Hele mooie en kwalitatief goede producten

Ik heb een tuinbankje gekocht met zwart stalen onderstel en douglas hout. Het werd snel geleverd en goed verpakt! In 1 woord top, ik ben er heel blij mee!

Prachtige tuinbanken. Goed afgewerkt.

Thuins is moeilijk te vinden op internet. Zij betalen dus geen bedrijf om bij zoekmachines bovenaan te komen. Jammer want ze hebben een orgineel produkt. Alle andere doorsnee tuinsets ( zwart /grijs) , saaier kan niet vallen in het niet bij dit prachtige ambachtelijk produkt.

Prettig geholpen na klacht..

Salontafel was niet helemaal naar wens afgeleverd. Dit kenbaar gemaakt en de volgende dag al een oplossingsgerichte reactie. Netjes! Onze klacht werd serieus genomen en snel naar volle tevredenheid opgelost.

Heel mooi product, nazorg kan iets beter

Ca. 4 en een half jaar geleden kochten wij een tuintafel en een bankje. We kozen voor Douglas hout, met duurzaamheidsklasse 3 (10 tot 15 jaar onbehandeld goed blijven). Na 4 jaar is de tafel aan het rotten en zit hij vol met schimmels en paddestoelen. In eerste instantie geen enkele reactie op onze telefoon gesprekken en e-mails. Na aandringen uiteindelijk een e-mail terug. Thuins heeft zich gerevancheerd. We zijn uiteindelijk tot een oplossing gekomen. En daar gaat het om. Bij de weg: ze maken erg mooie tafels en bankjes.

Tuinbanken zijn krom , zo geleverd.

Tuintafel + 2 tuinbanken op maat laten maken. Naar Ardennen gebracht voor vakantiehuisje om te verhuren, daar gezien dat de 2 tuinbanken helemaal scheef zijn, krom getrokken? Dit kan toch niet zijn , er komt hars uitgelopen op de zitplaatsen waar mensen moeten plaats nemen.Tafel wel in orde, maar nu tafel met onbruikbare banken. Hadden gevraagd en betaald om kleurloos te behandelen? Volgens mij niet gebeurd... Op maat gemaakt meubel mag blijkbaar niet geretourneerd worden en de kosten hiervoor zijn voor de koper, goed gezien. Wij zijn erg teleurgesteld en raden niemand aan om online te bestellen.

Hallo Karin, jammer dat je niet eerst met ons contact hebt opgenomen om tot een oplossing te komen. Natuurlijk is het teleurstellend als niet aan de verwachting wordt voldaan, maar vaak is het heel goed en snel op te lossen. Nu hebben we daar helaas de kans niet toe gekregen. Wat betreft het kleurloze impregneer: het klopt dat je dat niet ziet. Het is een extra bescherming tegen houtschimmels e.d. maar maakt het hout niet waterafstotend. Ook kleurloos geïmpregneerd hout zal na verloop van tijd op natuurlijke wijze prachtig vergrijzen. Dit is juist wat de meeste zo mooi vinden. We begrijpen dat je eea nu zelf hebt verholpen en wensen je ondanks alles nog veel en lang plezier van de meubels! Team Thuins.nl

Matige kwaliteit, slechte kwaliteit-prijs verhouding

Douglas tuintafel: - twee tafelpoten scheef gemonteerd - schaafsporen, veel moeten in één poot en zijkanten onder tafelblad - lengte scheur in poot over meer dan de helft - slecht geschuurd, rafels en splinters - uitgevallen kwasten in tafelrand Bedoeling was een vervolgopdracht voor grotere tafel voor de achtertuin, zie ik vanaf

Prachtig product, uitstekende service

Thuins biedt meubelen die je op maat kunt samenstellen. Tuintafel besteld. Uiteraard keurig geïnformeerd over verwachte productie-/leveringsdatum. Enkele dagen hiervoor ontving ik de melding dat de tafel gereed was en eventueel 1 of 2 dagen eerder kon worden bezorgd. Allemaal vlot en heel persoonlijk afgestemd. Ook bezorging dik in orde. Prachtige kwaliteit tafel. Fraai maatwerk. De wash ging er helaas snel van af. Dit heb ik gemeld en Thuins bood een hele beste service. Echt heel goed opgelost!

Prima service en mooi vakmanschap

Snelle nette levering, vriendelijke service en mooie kwaliteit!

Zeer klantvriendelijk

Thuis levert geweldig maatwerk. Wij hebben bij hen een loungebank op maat kunnen bestellen die helemaal aan onze wensen voldoet. Mooi ontwerp en goede kwaliteit materialen. Men denkt echt met je mee. Tuinbank wordt netjes verpakt afgeleverd

FRUSTREREND & SLECHT!

