Heerlijke muziek

De DJ was bij aanvang helemaal klaar. Leuke lichteffecten en prima muziek. Ondanks dat we met vooral oudere mensen waren werd er uiteindelijk toch gedanst.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Bedankt voor de review. Fijn dat jullie een leuk feest gehad hebben met een van onze DJ's! Hopelijk tot een volgende keer :)

Het was helemaal top

Het was een geweldig feest in De Drom in Enkhuizen, DJ Roland zorgde er met zijn muziek keuze voor, dat er veel gedanst werd en speelde goed in op de sfeer. Al met al was het een fantastisch feest waarvan iedereen genoten heeft.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Ontzettend bedankt voor jullie review. Goed om te horen dat alles naar wens was! Hopelijk tot een volgende keer :)

Super ervaring

We kozen voor de djcompany vanwege de overzichtelijke site. Zeker geen spijt van. Communicatie verliep prima. Kregen djMick, wat een super dj. Zonder hem was het feest niet zo leuk geweest. Goede muziek keuzes waardoor het voor ons een zeer geslaagde avond was!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Makkelijk, degelijk en feestelijk!

Het fijne van deze online booking is dat je zeker bent van een ervaren DJ met alles erop en eraan, en je zelf veel invloed hebt op de set-list. De communicatie liep zeer snel, de DJ nam contact op en we hebben prettig overleg gehad over de opbouw, sfeer en voorkeuren rond ons feest. Het geluid was uitstekend, de verlichting had iets meer mogen zijn, maar was voor de gelegenheid helemaal goed en we hebben het met eigen lampjes nog een beetje extra feestelijks gegeven.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Super fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, daar doen we het voor! Mocht er nog een keer een feestje zijn, helpen we jullie graag weer! Groetjes, Tim - The DJ Company

In één woord geweldig

Ik heb jullie op internet gevonden, en vind de prijs niet duur.. Rene is een topper en heeft de avond goed gevuld met geweldige muziek, voor ieder wat wils. De communicatie met Rene was top, en alle wensen qua muziek hebben we gehoord..

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat fijn om te horen! Als je ooit nog een keer een dj zoekt weet helpen we je graag weer. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Fantastisch overgetelijk feest

Voor het feest alles goed besproken met DJ Rene en mijn Word doc boek met instructies, programma en muzieklijst doorgemaild. Op de lokatie zelf nog speciale aankondiging deuntje uitgezocht wat DJ voorbereid had zodat ik kon kiezen. Vond de lichtshow echt geweldig en ook de lichtjes op de DJ tafel die van kleur veranderde. Dat gaf extra feestelijk sfeer. Alles was naar mijn wens en precies hoe ik het wou. Heb van verschillende gasten complimenten gekregen wat een goeie DJ heb ik gevonden want ze hebben nog nooit meegemaakt dat muziek niet te luid was en iedereen kon met elkaar praten zonder schreuwen. Ook vonden ze het geweldig dat niet eerst 1 snelle nummer gedraaid wordt en dan 1 rustige maar paar goeie snelle achter elkaar en dan langzame achter elkaar en zelfs ganres werden niet door elkaar gemixed. Dit is precies wat ik gevraagd had in mijn word doc. DJ Rene had ook hier en daar wat gedraaid buiten mijn lijst en dat paste precies bij het sfeer op de dansvloer. Heb ook gezegd dat hij het kon doen. Letterlijk heeft iedereen gedanst behalve 1 iemand die gebroken teen had en daardoor niet kon dansen. Het was een geweldig fantastisch onvergetelijk en de beste feest avond die mijn gasten en ik hebben meegemaakt. Bedankt aan DJ Rene en de DJ Company voor zo een goeie professionele service.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat een leuke beoordeling, bedankt! Ik ben blij dat het allemaal precies zo is verlopen als jij had gewild. Super om te horen dat (bijna) iedereen heeft gedanst. ;) Ik hoop dat we je ooit nog een keer kunnen helpen om een feestje te bouwen. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Echt een fantastisch mooie avond gehad!

Wat heb ik een goede keus gemaakt om te kiezen voor de DJ Company! De communicatie vooraf is echt super, alles wordt heel netjes geregeld en je ontvangt regelmatig sms’jes/mailtjes over de stand van zaken, zo fijn. Wat een geluk hadden wij dat we DJ Anton mochten verwelkomen op de surprise party voor mijn man. Heel fijn contact gehad, ook vóór het feest om alles door te spreken, super muziek (speelde ook echt in op verzoekjes) en een mooie sfeervolle lichtset. Dankzij Anton hebben wij een onvergetelijke avond gehad. Voor mij zeker de volgende keer weer de DJ Company! En Anton, nogmaals super bedankt!!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wij worden echt super blij van jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat Anton er zo'n leuke avond voor jullie van heeft kunnen maken en ook het contact vooraf prettig is gelopen. Wij zien jullie ook graag weer terug bij The Dj Company!

