Zeer prettige samenwerking en prachtige uitbouw gekregen!

Prefast levert vakwerk, heeft prettige, hardwerkende en bekwame mensen in dienst en de communicatie verliep soepel. Het hele traject als zeer prettig ervaren en nu het werk gedaan is zijn ze niet beroerd om nog vragen van me te beantwoorden! Uitbouw in 5 dagen is een prachtig concept en was perfect voor ons die al in het huis woonde!

goed bedrijf

Onze ervaring is goed met Prefast. Ze werken heel netjes als je contact opneemt wordt er snel gereageerd. Wij zijn tevreden over hoe alles gegaan is.

Super goede ervaring met Prefast

Wij zijn super tevreden met onze uitbouw. Het hele proces is zo prettig verlopen. Voorafgaand aan de week van de plaatsing kon ik bij vragen altijd contact opnemen. Ik werd na een appje standaard binnen een paar minuten gebeld en mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Het resultaat bevalt ook ontzettend goed. Terwijl ik dit schrijf hoor ik de regen tikken op onze dakramen en kijk ik door de geweldig mooie grote ramen van de schuifpui naar de vogeltjes in de tuin. Wat een aanwinst voor ons huis is dit. De plaatsing zelf ging ook erg prettig. Aardige jongens die doorwerken tot het helemaal mooi en af was. Goede communicatie en projectleiding ook. Na de plaatsing waren er nog problemen met het parket van het oude gedeelte van het huis. Ze zijn meteen in de week erna nog een keer kosteloos langs gekomen om het goed te maken. Top service! Voor iedereen van Prefast.... Dankjewel!

Helder en duidelijk van begin tot eind

Vanaf het eerste tot aan het laatste contact werden wij zeer goed en duidelijk geinformeerd. Gedurende het hele traject konden wij met alle vragen en opmerkingen terecht bij Prefast en werden wij snel en kraakhelder geadviseerd. Ook de mannen die de uitbouw uiteindelijk kwamen plaatsen namen de tijd voor ons en informeerden ons steeds over wat zij deden. Het eindproduct mag er wezen, wij zijn echt zeer te spreken over Prefast!

Tweede keer lekkage in 1,5 jaar

1,5 jaar geleden een uitbouw via Prefast laten plaatsen. Na een half jaar druppelde het water uit de aanhechting tussen de bestaande bouw en de uitbouw. Dit is toen ‘verholpen’ met purschuim. Ze konden de lekkage niet vinden en hebben toen dus maar wat schuim gespoten. Nog geen jaar later lekt de aanhechting alweer. Het herstel van de woning (stucwerk, schilderwerk etc) mag je zelf opknappen en met je eigen verzekering regelen. Door het gebrekkige herstel van de lekkage durfde ik het herstel nog niet te laten plaatsvinden. Het demonteren van de meubels, stucen en schilderen is een tijd- en energierovende klus. Ik leef dus al bijna een jaar in een huis met enorm in het oog springende schade en nu lekt het alweer. Ik ben trouwens benieuwd in hoeverre het bouwwerk door al het vocht aangetast is... ik heb er een hard hoofd in.

Professionele bouw

Onze ervaring met Prefast is buitengewoon positief. Van begin af aan werd er duidelijk gecommuniceerd over het ontwerp. We hebben een aantal keer verzocht om het plan bij te stellen. Dat ging zonder enige moeite. De werkzaamheden werden exact op de afgesproken datum gestart. Alles verliep op rolletjes, de 2 medewerkers die aanwezig waren voor de afwerking waren top. Correct, vriendelijk en werkte hard, hadden er duidelijk plezier in. We hebben heel veel complimenten gekregen van het ontwerp en keken op van het feit dat de aanbouw in 5 dagen staat. We zijn nu heel blij! We hadden 5 sterren kunnen geven, maar de service achteraf verliep wat stroever. Het blijkt te komen door wisseling van de wacht, is nu een sterk aandachtspunt geworden.

Super tevreden

Het was een heel fijn team van verkoop tot de uitvoering. Alles ging volgens plan en de communicatie was snel en prettig. Ook de service na het plaatsen van de uitbouw was goed. Al met al een aanrader om heel snel en met minimale impact een uitbouw te laten plaatsen.

Topresultaat met vakmensen!

Eerst beetje sceptisch over Prefast uitbouw, omdat we er geen ervaring mee hadden, maar door een goed gesprek met Frank die alle vragen uitgebreid heeft beantwoord waren wij overtuigd. Met heel veel vertrouwen een mooi traject gestart voor onze aanbouw. Voortraject ging soepel, iedereen is zeer kundig en geeft goed en uitgebreid advies. Uitbouw wordt helemaal op maat gemaakt. In 5 dagen een uitbouw leek ons ambitieus, maar niets is minder waar. Erg professionele partij die Afspraken/ planning goed na komen en binnen 4,5 dag stond onze uitbouw. Team wat komt om aanbouw neer te zetten o.l.v Meindert echt top! Werkt snel en netjes. Achteraf waren er nog een paar openstaande punten, maar ook dit wordt keurig netjes opgepakt en opgelost. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat! Bedankt mannen!

