Ik begin net met SamSam. Dus ik weet nog niet alles. Overduurzaamheid bv.

• Duurzaamheid N.v.t.

Ook al bent u nog maar kort klant van SamSam; fijn dat u ons al zo goed beoordeeld. Leuk dat u meer over ons wilt weten! Ik heb u een mailtje gestuurd:-) Hartelijke groet, Maria

Alles verloopt goed, vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen hier zeker mee door te gaan!

Ik ben positief verrast over jullie energieprijzen - een stuk goedkoper dan mijn huidige leverancier Nuon. Jullie hebben een oprecht bedrijf met een mooie missie waar ik volkomen achter sta. Ga zo door!

• Duurzaamheid

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn dat u volledig achter onze missie staat. En dat u er ook financieel op vooruit gaat.. dat is pas echt Sam-Sam:-)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uiterst onprettige ervaring met dit bedrijf, het idee klinkt leuk maar de rekening komt later. Bedenk je 2 keer voor je met deze energie leverancier in zee gaat.

• Duurzaamheid

Beste Sebastiaan, fijn om u zojuist gesproken te hebben. Het spijt ons dat de communicatie van SamSam niet geheel naar tevredenheid is verlopen! Zoals beloofd gaan wij de formulering van onze verbruiksoverzichten aanpassen. Ik ben het met u eens dat dit duidelijker verwoord kan worden. Zodra wij de aanpassing hebben doorgevoerd breng ik u persoonlijk op de hoogte. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. Hartelijke groet, Benanda (085-7608833 of [email protected])

Medewerkers van Sam Sam zijn erg klantvriendelijk en makkelijk telefonisch te bereiken. De persoonlijke belangstelling waardeer ik zeer!

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier krijgen wij energie van:-)

Overstappen was eenvoudig, en ze zijn heel sociaal en duurzaam.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u ons sociaal en duurzaam noemt. Onze meest belangrijke drijfveer is dat we samen met onze klanten de wereld een klein stukje mooier maken, dus daarom waarderen we uw review des te meer!

Overgestapt naar u met ingang van 05 01 2019, de communicatie over en weer is zeer prettig verlopen, verkooptechnisch zijn jullie erg goed bezig, niet hinderlijk, wordt veel na gebeld, ook niet hinderlijk, verder hoop ik dat het zo blijft zoals de eerste ervaringen met jullie zijn.

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie:-) We gaan hier zeker mee door!

alles is netjes afgehandeld en ik ben bij vragen netjes te woord gestaan

• Duurzaamheid

Fijn om te lezen dat u een goede ervaring hebt gehad, want een persoonlijke klantenservice is zeker belangrijk voor ons. Doe dus gerust weer een belletje bij eventuele vragen!

Dat Sam Sam Gezegend wordt, en de doelen achter de schermen. En met elkaar een betere wereld maken.

• Duurzaamheid

Bedankt voor jullie mooie woorden. We zijn blij dat we met elkaar de wereld een stukje beter kunnen maken en we hopen dit in de toekomst zeker voort te kunnen zetten!

Het feit dat we een goed doel kunnen steunen i.c.m. onze energierekening is gewoon top.

• Duurzaamheid

Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over SamSam en onze investering in projecten van goede doelen. Hier halen wij zelf ook zeker voldoening uit en we zijn blij dat we met elkaar de wereld een stukje beter kunnen maken.

Wij zijn nog maar net overgestapt dus ik kan nog moeilijk een beoordeling geven. De overstap was erg prettig.

• Duurzaamheid

Ook al is het misschien nog maar kort; fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring hebt met SamSam. We hopen dit in de toekomst zeker voort te zetten!

Overstap ging soepel, kreeg al spoedig een leuk blad in de bus met allerlei verhalen en tips. Werd netjes teruggebeld over nog wat openstaande dingetjes die ik zelf nog moest controleren. Account voor online portal kwam ook vanzelf, top!

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u zo tevreden bent! We inspireren onze klanten graag met leuke tips over een duurzame lifestyle. Fijn om te horen dat dit goed ontvangen wordt:-)

Vind ik lastig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden. P.S. Mij valt op dat u in de vraagstelling 'u' gebruikt terwijl u in de mail meedoet met de mode om iedereen, ongeacht leeftijd, met je en jou aan te spreken. Ik ben 84. En u?

