Heerlijk gedanst

Gezellig feest gehad met veel dansende mensen. Goede afstemming vooraf.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hey Miranda, fijn om te horen dat er veel gedanst is. Dat is voor ons het aller belangrijkst! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Superfeest met the DJ company

DJ Pascal heeft muziek van onze smaak gedraaid. Iedereen vind het goede muziek en een mooie sfeer. Onze gasten dansen niet veel maar daar was het niet minder gezellig door. De lichtset en rookmachine vielen ook in de smaak. Echt gewoon een super feest gehad. Bij ons jubileum gaan we jullie zeker weer boeken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat ontzettend leuk om te horen Dominique! Fijn dat alle apparatuur ook in de smaak is gevallen en dat de muziek top is geweest :)! Groetjes, Tim - The DJ Company

Geweldig epicentrum memorabele feest

Ik heb DJ Company gevonden via het internet. De keuze viel voor hun door de snelle en duidelijke informatie die we kregen en de mogelijkheid om de DJ die het beste bij ons past op ons feest te laten draaien. Communicatie verliep soepel en Etienne draaide een geweldige avond. Zowel de gasten als wij als bruidspaar genoten en de dansvloer was geen enkele keer leeg. Bedankt dat mede door jullie wij een geweldige en onvergetelijke bruiloft hebben gehad.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Claire, wat fijn om te horen dat er zoveel gedanst is. Altijd goed om te horen dat onze 100% dansgarantie werkt! Ik hoop dat wij elkaar nog een keer mogen treffen op een volgend feest. Groetjes, Marijn - The DJ Company

Een onvergetelijke avond!!!

Roland is een zeer hartelijke kerel die weet hoe hij een feestje moet bouwen. Vooraf een lange playlist doorgestuurd en hij heeft dit aangevuld met wat op dat moment gaande was. Ik had aangegeven, geen polonaise aub, maar er kwamen er 2 en die hadden niet mogen missen op het feest....zo zie je maar..inspelen op wat het publiek en dat kan hij als geen ander! Hij deed heerlijk zijn ding, draaide verzoeknummers en zorgde ervoor dat de dansvloer vrijwel de geheel avond gevuld bleef. Zelfs wat gouwe ouwe over Toos die de paar oudjes herkende...en uit volle borst meezongen. Achteraf ook veel complimenten van de aanwezigen ontvangen, dus nogmaals 1000 maal dank Roland, je hebt er mede voor gezorgd dat we allemaal een onvergetelijke avond hebben beleefd!!!!

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Hey Rob, bedankt voor de mooie woorden! Zo zie je maar weer dat een DJ die de sfeer aan weet te voelen erg belangrijk is. Wij hopen dat wij jullie nog een mogen treffen op een volgend feest! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Fantastische middag!!

Was een gezellige middag, de dj deed zijn werk geweldig, service was goed. We hebben ons goed dansend vermaakt.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Hey Danielle, dank voor het mooie cijfer! Ik ben blij om te horen dat er veel is gedanst, dat vinden wij erg belangrijk! Graag tot een volgende keer! Groetjes, Marijn - The DJ Company

TOP DJ, er werd de hele avond gedanst

Duidelijke communicatie, hele avond werd er gedanst, de gasten hebben ook enorm genoten en als ik weer een feest geef dan wordt Rob onze DJ

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Hey Ine, Super leuk om te horen dat iedereen zo enorm heeft genoten. Dat zal DJ Rob erg deugd doen! Hopelijk treffen wij elkaar nog eens op een ander feest. Groetjes, Marijn - The DJ Company

Geweldig feest met geweldige DJ gehad!

De boeking bij de DJ company verliep vekkeloos en ongecompliceerd. DJ Pascal was erg vriendelijk en speelde goed op onze muziekwensen in. Ook tijdens het feest voelde hij de sfeer aan en ging in op verzoekjes. We hebben een geweldig mooi , onvergetelijk feest gehad. Mede door onze DJ en de DJ company. BEDANKT!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Wat super fijn om te horen Janneke dat jullie zo'n prettige avond hebben gehad mede dankzij de DJ en The DJ Company. Hier doen wij het natuurlijk voor :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Top ervaring

Heel goede ervaring, goede duidelijke communicatie vooraf en ze voldoen aan je wensen. De feestavond zelf was super, de muziek keuze het geluid en mooie licht show maakten het heel sfeervol en er werd volop gedanst door jong en oud. DJ Peter is vriendelijk en een top DJ

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Hey Harriët, deze review zal DJ Peter deugd doen! Bedankt voor het laten weten. Erg fijn dat je het zo hebt ervaren en dat zowel jong als oud op de dansvloer heeft gestaan. Graag tot snel! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Perfecte DJ voor een geslaagd feest

Super geslaagd! Aardige en spontane DJ, mooi geluid, leuke lichtshow! Van begin tot eind de juiste muziek en lekker knallend afgesloten. Avond is om gevlogen…

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Hey Mikel, bedankt voor de mooie woorden! Dit klinkt als een top-avond. Jammer dat het dan zo snel voorbij gaat hé! Hopelijk zien wij elkaar nog eens op een ander feest! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Super tof (avond)feest gehad!