Binnen vier dagen werd mijn uitbouw geplaatst. Ik ben ontzettend tevreden met het eindresultaat. De vakmannen waren zeer professioneel en vriendelijk. Alles was tot aan de puntjes perfect geregeld. Kortom, zoek geen andere aannemer, Prefast is een topbedrijf!

Super, erg enthousiast.

Heldere afspraken. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben erg tevreden en vooral over de vlakheid van de vloer en rechte wanden. Binnen een week gereed had ik graag iets meer geld voor over. Top.

Superslechte nazorg omdat beloften niet nagekomen worden.

Ga nooit in zee met dit bedrijf!!!!! Ruim anderhalf jaar geleden hebben we een uitbouw laten plaatsen. Nog steeds zijn niet alle problemen opgelost. Al eerder heb ik hier over geklaagd en toen kreeg ik te horen dat ze hun beloftes niet na hoefden te komen, omdat de verkoper het nooit had mogen toezeggen. Tot aan de directeur (dhr. Neinders) toe heb ik toen contact opgenomen. Pas na lang aandringen wilden ze ons tegemoet komen. 1 van onze klachten loopt nu echter nog steeds. En dhr. Neinders? Die maakt duidelijk waarom zijn werknemers loze beloften maken, want hij doet dit zelf ook. Quote 14 januari 2021: Geachte heer Geffen, We hebben uw servicepunt genoteerd. We komen daar in de loop van januari op terug. Groet Pieter Neinders Inmiddels in februari en nog steeds niks gehoord. Dus maar weer contact opgenomen. Quote 8 februari 2021: Het plan is om dit door een gespecialiseerd bedrijf te laten volspuiten met spouwisolatie. Dit staat in de planning om vorm te geven. De bedoeling is dat u hier binnenkort meer over hoort. Groet Pieter Ik weet niet wat dhr. Neinders onder binnenkort verstaat, maar we zitten bijna in mei en ik heb niks meer vernomen. Dus aan alle toekomstige klanten: Bezint eer ge begint!

Blij dat wij voor Prefast zijn gegaan

Na lang wikken en wegen hebben wij uiteindelijk toch gekozen voor Prefast en wij zijn erg tevreden met het resultaat. De communicatie tijdens het hele proces was erg goed (wat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is), de uitbouw ziet er keurig uit en precies naar onze wensen (het was geen 'standaard' uitbouw) en het bouwteam heeft netjes en snel gewerkt. Klein puntje was een stopcontact die het in eerste instantie niet deed, maar dat was snel geregeld. Mooi werk.

Wij zijn erg tevreden over Prefast. Gezellig bij ons thuis werden onze wensen genoteerd, dit alles gaat lekker laagdrempelig. Tijdens het wachten op de uitbouw kwamen er regematig vragen naar boven, geen vraag was teveel en er werd goed met je meegedacht. Uiteindelijk tijdens het plaatsen was de communicatie erg goed. Op de ochtenden werd ons netjes verteld wat er gedaan zou gaan worden (dit was erg prettig, zo weet je wat je die dag kunt verwachten) Op het moment dat er zaken waren werd ik erbij geroepen en werdt in overleg de beste optie uitgevoerd. Het verliep erg soepel en hoe cool was het op de dag dat de uitbouw de straat in werd gereden en dat je hem daarna door de lucht ziet gaan!! Na de oplevering bleek 1 loze leiding niet functioneel, deze is op een later tijdstip door het serviceteam weer netjes functioneel gemaakt. Al met al een super ervaring, Prefast is zeker een bedrijf met vakmensen welke wij aanbevelen!!

Geweldig!!

Kundige en sympathieke werklieden. Vriendelijk naar ons als klant en goede samenwerking onderling. Prettig om zulke vakmensen over de vloer te hebben!! Alle info vooraf duidelijk en zo niet...waren ze altijd bereid om uitleg te geven. Goede nazorg en...inderdaad in 1 week klaar!

mooi resultaat in korte tijd

een mooi resultaat is er geleverd in een korte tijd. Is wel een enorme prijs en communicatie tav het heien was ook niet al te duidelijk (dit ivm andere afspraken die er geregeld moesten worden voor ze konden plaatsen). Ook konden ze hem niet volledig recht krijgen tav bestaande gevel. Toch is er een stukje kwaliteit werk aangeleverd wat zeker meerwaarde is voor de woning.

Super makkelijk en snel

Na onze oriëntatie voor een uitbouw terecht gekomen bij Prefast, heldere uitleg gekregen van Andreas en een rondleiding door de fabricagehal, de bouw zelf was zeer snel en professioneel. en nog sneller dan de 5 dagen, dus top. In vergelijk met buren verderop die 9 weken in de zooi hebben gezeten. Wij zijn zeer tevreden met onze uitbouw en het ziet er prachtig uit.

