles is verder naar wens verlopen en de tegels liggen er mooi bij.

Soms zit het tegen, het gaat er dan vooral om dat het netjes opgelost wordt.

Het zat erg tegen met de levering van de door mij bestelde tegels. TegelExpert werd ermee geconfronteerd dat ondanks de vooraf besproken levertijd, de bestelde tegel plotseling uit voorraad was bij de leverancier en dat deze pas een maand later opnieuw geproduceerd werd. TegelExpert heeft desondanks altijd netjes gecommuniceerd en diverse oplossingen aangeboden om ons tegemoet te komen. Uiteindelijk ligt de vloer er wat later in dan gehoopt, maar we zijn er erg tevreden mee. Het was het langere wachten waard.

Goede medewerking en snelle acties

In drukke tijden wel snelle acties. En ons uit de nood helpen

Verstand van tegels en heldere communicatie

TegelExpert is een professioneel bedrijf met passie voor tegels. Heldere communicatie en afspraken worden gemaakt. Is er een probleem men lost het op.

met raad en daad bijgestaan

Helemaal geweldig!!!

Andries van Tegelexpert.nl heeft ons echt heel goed geadviseerd over het type tegels wat wij nodig hebben voor onze keuken. De service was echt ver boven verwachting!! Steeds zeer snelle reacties op onze vragen, met veel kundigheid en uitgebreid advies om voor ons de juiste keuze te maken. Ook een zeer concurrerende prijs in de offerte. Echt een top bedrijf!

Super op tijd geleverd

Goed advies goed geholpen Op tijd geleverd, werd voor in de garage gezet top

Ze doen wat ze beloven, en snel en goedkoper

Super fijn bedrijf en goeie communicatie

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met tegelexpert. Er was iets mis gegaan, maar ze hebben dit naar alle tevredenheid direct opgepakt en opgelost. Mooie spullen en vakmensen aan het werk. Wij zijn zeer tevreden!!

Supertegels, goed gelegd!

Vakmensen

Super tevreden met TegelExpert

Vanaf het moment dat wij de showroom van TegelExpert.nl binnen stapten hadden wij het gevoel met een professioneel bedrijf van doen te hebben. Steeds netjes geïnformeerd over de status van onze opdracht. Op lokatie de m3 nagemeten en bij levering van de tegels op voorhand gebeld door de chauffeur over het tijdstip van leveren. Ook de partners van TegelExpert.nl voor de vloerverwarming (Vloerverwarming Nederland) en de tegelzetter (Jerry Tegelwerken) hebben uitstekend werk geleverd. Wij zijn dus een zeer tevreden klant !

Goed bedrijf

Een heel fijn bedrijf om mee te werken. Denken met je mee, prima service, goede prijs kwaliteit verhouding. Levering zoals afgesproken.

Vriendelijk bekwaam en binnen 2 weken tegels thuis bezord

Fantastisch dat het zo snel gerealiseerd is

Nadat we goed geholpen zijn met een duidelijk advies is de vloer ook super goed gelegd. Wij zijn zeer tevreden over het verloop en geven TegelExpert zeker een 10. Doordat de lijm die gebruikt werd de vloer na een paar dagen gelegd kon worden, op de cementdekvloer waren we sneller klaar dan we gedacht hadden. Andere bedrijven konden pas in September de vloer leggen. Echt een compliment voor TegelExpert.

Super goede behandeling klant

Ben zeer tevreden over de manier van handelen van verkopers. Erg betrouwbare mensen komen hun afspraken na. Super

Vlieter 9

8321 WJ Urk