Thanks DJ Ronald voor het verzorgen van de muziek op ons feestje. Muziek voor jong en oud, we hebben genoten!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Beste Jord en Annalies, Heel erg bedankt voor jullie prachtige 5-sterrenbeoordeling. Fijn dat jullie zo genoten hebben, bedankt dat we erbij mochten zijn! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Een dag waarin alles liep zoals wij graag wilde....

Wij hebben een feestdag gehad waar we ontspannen van konden genieten. Iedereen: van DJ tot "de mensen van de locatie" dachten mee, zorgde voor en werkte aan een geslaagde dag.....wat wil je nog meer? Rob en Henca Italiaander

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Rob en Henca, Bedankt voor jullie review. Wat goed om te lezen dat jullie een ontspannen feest hebben gehad zonder zorgen! Dat horen we natuurlijk graag, fijn dat we erbij mochten zijn. We hopen jullie nog eens tegen te komen. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goed geregeld!

DJ Company heeft de muziek voor onze trouwdag prima georganiseerd. Goed vooraf onze wensen geïnventariseerd en de uitvoering was ook heel goed. Wij en onze gasten hebben een perfecte avond gehad. Hartelijke dank aan het Team!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Rob, Bedankt voor je mooie woorden. Goed om te horen dat jullie een geslaagd feest hebben gehad en de verwachtingen waar zijn gemaakt. Geniet van jullie huwelijk en wie weet tot een volgend feest. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Wat een fijne samenwerking!

Super communicatie met de DJ, veel laatste moment dingen en daar ging Julian helemaal in mee en echt heerlijk gedanst

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Mylene, Heel erg bedankt voor jouw prachtige review. Fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de communicatie en dat er zo heerlijk gedanst is. Vinden wij super! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Topfeest met super service voor, tijdens en daarna

DJ Rinaldo was echt helemaal top! Samen met zijn maatje hebben zij voor een fantastisch avond gezorgd. Niets was te gek en het dak ging eraf. Onze zoon en zijn vrienden hebben heel erg genoten van deze discofeest ten ere van zijn 12 jarige verjaardag. Rinaldo en DJ company, hartelijk dank hiervoor!!!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Susanne, Wauw ik word helemaal blij van deze review! Wat zijn we trots dat het feest van jullie zoon zo geslaagd was, Rinaldo heeft het ook echt naar zin in gehad. Super bedankt dat we erbij mochten zijn! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

We hebben een onvergetelijke tijd ervaren. Hierbij heeft de DJ zeker bijgedragen. Muziek van hoge kwaliteit en een lichtshow die het compleet maakt

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Paulo, Wat super om te horen dat jullie zo enthousiast zijn en nog belangrijker dat jullie een fantastisch feest hebben gehad. Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot een volgend feest. Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Super avond gehad

Goede muziek goede gangmakers verzoek nummers geen probleem vriendelijk. Enige minpuntje ze begonnen vrij laat Had wel uurtje eerder gemogen. Maar ondanks dat super djs

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Beste Marcel, Goed om te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad en dat de verzoeknummers zijn gedraaid! Ik snap je punt, een uur eerder beginnen heeft invloed op de goede sfeer. We zullen het zeker even meenemen! Wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca- The DJ Company

Fantastisch

Goede ervaring, sfeervol feestje , profesioneel, inspelend op mu,iek vraag gasten

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden. Wat goed om te horen dat het een geslaagd feest was. Super dat we erbij mochten zijn. Op naar een volgend feest! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldig, top avond voor iedereen

Wij hebben een geweldige avond gehad. Onze gasten waren van jong naar oud, zelfs hiermee is rekening gehouden. Vanaf moment 1 een volle dansvloer totdat de avond was afgelopen. Echte een geweldige service, Boris dikke pluim.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Maikel, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Top muziek op onze dag

Zoekende naar een dj voor onze bruiloft kwamen wij op Facebook de DJ company tegen. De snelle reactie en duidelijke communicatie en informatie heeft ons voor de DJ company laten kiezen. Op de dag zelf hebben we ‘s avonds heerlijk gedanst! Precies de muziek die we wilden, een super avond!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Sander , Bedankt voor je review. Wat een leuke berichten. Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Juiste muziek op ons huwelijksfeest

