Top feest gehad dankzij DJ Marcel. Alles was zo goed geregeld!

Wij zagen goede revieuws en deze kloppen. Goede communicatie en overleg vooral. Geweldige avond gehad mede door DJ Marcel. Alles was mogelijk. Hij luisterde naar de verzoeken van de gasten. Wist de juiste muziek te draaien en heeft er voor gezorgd dat de vloer de hele avond vol is geweest. In een woord top een aanrader!

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Wat fijn om te horen dat het goed is verlopen! Super dat Marcel zo goed naar jullie wensen heeft geluisterd en er een mooi feest van heeft gemaakt. :) Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Super feestje volop genoten!

Via evenementenlocatie De Rank in De Lier, zijn wij in contact gekomen met de DJ company. Wij hebben een super gezellig 25 jarig huwelijksfeestje gehad, met super gezellige muziek. DJ Rinaldo heeft iedereen perfect vermaakt zowel de kroeg-gangers als de discodansers. Iedereen heeft het naar z'n zin gehad! Duidelijke communicatie vooraf en ook na het feest, goed geregeld allemaal. We hebben allemaal genoten!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Hey Wilma, wat fijn om te horen dat jullie allemaal hebben genoten en dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad! Daar doen wij het voor! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Super fijne organisatie om je feestavond mee in te vullen

Het klopte vanaf het 1ste contact tot het einde van het feest. Goede communicatie, en super leuke match van dj Sven met de gasten van ons feest.. zeker voor herhaling vatbaar.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat fijn om te horen, daar doen we het natuurlijk voor! Groeten Auke - The DJ Company

Topavond gehad

Om niet te vergeten!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Daar doen we het natuurlijk voor :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Onvergetelijk

DJ Mick (DJ TAKTAK) heeft op ons feestje gedraaid in het Wapen van Zoetermeer. Het was een fantastische avond en werkelijk iedereen heeft gedanst. Dank je wel voor deze onvergetelijke avond! Ik zou deze DJ via de DJ Company bij iedereen aanraden.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat geweldig om te horen, dankjewel voor deze top evaluatie :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Naar volle tevredenheid

Mede dankzij DJ Pascal en The DJ Company hebben we een geweldig feest gehad. Een aanrader dus!

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Super leuk om te horen, dankjewel voor de mooie review! Groeten, Tim - The DJ Company

Top avond gehad, mede dankzij de DJ! Alles super goed geregeld door de DJ Company

Duidelijk communicatie vanuit de DJ Company, alles ruimschoots op tijd geregeld.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Super fijn om te horen Jacqueline. Bedankt voor de mooie evaluatie :)! Groeten, Tim - The DJ Company

Het was een groot feest!

De hele avond was de dansvloer gevuld. Onze gasten vonden het geweldig, we hebben heel veel comimentjes over het feest ontvangen. Het laatste half uur waarbij iedereen verzoekjes kon indienen was fantastisch. Wat een feest!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jullie leuke evaluatie! Super dat iedereen een fantastische avond heeft gehad! Bedankt voor het vertrouwen en dat we erbij mochten zijn! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Gewoon TOP

Goede communicatie vooraf, uitstekende DJ, mooie lichtombouw, er is volop gedanst. Een aanrader voor een geslaagd feest.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Dag Miranda, super fijn om te horen dat je zo positief bent! Hier doen we het natuurlijk voor :)! Groetjes, Tim - The DJ Company

Voor jubileum feest van sportvereniging zochten we DJ deze hebben we hier gevonden. Vooral even telefonisch contact gehad over de details, muziek enz. Op avond zelf stond er binnen een uur een mooie geluidsinstallatie met licht effect. Verzoek nummers, muziek voor de jeugd maar ook voor onze 65+ alles was aanwezig. Zeer geslaagd

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Dag Yvonne, wat super leuk om te horen en bedankt voor de mooie evaluatie. Hier doen we het natuurlijk voor :)! Groetjes, Tim - The DJ Company

Deze keer een top feest gehad

Twee jaar geleden was de DJ helaas niet zo goed dat we nu met DJ Gerard eerst voorzichtig waren. Toch merkte ik vanaf het begin dat het klikte en hij voor alles open stond. Onze gasten hebben genoten en wij zelf ook. De sfeer was feestelijk en er is zelfs gedanst. Thanks voor jullie keuze en dat maakt het voor ons ook weer een overdenking waard om over 2 jaar ons 40 jarig huwelijk te vieren en hopen dan ook dat DJ Gerard weer kan komen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Super om te horen dat er zo'n goede klik en sfeer is geweest Inez, bedankt voor de mooie review!

Dit is hoe je trouwfeest hoort te zijn; wát een avond!

Na een relaxte start tijdens de ontvangst van de avondgasten ging na de openingsdans het dak er af! De dansvloer is de hele avond gevuld geweest en dat lukt alleen met een goede dj! De gasten waren ook echt razend enthousiast en we hebben meerdere complimenten gekregen over wat een geweldig feest het was. Indirect complimenten voor Youp dus! De muziek was top; veel variatie tussen de echte meezingers en nummers waar we helemaal los op konden gaan. Wij en onze gasten hebben enorm genoten!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super leuk om te horen zeg! De DJ heeft zijn best gedaan en vijf sterren gekregen, dit is natuurlijk helemaal top :). Fijn dat jullie zo'n top avond hebben gehad!

Onvergetelijke avond gehad!