Super tof (avond)feest gehad. De DJ speelde goed in op het publiek en de muziek keuze van de DJ was goed. Op zich had er iets meer gekund qua verlichting, maar wellicht dat dit iets is voor de locatie. De DJ-company zou ik zeker iedereen aanraden. Alles was gewoon goed geregeld.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Mark, wat fijn dat je een super tof feest hebt gehad. Wij verzorgen zowel licht en geluid dus hadden die naar wens moeten verzorgen. Onze excuses daarvoor! Gelukkig heeft dit niets aan het verdere feest afgedaan. Wij doen het feest graag nog een keer over! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Gewoon top

Jeroen is een ontzettend leuke en goede DJ. Heel erg prettig persoon ook. Gewoon gezellig, voelt de sfeer aan. Krijgt de mensen lekker mee. We hadden een combi feest met onze zonen. Publiek tussen de 18 en 50+, ook daar speelde Jeroen goed op in. Bedankt voor een topfeest, Jeroen!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Dankjewel voor deze mooie review! Super om te horen dat DJ Jeroen het zo goed heeft gedaan voor alle leeftijden, daar doen we het natuurlijk voor :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Fantastisch sfeervol en energiek feest gehad!

Dj company heeft ons feest perfect gemaakt met licht en geluid. We hebben heerlijk gedanst en voor ieder was er een lied naar smaak. Etienne heeft vooraf fijn met ons afgestemd en de sfeer goed in de gaten gehad! Top ervaring!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig om te horen dat jullie lekker hebben gedanst :)! En top dat DJ Etienne er zo'n feestje van heeft gemaakt! Groeten, Tim - The DJ Company

We hebben een topavond gehad

We zochten naar een DJ voor de bruiloft en DJ Company was een goed betaalbare optie. De service vinden we heel goed. Zo hadden we een dag na onze aanvraag een afspraak met de locatie, maar in die 24 uur tussentijd hadden jullie al contact opgenomen met de locatie en zaken doorgenomen. Dat noem ik top. Op de avond zelf had de DJ het allemaal zelf prima gedaan met licht en geluid. Super geregeld. Het feest zelf was een groot succes. Na een aftastend begin stond uiteindelijk iedereen op de dansvloer, en DJ Johan voelde perfect aan welke muziek het beste aansloeg. Ook het gesprek vooraf was prima, zodat we even konden doorspreken wat wel en wat niet. Kortom, ik kan DJ Company aan iedereen aanbevelen

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Dankjewel voor de mooie review Jermo! Fijn om te horen dat DJ Johan alles zo goed heeft aangevoeld en voor de service doen we natuurlijk ons uiterste best :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Super avond met heerlijke muziek

Omdat jullie al bekend waren met de locatie hebben we voor jullie gekozen. Elvio was echt een heel sympathieke dj die precies wist hoe hij het feestje op gang kon houden. We hebben van begin tot eind allemaal met veel plezier gedanst.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super fijn om te horen dat DJ Elvio zo goed heeft gedraaid, hier doen we het natuurlijk voor :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Lastminute topavond bezorgd!!

Een nicht zou optreden op ons bruiloftsfeest, tot ze twee dagen voor het feest in het ziekenhuis belandde. Paniek! DJ company bood uitkomst en overtrof onze verwachting! Goede muziek, inspelen op de gasten en Pascal heeft ons een fantastische avond bezorgd !

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor de mooie review. Ontzettend goed om te horen dat het feest naar wens was!

Afwisseling, inspelen op behoefte, enthousiasme

Vanwege de prijs-kwaliteit-verhouding gekozen voor de DJ company voor het bruiloftsfeest van vrienden waar we ceremoniemeesters waren. Prettige communicatie en afstemming vooraf door de DJ. Op het feest werd goed aangevoeld welke muziek op welk moment passend was en lukte het de voetjes van de vloer te krijgen van de gasten. Er was ruimte voor eigen inbreng (verzoeknummers), wat door de gasten werd gewaardeerd. De DJ werkte zelfstandig, bouwde zelf op en af en was zeer prettig in de omgang. Kortom: voor herhaling vatbaar!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor de review. Wat leuk om te horen dat alles naar wens was! Hopelijk tot een volgend feest. :)

Woorden schieten te kort

Geweldige ervaring, goede DJ, ze heeft er verstand van en weet een goede sfeer te creëren

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Gerco, bedankt voor de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was! :)

Zeer tevreden, perfect geregeld!

