Kijk uit met dit bedrijf. Met name Pieter heeft maar 1 doel voor ogen en dat is zoveel mogelijk de klant uitknijpen.

Wonderlijke en een verrassende reactie van Noam uit Amsterdam. Na de getekende overeenkomst stuurden wij hem de 1e termijn toe. Toen gaf Noam aan dat er eerst goedkeuring van de VvE nodig was waarop wij de factuur gecrediteerd hebben in afwachting van de goedkeuring. Na een halfjaar niets meer vernomen te hebben is er vanuit Prefast gevraagd naar de ontwikkeling. Toen kwam er een heel verhaal met o.a. privé redenen waarom het niet kon doorgaan. Normaal gesproken liggen de kosten van het ontbinden van de overeenkomst hoog. Prefast heeft rekening houdend met hun situatie € 500,- gevraagd voor het ontbinden van het contract waarmee wij voor een deel de verkoop kosten kunnen dekken. In plaats van een compliment betreft een nette afhandeling plaats Noam bovenstaande recensie.

Zou zo weer voor Prefast kiezen

Na jaren sparen wilde ik een aanbouw aan mijn huis laten plaatsen en kwam ik bij Prefast terecht. Want een aanbouw binnen een week leek mij geweldig. Door Frank werd duidelijk uitgelegd wat er allemaal mogelijk was en hij was bereid meerdere keren de offerte aan te passen. De daarbij gevoegde gegevens gaven tot in detail aan wat ik kon verwachten. Door Martin is alles perfect voorbereid, de tekening meerdere keren aangepast op mijn wensen en ook meegedacht over de beste indeling van de aanbouw. Ruim van tevoren was bekend wanneer de aanbouw geplaatst zou gaan worden en onlangs was het zover! Op maandag werden de voorbereidingen gedaan en op dinsdag werd met een grote hijskraan in een klein dorp onder ogen van mij en mede-dorpsbewoners het nieuwe deel van het huis over het bestaande deel heen getakeld. De heren van Kopa aannemers hebben de delen aan elkaar gemonteerd en de afwerking verzorgd. Een extra verzoek aan hen werd moeiteloos ingepast. Heel bijzonder dat op dinsdagavond het licht al brandde. Alles ziet er heel netjes afgewerkt uit, er werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en ik ben door alle partijen heel netjes behandeld. Kortom: ik ben heel blij en zou zo weer voor Prefast kiezen!

Vakwerk, eerlijk en duidelijk, nauwgezet en een prachtig resultaat

We zijn blij met Prefast in zee te zijn gegaan voor het realiseren van onze uitbouw. Dit hebben we tegelijk met onze wederzijdse buren gedaan, en het resultaat is echt geweldig, de uitbouw is superdegelijk gebouwd en sluit werkelijk naadloos aan op de rest van het huis. Natuurlijk weet je van tevoren nooit helemaal waar je aan begint, en hadden we best wel wat vraagtekens bij het idee 'prefab'. Offertes en plaatjes zeggen immers niet alles, en het is maar afwachten of iedereen zich aan de afspraken houdt. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat Prefast vanaf het eerste begin heel duidelijk en rechtdoorzee is geweest, we hebben geen negatieve verrassingen gehad en de communicatie was altijd erg vlot en vriendelijk. Afspraken werden a-l-t-i-j-d nagekomen. Natuurlijk is er op het laatst nog even 'dat ene latje'. En de mensen van Prefast hadden nog een onvolkomenheidje gezien in een meegeleverd ventilatierooster, iets wat onszelf niet eens was opgevallen. Ook dat hebben ze allemaal heel mooi opgelost en afgewerkt. De uitbouw staat er inmiddels alweer een tijdje, en we genieten er elke dag van!

Super veel ruimte in een weekje

Maandag de palen in de grond Dinsdag plaatsing van de uitbouw Woensdag aansluiten Donderdag afwerken Vrijdag de laatste puntjes op de i Zaterdag vloerbekleding en Zondag genieten van extra ruimte. Dat is pas overzichtelijk!

