Vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar

Het scherm van mijn Lenovo laptop was geraakt door een stuiterbal. Paniek. E-mail gestuurd naar Scherm gebroken in Harderwijk met foto van het scherm. Binnen 1 werkdag ben ik terug gemaild en heb mijn laptop in de winkel gebracht. Dag later ben ik terug gebeld met prijsindicatie en 2 dagen later kon ik mijn laptop alweer ophalen. Je kon niet eens zien dat er iets mee gebeurt was, zag er als nieuw uit, was weer stof vrij, ook van binnen! Heel erg tevreden over de dienstverlening. Ik beveel de winkel zeker aan.

Snelle perfecte service

Mijn telefoon is perfect en snel gerepareerd.

Ik wordt altijd goed geholpen. Het personeel is aardig en vriendelijk

Ik wordt altijd goed geholpen. Het personeel is aardig en vriendelijk

Zeer professioneel!

Mijn mobiel deed niks meer en kon niet meer bij mijn WhatsApp en mijn dierbare foto's. Ze hebben alles nog op mijn nieuwe mobiel kunnen zetten! Geweldige service, uitleg en zeer kundig! Een dankbare klant.

Goed en eerlijk advies

Mij werd heel goed advies gegeven. Als de medewerker gezegd had dat de accu van de telefoon niet goed meer was en ik beter een nieuwe telefoon had kunnen kopen, dan was ik heel veel geld kwijt geweest voor een nieuwe telefoon. Maar zijn eerlijke advies om nu eerst de accu te vervangen, was een goedkopere optie. Nu kan ik dus nog een lange tijd met die nieuwe accu doen, alvorens een eventueel nieuwe telefoon te kopen. Dat is dus eerlijk een goed advies, dat we bij veel andere zaken missen. Hartelijk dank daarvoor. Nicole Jessayan-Karsten House of Events Amersfoort

Reparatie niet volgens afspraak

Ondanks mijn goede ervaringen met schermgebroken.nl was dit helaas bij mijn laatste afspraak niet het geval. Mijn zoon heeft een Samsung A72 waarvan de camera stuk is. Bij de telefonische afspraak is aangegeven dat in dit geval de hele module vervangen kan worden en dat de reparatie ongeveer €45 zou kosten. Het onderdeel zou besteld worden en dinsdag binnenkomen. Toen we echter op de afspraak verscheen werd alleen de camera vervangen met de waarschuwing dat dit wel verbeterd maar het probleem alleen kan worden opgelost met een nieuwe module. De module moest nog worden besteld. Deze actie kost nog eens €50. Kortom: een reparatie wat €45-50 zou moeten kosten zal nu €95 kosten. Zoals eerder vermeldt. Ontevreden. Dit ben ik niet gewend van schermgebroken.nl

Prima geholpen en service

Prima geholpen zoals het hoort netjes en correct

Zeker aan te raden.

Afspraak online gemaakt voor reparatie gsm. Helder en transparant, prijzen en voorwaarden worden duidelijk weergegeven op de website. Via email afspraakbevestiging ontvangen. Telefoon was keurig op afgesproken tijdstip weer klaar. Vriendelijk en zeer beleefd personeel. Kortom aanrader!

De reparatie is perfect uitgevoerd.

Ik ben snel en vakkundig geholpen. Het scherm van mijn ipad is vervangen. Hij is niet van nieuw te onderscheiden.

Geweldig geholpen

Wat een fijne mannen! Er wordt erg fijn met je meegedacht en ik ven super netjes geholpen! Blij dat ik hier m’n reparatie heb laten uitvoeren…

Matig

Heb mijn telefoon op maandag gebracht. Zou gebeld worden als het scherm gerepareerd was. Woensdag zelf gebeld helaas was het scherm er nog niet. Donderdag weer gebeld de telefoon was klaar, maar moest wel snel zijn de winkel sloot om 5 uur. Sorry mijn collega was vergeten om te bellen

Goed en snel geholpen

Prima service. Vriendelijk en netjes

Goede communicatie, vriendelijk, denken met de klant mee en leveren top kwaliteit! Een echte aanrader.

Snel en betrouwbaar

Goed geholpen, telefoon snel gemaakt en transparant.

Zeer snelle reactie

Erg positief, er wordt gelijk actie ondernomen en reparaties zijn erg snel afgehandeld. Zeer goede service.

Zeer tevreden met alle ervaringen.

Ze zijn klantvriendelijk, behulpzaam,goede service en stralen plezier uit in hun werk. Echt top mensen.

Wederom perfect geregeld

Eerder dit jaar was mijn telefoon gevallen en deze week ging het scherm en achterkant van de telefoon van mijn vrouw kapot. Perfect en snel gerepareerd. Personeel is professioneel en super klantvriendelijk. Mijn telefoon was dezelfde dag gemaakt en die van mn vrouw in 2 dgn door een scherm wat besteld moest worden. Beide telefoons niet van nieuw te onderscheiden. Het kost wat maar het os het meer dan waard

Goed, aardig, snel

S21 ultra scherm vervangen. Goede service, aardige mensen en klaar terwijl ik met koffie wachtte. Onderdelen duurde even. Groot voordeel: Tel. niet gewist!!!

Eerlijk en deskundig

De medewerker was heel eerlijk en heeft het toestel goed gerepareerd. Snelle en nette service

Altijd vriendelijk goed geholpen

Goede service en snel geregeld!

Vriendelijk personeel, goede service en snel geregeld!

Goed advies en een reparatie die sneller was dan beloofd!

Ipad kapot, opties duidelijk uitgelegd. Onderdelen leken niet op voorraad, toch zelfde dag gerepareerd!

Topservice vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig geholpen Altijd een eerlijk advies

Snelle service

Snel opgelost, kon lekker door met mijn werk terwijl ik even moest wachten.

Scherm snel besteld en netjes vervangen.

Leeghwater 6

3825 MR Nijkerkerveen