20 minuten heerlijk ontspannen

Het liefst zou ik iedere week een stoelmassage krijgen. Het is heerlijk om even 20 minuten te ontspannen. Het voorkomt ook dat je rugklachten enz. krijgt.

Heel waardevol en ontspannend

Vandaag had ik weer eens sinds langere tijd een stoelmassage, en ik wil meegeven dat ik het erg ontspannend vind op mijn (drukke) werkdagen. Fijne dame ook als masseuse gehad (kort zwart haar, weet haar naam helaas niet).

Beste Farida, je bent gemasseerd door collega Veselina

Totale ontspanning

Pierre is een rustige, professionele en bekwame masseur. Na de behandeling ben ik volledig ontspannen.

de stoelmassage is zalig en effectief

Bij ons op kantoor komt Annelie 1x per 2 weken stoelmassages geven. Als medewerkers kunnen we 1x per 4 weken een afspraak inplannen. De massages zijn zalig en effectief. Annelie doet dit op een uiterst professionele en prettige manier.

helemaal geweldig!

Wat een genot om, als je een zittend beroep hebt zoals ik, en dan ook nog eens veel met mijn hoofd voorover zittend... zo'n verrukkelijke rugmassage te krijgen! Echt heel erg fijn en de moeite waard! Dank jullie wel!

Meesterlijk magisch gevoel wat je krijgt van en na een stoelmassage.

Meesterlijk magisch gevoel wat je krijgt van en na een stoelmassage. Het is een speciaal moment van de werkdag om even op de stoel voor een massage plaats te mogen nemen. Voor mij een erg waardevolle ervaring.

Top! Heerlijke massage!

Heerlijke, goeie en stevige massage. Precies goed! Sommige massages kunnen wat aaierig zijn, maar deze was perfect! Heel fijn vond ik ook dat het deze keer in 2.12 was en niet in het hokje in de kelder. Vond dat nl wel wat benauwend. Doorgaan hiermee :-)

We couldn't feel more zen afterwards

Tom came to our office and everyone got a 25 massage. Tom was super professional, made everyone feel super comfortable and gave an amazing massage.

• Would you recommend us? No

Tips ter voorkoming van klachten en "behandeling", de perfecte combinatie

Prettige onderbreking van het non stop achter computer zitten. 20 minuten is precies goed. Fijne behandeling en fijn contact met stoelmasseur.

Aanrader!

Een lieve mevrouw die weet wat ze doet. Mijn spieren waren los en voelde me zen.

Even heerlijk opladen

Wat een genot om 20 minuten je kop even lekker leeg te kunnen maken en ontspannen en opgepept de dag en je werk te vervolgen. En zo simpel: zelf je afspraak boeken, geen verdere voorbereidingen nodig, op de stoel, massage en 20 minuten later ga je weer verder waar je gebleven was. Snel, gedegen, effectief. Jammer dat het maar om de week is.

geweldig

aardig en goede massage

geweldig

het is heel ontspannen 15 tot 20 min massage. ik ben blij dat we er gebruik van kunnen maken.

Goede en gezellige masseuse

Graziella Moriceau zet met haar grappige Allo Allo accent direct een ontspannen sfeer neer waarna ze met je aan de slag gaat. Altijd super tevreden over haar.

Nog steeds iedere maand een cadeautje!

Massages zijn altijd een heerlijk ontspanmoment. De masseuses zijn verschillend in massagestijl, maar beide erg prettig en professioneel.

prettig en vakkundig

Erg vakkundig, rekening houdend met fysieke klachten. Een welkome toevoeging aan de werkweek.

Alleen goede ervaringen met Graziella is een pro!!!!!

Alleen goede ervaringen met Graziella is een pro!!!!!

Prima behandeling ontvangen.

Prima behandeling ontvangen.

super goed

Pierre Fauser is een professionele en vriendelijke masseur.

Oase moment

Veselina lijkt het elke keer opnieuw aan te voelen in welke hum ik ben. Ze vraagt op haar eigen wijze hoe de dag beleefd wordt, welke massage me goed zal doen. Ze is als een zus met geduld en consideratie. Ze geeft met haar handen uit haar professie en iets van het goede wat in ieder mens aanwezig is. Tast af en sluit, kort voor de einde van de sessie, kort hoe de volgende massage zal kunnen zijn.

Beste Jan, Hartelijk dank voor je reactie, wat heb je dat prachtig verwoord. Ik heb je ervaring aan Veselina doorgestuurd.

Erg goed en zeer professioneel!

Masseur heeft verstand van zaken (zowel qua kennis als vaardigheid) en stemt tevens goed en prettig af met client, een aanrader dus!

Aanrader!

Altijd goede masseurs! Echt een aanrader!

Helemaal top

Was een fijne massage komt goed uit zo op het werk.

Een Ctrl-Alt-Delete in 20 minuten en daarna met je neus in de lucht weer aan het werk. Heerlijk!

Zeer goede massage, meer hoeft er niet gezegd te worden

Ik beveel het ten zeerste aan om een massage te nemen