Teleurstellend

Gebeld, op verzoek tekening van de uitbouw en vele situatiefoto's opgestuurd. Offerte zou binnen een week klaar zijn. Na enige tijd nog niets. Dus maar weer bellen, e-mailen en vragen om een offerte. Uiteindelijk geen offerte, maar wel een bericht dat er eerst een aantal ingrijpende aanpassingen (lees verbouwingen) aan de achterzijde door mij gedaan moeten worden, voordat er de prefabuitbouw geplaatst kan worden. Nu pas begrijp ik het..... het moet binnen vijf dagen gerealiseerd kunnen worden en dat kan alleen als alles recht toe, recht aan is............ alles wat buiten het 'gangbare' valt is geen optie........... zucht wat een bedrijf.

Prefast heeft voor deze klant geen uitbouw geleverd en kon daar geen uitbouw plaatsen. Dan heeft het uitbrengen van een offerte ook geen zin.

Bij Prefast werken vakmensen

Prefast is een bedrijf dat z’n afspraken nakomt en vakmensen in dienst heeft! Binnen 5 dagen stond onze uitbouw er.

Kwaliteit en een fijne samenwerking

Ik heb Prefast ervaren als een professionele partij die kundig de uitbouw geplaatst hebben. De uitbouw zelf is kwalitatief goed en we zijn er erg tevreden mee. De mannen waren duidelijk met hun planning en communicatie vooraf. Het was heel fijn dat Prefast de uitbouw in een week kon plaatsen. Dat zou ik iedereen wel willen aanbevelen!

Supersnelle levering

De levering van de uitbouw ging volgens planning: in 5 dagjes hadden we een uitbouw van 10m2 exta. En dat ik voor Amsterdamse begrippen natuurlijk: Huge!

Vriendelijke mensen. Goed werk. Werken snel. Als iemand vraagt of ik ze zou aanraden, zeker zonder twijfel.

Vanaf de eerste kennismaking tot aan de oplevering zijn wij zeer tevreden over Prefast. Andreas en Martin zijn zeer goed bereikbaar, denken mee en komen met oplossingen voor mogelijke problemen. De aannemers die de uitbouw plaatsen werken ontzettend netjes en zijn goed op elkaar ingespeeld. De uitbouw werd bij ons uiteindelijk in drie dagen tijd opgeleverd. Ongelofelijk hoe onze woonkamer binnen drie dagen zo'n transformatie heeft ondergaan. Ik raad Prefast absoluut aan.

Geweldige organisatie met een geweldig concept en product!

Vanaf ons eerste gesprek met Pieter tot aan oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Onze aanbouw is voor Prefast een "routineklus", toch geven zij ons het gevoel dit een uniek project is. Dit geeft aan dat klanttevredenheid duidelijk hoog in het vaandel staat bij Prefast. Daarnaast willen wij Kopa, het team die de aanbouw plaatst, ook een groot compliment geven. Klantvriendelijk, harde werkers en zichtbaar denkend in oplossingen, top team! Tijdens de werkzaamheden op locatie kwamen we erachter dat er wat schoonheidsfoutjes waren zoals b.v. het stopcontact scheef gemonteerd, belettering op de regenpijp zichtbaar aan de voorkant, afstandsbediening van de zonsverduistering niet op de juiste frequentie, elektriciteit van de vloerverwarming niet aangesloten. Het Kopa team heeft dit allemaal op locatie opgelost! Waren deze schoonheidsfoutjes niet aanwezig dan had ik dit project zeer zeker met een 10 beoordeeld. Wij zijn een tevreden klant en zullen Prefast zeker aanbevelen.

In werkelijkheid een totaal concept van A tot Z

Ook zijn we een tevreden klant van Prefast prefab aanbouw. Vanaf het oriënterend gesprek met Frank tot plaatsing verliep communicatie heel soepel. Voor alle vragen kregen we snelle reactie en deskundig advies. Het hele team van verkoop, ontwerp, werkvoorbereiding tot uitvoering dachten met ons mee. Aan onze wensen deed Prefast tegemoet, zelfs wanneer deze niet standaard aangeboden. In een woord: top service! Ondanks de bijzondere tijd door coronavirus liepen alles volgens de schema. Zeker aan te raden partij om in zee mee te gaan!

Geweldige uitbouw en service

Zeer nette mensen, goede communicatie en er wordt geweldige kwaliteit geleverd. Zetten net dat stapje extra voor je.

Snel en netjes afgeleverd

Mijn aanbouw geplaatst in 3 dagen en klaar. Nu nog afwerken stucwerk etc. Alles ging mooi ook natuurlijk mooi weer gehad. Alles boven mijn verwachting.