We hebben "the dj company" gekozen omdat ze een compleet pakket bieden (dj, licht, boxen) en op basis van de goede recensies. Voor ons huwelijksfeest 's avonds was de ruim op tijd en snel opgebouwd. De dj was profesioneel en draaide onze muziek, welke we via een vragenlijst vooraf hadden ingevuld. Er is veel gedanst op leuke muziek. Eerste dans nummer en laatste dans nummer ging goed. We hebben enorm genoten! Bedankt voor een super leuke avond!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Lieke, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat alles goed is verlopen en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Er was een gezellige sfeer

Het was zoals we verwacht hadden dus wij zijn tevreden!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Henriette, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat alles naar tevredenheid is geweest op jullie feest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Geweldig super vriendelijk topservice kwaliteit

Mijn vriendin nu vrouw heeft met jullie contact gezocht. Het had niet beter kunnen zijn. De dj was lekker optijd stelde zich netjes voor. Heeft lekker zijn set opgezet. En is gelijk naar ons toe gekomen om alles nog een keertje door te spreken. Zelfs tijdens de avond kwam die langs om te vragen hoe het ging. Muziek was top, kwaliteit ook. Super bedankt en alle lof naar de dj super gozer

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Maikel, Bedankt voor je review. Wat een goede berichten. Fijn dat de DJ zo behulpzaam is geweest en dat jullie hierdoor een mooie avond hebben beleefd. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

jullie zijn een geweldige club

We hebben voor jullie gekozen via googlen. alles verliep geweldig, de organisatie, de communicatie !!, de DJ , Jeroen bracht sfeer en voelde het publiek goed aan. Veel ervaring ! De lichtset was perfect, er werd veel gedanst. In 1 woord : Fantastisch.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste , Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Fijn dat jullie zo'n fantastisch feest hebben gehad. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

In en woord, super

Vond de service super goed en ook het op de hoogte houden. Ik ben blij dat jullie die last van me hebben afgehouden en dat ik het gevoel kreeg dat het helemaal goed zou komen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Roy, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat we jou op deze manier totaal konden ontzorgen en dat je hierdoor een last minder had. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

een leuk en gezellig feest gehad

Wij hebben een leuk en gezellig feest gehad. Helaas was het om 00.30 al afgelopen, maar dat zijn nou eenmaal de regels.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Wat fijn om te horen dat je een leuk feest hebt gehad. Wij hadden ook nog graag doorgedraaid. Hopelijk tot op het volgende feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

We hebben ontzettend genoten

Super lieve vader en zoon.. Muziek was prima ook volume...Het was een kleine ruimte dus niet voluit kunnen draaien.

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Beste Marian, Wat fijn om te horen dat je een leuk feest hebt gehad. Leuk dat jullie zo tevreden zijn over de DJ's. De volgende keer kunnen wij hopelijk het dak eraf draaien voor jullie! bedankt voor de review. Hopelijk tot op het volgende feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

heel goed geregeld

Wij hebben voor de DJ Company gekozen vanwege de goede recensies op de site De DJ was ruim op tijd aanwezig, de lichtset was leuk en het geluidsniveau goed afgestemd. Vooral de kleinkinderen hebben genoten van de verschillende nummers waarop ze volop hebben gedanst. De service en de communicatie vooraf verliepen helemaal goed , de gehele avond was perfect verzorgd.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Lenie, Wat fijn om te horen dat je een leuk feest hebt gehad. Leuk dat de kleinkinderen ook hebben genoten. Hopelijk tot op het volgende feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Erg leuk

Prima, zou het zo weer doen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Margaret, Bedankt! Wij komen graag weer eens op jouw feest draaien. Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Goed feest, beperkte voorbereiding

Uiteindelijk hebben we een heerlijk feest ervaren waarbij alle gasten louter positief waren. De Dj(-‘s) waren laat en moesten toen haasten met de opbouw. De verlichting was gecentreerd vanaf de DJ en daardoor kwam het niet helemaal tot uiting in de gehele zaal. Er werd lekker afwisselend gedraaid en er was goed naar onze voorkeuren geluisterd. Op voorhand hebben we op basis van de reviews en de beloofde service gekozen voor de DJ Company. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het jammer vond dat de ingevulde antwoorden op de website achteraf niet meer aangepast konden worden of aangevuld.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Ilse, Wat fijn om te horen dat je een leuk feest hebt gehad. Onze excuses dat je het gevoel had dat wij moesten haasten. We zullen ook jouw feedback meenemen om onze service nog meer te verbeteren. Hopelijk tot op het volgende feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

"Het was helemaal zoals gehoopt"

Ik wilde graag een echt spring/ dansfeest Is gelukt????????

