Top, kan niet beter

Vriendelijk, toegankelijk, hier kom je graag terug.

Super vriendelijk en nette winkel

De glasreparatie van mijn telefoon was vakkundig uitgevoerd. Personeel is vriendelijk, neemt de tijd en denkt in oplossingen.

snel en betrouwbaar

Zeer snelle en nette service

Kapotte laptop gebracht van m’n zoon, binnen 2 uur konden we alweer afhalen en was keurig gerepareerd! Zeer tevreden.

prima zaak, goede service

prima geholpen

Vriendelijke en professionele service

Top.

snel en behulpzaam

snel, behulpzaam en niet moeilijk doen bij omruilen produkt

Snelle reparaties en goede adviezen

Divers reparaties laten uitvoeren en telefoons voor familie en vrienden gekocht zonder problemen. Adviezen zijn steekhoudend.

Vriendelijk geholpen aan de balie, uurtje gewacht en weer als nieuw!

Binnen 1 uur mijn scherm vakkundig vervangen!

Binnen 1 uur mijn scherm vakkundig vervangen

Klantgericht en oplossingsgericht

Batterij wissel netjes en snel uitgevoerd. Gevolgen van de batterij wissel volgende dag goed opgelost en telefoon werkt weer helemaal goed.

Altijd professioneel

Goed advies, maken waar wat ze zeggen, vriendelijke hulp

Prima bedrijf

De hardware kopen we in tegen een goed prijs. De reparaties worden snel maar vooral goed uitgevoerd. Bijzonder bij schermgebroken is dat er wordt meegedacht om een probleem op te lossen.

Keurig gedaan

Snel en keurig een accu vervangen

De iPhone 7 vertoont vele kuren en na goed overleg met Niels ingeruild voor een uitgebreide 11 met veel geheugen Alles is gratis overgezet en deskundige Niels heeft alles super gedaan Een lokaal bedrijf heeft ons nm naar hen toe gestuurd omdat ze geen monteurs hadden Wij zijn scherm gebroken fans

Top bedrijf

Snelle en zeer vriendelijke service.

Prima geholpen en probleem adequaat opgelost.

Personal touch

Als altijd kom ik bij deze telefoonwinkel allang niet meer alleen vanwege de deskundige en vlotte afwikkeling maar ook vanwege, de Inmiddels, persoonlijke benadering. Ik zeg, Niels, ga zo door met je mannen en vrouwen professionals!!

Top advies!

Neem een nieuwe batterij voor de iphone8 als je verder geen klachten hebt. Over 18 maanden uitkijken naar een nieuwe iphone.

Netjes en vlot geholpen

Prima winkel, vriendelijk personeel, netjes en goed geholpen

Vriendelijke en vlotte hulp

Twee aardige jongens die de ipad van mijn dochter hebben gerepareerd. Het fijne is dat ze dit zelf doen, dus ik kon de ipad naar de winkel brengen en daar ook weer ophalen.

Gelukkig kom ik er niet vaak maar de keren dat ik er kom word ik altijd keurig vakkundig geholpen en krijg ik altijd goede raad en adviezen.

wordt altijd vriendelijk en goed geholpen!

heb altijd een goede en snelle ervaring met schermgebroken.nl en word er altijd professioneel geholpen.

Snel gerepareerd

De telefoon werd gelijk voor me gerepareerd, en getest. Super vriendelijk personeel.

Vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar

Het scherm van mijn Lenovo laptop was geraakt door een stuiterbal. Paniek. E-mail gestuurd naar Scherm gebroken in Harderwijk met foto van het scherm. Binnen 1 werkdag ben ik terug gemaild en heb mijn laptop in de winkel gebracht. Dag later ben ik terug gebeld met prijsindicatie en 2 dagen later kon ik mijn laptop alweer ophalen. Je kon niet eens zien dat er iets mee gebeurt was, zag er als nieuw uit, was weer stof vrij, ook van binnen! Heel erg tevreden over de dienstverlening. Ik beveel de winkel zeker aan.

Leeghwater 6 3825 MR Nijkerkerveen