• Duurzaamheid

Fijn dat u zo tevreden bent! Goed gezien; dat klopt helemaal! In de vraagstelling is ervoor gekozen 'u' te gebruiken, omdat deze vragen niet door SamSam maar door de organisatie Klantenvertellen worden gesteld. Verder gebruikt SamSam 'je' op de website, omdat wij dat beter bij het concept SamSam vinden passen. Het klinkt laagdrempelig en iets persoonlijker. 84 is een prachtige leeftijd! Ik ben 31 jaar:-)

Wij vinden het een goed streven dat jullie geld aan een goed doel geven, er zouden er meer moeten volgen.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons streven. Wij zetten dit zeker voort en hopen ook dat er steeds meer bedrijven zullen volgen!

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen. Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw complimenten! We proberen het contact inderdaad zo persoonlijk mogelijk te houden. Fijn dat u dit is opgevallen!

Niets dan goeds van deze club te zeggen, tot nu toe geen enkel probleempje gehad, alles loopt zoals het moet, dus wat wil je nog meer? Misschien niet de bodemprijs voor de energie, maar daar help je dan wel weer het goede doel mee, en dat is toch een fijne gedachte?!

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u een goede ervaring hebt met SamSam en wat een fijne gedachte om te horen dat u net zoals SamSam zoveel geeft om onze goede doelen. Wij hopen dat we dit natuurlijk kunnen voortzetten in de toekomst!

we zijn net over dus daar is nog niet zoveel over te zeggen, fijn dat er even gebeld werd nadat we overgegaan waren naar SamSam

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u in zo'n korte tijd al een goede ervaring hebt met SamSam. Dank u wel voor uw review!

echt gaaf dat zoiets bestaat! mooi streven van SamSam. en hoe gaaf is het als je van je energiemaatschappij een handgeschreven kaart krijgt om te feliciteren met je huwelijk! het is ook niet echt duur, ook is contact goed verlopen

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw enthousiasme, een huwelijk laten we natuurlijk niet onopgemerkt ;) Als SamSam geven wij heel veel om het sociale contact met onze klanten; wij vinden het belangrijk dat de klant zich betrokken voelt bij SamSam! Wij hopen dit in de toekomst ook zeker voort te zetten!

Ik voel me prettig bij uw energievoorziening.

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u zich zo prettig voelt bij ons! Dat geeft ons weer een erg warm gevoel bij SamSam. Wat ons betreft zetten wij het in de toekomst voort!

Tot nu toe ging alles soepel en zijn jullie snel met reageren. Ga zo door!

• Duurzaamheid

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met SamSam! We willen ons graag onderscheiden door snel te reageren en afspraken na te komen. Fijn om te horen dat dit u opvalt!

Te kort voor beoordeling

• Sociaal N.v.t.
  • Eenvoudig overstappen
  • Hoe leuk vindt u SamSam? N.v.t.
  • Duurzaamheid N.v.t.

Ook al bent u nog maar kort klant van SamSam; fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft. Wat ons betreft bezorgen we u blijvend een positieve ervaring!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

snel en duidelijk geregeld

• Sociaal N.v.t.
  • Duurzaamheid

Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft; wat ons betreft zetten we dit in de toekomst zeker voort!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het overstappen en de intenties van Samsam zijn goed maar de klantenservice is onder de maat. Betalingsmogelijkheden zijn stug, er wordt niet goed overlegd, gecommuniceerd en afgestemd; reacties zijn algemeen en defensief en dat is toch erg jammer van deze club.

• Duurzaamheid

Fijn dat we elkaar inmiddels gesproken hebben en tot een goede oplossing zijn gekomen! We gaan er alles aan doen om een situatie zoals de uwe in de toekomst te voorkomen en u weet dat u altijd contact met mij kunt opnemen bij onduidelijkheden. Hartelijke groet, Jan David.

Heel tof dat ik via SamSam een deel van hun winst op mijn energie kosten kan schenken als gift aan zulke mooie goede doelen. echt super idee!

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw enthousiaste reactie en gaaf om te horen dat u net als wij energie krijgt van onze hartverwarmende energie waarmee we investeren in een duurzame toekomst wereldwijd!

Ervaring tot nu toe is goed met Samsam. Goed dat je later nog gebeld wordt om te checken hoe de overstap is gegaan. Bij vragen zijn ze altijd bereid om te helpen en bellen ook terug als dit wordt gezegd.

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie. Mooi om te lezen dat het persoonlijk contact zo gewaardeerd wordt, want dit hebben we zeker hoog in het vaandel staan! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, doe dan gerust een belletje! ;-)

Tweelingenlaan 10

7324 AM Apeldoorn

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.