Goede en snelle service

Online afspraak gemaakt. Ik kon snel terecht en werd correct en vriendelijk geholpen.

Aardig personeel

Wort correct geholpen en geeft goede informatie.

Topwinkel

Denken goed met je mee

Snelle service en goede kwaliteit

Ik ben hier al vaker geweest voor reparatie of andere problemen met mijn telefoon. Deze keer heb ik de backcover van mijn S23 Ultra laten vervangen. Ik kon er op wachten maar ben wat winkels af geweest. Telefoon was na een half uur weer klaar. Deze hebben ze netjes afgeleverd.

perfect geholpen

Perfect en goed geholpen

Echt TOP-service!, snel, zeer deskundig plus zeer klantvriendelijke medewerkers !

Reparatie SAMSUNG Flip-4 telefoon. Bij reparatie door Schermgebroken.nl in Amersfoort Vathorst werd ;echt TOP-service geleverd!, snel geholen, zeer deskundige plus zeer klantvriendelijke medewerkers ! ZEER aanbevolen !!

Goed advies betreffende nieuwe telefoon.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Winkel midden in de wijk Vathorst. Vakkundig advies en vaak reparatie ter plekke. Nieuwe telefoon afhankelijk van eisen klant en kwaliteit. Directe hulp bij overzetten van data. Goed voor de senioren. Vele klanten worden geholpen terwijl je wacht.

Altijd goede service!

Altijd goede en snelle service

Fijne hulp

Fijne hulp

Prima winkel

Service en kwaliteit uitstekend. Juiste dienstverlening in goede betrouwbare telefoons. Snelle reperatie, goede accessoires, kortom een aanrader voor Harderwijk en omgeving

Fantastisch. Heldere uitleg en goede kostenindicatie vooraf.

Zeer prettig en snelle service

Altijd erg prettig hoe ze werken en communiceren

Snelle service and goede communicatie. Ze zijn ook transparant over wat ze gaan doen en welke onderdelen ze gebruiken.

Zeer vriendelijke, geduldige en deskundige medewerkers.

Al eerder mocht ik hier deskundige hulp ontvangen. Nu kocht ik een nieuwe smartphone, hier had ik best wel veel hulp bij nodig om alles over te zetten. Eenmaal thuis heb je dan toch nog meer vragen. Geen enkel probleem, De mensen staan paraat om hulp te bieden. Gaf het ook aan een vriendin door. Ook op dezelfde manier is ze zeer prettig geholpen. We zijn trots op deze mensen en superblij met ze. JBP.

Snel rn efficiënt.

Werd meteen goed geholpen door medewerker en ook eerlijke advies gegeven.

Top service!

Altijd goed advies!

Gekroond tot keizer van de telefoonreparatie

Zo snel geholpen en goed advies bij de keuze van een nieuwe telefoon. Eerlijk over mogelijkheden van telefoon en vergelijking tussen modellen. Geen poespas, kijken naar wat er mogelijk is. Eigen telefoon bleek economisch niet waard om te repareren, dezelfde middag nog met een ander toestel inclusief overgezette data/profiel blij weer naar buiten. Bedankt, schermgebroken.nl!

Zeer klantvriendelijke medewerkers!

De medewerker was geduldig en legde goed uit hoe bepaalde app's en andere zaken van de I-pad gerealiseerd kunnen worden. Chapeau!

Perfect behandeld

Scherm Flip laten maken Volgende dag weer klaar Zoals afgesproken Helemaal top

Super service!

Dank jullie wel Schermgebroken! Heel blij met jullie snelle service.

Prettige en snelle service

Mijn telefoon was gevallen en deze heb ik snel weer nodig. De volgende dag was het glas boven en de telefoon gemaakt. Snelle service zeg!

Normaal gesproken tevreden,maar in dit geval was men vergeten de goede simkaart erin te doen

Waardoor wij n poos bezig zijn geweest om de 4 G te zoeken die er achteraf niet opstond .

Prima service, zoals verwacht!

De selectie van de gewenste service via de site is overzichtelijk en duidelijk Inc de communicatie die daar op volgt. De service in de winkel is goed, en precies wat je daar van verwacht.

Klant gericht, snel deskundige service.

Perfecte service

Alles was echt helemaal ok! Snel gerepareerd en onwijs flexibel, dikke 10!

Je wordt er vriendelijk geholpen en Denken mee.