Latere levering dan besproken, NOG STEEDS GEEN BTW verrekening

SamSam valt mij tegen mbt klantvriendelijkheid. Panelen werken goed.

Hartelijk bedankt voor uw eerlijke reactie, fijn dat ik u inmiddels gesproken heb. We hebben u btw-aanvraag direct in werking gezet en hopen dat het bedrag spoedig u kant op komt, u gaf aan dat u het bedrag aan de zending wil schenken, en dat vond ik heel mooi om te horen. We zullen onze uiterste best doen om u alsnog 100% tevreden te stellen met de aanschaf van onze zonnepanelen! Warme groet Hermien

Een bedrijf met de menselijke maat

Met dringende vragen wordt je goed geholpen. Begeleiding aanschaf en installeren zonnepanelen gaat op een goede manier. Een organisatie die je ziet en je vertrouwen waard is.

Hartelijk bedankt voor u positieve reactie, wij doen ons best om de klant 100% tevredenheid te bieden. Het is fijn om dan zo leuke en enthousiaste review te lezen. Bedankt voor u vertrouwen en veel plezier van uw zonnepanelen! Warme groet Hermien

Fijne partij

Al jaren trouw klant en vind het persoonlijk contact heel fijn

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven.

Vanaf het eerste gesprek werden wij goed meegenomen in het advies. Men komt de afspraken na en de installateurs leveren goed en netjes werk. Dat we daarbij op deze manier ook nog een bijdrage kunnen leveren aan duurzame projecten van goede doelen voegt voor ons iets extra's toe.

Heel hartelijk dank voor uw positieve review. Hier krijgen wij weer energie van om door te gaan met onze duurzame missie:-) Wij zijn ook blij dat we een prachtig systeem bij u mochten opleveren!

Samsam is contact arm en telefonisch zeer slecht bereikbaar

Ik probeer al 3 weken een probleem op te lossen van een contract dat verlopen is om dat te vernieuwen. Heb inmiddels met 3 contactpersonen gesproken die beloven om terug te bellen of te mailen. Helaas het blijft bij 1 richting verkeer. Gemaakte afspraken komen ze niet na. Wel jammer als je 2 levering contracten denkt te hebben

Fijn dat we elkaar ondertussen gesproken hebben. Nogmaals onze excuses voor onze communicatie die zeker beter kon, en hartelijk bedankt voor uw begrip. Fijn dat alles nu opgelost is en dat u nog steeds trouwe klant bent. Warme groet, Benanda.

Positief

Bedrijf denkt met je mee. Ook in tijden van hoge energieprijzen.

Dag Gerard, hartelijk dank voor je mooie woorden. Hier krijgen we energie van! Voor nu alvast een goede jaarwisseling.

Mooi bedrijf met nette mensen

Ik ben altijd goed te woord gestaan en netjes geholpen bij mijn vragen. Ik beveel samsam van harte aan.

Beste Maarten, heel hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat u tevreden bent over onze communicatie!

Telefonisch goed bereikbaar

Vriendelijk en deskundig advies, wil ook het beste voor de klant. Groene energie en investeren in ontwikkelingsprojecten.

Leuk om te horen Aryanne. En jij bedankt dat je al zo lang trouwe deelnemer van ons bent. Warme groet, Benanda.

Prettig

Duidelijke informatie en wordt snel teruggebeld

Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We willen heel graag goed bereikbaar zijn voor onze deelnemers. Fijn dat u dit zo ervaren heeft!

ik ben tevreden

goede informatie

Fijn om te horen dat u de informatie goed vindt en dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Als u dat bent, dan zijn wij dat ook:-)

Vlot en makkelijk

Fijn dat u de overstap vlot en makkelijk vond gaan. We proberen inderdaad zoveel mogelijk voor onze klanten uit handen te nemen. Dank u wel voor deze mooie recensie! Hier krijgen we energie van!

Heel prettig energiebedrijf met een goed doel.

Altijd heel fijn de contacten, service en meerwaarde door de goede doelen die ze steunen.

Dag Willem, hartelijk dank voor de hartverwarmende woorden. Hier krijgen we energie van!

De energie is exorbitant gestegen.

Sam sam doet z'n best maar tel contact is helaas onvoldoende. Terugbellen heb je tijd voor nodig.

Dag Albert, hartelijk dank voor uw review. De energieprijzen zijn inderdaad relatief hoog op het moment. Hier hebben we het uitgebreid over gehad samen. Fijn dat u toch weer deelnemer blijft voor de komende drie jaar! Ik zal met mijn collega’s bespreken hoe het kan dat u niet tijdig bent teruggebeld, dat is zeker niet de bedoeling. Fijn dat u ons toch nog waardeert op een 7. Hartelijke groet, Benanda

Vriendelijk en gestoeld op een goede basis.

Vriendelijke klantenservice. Meedenkende medewerkers.

Dag Joop, Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We hopen zo door te gaan! Warme groet, Benanda

Zeer klantgericht en meedenken in kosten

Ik vond het heel positief dat ik gebeld bent door een aardige mevrouw met een vrijblijvend gesprek over het huidige contract.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat fijn dat u een positieve ervaring heeft met SamSam. Dit geeft ons weer nieuwe energie om zo door te gaan:-)

zeer goed

Maandelijks word ik op de hoogte gehouden van mijn energieverbruik in relatie met de maand en het jaar ervoor. Een prima overzicht heb ik op deze manier. Het jaaroverzicht is ook erg duidelijk en het teveel betaalde voorschotten wordt binnen enkele dagen op mijn bankrekening gestort. Kortom: geen omkijken naar. Bovendien: groene stroom en het ondersteunen van ontwikkelingsprojecten. Wat wil een mens nog meer??

