Goede communicatie

Wat leuk om te horen, dank u wel. Zo maken we er samen maken we er wat moois van! Hartelijke groet, Benanda

Energie vanuit een warm hart

Goede klantvriendelijkheid, maandelijkse informatie over verbruik, prettige contacten rondom verlenging van contract.

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u onze manier van werken zo waardeert. Hier krijgen we samen positieve energie van;-) Hartelijke groet, Benanda

Vriendelijk. Informatief. Duidelijj.

Mevrouw Mul, Fijn om te horen dat onze service u positief bevalt! Hartelijk dank voor deze recensie. Wij blijven graag ons best voor u doen! Met vriendelijke groet, Martijn Wilbrink

Prima service, geen problemen

Alle info correct en duidelijk weer gegeven en prima op tijd.

Beste Jacob, Wat fijn om te horen dat u SamSam zo prettig ervaart! Hartelijk dank voor uw recensie! Hartelijke groet, Martijn

prima,

Wij zijn enkele jaren terug gevraagd over te stappen naar SamSam.De overdracht ging niet helemaal soepel maar dat lag aan de vorige leverancier. Nu geen klachten en zijn een tevreden klant.

Beste Jan, Dank voor uw positieve recensie! Vervelend om te horen dat de overdracht destijds zo verliep, maar wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden klant bent bij SamSam. Hartelijke groet, Martijn.

Goede service en mooie missie

Al jaren klant van SamSam; ben erg tevreden. Blij om mee te werken aan de projecten van SamSam.

Aan iedereen aan te raden

Wat een mooi, hartverwarmend, initiatief is SamSam. Een verademing na jaren klant te zijn geweest bij een grote energiemaatschappij. Erg aardige medewerkers & leuk dat je het gevoel krijgt de wereld om je heen er ook een beetje mee te helpen. Ik kan het iedereen aanraden.

Beste Jonathan, Hartelijk bedankt voor uw hartverwarmende recensie! Het doet ons goed om te lezen dat u zo'n positieve indruk van ons heeft. Er is natuurlijk ook niets mooier dan met elkaar de wereld een klein beetje verder te helpen:-) Hartelijke groet, Martijn

niet blij met de verlening van het contract

We werden gebeld om het contract met 3 jaar te verlengen en we hebben er heel snel in toegestemd. Daarna hadden we een email gekregen met nieuwe tarieven. Toen wilden we toch overstappen naar een andere leverancier, maar dat was niet meer mogelijk zonder boete van 250 euro. Het bleek dat het contract was verlengd en bij de verlening ziet er geen bedenktermijn van 14 dagen. Deze bedenktermijn van 14 dagen is wel aanwezig als je het contract voor het eerst afsluit, maar niet bij de verlening. Jammer dat het zo moet lopen.

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor het geven van uw eerlijke mening! Zoals ik telefonisch heb toegelicht spijt het mij enorm dat ik niet in staat ben gebleken om met een passende oplossing te komen. Wel ben ik blij om te horen dat jullie het persoonlijke contact de afgelopen jaren als prettig hebben ervaren. Helaas is het in Nederland wettelijk zo geregeld dat er geen sprake is van een bedenktermijn bij een verlenging. U bent namelijk al klant en u kunt niet zonder energieleverancier zitten. Aangezien u een 3-jarig contract heeft afgesloten is er inderdaad sprake van een hoge opzegboete.. Ook deze boete is bij elke leverancier in Nederland gelijk. Nogmaals mijn excuses voor deze vervelende situatie. We willen er voor elke klant zijn en we vinden het vervelend dat het zo gegaan is. Mocht u nog vragen hebben, dan ben ik u graag persoonlijk van dienst! Vriendelijke groet, Benanda

Fijn en positief gesprek!

Prettig in de omgang, informatief en goede beantwoording van mijn vragen. Ook blij om te horen dat mijn tarieven goedkoper worden en dat hiervoor apart gebeld wordt

Beste Theodor, Goed om te horen dat u onze communicatie en dienstverlening positief ervaart! Daar worden wij dan weer blij van 😉 Bij verdere vragen en opmerkingen, staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Martijn

Uitstekend !

Op 15 mei 2020 overgestapt. Telefonisch zeer zorgvuldig geholpen. Wij wilden graag ook goede doelen steunen, zoals Dorkas. Tot onze verbazing zijn we ook nog eens 10% voordeliger uit dan bij de vorige leverancier, waar we bijna 12 jaar klant waren.

Beste Ardi, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de dienstverlening en onze ondersteuning van goede doelen en projecten! Daar gaan wij voor bij samsam: positieve energie 😉. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, staan wij u uiteraard weer graag te woord. Met vriendelijke groet, Martijn

Persoonlijk en betrokken

Overstappen werd tot in de puntjes geregeld. Zelfs de overstap boete werd betaald. Mooi aan Samsam vind ik de maatschappelijke factoren van de organisatie. Het directe en persoonlijke contact is ook erg fijn.

Beste Willem, Hartelijk dank voor deze positieve reactie! Fijn om te horen dat u onze maatschappelijke doelstelling waardeert en tevreden bent over onze dienstverlening. Als u eventueel nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet, Martijn

Goed te woord gestaan, uitstekend geholpen, goede nazorg.

