Prettige klantgerichte vakmensen met goede kennis van de lokale markt

Zelfs in moeilijke marktomstandigheden zijn ze bij Saris & Partners goed in staat om potentiele huurders te zoeken. Prettig in de omgang, ter zake kundig en adequate handelend. Wederom een mooi nieuwe huurcontract samen met ze kunnen afsluiten.

zakelijk en goed

Prima service geen op - of aanmerkingen.

Helemaal goed !

Snelle reacties op vragen . Meedenken in het proces. Goede kennis van contracten en prettig in de communicatie. Mark , dank je wel !

Prettige makelaar om zaken mee te doen.

Plezierig geholpen door deze makelaar. Zeer correcte afhandeling. Duidelijke uitleg en informatie. We kregen snel antwoord op onze vragen. Zeer professioneel.

Goede ervaring met S&P zijn duidelijk en komen afspraken na

Duidelijk in afspraken

duidelijke comunicatie korte lijnen en maatwerk in oplossingen

Topteam

Uitstekende bedrijfsmakelaar die weet wat er leeft in het MKB !

Alles kloppend afgehandeld, fijne partij om zaken mee te doen.

Zowel de binnendienst als Mark hebben super werk geleverd. Zet zich in voor alle partijen om tot elkaar te komen. Echt een aanrader.

uitstekend

Uitstekende dienstverlening

fijn contact

zeer bekwaam, zonder de makelaar niet tot deze huurder met de voorwaarden van beide partijen gekomen. zo ook het vastleggen van afspraken. contact was zeer goed.

duidelijk, op tijd, afspraken nagekomen

duidelijk, op tijd, afspraken nagekomen

Prettig in de communicatie en betrokken met het juiste resultaat

Nu voor de tweede keer zaken kunnen doen met Saris & Partners en specifiek met Mark Hover die ons wederom heeft kunnen helpen aan onze nieuwe huisvesting. Prettig in de communicatie, duidelijk, vlot en betrokken. Zeer tevreden dus.

Zeer goede en prettige relatie.

We hebben al jaren een prettige relatie met voor ons zeer bevredigende resultaten.

een goede keuze

Toin heeft het goed voor elkaar , goede organisatie en er is veel kennis aanwezig.Ook een uitstekend netwerk in Den Bosch e.o. maar ook ver daarbuiten. Voor ons was het een goede keuze en de contacten waren zeer goed. bv3 projectsupport (Jan )

Juiste advies op het juiste moment

Juiste advies op het juiste moment

Prima service en juiste doelgroepbenadering. Het voordeel van een echte bedrijfsmakelaar!

Prima afspraken en uitvoering!

We hebben gezamenlijk prima afspraken kunnen maken over de dienstverlening. De uitvoering is conform gemaakte afspraken verlopen.

Vlot en correct

De verhuur van mijn bedrijfspand is vlot en goed verlopen. Het contact verliep prettig. Alles binnen 2 maanden rond. Prima.

goede service

vriendelijk personeel

Perfect!

Superfijn contact tussen de makelaar en mij. Er wordt echt met je meegedacht en de service is supergoed! In de avonduren een e-mail gestuurd en in de ochtend meteen een reactie ontvangen. Tevens wordt er meteen actie ondernomen waar nodig. Top!

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit bezichtiging N.v.t.
  • Ervaring met: Verhuur

Wij hebben een vast contactpersoon. Hij is deskundig en luistert goed naar de vraag en neemt hier de juiste actie erop. Alleen jullie bereikbaarheid zou beter kunnen.

• Ervaring met: Huur

• Bereikbaarheid (telefoon/ e-mail)
  • Website en promotiemateriaal N.v.t.
  • Ervaring met: Aanhuur

Toin heeft het zoals ik al dacht, deskundig en naar ieders tevredenheid uitgevoerd.

• Ervaring met: Verhuur

Over Saris & Partners Makelaars

Bij Saris & Partners Bedrijfsmakelaars in Den Bosch zetten wij alles op alles om voor u het meest geschikte bedrijfspand te vinden en/of om u te helpen bij de verkoop of verhuur van uw pand. Oprichter Toin Saris startte deze bedrijfsmakelaardij in 1999 en ondertussen heeft hij om zich heen een team verzameld van klantgerichte en ervaren vastgoedadviseurs die met hun kennis over de omgeving en de markt uw wensen tot uiting brengen. De behoefte aan bedrijfshuisvesting vervullen wij het vaakst, maar onze service gaat veel verder! Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust een kijkje op onze website voor het actuele aanbod bedrijfspanden in Den Bosch en omgeving en neem contact op!