Nog kort klant, maar de snelle en vriendelijke service is nu al duidelijk! Erg fijn!

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering!

Ik begin net met SamSam. Dus ik weet nog niet alles. Overduurzaamheid bv.

• Duurzaamheid N.v.t.

Alles verloopt goed, vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam

• Duurzaamheid

Ik ben positief verrast over jullie energieprijzen - een stuk goedkoper dan mijn huidige leverancier Nuon. Jullie hebben een oprecht bedrijf met een mooie missie waar ik volkomen achter sta. Ga zo door!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uiterst onprettige ervaring met dit bedrijf, het idee klinkt leuk maar de rekening komt later. Bedenk je 2 keer voor je met deze energie leverancier in zee gaat.

• Duurzaamheid

Medewerkers van Sam Sam zijn erg klantvriendelijk en makkelijk telefonisch te bereiken. De persoonlijke belangstelling waardeer ik zeer!

• Duurzaamheid

Overstappen was eenvoudig, en ze zijn heel sociaal en duurzaam.

• Duurzaamheid

Overgestapt naar u met ingang van 05 01 2019, de communicatie over en weer is zeer prettig verlopen, verkooptechnisch zijn jullie erg goed bezig, niet hinderlijk, wordt veel na gebeld, ook niet hinderlijk, verder hoop ik dat het zo blijft zoals de eerste ervaringen met jullie zijn.

• Duurzaamheid

alles is netjes afgehandeld en ik ben bij vragen netjes te woord gestaan

• Duurzaamheid

Dat Sam Sam Gezegend wordt, en de doelen achter de schermen. En met elkaar een betere wereld maken.

• Duurzaamheid

Het feit dat we een goed doel kunnen steunen i.c.m. onze energierekening is gewoon top.

• Duurzaamheid

Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over SamSam en onze investering in projecten van goede doelen. Hier halen wij zelf ook zeker voldoening uit en we zijn blij dat we met elkaar de wereld een stukje beter kunnen maken.

Wij zijn nog maar net overgestapt dus ik kan nog moeilijk een beoordeling geven. De overstap was erg prettig.

• Duurzaamheid

Ook al is het misschien nog maar kort; fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring hebt met SamSam. We hopen dit in de toekomst zeker voort te zetten!

Overstap ging soepel, kreeg al spoedig een leuk blad in de bus met allerlei verhalen en tips. Werd netjes teruggebeld over nog wat openstaande dingetjes die ik zelf nog moest controleren. Account voor online portal kwam ook vanzelf, top!

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u zo tevreden bent! We inspireren onze klanten graag met leuke tips over een duurzame lifestyle. Fijn om te horen dat dit goed ontvangen wordt:-)

Vind ik lastig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden. P.S. Mij valt op dat u in de vraagstelling 'u' gebruikt terwijl u in de mail meedoet met de mode om iedereen, ongeacht leeftijd, met je en jou aan te spreken. Ik ben 84. En u?

• Duurzaamheid

Fijn dat u zo tevreden bent! Goed gezien; dat klopt helemaal! In de vraagstelling is ervoor gekozen 'u' te gebruiken, omdat deze vragen niet door SamSam maar door de organisatie Klantenvertellen worden gesteld. Verder gebruikt SamSam 'je' op de website, omdat wij dat beter bij het concept SamSam vinden passen. Het klinkt laagdrempelig en iets persoonlijker. 84 is een prachtige leeftijd! Ik ben 31 jaar:-)

Wij vinden het een goed streven dat jullie geld aan een goed doel geven, er zouden er meer moeten volgen.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons streven. Wij zetten dit zeker voort en hopen ook dat er steeds meer bedrijven zullen volgen!

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen. Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw complimenten! We proberen het contact inderdaad zo persoonlijk mogelijk te houden. Fijn dat u dit is opgevallen!

Niets dan goeds van deze club te zeggen, tot nu toe geen enkel probleempje gehad, alles loopt zoals het moet, dus wat wil je nog meer? Misschien niet de bodemprijs voor de energie, maar daar help je dan wel weer het goede doel mee, en dat is toch een fijne gedachte?!

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u een goede ervaring hebt met SamSam en wat een fijne gedachte om te horen dat u net zoals SamSam zoveel geeft om onze goede doelen. Wij hopen dat we dit natuurlijk kunnen voortzetten in de toekomst!

we zijn net over dus daar is nog niet zoveel over te zeggen, fijn dat er even gebeld werd nadat we overgegaan waren naar SamSam

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u in zo'n korte tijd al een goede ervaring hebt met SamSam. Dank u wel voor uw review!

echt gaaf dat zoiets bestaat! mooi streven van SamSam. en hoe gaaf is het als je van je energiemaatschappij een handgeschreven kaart krijgt om te feliciteren met je huwelijk! het is ook niet echt duur, ook is contact goed verlopen

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw enthousiasme, een huwelijk laten we natuurlijk niet onopgemerkt ;) Als SamSam geven wij heel veel om het sociale contact met onze klanten; wij vinden het belangrijk dat de klant zich betrokken voelt bij SamSam! Wij hopen dit in de toekomst ook zeker voort te zetten!

Ik voel me prettig bij uw energievoorziening.

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u zich zo prettig voelt bij ons! Dat geeft ons weer een erg warm gevoel bij SamSam. Wat ons betreft zetten wij het in de toekomst voort!

Tot nu toe ging alles soepel en zijn jullie snel met reageren. Ga zo door!

Te kort voor beoordeling

• Sociaal N.v.t.
  • Eenvoudig overstappen
  • Hoe leuk vindt u SamSam? N.v.t.
  • Duurzaamheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

snel en duidelijk geregeld

• Sociaal N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het overstappen en de intenties van Samsam zijn goed maar de klantenservice is onder de maat. Betalingsmogelijkheden zijn stug, er wordt niet goed overlegd, gecommuniceerd en afgestemd; reacties zijn algemeen en defensief en dat is toch erg jammer van deze club.

• Duurzaamheid

Heel tof dat ik via SamSam een deel van hun winst op mijn energie kosten kan schenken als gift aan zulke mooie goede doelen. echt super idee!

Over SamSam ? Hartverwarmende energie

Filter op Taal