top !!!!!

Klantgericht bereikbaarheid positief snelle reactie terug goede informatie plezierige samenwerking goede brochure met prachtige foto"s goede prijsinformatie straalt vertrouwen uit snelle verkoop ben zeer tevreden klant

Goede eerste ervaring met Saris & Partners

Saris (in dit geval Mark Hovers) reageert snel, maakt snel een afspraak, staat zelfs klaar tijdens zijn vakantie en handelt e.e.a. snel en correct af. Doet in principe wat elke bedrijfsmakelaar zou moeten doen.

Snel, correct en zakelijk met een persoonlijk tintje!!

Door de persoonlijke benadering en grote inzet van Toin en zijn secondanten hebben wij ook in deze moeilijke tijd, snel zaken kunnen doen. Het grote netwerk van Saris&Partners speelt hier natuurlijk ook een rol.

Ben zeer snel en goed geholpen bij de verhuur van mijn loods.

Top team

Klantvriendelijke backoffice en deskundige makelaars

Goed tevreden over diensten.

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde diensten.

Eerlijk

Fijn bedrijf dat op een eerlijke manier schakelt en communiceert met zowel koper als verkoper. Hierdoor blijven beide partijen ook aan tafel wanneer het met details tegen zit.

GOED GEREGELD

FIJNE MENSEN OM MEE TE WERKEN

prettige partner met kijk op de praktijk en een slagvaardig resultaat

mooi team met mensen die weten hoe de wereld in elkaar zit.

Een goede partij om mee samen te werken.

Al jaren werken wij samen, steeds naar volle tevredenheid. We hebben met hen ervaring in zowel aankoop als ook verhuur. Prima partij, zeker aan te bevelen.

prima ervaring

Altijd bereikbaar nooit iets te veel. Zoals het hoort.

Goede samenwerking en perfect geholpen in de begeleiding van ons aanhuur traject!

Fijne communicatie en betrouwbare partner, bedankt Mark Hovers.

Zoals je mag verwachten. Bondig, zakelijk en geen onzin.

Snelle communicatie, vragen worden direct opgepakt. Goede begeleiding bij verhuur bedrijfspand.

Fijne samenwerking met makkelijke contact.

Ik heb ervaren dat het een fijne samenwerking was. laagdrempelig en een goede sfeer.

goed!

Als zeer positief ervaren.

Prima makelaar!

Onze relatie duurt al jaren en de geleverde kwaliteit is nog altijd consistent, ook in deze drukke markt & tijden met veel beweging. De kunst is het om het zo te houden, keep up the good work.

Vaardig en service van bovenste plank

Gedurende gehele periode op en top geholpen, zowel qua service als inhoudelijk advies.

onbetrouwbare partij

Verkopen en pand van 240m2 voor 275 m2. Ik dacht dat ik ervan uit kon gaan dat een beëdigd makelaars- en taxatie kantoor de juiste gegevens doorgeeft maar dat is niet zo. Ik adviseer iedereen om het aantal vierkante meters sowieso te controleren het blijkt hard nodig, bij welke makelaar je ook koopt. A;ls je er achter komt is het te laat en heb je een hoop geld teveel betaald. Klacht indienen heeft geen enkele zin.

perfect

Fijne ervaring en correct

Elke deal professioneel afgewikkeld, al jaren.

Makelaar Mark Hover van Saris en Partners heeft in korte tijd weer een passende huurder gevonden. Reeds jaren weet hij van wanten en is uitermate actief in het zoeken naar gegadigden. Een eventuele volgende klus mag dit makelaarskantoor natuurlijk weer op zich nemen.

Klantgericht en ambitieus

Al jaren een succesvolle & betrouwbare samenwerking, we zijn er content mee.

Zeer tevreden met uw gang van zaken.

In het bijzonder met uw Heer Mark Hovers

Goed en plezierig.

uitstekend.

Snel duidelijk en vertrouwd

Zie boven

Over Saris & Partners Makelaars

Bij Saris & Partners Bedrijfsmakelaars in Den Bosch zetten wij alles op alles om voor u het meest geschikte bedrijfspand te vinden en/of om u te helpen bij de verkoop of verhuur van uw pand. Oprichter Toin Saris startte deze bedrijfsmakelaardij in 1999 en ondertussen heeft hij om zich heen een team verzameld van klantgerichte en ervaren vastgoedadviseurs die met hun kennis over de omgeving en de markt uw wensen tot uiting brengen. De behoefte aan bedrijfshuisvesting vervullen wij het vaakst, maar onze service gaat veel verder! Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem gerust een kijkje op onze website voor het actuele aanbod bedrijfspanden in Den Bosch en omgeving en neem contact op!