Het was van begin tot eind fantastisch!

Wij hadden gekozen voor de duurste optie, gewoon om dan het beste resultaat te krijgen. Nou we kunnen vertellen: aan al onze verwachtingen is voldaan! Er wordt snel gereageerd op de whats app door dj Company, alles is heel duidelijk, je wordt volledig ontzorgt en door de mooie website wordt je stap voor stap geholpen om de dj zo goed mogelijk te informeren. Op de avond zelf was het ook geweldig. Ronald was op tijd, heel aardig, dacht mee, had een mooie set met licht en geluid en hij zette een GEWELDIGE sfeer en daarmee avond neer. Precies zoals we gehoopt hadden met de juiste muziek waar de hele zaal van uit zijn dak ging. Ook voor de oudere generaties kwam er zoals gevraagd af en toe een herkenbare set voorbij. Beter kon niet!!!

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Het was op goed gevoel dat we voor jullie gekozen hebben en hebben er zeker geen spijt van. Alvast tot ons bolgende feestje

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat fijn om te horen dat het goed bevallen is! Wij hopen ook tot een volgende keer. :)

Zeer geslaagd feest

Zeer geslaagd feest. Duidelijke communicatie. Verbetering om eerder contact te hebben met dj. Dit wordt pas week vooraf bekend wie dit wordt. Door late contact ontstaat er twijfel of het wel goed komt. Dj Pascal was fijn in contact en alles was mogelijk in overleg. Top avond gehad

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Wat fijn dat jullie een geslaagd feest hebben gehad! We begrijpen inderdaad dat de werkwijze van pas wat later contact met de dj als stressvol ervaren kan worden. Het is uiteraard vaak wel mogelijk om via ons wat eerder erachter te komen wie de dj is als je dat prettig vindt. :) Hopelijk tot een volgende keer!

Gezellig van begin tot eind

Wij hebben een top feestje gehad. Sfeer zat er van begin tot eind super in. Dj Rene voelde super goed aan wat de zaal leuk vond. Bedankt

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Onvergetelijk!

DJ Mick heeft ervoor gezorgd dat wij een fantastisch feest hebben beleefd. Ondanks de uitgebreide wishlist die ik vooraf mocht invullen bleef het lastig om het genre muziek te bepalen voor zo'n grote groep mensen waarvan de leeftijd en muzieksmaak enorm uiteen liep. Al snel bleek dat mijn zorgen voor niets geweest waren. De dansvloer was binnen no-time gevuld en de DJ voelde feilloos aan welke muziek hiervoor nodig was! DJ Mick is een absolute topper die zelf ook zichtbaar genoot, persoonlijk vond ik ook dat fantastisch om te zien!

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Super feest gehad door de dj en zijn licht en geluid!

We hebben the dj company online gevonden toen we opzoek waren naar een ervaren dj voor ons scouting feest. We hebben erg genoten van het feest mede door de goede dj! De communicatie was erg goed en alles is optijd en goed geregeld. Tijdens het feest was het licht en geluid erg goed en hebben de gasten zich zeker vermaakt, wij zoeken jullie graag weer op!

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Wat super om te horen! Ik ben blij dat het allemaal helemaal naar wens is geweest. Wij komen natuurlijk ook altijd graag weer bij jullie terug. :)

Super geweldige avond gehad

50 jaar verjaardag dat is een mijlpaal, daar komt een feest ff google en de DJ Company gevonden, wat een top bedrijf is dat , super geregeld. DJ Ronald kwam bij mij draaien nou wat een topper is dat zeg. Van iedereen die aanwezig was alleen maar lovende woorden Dus ik zeg volgende keer voor mij weer de DJ company .

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat een leuke review, bedankt! Erg goed om te horen dat je een goed 50ste verjaardagsfeest hebt gehad. Tot de volgende keer. :)

Dj Anton heeft goed naar onze wensen geluisterd.