In oktober 2 tafelpoten besteld. Op maat gemaakt, zwart gepoederd en inclusief bevestiging voor het tafelblad. Ten eerste is de bestelling een maand te laat. De reden was dat de collega’s de bestelling hadden laten liggen, omdat ze dachten dat het geen haast had. Ten tweede werd er niet gecommuniceerd via de mail of telefoon hoe de vorderingen waren van de poten, ik moest overal zelf achteraan bellen. Ten derde zonder overleg opgestuurd zonder enige aankondiging, ik had geluk dat ik thuis was. En als laatste maar 1 set ontvangen voor de bevestiging van de tafelpoot. Of te wel, ik kan maar 1 poot bevestigen en de andere moet ik zelf maar uitzoeken. HEEEEEEEL SLECHT!!! Verder ook geen verontschuldiging ontvangen voor dit alles. Mijn omgeving en ik zullen hier nooit meer iets aanvragen.

Beste Truus, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Gelukkig lezen we geen commentaar over de geleverde poten zelf, die zullen dan gelukkig wel aan de verwachting voldoen. De rest is inderdaad niet netjes verlopen, maar zodra we erachter kwamen dat de bestelling wat blijven liggen hebben we deze z.s.m. klaargemaakt en verstuurd. We nemen nog even contact op om te kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen!

Fantastische service!

We hebben bij Thuins een ontwerp getoond van een tv-meubel. Deze is, na goede en snelle communicatie, enigszins aangepast en prachtig gemaakt. Keurig afgeleverd helemaal in Zuid-Limburg. We zijn heel erg blij met ons nieuwe meubelstuk! Wij bevelen Thuins absoluut aan.

Goede klachtenafhandeling

Helaas was ik minder tevreden met de geleverde poten. Thuins heeft dit prima opgelost en ik mag ze op hun kosten terug sturen.

Eerlijke prijs en er wordt enthousiast meegedacht!

We hebben een ovale tafel besteld bij Thuins. Omdat ik de meeste poten voor een ovale tafel niet mooi vond heeft Reng een nieuw ontwerp gemaakt voor ons nadat er goed naar onze wensen is geluisterd. Resultaat: een erg tevreden klant. Later ook nog 2 wandplanken met verlichting in zelfde stijl besteld. Met elkaar een mooi geheel. Ook hier werd er weer goed meegedacht. Mooi dat dit nog kan zonder dat direct de prijs over de kop gaat. Eerlijk bedrijf, goede kwaliteit tegen redelijke prijzen!

Hoi Rianne, bedankt voor je beoordeling!

Kwalitatief uitstekende producten

Inmiddels een jaar verder... Kwalitatief uitstekende producten. In ons geval een op maat gemaakte buitentafel en bij passende bank. Vorig jaar door Thuins laten bezorgen en keurig netjes achter thuis laten plaatsen. Op dat moment waren wij nl. op vakantie, voor Thuins was dit geen probleem. Een aanrader qua materiaal / product, mee denken etc. Nu een jaar verder en alles ziet er keurig uit ook qua verbindingen etc.

In 1 woord: PRACHTIG

Heb een eiken eettafel met x-poten besteld met bijbehorend zitbankje met x-poten. Ik twijfelde eerst omdat ik de tafel niet in het echt gezien had maar wat ben ik blij ermee. In 1 woord PRACHTIG! Nog mooier dan ik hoopte. Mooi netjes afgewerkt prachtig eiken. Bezorging was goed geregeld netjes ingepakt vriendelijke bezorger. Ook het contact ivm bevestiging, levertijd, updates etc netjes ik hoefde er niet zelf achteraan, precies zoals het hoort. Aanrader Thuins!

Prachtige tafel mogen ontvangen!

Heel blij met onze nieuwe eiken eettafel met stalen poten. Heel tevreden over het geoliede blad, makkelijk schoon te houden. Stevige en robuuste tafel, voldoet geheel naar wens, en ziet er echt prachtig uit.

hele fijne communicatie, heb een standaard meubel besteld een twee stoele op maat laten maken. Ziet er mooi uit en ben tevreden over de service!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Komen hun afspraken na. Communicatie verliep soepel en heeft er voor gezorgd dat ik op tijd de tafel van 3 meter in huis had.

• Voldoet aan de verwachtingen?

Mooie unieke robuuste tuinmeubelen. Alles naar eigen wens samen te stellen. De meubelen werden snel gemaakt en geleverd. Het assortiment kussens zou diverser kunnen. Meer kleuren, kwaliteiten stof en afmetingen. Wij hebben de kussens uiteindelijk elders besteld. Hadden het graag via Thuins gedaan.

• Voldoet aan de verwachtingen?

Ik wilde u nog hartelijk danken voor de fijne service met betrekking tot mijn bestelling! Het leek even onhaalbaar (ivm een uitgestelde levering hout) maar gisteren zijn toch op tijd een drietal tafels geleverd die ik vandaag hard nodig had. Heel erg fijn, ze staan erg mooi!!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Bedankt voor je beoordeling en natuurlijk mooi om te lezen!

ZEER TEVREDEN EN CORRECTE LEVERING OOK HET TRANSPORT

• Voldoet aan de verwachtingen?

Ik heb super mooie salon en eettafel van wit hoogglans laten maken met x poten. Super kwaliteit en netjes gemaakt. Bedankt !