Supersnel en vakkundig

Heerlijke ruimte erbij, vriendelijke mannen

Zeer prettig en bekwaam

Klant vriendelijk, zeer nette en keurige medewerkers, kwaliteit producten, zijn zeer tevreden over het resultaat

Goede en snelle service, met vriendelijke en goede communicatie.

Super goede en snelle maar vooral professionele service. Vanaf dag 1 duidelijk communicatie. Na het plaatsen wat kleine beschadigingen maar ook dat zeer snel verholpen/vervangen. Echt een aanrader!

Mooie aanbouw, goede service

Wij hebben een mooie aanbouw, alles gaat keurig volgens de afgesproken tijden. Aanbouw binnen een week klopt ook echt! De heren werken keurig en ruimen einde van de dag ook netjes op. Alleen maar goed gevoel bij Prefast!

Kwalitatief mooie uitbouw. Vriendelijke werknemers en een strakke duidelijke planning.

Het contact met Prefast was erg prettig. Al onze vragen over onze wensen werden goed en duidelijk beantwoord. Prefast regelt eigenlijk alle zaken rondom de verbouwing. In overleg konden wij ook bepaalde werkzaamheden zelf doen, erg prettig om zo de kosten wat te drukken. In de week van de verbouwing volgde de verschillende werkzaamheden zich in snel tempo op en komen er veel verschillende werklui over de vloer. Echter waren alle mensen die betrokken waren bij de verbouwing zeer vriendelijk en duidelijk in de communicatie. op de derde dag was al vroeg de weg afgesloten en stond de aanbouw voor de deur. voor het middaguur was de aanbouw geplaatst en de straat alweer vrij! Wij zijn erg tevreden met de service en kwaliteit van Prefast. Echt super dat alles in een week staat!

Het plaatsen binnen een week is super, afwerking binnen is bedenkelijk.

Het plaatsen binnen een week concept heeft men goed in de vingers. Echt ruim binnen een week staat de aanbouw er aan en is goed wind en waterdicht afgewerkt. Je zit heel kort in de rotzooi echt perfect. Alleen het afwerkingsniveau aan de binnenkant van de aanbouw is echt van bedenkelijk niveau. Gipsplaten die werkelijk niet netjes aan elkaar zitten dit niveau verwacht je niet van werk dat al in de fabriek is gedaan. We hebben veel werk gehad om alles weer netjes dicht geplamuurd te krijgen om te gaan witten.

Mooie aanbouw in iets meer dan vijf dagen.

Jammer dat er wat tijdsdruk op stond. Voor vijf dagen was de klus te groot. Kleine probleempjes soepel opgelost. Mooie uitbouw geworden waarvan we enorm veel woongenot hebben.

Mooie aanbouw; meedenkend in voorbereiding & snelle realisatie

De aanloop naar de bouwvergunning en het verkrijging daarvan hebben wij als zeer positief ervaren. Het plaatsen van de aanbouw was een happening op zich (door de lucht over het huis!) en gaf meteen goed zicht op wat wij graag wilden. Bij de doorbraak van het bestaande huis ging er iets mis, dat kan maar hebben we ons van te voren niet gerealiseerd. Structurele aftersales na de oplevering hebben wij als gemis ervaren. Zoals, een helder contact over de voortgang en afwikkeling van problemen (bijv een 2e oplevering moment). Fijn zou zijn als er een boekwerkje komt waarin praktische dingen worden beschreven. Zoals hoe je aan de buitenkant iets (zwaars) kunt monteren, want kan je wel doen, wat niet en hoe om te gaan met de flappen aan de onderzijde, etc..

Goede kwaliteit

Tijdens het offerte- en ontwerp traject was de service meer dan goed. Ook de opgeleverde aanbouw is van prima kwaliteit. Na oplevering ontstond discussie over klein bedrag aan meerwerk waarbij ik de communicatie en benadering vanuit PreFast als buitengewoon star en onvriendelijk heb ervaren, jammer! Zonder deze ervaring had ik 4,5 ster gegeven.

Ik zou nooit meer met Prefast in zee gaan.

De nazorg is schandalig! - Door verkeerd meten vooraf past onze zonwering niet op de uitbouw. "Helaas, vette pech", kregen we achteraf te horen. En dat terwijl het vooraf wel beloofd was. - Tijdens de bouw ontstane beschadigingen worden niet vergoed door laffe verwijzing naar voorwaarden in contract. En dat terwijl er meteen nadat het gebeurde en al die tijd erna gezegd werd dat het opgelost zou worden en dat Prefast zuinig was op hun goede naam. - Onze buren hebben inmiddels te kampen met een koude muur, doordat ze de isolatie klakkeloos weggehaald hebben. - Nog weken lang komen ze terug om kleine dingen af te maken, ipv van alles in één keer af te ronden. Hierdoor moesten we elke keer vrij nemen. De communicatie hierover onderling en met ons is erg gebrekkig. Kortom: Ik zou nooit meer in zee gaan met Prefast en raad u aan dit ook niet te doen.

een top ervaring, super geregeld. communicatie goed, top bij het plaatsen en probleem oplossend.