Super snelle en vakkundige montage en een heel mooi product!

Wij hebben een uitbouw laten plaatsen en zijn heel erg tevreden over de snelle en vakkundige plaatsing. Van te voren hebben wij duidelijke afspraken gemaakt over de prijs, zodat je niet voor verassingen komt te staan. Weinig tot geen overlast gehad, alle vragen die we hadden werden netjes beantwoord, Zeer vriendelijke vakmensen die graag met je meedenken. Wij hebben onze buren ook aangestoken, zij hebben inmiddels ook een uitbouw van prefast, deze is ook keurig aansluitend geplaatst tegen onze uitbouw. Wij zijn superblij en zouden zo weer voor prefast kiezen, het is een aanrader!

Perfecte uitvoering

Geen gezeur alles volgens afspraak een ,aanrader

Hele goede service! Prachtig resultaat!

We zijn heel blij met onze uitbouw! Geplaatst binnen 3 dagen zelfs! Hele aardige werknemers, er wordt echt naar je wensen geluisterd. De prijzen en informatie is ook helder en duidelijk, geen nare verrassingen! Zeker een aanrader!

Fantastisch mooie aanbouw

Prefast heeft bij ons snel een fantastische aanbouw geplaatst. Blij dat ik voor Prefast heb gekozen. In plaatst van 8 weken in de rommel maar 4 dagen. En tijdens het plaatsen van de aanbouw was alleen stofzuigen zo nu en dan nodig. Voor de rest weinig overlast in huis gehad. Ideaal met twee kinderen. Een echt aanrader. Tevens goed en vakkundig geholpen. Altijd te bereiken voor vragen en bellen indien nodig snel terug. Prefast bedankt.

ERG TEVREDEN MET ONZE AANBOUW VAN PREFAST

WIJ HEBBEN NU RUIM EEN JAAR DE AANBOUW, VOORZIEN VAN EEN LICHTSTRAAT ( AANRADER ) EN EEN 4 DELIGE SCHUIFPUI, WE ZIJN MEER DAN TEVREDEN, ZOWEL DE BEGELEIDING VAN ANDREAS, DAN WEL JEAN PAUL EN ZIJN COLLEGA’ S DIE VOOR DE NAZORG ZORGEN. DIKKE PLUIM VOOR PREFAST

Vooruitstrevend, professioneel en zorgvuldig

Een uitbouw geplaatst binnen een week. Het leek in de eerste instantie een uitdaging, maar is wel gerealiseerd. Vanaf de tekentafel tot aan de uitvoering en oplevering uitstekend uitgevoerd. We zijn zeer tervreden hoe de club van Prefast ons door het project begeleid heeft.

Prima plannen en levering, bij problemen geen gehoor

Eerste contact met Prefast waren keurig en netjes. Uitbouw is ook netjes geplaatst. In onze uitbouw zit een verbindingsdeur naar de garage. Helaas bleek toen wij de vloer wilde gaan leggen dat er bij de lengte van de deur geen rekening is gehouden met het feit dat er nog een vloer gelegd zou moeten worden. Een nootkreet uitgedaan. Allereerst van het kastje naar de muur gestuurd. Aannemer werd gestuurd om de deur op te halen. Al aangegeven dan wij dan met een open verbinding zitten naar een niet geisoleeerde garage en dat ik niet in de kou wilde zitten met 2 kleine kinderen in huis. Mijn voorstel was om de huidige deur bij te zagen (was prima mogelijk volgens de aannnemer) en dan een nieuwe deur te plaatsen. De aannemer heeft dit zelf nog met Prefast overlegd. De reactie hierop was dat dat te duur was. Dus zetten ze liever hun klanten letterlijk en figuurlijk in de kou. Hierop op 5-11 een officiele klachten gestuurd naar de directie. Helaas nog steeds geen reactie. Hopelijk wordt vandaag de deur teruggebracht, maar het heeft zeer forse impact gehad op ons gezin. Diep teleurgesteld.

Niet mee in zee gaan!

Bedrijf is niet bereid mee te denken in Corona-tijd. Doen er alles aan om toch nog maar wat geld af te troggelen van mensen. Plaatst zelfs privacy-gevoelige informatie van klanten zonder pardon online. Kijk uit met Prefast!

Prima geregeld een echte aanrader.

Vanaf het begin helder en transparant met een eerlijke oprechte communicatie. Veel mogelijkheden en echt een stukje maatwerk. Tijdens de week van plaatsen duidelijke communicatie en goed overleg. De snelheid is echt een meerwaarde, bij ons duurde het helaas door omstandigheden een dag langer. De aangegeven punten welke ik heb doorgestuurd als feedback daar is op een zeer goede manier mee omgegaan. Kortom ik kan het alleen maar aanraden. Mvg Fam. Lenting