Van het voorgesprek tot aan de plaatsing in een woord geweldig.

De mogelijkheden zijn ongekend, ze denken met je mee. Het team dat de aanbouw komt plaatsen zijn vakmensen. Ze betrekken je bij het proces en geven adviezen. We hebben een paar dagen een leuke ploeg over de vloer gehad. En zijn erg blij met het eindresultaat, Chapeau!

Uitstekend!

zeer tevreden hoe alles is gelopen. Van begin tot eind fijne samenwerking. Goede informatievoorziening, nette mensen die direct reageren bij vragen en/of opmerkingen. Niets op aan te merken. Ben superblij met resultaat en gehele proces van kennismaking tot oplevering.

Teveel kosten in rekening gebracht.

Ik had contract getekend voor een uitbouw. Scheiding kwam helaas in de weg zodat uitbouw niet meer wenselijk was. Er waren nog geen werkzaamheden door prefast uitgevoerd. Helaas werden al wel 2000 EUR kosten in rekening gebracht. Afgesproken was alleen directe kosten maar helaas werden ook verkoopkosten (indirecte kosten dus) in rekening gebracht. Het was ok voor mij om bepaalde kosten in rekening te brengen (bv 500) maar 2000 was echt teveel.

Prefast werkt met een aanbetaling van 25 % bij opdracht. Bij deze klant hebben we rekening gehouden met de oorzaak van het ontbinden van het contract en om die reden de daadwerkelijke kosten in rekening gebracht. In onze beleving verdient dit een duim i.p.v. de geplaatste reactie. Helaas hebben we dit niet duidelijk kunnen maken aan de klant.

Enorme aanwinst, service is top

Wij wilde niet een aanbouw maar een bijgebouwtje in de tuin, was geen enkel probleem. We zijn goed geadviseerd. Het is erg mooi geworden en zeer degelijk gebouwd. Service en communicatie helder en efficient.

personal and professional

Andreas -the sales person was sweet and professional and did all he could in order to meet our needs and wishes. The design process with Martin was good as well and ensure that the outcome will be realisable. The building team were professional, kind and did their best to finish in time and do a good job. I highly recommend prefab as it was a real magic for us to have the extension in such a short time in such a minimal mass.

Top partij. professioneel. kwaliteit en goede service.

Zeer tevreden!

Vanaf het begin goed geholpen! Tijdens het plaatsen van de uitbouw waren de medewerkers zeer vriendelijk en hebben goed werk geleverd!

De aanbouw die bij mijn dochter is geplaatst werd vakkundig neergezet en exact volgens planning. De afwerking van het plafond op de grens naar de bestaande woning raakte na enkele weken los (gelijmd), maar dat werd vervolgens, na melding, goed en hopelijk definitief opgelost. Een puntje van nazorg moet nog worden gedaan (vervanging paneel boven de schuifpui), maar dat heeft te maken met de schuifpui, die later geplaatst werd door derden. Ingevuld namens mijn dochter!!

Klantgericht en super snel!

Prefast heeft bij ons een uitbouw en dakkapel gerealiseerd. Omdat wij de prefab uitbouw in tegenstelling tot de dakkapel nog nooit voorbij hadden zien komen was de plaatsing in 4 dagen (de 5e was zelfs overbodig!) een hele openbaring. De uitvoerende partij was ook erg fijn, deze gasten dachten goed mee en kwamen met opties om problemen op te lossen, pakken ook nog hier en daar even wat extra op en doen verder nergens moeilijk over. Ik kan mij geen reden voorstellen waarom je niet voor prefab zou gaan bij een uitbouw en Prefast is daar een zeer goede partij voor!

Superbedrijf van eerste gesprek tot oplevering!

Fijne communicatie bij tekenen en bedenken van mijn aanbouw. Heldere afspraken, goede bouwtekeningen, goed advies en supernette werklui bij de oplevering en afwerking. Ik raad PREFAST zeker aan!!

Prima oplossing, matige communicatie

Het idee van een kant en klare levering van aanbouw is super! Maar de communicatie van en met het bedrijf moet zich echt heel erg verbeteren. Dit zou echt een punt kunnen zijn waarop ze klant aanbevelingen zouden kunnen verliezen.