Niet van toepassing.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie. Als er eventuele vragen zijn staan wij u graag te woord. Bedankt voor uw positieve reactie!

Klantvriendelijk en overzichtelijk in verbruik

Ik ben zeer tevreden over SamSam... vind de maandelijkse overzichten fijn en de momenten dat ik met de klantenservice contact heb gezocht, kreeg ik echt heel snel antwoord.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u snel geholpen bent. We proberen onze reactietijd zo kort mogelijk te houden. We helpen u in de toekomst graag verder.

Top service!

SamSam heeft een zeer goede service, ze reageren snel en helpen vriendelijk. Zeker niet te vergelijken met mijn vorige energieleverancier. En dat ik nu een stukje kan bijdragen aan een duurzamere toekomst is een goed gevoel!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en onze missie deelt. Het geeft zeker een goed gevoel om samen voor een duurzame toekomst te gaan!

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Heel erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze communicatie en over ons personeel. Nogmaals, welkom bij SamSam!

vriendelijke mensen

Nadat ik besloot over te stappen naar SamSam kreeg ik na wat berekeningen mijn termijnbedrag te horen. Deze was lager dan ik gewend was en we hebben het wat verhoogd maar nog was het minder dan ik altijd betaalde. Dit bedrag zou ruim voldoende zijn. Maar de eindrekening viel tegen en ik was het daar niet mee eens. Uiteindelijk ben ik gaan mailen omdat ik boos was. Toen is er persoonlijk contact met mij gezocht door de directie en deze heeft na mijn verhaal alles uitgezocht en we zijn samen tot een goed eindresultaat gekomen. Ik ben nu een tevreden klant. Ja mijn termijnbedrag moest wel wat omhoog want door de stijgende kosten die iedereen heeft was dat uiteindelijk te weinig. Binnenkort krijg ik een slimme meter zodat ik zelf mijn verbruik in de gaten kan houden. Ik dank de directie van SamSam dat ze contact hebben gezocht om een oplossing te vinden en dat is goed geweest. Dus ja mijn ervaring was even lastig maar nu alles is opgelost ga ik ervoor.

Dag mevrouw Hulleman, Wat fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen! Ik dank u voor uw vertrouwen in SamSam en als er nog vragen zijn dan sta ik u graag persoonlijk te woord. Hartelijke groet, Jan David

Vol lof!

We hebben een offerte aangevraagd, binnen 5 minuten werden wij gebeld door een vriendelijke mevrouw! Wat een top service! Uitstekend en duidelijk. Alles wordt geregeld, wij hoeven zelf niets te doen. Bedankt SamSam!

Wat fijn om te lezen dat u zo’n postieve ervaring heeft gehad in het contact met mij. Hier krijg ik hartverwarmende energie van! Nogmaals hartelijk welkom. Groetjes, Benanda

Super goed service , snelle levering mogelijk , klantgericht te werk , fijn om op de site van SamSam te zien wat er gebeurt in andere landen .

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen hier zeker mee door te gaan!

zeer goed netjes geholpen tot nu toe ben pas naar jullie overgestapt

Bedankt voor uw positieve review! En fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring heeft met SamSam.

Samsam vind ik een geweldig initiatief

Prima in alles en fijn dat er ook goede doelen gesteund worden

Bedankt voor uw reactie en leuk om te horen dat u net als wij energie krijgt van het steunen van goede doelen.

daadkrachtig, vriendelijk

Ik vriendelijk te woord gestaan de aanvraag van het contract. Daarna is blijkbaar achter de schermen alles geregeld, want ik heb geen vragen of formulieren hoeven in te vullen. Ik ben blij de afwikkeling door SamSam

Wat fijn om te horen dat u zo’n positieve ervaring heeft gehad in het contact met SamSam, dat is geheel wederzijds! Erg leuk dat ook u wilt bijdragen aan onze missie en visie, en nogmaals; Welkom bij SamSam!

lief en vriendelijk....

plus dat het contact op de juiste manier zakelijk was. waar ik een goed gevoel bij kreeg,,,,,, wel een verschil of het een christelijke Energiemij is of niet....

Wat leuk om te lezen dat u ons contact als positief heeft ervaren, daar krijgen wij weer nieuwe hartverwarmende energie van. Normaals welkom bij SamSam!

Eerlijk bedrijf.

Je wordt vriendelijk en eerlijk behandeld. Contact leggen gaat gemakkelijk. Misschien niet de goedkoopste maar wel eerlijke energie. De winst wordt gedeeld met goede doelen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! En wat een fijne gedachte om te horen dat u net zoals SamSam zoveel geeft om onze goede doelen.

Goede service. Goed prijs.

Goede service. Goed prijs.

Bedankt voor uw positieve review; dat geeft ons weer energie om nog meer klanten te laten kiezen voor de energie van SamSam!

Nog kort klant, maar de snelle en vriendelijke service is nu al duidelijk! Erg fijn!

• Sociaal
  • Eenvoudig overstappen
  • Hoe leuk vindt u SamSam?
  • Duurzaamheid

Wat fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering!

Tweelingenlaan 10 7324 AM Apeldoorn

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.