Heerlijk even een korte ontspanning tijdens het werk

Fijne massage, echt even ontspannen tijdens een drukke werkdag.

Heerlijk! Na deze massage van 15 minuten voel je je een stuk losser. Het ontspant en helpt zeker! Goede stevige massage gehad. Mag van mij wel vaker.

Heerlijk genoten. Top!

Dit smaakt zeker naar meer. Vond het een leuke ervaring.

Kort maar krachtig, bedankt! : )

Het is mij heel goed bevallen! Dit mag voor mij vaker!

Heerlijke massage!

heerlijke massage veel kennis en gaf na afloop nog een aantal tips voor mijn rug. Ben haar heel dankbaar voor haar tijd en energie dat ze heeft ingestoken.

een kwartier was echt te kort, maar het was zeker een zeer fijne shiatsu massage

Heerlijk!

Superfijne shiatsu massage. Voel me nu helemaal ZEN!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn vrouwelijke masseuse was prima, massage was ontspannend. Alleen de andere mannelijke masseur praatte veel, wat niet voor ontspanning zorgde. Ook ging zijn telefoon af, waardoor de rustgevende muziek uitging en hij een vaag telefoongesprek voerde en mijn collega met een hand ging masseren. Niet professioneel.

2 sterren: slechter dan verwacht

Het is mij een beetje tegen gevallen. De masseur bleef maar praten en vragen stellen en dat vind ik niet ontspannend. Daarnaast deed hij het best wel hard waardoor ik de dag erna veel last van mij rug had. Al met al niet heel erg ontspannend en niet naar verwachting. Wil als tip geven om de massage in stilte te geven. Juist omdat het zo druk is op kantoor is het fijn om dan te ontspannen in stilte en even rust aan je hoofd te hebben. Ik had liever de andere masseur gehad die wel stil was.

Een dieptepunt in al onze reviews! Soms gaat het mis met het afstemmen met de persoon die je op de stoel hebt.... Jammer!

De massage was heerlijk, precies goed in druk en prettige masseur. Achtergrondmuziek was fijn. De andere masseur was wel een beetje een kletskous, dat leidde zelfs mij wat af. De vrouw was heel erg fijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heerlijke massage. Wel wat drukte van de andere masseur op de achtergrond met stemmen en wandelingen. Mijn voorkeur heeft wat meer rust.

Een van de nadelen van meerdere masseurs in 1 ruimte; achtergrondgeluiden.... Jammer dat het je heeft gestoord

2 sterren: slechter dan verwacht

De massage zelf was prima..bijzonder fijn. Ik kon er echter niet van genieten omdat de masseur constant aan het praten was en zijn bedrijf aan het verkopen was. Aegon en Expedia waren in ieder geval erg blij met alle massages. Daarnaast zei hij letterlijk: "Zou lekker zijn, een klantje als Riksja erbij". Vond ik niet echt gepast. Daarnaast lees ik in de mail dat ik hier anoniem mijn reactie kan geven en zie ik hier dat ik verplicht mijn emailadres moet invullen. Wat is er dan anoniem?

Beste......, goed dat je deze feedback geeft en we zullen de masseur aan de tand voelen. Ondanks dat, goed dat je de massage als bijzonder fijn hebt ervaren. Je e-mailadres invoeren is bedoeld om misbruik en oneigenlijke referenties te vermijden.

Wanneer komen jullie weer? Erg fijne massage gehad. Een goed preventief middel tegen ziekteverzuim denk ik.

heerlijke massage en ontspannen

Zeer prettige onderbreking van de werkzaamheden, daarna weer volle moed aan de slag.

Het was heerlijk en ontspannen en voor herhaling hou ik mij zeker aanbevolen. Ook tips gekregen qua werkhouding om op te letten

Prettige onderbreking tijdens de werkdag om daarna weer bewuster zittend achter het bureau plaats te nemen. Mag vaker georganiseerd worden!

Was een fijne onderbreking van het werk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prettig, kreeg ook tips over mijn werkhouding.

Prima, ontspannend

Jan Luykenlaan 274