Erg blij met onze vloer.

Een mooie tegel. Vooral het formaat is erg gaaf geworden.

Experts in alle disciplines

Via Badkamerstudio ook even gekeken bij TegelExpert voor keramisch tegels. Met een advies op maat (Bohemian blend in de hal) en een goede prijs hebben wij tegels voor onze nieuwbouwwoning uitgekozen. Het resultaat is erg mooi geworden, door experts tegelzetters en de experts bij TegelExpert. Bij elke vraag snel een reactie, goede en snelle service in (na)leveringen en altijd een goed advies. Dit alles maakte de afstand tussen Urk en Almelo meer dan goed!

Ontzettend tevreden met het resultaat

Wij kenden het werk van de Tegelexpert al omdat zij ook de hele vloer bij onze zoon en schoondochter gelegd hadden. Een spiegeltje! Hierdoor was de keuze voor ons al snel gemaakt. Het resultaat is ook hier geweldig. Fijne mensen met hart voor hun werk, afspraken worden nagekomen. Prettig, en erg aardig personeel. Kortom top!! Wij kunnen dit bedrijf warm aanbevelen.

Wij waren opzoek naar een mooie tegelvloer en kwamen bij TegelExpert Urk uit. Andries heeft ons netjes te woord gestaan en alles duidelijk uitgelegd. Bij ons 2e bezoek zijn we snel tot een deal gekomen, dit door de scherpe nette prijzen en services waar TegelExpert voor staat. Afgelopen week is de vloer bij ons gelegd, een klein puntje van aandacht is zeer netjes opgelost! TegelExpert Urk is zeker aan te raden voor een goed advies en een correcte ondersteuning tijdens en na het leggen van de vloer.

Snelle reactie op mijn vragen en bestelling binnen twee weken geleverd.

Bij ons was alles prima geregeld door de tegel expert en we konden zo lijm en schoonmaak middel er bij op halen de vloer verwarming was ook heel goed geregeld

Prima vriendelijk en professioneel ontvangen

Onze ervaring is zeer positief te noemen, we hadden het gevoel te maken te hebben met iemand die zijn vak verstaat, de levering van de tegels was supersnel sneller dan ik moest hebben overigens maar desalniettemin een prima service de vloer moet ik nog steeds leggen ik ben nog niet zover in de bouw zo gauw de vloer klaar is zal ik zeker een foto plaatsen met het resultaat

Super service

Ben heel goed geholpen, denken met je mee.

Super service

Na onze vloer op de begane grond zijn we voor de badkamer alweer goed geslaagd bij Tegel expert. Jullie hadden niet wat we zochten maar hebben speciaal voor ons monsters besteld. Het resultaat is prachtig. We zijn er erg blij mee.

Uitstekend geholpen

Het team van Tegelexpert is klantgericht, uiterst vriendelijk en erg flexibel. Tot nu toe drie keer besteld en altijd snel en vakkundig geholpen. Tel daarbij de aantrekkelijke prijsstelling op en je hebt een gouden deal. Wij zijn in elk geval erg blij met onze nieuwe tegels!

Goede service en klantvriendelijk

We zijn heel goed geholpen. Zeer ruim assortiment. Gevonden wat we zochten.

ruime keuze

tegels snel en volgens afspraak geleverd,

prima zaak met een goede service komen afspraken netjes na

Fijne zaak waar ik zeker nog een keer terug kom

Perfecte service, snel, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het eerste contact t/m de levering en nazorg zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en service.

Topservice

Wij zijn enorm tevreden over jullie bedrijf. De communicatie in de winkel verliep soepel en vlot en daarnaast was jullie service uitstekend. Wij zijn ontzettend blij met de gekozen tegel en is zeer netjes gelegd door Johan ''mijn compliment daarvoor''

uitstekende service

Op onze zoektocht om vloertegels kwamen we bij tegelexpert terecht, wat zijn we hier goed geholpen. We kregen goede adviezen en ook de prijs was een aangename verassing. De tegels werden snel geleverd en ook de zakken lijm en het levellingsysteem werden door het bedrijf netjes bij de deur gebracht. We hebben zelf de tegels gelegd en als we tussendoor vragen hadden werden we goed geholpen. Met het levellingsysteem was het leggen van de tegels een fluitje van een cent. De vloer zit er superstrak in, we zijn er enorm blij mee.

tegelexpert doet wat de klant vraagd.

Ik werk regelmatig samen met tegelexpert en dit bevalt mij heel goed. Tegelexpert is een voorbeeldbedrijf. Eerlijk, duidelijk en doet wat ik wens.

Top geregeld allemaal

Super contact en prompte levering!

Flexibel. Goed advies. Gunstig geprijsd.

Nette zaak met veel keuze en goed advies en een eerlijke prijs.

Geheel conform afspraak voor een scherpe prijs

Ik heb vorig jaar een partij besteld. bij bezorging was er wat schade maar dat is snel opgelost. Daarnaast een nabestelling gedaan ruim 8 maanden later en ook dat is geheel conform afspraak geleverd en voor een scherpe prijs. Top

Klantvriendelijk, goed advies, nemen de tijd voor je.

Heel prettig geholpen, bijzonder assortiment tegels die je niet in elke winkel aantreft.

Klantvriendelijk, correct personeel. Grote keus aan tegels.

Het personeel liet ons zelf de keuze maken voor de tegels die we jn gedachte hadden. Maar gaf ook tips en andere keuzemogelijkheden. We kregen ruim de tijd en werden niet gedwongen snel een keuze te maken. Plezierig personeel in de omgang. De tegels moeten nog geplaatst worden, maar jullie krijgen een foto als het klaar is.

Ceramische tegels heel goed gelegd

De ceramische tegel (180 cm) zijn heel goed gelegd. Duurde langer dan verwacht maar het resultaat is er dan ook naar. Meerdere complimenten van onze buren. Een minpuntje was dat de voeg tussen vloer en plint werd niet gekit (standaard bij Tegelexpert) hoewel ik van buren hoor dat hun tegelzetter dit wel zelf deed.

Wij zijn heel blij met de nieuwe tegelvloer.

De tegels zijn keurig op tijd gebracht en heel netjes gelegd.

Goede tegelzaak!

Prima ervaring met Tegelexpert. Goede service en een groot aanbod, ook in het exclusieve segment. In de showroom in Urk fijn ontvangen/geholpen door Andries. In de offerte volgde direct een eerlijke prijs. De levering van de tegels was op de afgesproken tijd. De tegels waren degelijk verpakt in stevige kratten en netjes gelost met een Kooi-aap. Ondanks dat het bijzonder lange en zéér dunne tegels waren, is er geen enkele tegel beschadigd. Ik zou Tegelexpert zeker aanbevelen aan anderen.

Vlieter 9 8321 WJ Urk