Top feest

Goede communicatie en goed geholpen met vragen. DJ speelde in op het publiek waardoor er lekker gedanst en meegezongen is!

Heel tevreden! Aanrader

Marcel is vriendelijk, flexibel en speelt goed in op de sfeer. Heel blij om hem als DJ op ons feest gehad te hebben. Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goedemiddag, Bedankt voor jullie review. Super leuk om te lezen dat de DJ helemaal paste op jullie feest. Bedankt voor het vertrouwen! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Een heel geslaagde feestavond!

DJ Lars heeft een zeer goede show weggezet. Vriendelijke kerel en dingen over de muziek en de lichtset zijn van tevoren goed afgestemd. Op het feest had volgens mij iedereen 't naar hun zin en sloot bijna iedereen aan in de polonaise! De rest van de avond was er ook goed dansbare muziek.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie woorden! Een polonaise is natuurlijk altijd erg gezellig en kan niet ontbreken op het feest ;). Fijn dat het feest geslaagd was. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldige avond!

Wij waren via internet bij 'The DJ company' terecht gekomen en daar werd ons meteen een mooi aanbod gedaan voor ons trouwfeest. We zijn constant op de hoogte gehouden van alles door 'The DJ company' tot aan het moment dat de DJ het overnam. Communicatie met DJ Lars verliep ook heel soepel. Hij heeft een top prestatie afgeleverd, waar we heel blij mee zijn. Hij wist goed in te spelen op de sfeer en wisselde de muziekstijlen perfect af! (Wat we wel knap vonden gezien onze ongebruikelijke combi van genres). De licht en rookeffecten maakten het extra sfeervol. Onze gasten hebben het goed naar hun zin gehad, er is veel gedanst. Wij zelf hebben ook alleen maar genoten deze dag en daar heeft de DJ zeker aan bijgedragen. Bij deze raden we 'The DJ Company' en DJ Lars zeker aan!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Lars gaat heel erg blij worden van deze evaluatie. Super leuk om te lezen, wij zullen deze mooie woorden ook zeker doorgeven. Bedankt voor het vertrouwen en wie weet tot een volgende keer. Groeten, Rebecca - The DJ Company

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor deze geweldige review, hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Sjoerd - The DJ Company

Op elk vlak goed voor elkaar, voelt het publiek goed aan dus echt een feest. En niet onbelangrijk, komt de afspraken na en op tijd.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jullie evaluatie. Wat super goed om te horen dat het feest helemaal geslaagd was en dat er goed naar jullie is geluisterd. Bedankt voor het vertrouwen en dat we erbij mochten zijn.

Via internet voorbij gekomen

Super leuke avond gehad met alle gasten op de dansvloer.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad, dat horen we graag ;)

Alles lekker soepel verlopen

)We hebben een topfeest gehad waar lekker is gedanst op dj-Pascal, die de dansvloer goed heeft aangevoeld. Ondanks dat wij laat contact met jullie hebben gehad is alles lekker ontspannen verlopen.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Bedankt voor je beoordeling, super leuk om te lezen dat DJ Pascal er zo'n geweldig feest van gemaakt heeft! Hopelijk tot snel :) Groetjes, Sjoerd

Helemaal goed

Goeie DJ, professioneel, soepel contact met de DJ-company en snelle service.

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Wat fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren! Wij doen het graag nog een keer over. Wellicht tot snel! :) Groetjes, Marijn - The DJ Company

Fijne en goede DJ helder en tijdig in communicatie! Hij voelde de sfeer perfect aan

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Dank voor de goede recensie! Graag tot een volgende keer! Groetjes, Marijn - The DJ Company

professioneel

Prima ingespeeld op de jeugd

• Selecteer jouw type feest: Schoolfeest

Bedankt voor je evaluatie! Super om te horen dat de Dj ook het jongere publiek aan het dansen kreeg. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Fijne dj, van onze leeftijd, duus kon onze muzikale keuze goed lezen

Alles top,en naar volle tevredenheid iedereen!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat fijn om te horen! Altijd fijn als er weer een geslaagd feestje is geweest. :) We zien je graag terug bij The Dj Company. Groetjes, Anne - The Dj Company

