prima!

Goed advies, snelle acties, gingen echt in op mijn wensen.

Uitstekend geholpen

Na probleem met nieuw scherm opnieuw gerepareerd onder garantie.

Vlot en snel geholpen

Jongedame ging even checken wat er kapot was. Gelukkig was het nog te repareren.

Vriendelijke mevrouw.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig

Prima geholpen.

Idem

Topservice!

Afgelopen weekend was mijn scherm stuk gegaan van mijn telefoon. Ik had mijn telefoon zondag nodig voor mijn werk. Gelukkig kon ik zaterdagochtend direct langs en kon deze direct gerepareerd worden. Enorm bedankt voor jullie snelle, goede service!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Volgende keer ga ik weer naar deze verkoper.

Zeer goed en snel geholpen.

Zie boven.

Fijne goede service, snelle reparatie na afspraak

Goede, snelle service en vriendelijk personeel.

Prettig en vlot geholpen.

Prettig deskundig en vlot geholpen

altijd goed

zouden jullie op de bon de naam van de persoon willen zetten die de telefoon of spullen komt halen

Perfecte persoonlijke service

Goed advies, fijn dat je er kan binnenlopen en zelfs zien dat het personeel repareert.

Super service

Binnen 2 uur had ik een nieuw Oled-scherm nadat ik mijn telefoon had laten vallen. Vriendelijke service, top gedaan filiaal Harderwijk!

Asus laptop scherm vervangen

Belde met Niels of het mogelijk was om het (gebroken) scherm van mijn Asus laptop te vervangen. Moest langskomen om zeker te weten dat het goede onderdeel werd besteld, maar vervangen was geen probleem. Hij wees me er op dat ik er misschien wel voor was verzekerd. Had ik zelf niet bij stil gestaan, maar dat bleek inderdaad wel het geval. Uiteindelijk was de levertijd iets langer dan gedacht, maar was de prijs weer wat lager. Laptop werkt eigenlijk beter dan voorheen, het oude scherm wilde weleens "bevriezen" en kon de laptop dan alleen weer aan de praat krijgen door een harde reset. Daar heb ik nu geen last meer van. Alles bij elkaar prima geholpen en erg tevreden met het resultaat.

netjes alles volgens afspraak

alles weer snel en goed

Altijd goed geholpen en top service

Sinds jaren meerdere producten afgenomen en altijd erg tevreden!

Super snel geleverd

Fijne website met een groot assortiment. Mijn hoesje was snel en goe geleverd.

Vriendelijk en behulpzaam

Al jaren komen wij in Amersfoort voor aanschaf, advies en uitleg. Telkens weer een rustige en heldere manier van uitleggen en behulpzaamheid staat hoog in het vaandel. Al is het nog zo druk in de winkel, er wordt de tijd genomen om je tevreden de deur uit te laten gaan.

Prima geholpen

Duidelijke communicatie, over het probleem en over de oplossingen en de kosten

Goede persoonlijke service en meedenken met Apple producten en telefoonabonnement keuze

Super snel

Mijn telefoon had ik weer razendsnel in bezit. Binnen een uur.

Wat een super winkel Erg klantgericht denkt mee goede uitleg Wat ook belangrijk is niet opdringerig Dus echt Top Bedankt Niels voor de goede service

Top, kan niet beter

Vriendelijk, toegankelijk, hier kom je graag terug.