Tony was fantastisch. Al onze gasten tot wij zelf hebben genoten. Van begin tot eind van de avond heerlijk gedanst! En dat is precies wat we wilde.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor deze mooie woorden en het vertrouwen in The DJ Company. Erg fijn om te horen dat jullie een geslaagd feest hebben gehad.

Perfect, meer woorden heb ik niet.

The DJ Company is een super vriendelijk, professioneel en goed bedrijf. Ze hebben voor ieders feestje wat. DJ Alain heeft onze bruiloft voorzien van een geweldig feest! Hij en zijn vrouw Hanneke zijn onwijs lieve mensen, die echt naar je luisteren. Ook al was het erg warm op deze dag (30+ graden), zij wisten zelf hun hoofd koel te houden en het feestje nog meer te verhitten. Het was perfect!

Geweldige feestavond!

Wij hebben mede dankzij onze dj Henri een geweldige feest avond gehad tijdens onze bruiloft! De keuze van nummers die Henri af speelde pasten precies bij de sfeer en onze wensen! Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Van A tot Z perfect geregeld!

Wij kozen voor de DJ Company vanwege de veelzijdigheid die zij konden bieden. Hun pro-actieve houding is als zeer prettig ervaren. De DJ heeft de avond ingevuld zoals wij hem voor ons zagen en speelde goed in op het publiek. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan! Al met al een top ervaring, en wij raden de DJ Company dan ook ten zeerste aan.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste dag/avond van ons leven!

Wij hebben een super fijne ervaring met the dj company. Aanrader voor de rest van Nederland!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Perfect geregeld en goede DJ!

Tonnie speelde goed in op de sfeer en wist er een echt feest van te maken, ondanks dat we maar een kleine groep mensen hadden uitgenodigd voor de bruiloft (50 personen)

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig om te horen dat Tonnie ook met jullie kleinere publiek raad wist! Bedankt voor jullie evaluatie. :) Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Anne - The Dj Company

Prachtig dansfeest met DJ Bastiaan

Bastiaan kwam pro actief op de lijn als er vragen waren. We konden samen alles goed afstemmen en er was helderheid vooraf over onze wensen. Bastiaan speelde goed in op de sfeer en het verloop van het feest. Er is lekker gedanst en dat maakte het een heerlijk feest!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat fijn om te horen dat de communicatie vooraf ook zo goed is verlopen. Natuurlijk ook super dat het ook goed heeft uitgepakt en het een lekker feestje is geworden. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Alle dansers gingen helemaal los!

Dankzij de goede reviews gekozen voor de djcompany. Heel blij met hoe soepel het kiezen van de muziek en de avond zelf verliep. Benny heeft z’n ding gedaan en dat viel in de smaak. Lichtset past prachtig bij de zaal op locatie. Dank Benny en wellicht tot een volgende keer.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig dat het zo goed is bevallen! En super dat de lichtset van Benny ook nog eens mooi uitkwam op de locatie. :) Wij hopen ook tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Wij hebben een fantastisch bruiloftsfeest gehad!

De communicatie was top, de DJ belde 3 dagen voor het feest en ik kon goed met hem overleggen. Ook daarna, via Whatsapp, reageerde hij heel snel op berichtjes, erg fijn was. Wat wij ook erg fijn vonden is dat de muziek niet te hard en niet te zacht stond: er kon normaal met elkaar gepraat worden tijdens het feest én er kon lekker gefeest worden. Ook het instarten van onze openingsdans en het eindnummer gingen top! Inspelen op het publiek kon denk ik iets beter, soms kwam er ineens een heel rustig nummer tussendoor terwijl iedereen lekker losging, dan valt het dansen weer een beetje stil.. Maar al met al hebben wij een topfeest gehad, dus we kijken er zeker met een positief gevoel op terug!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jouw evaluatie! Super fijn om te horen dat de communicatie als prettig is ervaren en jullie een mooi feest hebben gehad. We zullen jouw feedback over het inspelen op het publiek ook zeker meenemen. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Top feest!

Elvio was heel erg aardig en hield veel rekening met onze wensen. We hebben een heel mooi feest gehad! Achteraf kregen we ook veel complimenten van gasten over de goede DJ.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat fijn dat jullie een gezellig feest hebben gehad en Elvio goed in de smaak viel! Bedankt voor deze leuke review. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Uitstekende DJ!

Jeroen is een topper! Alle afspraken zijn netjes nagekomen en hij door te kiezen voor verschillende muziek genres heeft hij het iedereen naar de zin gemaakt. Er is veel gedanst en de sfeer was uitstekend!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor jouw evaluatie! Geweldig dat Jeroen de voetjes goed van de vloer heeft gekregen en het een fijne ervaring was. :) Misschien tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Maakt de dag compleet

De DJ Company sprak ons aan door de veelzijdigheid van het aanbod en de duidelijke site. We hadden geen speciale wensen, waardoor onze dj zijn talenten uitgebreid mocht laten horen. We hebben de dj als zeer gastvrij en vriendelijk ervaren.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat ontzettend fijn om te horen! We hopen jullie graag nog een keer terug te zien bij The Dj Company! Groetjes, Anne - The Dj Company

Geweldige organisatie

In 1 woord top. Van A tot Z geholpen en ontzorgd. Voor vragen zijn ze goed bereikbaar via de mail. Zeer aan te raden om hier een dj te boeken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemorgen, Wat leuk om te horen, bedankt! Super dat jullie ons het vertrouwen hebben gegeven om de muziek te verzorgen. Hopelijk zien we jullie nog eens. Groeten, Rebecca - The DJ Company