• Product Uitbouw

Onze uitbouw was niet standaard door extra ondersteuningsbalk voor badkamer 1e verdieping. Ook deze verbouwing is gerealiseerd in 5 werkdagen met een zeer mooi resultaat. Uitbouw was 4x5m met lessenaar dak. We zijn er nog steeds heel blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De afwerking was op sommige gebieden vrij matig. Niet allles op de offerte is uitgevoerd ( bv zinken regenafvoer). Hoe minder we wilden hoe duurder het werd. De plaatsing was in anderhalve dag gebeurd terwijl er een week voor was uitgetrokken. Natuurlijk heel fijn zo snel maar ik vond het daardoor enigszins overgeoffreerd. De deur is kromgetrokken, waar de klant al bang voor was. Dus dat was een domper. Momenteel zit ik nog met het probleem van regenwater dat van de daklijst druipt voor de gevel langs. En de afvoer zit niet op het laagste punt. Gelukkig is de klant inmiddels redelijk tevreden, maar ik heb een heel aantal zaken zelf rechtgezet.

• Product Dakkapel

Een treffend voorbeeld van mijn ‘klantervaring’: de uitbouw komt aan op de dieplader en ik zie dat op de deurklink een beschadiging zit en dat het kurk-buitenspuitwerk her en der wat tekortkomingen heeft (waar gehakt wordt vallen spaanders, maar toch vervelend op je gloednieuwe uitbouw). Ik denk bij me zelf ‘daar moeten we het over hebben wanneer de uitbouw op zijn plek staat’. En nu komt het: aan het einde van de dag komen Meindert en Ferdinand naar me toe en ze vertellen me dat hen de beschadiging aan de deurklink en de tekortkomingen aan het spuitwerk is opgevallen en dat ze dat in orde gaan maken - dat t recht zol kommen ‘ nog voor de oplevering. Dat noem ik klasse!

• Product Uitbouw

Zeer mooie uitbouw. Het geheel vormt een gedeelte met oude woonkamer. Beleven dagelijks plezier van het geheel.

• Product Uitbouw

Prima ervaring en een prachtige aanbouw. Behalve het metselwerk in het middenmuurtje daar was in 1e instantie verkeerde kleur steen ertussen gezet en deze is hersteld. Dat stukje muur is naar mijn mening behoorlijk onregelmatig gemetseld. Prefast had naar mijn mening even de moeite moeten nemen om dit ter plekke te komen bekijken maar zeggen dat het een normale afwijking betreft. Daar heb ik nog steeds mijn twijfel over. Verder over het algemeen een heel fijn betrouwbaar bedrijf om samen mee te werken. En zou ik zeer zeker aanraden bij vrienden/kennissen.

• Product Uitbouw

Professionele organisatie. Klant vriendelijk en snelle service. Fantastisch hoe binnen enkele dagen je een nieuw huis hebt! Prefast heeft goed meegedacht met onze wensen en we zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• Product Uitbouw

Super goede ervaring met Prefast. Vriendelijke en geduldige mensen. Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Gaan binnenkort ook de dakkapellen door prefast laten verzorgen. Blij met het eindresultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uiteindelijk tevreden met de uitbouw, maar meer met de extra ruimte dan de manier waarop het gedaan is. - Loze leidingen slecht aangelegd en konden niet worden gebruikt - Elektriciteit slecht gedaan, zelf moeten vervangen - Mensen werken langs elkaar heen, weten van de een niet wat de ander doet - Wordt uiteindelijk wel opgelost maar zou niet moeten kunnen - Wilde werkzaamheden in rekening brengen die nier waren uitgevoerd - Communicatie verder goed en geen problemen verder met het personeel

• Product Uitbouw

Prefast heeft waargemaakt wat het in de website beloofd. Duidelijke offerte, goede afspraken en een heel nauwkeurige meting en plaatsing. Ik ben heel blij met het resultaat en de ruimte die ik er bij heb gekregen.

• Product Uitbouw

We zijn van begin tot eind super tevreden over de communicatie, de diensten, kwaliteit en betrokkenheid. En uiteraard onwijs blij met de ruimte die we dankzij Prefast nu extra hebben!

2 sterren: slechter dan verwacht

Uitbouw was over het algemeen van goede kwaliteit, maar afwerking duurde vele maanden en was van wisselnde kwaliteit. Moesten hiervoor veel extra dagen vrij nemen om thuis te blijven. Communicatie hierover liet ook te wensen over.

• Product Uitbouw

Prefast ging de uitdaging aan om ondanks dat de uitbouw gereed stond in de fabriek er toch op wens van de klant een kozijn in de gevel bij te plaatsen nadat ze de uitbouw gezien hadden. Dit is uitdagend qua planning en wij hadden hier beter over moeten communiceren.

Gildestraat 1 9502 KJ Stadskanaal