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve beoordeling! Onze drijfveer is om iedereen positieve energie te geven, zowel u als deelnemer en ook de betrokkenen bij de ontwikkelingsprojecten in het buitenland. Fijn om uw enthousiasme hierover te horen. Vriendelijke groet, Benanda

Goede zonnepanelen, nette installateurs

Na het opvragen van vijf offertes kwam Samsam er als beste optie uit. Wij hadden nog 1 offerte die goedkoper was maar de offerte van Samsam sprong er uit op het gebied van prijs/kwaliteit, garanties en persoonlijk advies. De communicatie verliep erg prettig en vlot. De installatie is inmiddels voltooid. Ontzettend aardige en nette installateurs, die ook echt met mij meedachten. De app werkt prima, de service na afloop is ook top en ik kan iedereen Samsam van harte aanbevelen!

Geweldig dat u zo positief over SamSam bent! Daar doen we het natuurlijk voor. Veel zonuren toegewenst😎

Professionele en persoonlijke dienstverlening

Grappig, ik hoorde op de radiocommercial 'vraag naar Wouter'. Tijdens mijn eerste telefonische contact had ik dus ook echt Wouter aan de lijn. Het eerste contact was erg prettig. Wij betrekken zowel groene stroom als ook zonnepanelen van SamSam. Over de energielevering als ook de installatie van de zonnepanelen zijn wij erg tevreden. Mvg, familie Van der Berg

Hartelijk dank voor uw mooie review. Ik herinner mij het prettige gesprek met u zeker nog:-) Fijn dat u onze manier van werken zo waardeert. Hartelijke groet, Wouter

Eerste contact was prettig. Daarna verliep het stroef.

Eerste contact werd ik enthousiast van. Daarna was er geregeld miscommunicatie. Het laatste contact was omdat de eindafrekening van mijn vorige leverancier niet leesbaar was. Daarna heb ik het op een andere manier ingestuurd, nooit meer iets gehoord. Dus niet dat het nu wel goed aangeleverd was, ook de boete die ik terugbetaald zou krijgen heb ik nog niet teruggestort gezien. Na telefonisch contact n.a.v. deze review het een en ander uit kunnen spreken, wat prettig was. Onderstaande vraag over aanbevelen, zou ik het liefst met 'weet ik niet' beantwoorden.

Dag mevrouw Bode, hartelijk bedankt voor het geven van uw eerlijke mening! Zoals ik telefonisch heb toegelicht betreur ik het dat de jaarrekening van uw vorige leverancier meerdere keren niet bij ons is aangekomen. Conform onze afspraak is het bedrag inmiddels naar uw rekening overgemaakt. Ik ben blij dat we het op een prettige manier hebben kunnen uitspreken samen. Mocht u nog vragen hebben, dan ben ik u graag persoonlijk van dienst! Hartelijke groet, Wouter

SamSam heeft een mooie en heldere visie waar ik als klant volledig achter kan staan.

Wat fijn dat u onze maatschappelijke doelstelling zo waardeert. Daar krijgen wij weer positieve energie van;-)

Duidelijk

Heldere en eerlijke afspraken. Snel geregeld

Dag Harold, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor uw vertrouwen in SamSam en op naar nog veel mooie jaren. Hartelijke groet, Benanda

Zeer prettig contact, communicatie kan beter

Niet alleen steunt men via deze energieleverancier een aantal zeer belangrijke goede doelen, ook het contact met de klantenservice is altijd zeer prettig. Kundige en beleefde medewerkers. Minpuntje is dat niet altijd duidelijk is hoe de jaarrekening is opgesteld en hoe precies de afhandeling daarvan werkt. Nu blijft dat een toch wat cryptisch zakelijk verhaal. Heldere communicatie en duidelijkheid in financiële zaken kan misverstanden en onvrede voorkomen. Cijfer: 8,5/9-

Dank u wel voor de hartelijke woorden! Heel fijn om te horen dat onze missie en het persoonlijke contact met klanten op prijs wordt gesteld! Jammer dat u de jaarrekeningen als onduidelijk ervaart. Wij proberen deze technische materie zo begrijpelijk mogelijk te vertalen en dat zullen wij blijven doen. Input van klanten helpt ons daarin verder. Daarom dank voor de feedback! Hartelijke groet, Martijn

positief

Wij zijn blij te weten dat we op deze manier mee steunen aan doelen die wij ook op andere manieren al steunen en een warm hart toedragen. Ook is ons contact met Sam Sam positief en waarderen we de maandelijkse overzichten enorm. Ze helpen ons te weten of we ons gedrag ergens kunnen aanpassen of niet.

Hartelijk bedankt voor uw hartverwarmende recensie! Hier krijgen wij weer positieve energie van! Vriendelijke groet, Benanda

Duidelijk en helder gesprek

Mijn allergrootste ergernis zijn aggressieve verkopers van zogenaamde budget energieaanbieders. Heel fijn om een vriendelijke vrouw te spreken zonder opgeleukt verhaal. Energie kost geld en bezuinigen doe ik door de verwarming lager te zetten en korter te douchen.

Dag Christa, bedankt voor je beoordeling. Dit stellen we zeer op prijs. En die ergernis.. die ervaren wij ook zo, juist daarom willen we het anders doen. Fijne dag! Hartelijke groet, Benanda

Goede, persoonlijke contacten

Van A tot Z goede persoonlijke contacten en adviezen. Ook na plaatsing van zonnepanelen en telefoontje of het goed was gegaan. Kregen zelfs nog een bloemetje toegestuurd na onze overstap! Goede service!!!

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Hartelijk dank voor het vertrouwen in SamSam en de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven. Hartelijke groet, Ruben

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.