Zeer tevreden, we waren aan de late kant met boeken, maar ging allemaal perfect. Dj Jeroen voelde perfect de sfeer aan en het type publiek. Zou hem zo weer boeken.

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Hey Marco, wat fijn dat je het zo hebt ervaren! Hopelijk mag DJ Jeroen nog eens een keer komen draaien op bijvoorbeeld het 45ste verjaardagseest! ;) Groetjes, Marijn - The DJ Company

Geweldig dansfeest door DJ Elvio

Zowel de gasten als wij hebben enorm genoten van een echt dansfeest met DJ Elvio. Van te voren contact en afstemming over de set en setting, ruim op tijd aanwezig en perfect de sfeer aanvoelen: rustig beginnen en vervolgens gas los met verschillende soorten muziek en improvisatie bij verzoeknummers. Wat een geweldig feest, ik kan dj Elvio van harte aanbevelen.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Beste Erick, Wat super om te horen dat jullie DJ perfect op jullie feest past. Dat horen we natuurlijk graag. Bedankt voor het vertrouwen en dat we erbij mochten zijn. Tot een volgend feest. Met vriendelijke groeten, Rebecca

Ik persoonlijk ben heel erg tevreden over zowel het bedrijf, als de dj. Het gesprek met Rob was vanaf het begin al heel goed. Er werd goed geluisterd naar wat we wilden, en vooral wat we niet wilden. Op de avond zelf is er een breed scala aan muziek gedraaid. En de voetjes zijn aardig van de vloer gegaan. Zelfs tot spierpijn toe bij sommigen.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Danny, Wat leuk om te horen dat jullie tevreden over ons zijn. Fijn dat DJ Rob goed op jullie wensen heeft ingespeeld, top! Hopelijk is de spierpijn ondertussen weg ;). Tot een volgend feest. Met vriendelijke groeten, Rebecca

Het was een onvergetelijke avond!

We hebben een schitterend feestje gehad mede dankzij DJ Wiliam. Hij voelde goed aan waar de gasten behoefte aan hadden en speelde daar prima op in. Er werd veel gedanst zelfs door gasten waarvan we het niet hadden verwacht. De lichtset was prima al hadden we daar in het begin misschien iets meer van verwacht. Maar door de lichtset die gebruikt is stond DJ Wiliam zelf niet in de spotlight wat je anders vaak wel ziet. Dus uiteindelijk helemaal prima. Alle verzoekjes voor muziek werden besproken en zijn naar wens uitgevoerd. Wat ons betreft een echte aanrader!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Beste Ron & Monique, Bedankt voor de goede review! Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie het zo leuk gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer :)

Heerlijke muziek

De DJ was bij aanvang helemaal klaar. Leuke lichteffecten en prima muziek. Ondanks dat we met vooral oudere mensen waren werd er uiteindelijk toch gedanst.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Bedankt voor de review. Fijn dat jullie een leuk feest gehad hebben met een van onze DJ's! Hopelijk tot een volgende keer :)

Het was helemaal top

Het was een geweldig feest in De Drom in Enkhuizen, DJ Roland zorgde er met zijn muziek keuze voor, dat er veel gedanst werd en speelde goed in op de sfeer. Al met al was het een fantastisch feest waarvan iedereen genoten heeft.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Ontzettend bedankt voor jullie review. Goed om te horen dat alles naar wens was! Hopelijk tot een volgende keer :)

Super ervaring

We kozen voor de djcompany vanwege de overzichtelijke site. Zeker geen spijt van. Communicatie verliep prima. Kregen djMick, wat een super dj. Zonder hem was het feest niet zo leuk geweest. Goede muziek keuzes waardoor het voor ons een zeer geslaagde avond was!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Makkelijk, degelijk en feestelijk!

Het fijne van deze online booking is dat je zeker bent van een ervaren DJ met alles erop en eraan, en je zelf veel invloed hebt op de set-list. De communicatie liep zeer snel, de DJ nam contact op en we hebben prettig overleg gehad over de opbouw, sfeer en voorkeuren rond ons feest. Het geluid was uitstekend, de verlichting had iets meer mogen zijn, maar was voor de gelegenheid helemaal goed en we hebben het met eigen lampjes nog een beetje extra feestelijks gegeven.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Super fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, daar doen we het voor! Mocht er nog een keer een feestje zijn, helpen we jullie graag weer! Groetjes, Tim - The DJ Company

Schweitzerlaan 2 9728NP Groningen