Duidelijke informatie met goede afspraken

Duidelijke communicatie vooraf en alle afspraken zijn nagekomen. DJ Maarten belde volgens afspraak om kennis te maken en deed zijn best om de sfeer erin te krijgen. Onze gasten vonden het onderling leuk om elkaar te spreken, waardoor het dansen en de feeststemming wat laat op gang kwam, maar dat lag niet aan Maarten. Iedereen geniet op zijn eigen manier en wij hebben genoten van ons feest! Bedankt voor alle goede zorgen. Groetjes Henk en Mirjam Vanetie.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor jullie evaluatie! Wat fijn om te horen dat de Dj goed om kon gaan met jullie wensen en dat het ondanks dat het geen dansfeest is geweest wel een geslaagde avond was. :) Misschien tot een volgend feest! Groetjes, Anne - The Dj Company

Het was een geweldige avond

Ik ben via een vriend bij jullie gekomen. Er is veel gedanst en de lichten waren goed. De gasten vonden de avond heel leuk en willen graag weer een volgend feestje. De dj was op tijd en de service was goed. De communicatie was goed verlopen.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Fijn om te horen dat het feest geslaagd is en je ook tevreden bent over onze communicatie. :) Wij helpen je de volgende keer ook graag met een volgend feest! Groetjes, Anne - The Dj Company

Top avond

Maar een woord voor alles. Geweldig dank jullie vroegen mij een evaluatie te schrijven, het was een top avond en echt alle eer voor onze dj. Super gedaan en erg aardige man zonder hem was feestje niet compleet geweest. Onze dank voor de organisatie en zeker de Dj Martin.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Super fijn om te horen dat Dj Martin iets heeft toegevoegd aan jullie feest. :) We helpen je de volgende keer ook graag weer om een top avond neer te zetten! Groetjes, Anne - The Dj Company

De DJ Company heeft snel geschakeld toen wij last minute een DJ zochten voor ons bedrijfsfeest. Alles was top geregeld, goede communicatie en iedereen heeft een super avond gehad!

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Wat fijn dat het zelfs last minute nog een geslaagde avond is geworden. We doen altijd ons best om aan alle wensen van de klanten te voldoen. :) Hopelijk tot een volgend feest! Groetjes, Anne - The Dj Company

Het was geweldig

DJ Ronald had de juiste playlist. Hij hield rekening met de door ons aangeven nummers. De muziek, het licht/de verlichting hebben zeker bijgedragen aan een onvergetelijk feest. Er is werkelijk niets wat we een volgende keer anders zouden doen. We hebben van de gasten alleen maar complimenten gekregen. Dank dank dank!! We hebben genoten!!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Super om te horen! Bedankt voor deze mooie evaluatie. :) We doen altijd ons best om er een onvergetelijke avond van te maken! Groetjes, Anne - The Dj Company

Syper

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Fantastische avond met DJ Elvio!

Themafeestje “Great Gatsby” is geslaagd! We begonnen met Roaring Twenties en eindigden met Nineties en House en hoorden de grootste hits uit alle decennia. Dansvloer altijd vol - een aanrader!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Super om te horen dat de Dj zo goed in kon spelen op de wensen! We zien je graag nog een keer terug bij The Dj Company. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Top gasten alles super geregeld

Dj koen en collega weten hoe het werkt rustig toen de gasten kwamen daarna oplopend naar een super feest met allemaal dansende gasten toppers

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Geweldig trouwfeest met top muziek

DJ Mick heeft een geweldig feestje neergezet. Kwam netjes op tijd voor de opbouw, heeft aan alle wensen voldaan en er was ook nog ruimte voor verzoek nummers. Alleen maar complimenten gekregen van onze gasten. Top trouwfeest!

Top DJ! Goede match

Voor onze bruiloft vonden we de zoektocht naar een dj een uitdaging. De DJ Company bood voor ons een goede prijs/kwaliteit verhouding en de keuze uit meerdere djs, waarin zij de match maakte. Dit heeft super uitgepakt! DJ Dennis was precies goed voor ons feest. Hij was vriendelijk in het contact en heeft goed geluisterd naar onze wensen. Goede sfeer neergezet en echt onze muzieksmaak! Dankjulliewel

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Voor ons een mooi feest met een goed gevolg geven aan de toegezonden playlist.

Via Google aan dj company gekomen. Goede keuze.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Er is de hele avond gedanst.

Site was overzichtelijk, duidelijke website

Wij zijn erg tevreden

Wij hebben bij onze bruiloft ook Dj van Dj companie gehad Iedereen heeft het feest geweldig gevonden mede door de muziek Communicatie vooraf was prima en duidelijk