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Inger, Wat fijn om te horen dat je een leuk feest hebt gehad. Hopelijk tot op het volgende feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Fantastisch dansfeest voor iedereen

Vanaf het eerste moment was de service van the DJ Company geweldig. Van een fijn intake gesprek tot duidelijke afspraken en een overzichtelijke lijst om onze voorkeuren op in te vullen, alles was perfect geregeld. Onze DJ Julian was de perfecte DJ voor ons feest. Hij speelde goed in op onze internationale mix van gasten en zorgde dat de dansvloer nooit leeg was. De afwisseling tussen oudere en nieuwe hits zorgde ervoor dat jong en oud met ontzettend veel plezier op de dansvloer stond! Daarnaast heeft hij zonder dat dat gevraagd was de hoogtepunten van ons feest gefilmd, zodat we nog een extra herinnering hebben aan de leukste momenten. Als ik ooit nog een keer een DJ nodig heb zou ik meteen Julian weer bellen. Zonder hem was het nooit zo'n goed feest geweest!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super gezellige en mooie avond

Ik ben bij jullie gekomen via de locatie. Alles bij elkaar was het een super avond waarbij de DJ en de opzet van de belichting en het geluid een grote bedragen hebben gedragen. Iedereen was super goed te spreken over de avond. De servus vooraf en achteraf was super en de DJ heeft aan alle verwachting ruimschoots voldaan. Bedankt voor de top avond???? groetjes Jurre en Joanne

Een mooie ervaring rijker

Ons feestje was ter ere van drie verjaardagen, mijn oudste dochter werd 21 , de tweede dochter 18 en mijn vrouw 50. Dus een uitdaging voor dj Rob om deze generaties een heerlijk swingende avond te bezorgen , Rob is daar prima in geslaagd. Vooraf had ik al overlegd met Rob inzake de muziek stromen maar ook het beperken van de lichtshow. Rob straalt rust en zelfvertrouwen uit, iedereen was vrij om verzoekjes bij hem in te dienen waar hij relaxt op reageerde en waar mogelijk voegde hij deze verzoekjes tussen zijn playlist in. Jong en ouder kwam en bleef de avond door bezig op de dansvloer, het volume en het dansritme ging naarmate de avond vorderde , steeds hoger. Tot groot genoegen van onze gasten, iedereen, ook enkele niet dansers had genoten van de ontspannen avond. Na afloop kon ik rustig met Rob de avond evalueren terwijl hij ontspannen zijn verlichting en geluidsapparatuur opruimde, ook Rob had genoten van de ontspannen sfeer en het enthousiaste publiek. Nogmaals bedankt Rob, groeten Kees van der Vooren

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Alles geregeld, super feest

Na ons bezoek aan de locatie, werd de DJ Company aangeraden. Er werd ons verteld dat jullie al ervaring hadden met de locatie, de installatie en dat ze alleen maar goede ervaringen hadden. Na een korte zoektocht online en afgaande op de recensies hebben we de knoop doorgehakt, een offerte. Binnen een dag werden we teruggebeld, waar we met veel enthousiasme werden begroet. De vragen aan de telefoon gaven meteen een goede indruk van de professionaliteit, ervaring en toewijding van de medewerkers. Een week voor het feest hebben we uitgebreid gebeld met Julian. Ook bij Julian was de passie en het enthousiasme meteen duidelijk. Bij elk verzoek die we hadden ingevuld wilde hij het verhaal weten, en geen enkele was te gek. Op de dag zelf heeft hij zijn set perfect opgebouwd, en tijd gevonden om ons nog persoonlijk te feliciteren en zichzelf te introduceren. Na onze openingsdans wist hij meteen de juiste toon te vinden voor de sfeer, en was de dansvloer gevuld. Deze is voor de rest van het feest niet meer leeg geweest. Een mooie afwisseling van onze voorkeuren, van golden oldies en top 40 tot foute hits en meezingers, zorgde ervoor dat gasten hun moment hadden. We hebben meerdere keren complimenten ontvangen voor de verscheidenheid van de muziek, en het perfect inspelen op de groep en de sfeer. Hiernaast heeft Julian, op eigen initiatief, verschillende video's voor ons opgenomen zodat we nu ook nog na kunnen genieten. Van het intake traject tot het feest zelf, we zijn perfect geholpen en hebben een super feest gehad.