Dj Anton, belde ongeveer een week voor het feest. Hij nam ruim de tijd om onze wensen door te nemen en gaf daarbij ook nuttige tips. Net voor ons feest hadden we te horen gekregen dat onze feestlocatie slecht bereikbaar zou zijn door een evenement in de stad. Dj Anton was ruim voor aanvang van het feest aanwezig waardoor hij tijd genoeg had voor de opbouw. De installatie die hij had was top, de licht en lasershow gaven een leuke extra sfeer. Dj Anton draaide alles van onze playlist en reageerde goed op verzoeknummers. Hij ging zelfs nog wat langer door. Hij heeft er echt voor gezorgd dat wij een onvergetelijke avond hebben gehad.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat ontzettend fijn om te horen! Dat heeft dj Anton inderdaad super geregeld. :) Wij zullen hem hier ook nog een pluim voor geven! Ik hoop tot een volgende keer. Groetjes, Anne - The Dj Company

Ontzettend leuk feest gehad met prima muziek

DJ Company komt zijn afspraken goed en correct na. De DJ speelt ook echt de muziek die je aanvraagt, en voelt het feest goed aan . Heel belangrijk! Mooie lichtshow erbij, om kort te zijn SUPER

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Gezellig, makkelijk en top!

We hebben een schoolfeest in school georganiseerd en hadden daar een DJ voor nodig. Het boeken en de communicatie met Dj Company ging geheel makkelijk en de communicatie met DJ Henri ging zeer soepel. Hij dacht ook mee over het feest. Top!

• Selecteer jouw type feest: Schoolfeest

Bedankt voor jullie beoordeling! Het is altijd fijn om te horen dat het allemaal naar wens is verlopen. Hopelijk tot een volgende keer. :)

Geweldig wat hadden wij een top dj

We hadden dj Michael van de dj compagnie wat een geweldige dj hij wist echt et een geweldig feest van te maken. We bevelen hem dan ook echt aan

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Super dat het een geslaagd feest is geweest! Dj Michael vindt dit vast ook leuk om te horen. Hopelijk tot een volgende keer. :)

Professioneel geregeld en DJ was top!

Fijn dat onze last minute aanvraag zo goed is opgevolgd! De volledige ontzorging en vlotte communicatie werd zeer gewaardeerd. DJ Jackson speelde met de muziekkeuzes ook goed in op de doelgroep en we hebben een erg leuke avond gehad! Dank!

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Wat goed om te horen dat het allemaal zo goed is bevallen! Wij zien jullie altijd graag terug bij The Dj Company! Groetjes, Anne - The Dj Company

Fantastische avond gehad!

De sfeer was vanaf moment 1 super. De dj voelde het goed aan en heeft er een mooi feestje van gebouwd. Iedereen heeft heel de avond gedanst. Het was fantastisch

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Wat fijn dat je een geslaagde verjaardag hebt gehad! Dir horen we altijd graag. :) Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Perfect geregeld en prima DJ Alex

Via internet. Jazakers! Prima! Super leuk! De combinatie van alles! Goed geregeld. Prima

Zeer geslaagde feestavond gehad

Op aan raden van Moeke Nijkerk. Er is zeker lekker gedanst.perfect en gezellig.allemaal zeer tevreden.dat Dennis het ook naar zijn zin had. Die was zeer goed. Ook heel erg goed.

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Tja 10 met griffel

Dj Pascal heeft onze avond gemaakt alle verzoeken werden gedraaid hij was daar echt voor ons, heerlijk ingespeeld op de sfeer, dansvloer niet leeg geweest. Fijne communicatie met Pascal en dj company vooraf. Het was fantastisch een mooie herinnering.

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Wat fijn om te horen! Ik ben blij dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad. We zullen dit ook zeker doorgeven aan Dj Pascal, hij vindt het vast ook super om te horen. :)

Fantastisch genoten op deze onvergetelijke avond

De sfeer zat er heel goed in!! DJ Vincent was heel klantgericht en speelde goed in op de sfeer, mensen etc. Ik overdrijf niet als ik zeg dat iedereen wel heeft gedanst totdat het feestje is afgelopen. Dank voor het meedenken en goede service!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hey Sandra, Bedankt voor de mooie woorden! Wij denken altijd graag mee en zijn erg blij om te lezen dat iedereen met de voetjes van de vloer is gegaan! Wij doen het graag nog een keertje over! Groetjes Marijn - The DJ Company

Partytime!!!!!!

Dylan voelde perfect de sfeer goed aan. Zijn muziekkeuze sloot perfect aan bij onze wensen. Het werd een knalfeest. De hele avond een volle dansvloer. Hij heeft zichtbaar plezier in zijn werk.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat ontzettend fijn om te horen dat het zo'n geslaagd feest is geweest! Dylan is zeker een toppertje inderdaad. :) Ik zal het aan hem doorgeven.

Schweitzerlaan 2

9728NP Groningen