Uitbetalen duurt lang

Helaas door de jaren heen mag je steeds meer gaan betalen en wordt er steeds minder vergoed. Het duurt lang (8 a 9 dagen) voor de declaratie eindelijk eens vergoed wordt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Nadine, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad waarin wij een goed gesprek hebben gehad. We nemen de feedback uiteraard mee om in de toekomst aan te werken. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Naughty. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling

Duidelijk overzicht wat wel en niet vergoed wordt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor de review Rudy. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Mocht er iets aan de hand zijn met Pip en Cody staan we voor je paraat. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Geweldig zeker keuzemogelijkheden van de verzekering

Ben blij met de gekozen verzekering en vergoedingen die ik ontvang.Onze hond is nu 3 jaar verzekerd

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt voor je mooie woorden. Wat fijn om te lezen dat je het vertrouwen in ons hebt om een stukje zorg voor Olly bij je weg te nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

bijna altijd heel tevreden geweest, nu nog steeds

het meeste heel goed, de dingen waar ik ontevreden over was, zijn nu ook weer goed

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie review Anneke. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent en dat we samen tot oplossingen kunnen komen. Weet dat we altijd voor jou, Haru en Bobo klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Correct

Correcte afhandeling van de declaraties! Soms duurt het iets langer voordat je wat hoort, maar meestal (zoals deze week) een snelkd reactie! Prima!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Bedankt voor je review Bernhard. Het kan door drukte soms wat langer duren voordat we je declaratie kunnen verwerken. We streven naar een doorlooptijd van 5 werkdagen. Weet dat we voor jou en je trouwe viervoeter klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snel en betrouwbaar

Zeer. snelle terug betaling van de gemaakte kosten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooi cijfer, dankjewel! Weet dat we altijd voor je klaarstaan als er iets aan de hand is met Buddy en/of Mylo. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goed geregrld

Met spoed naar dierenarts gemoeten en gelijk ingediend. Na 5 dagen bericht gehad van terug gave kosten. Alleen was alles bij elkaar groot bedrag dus aan één kant jammer dat je een week moet wachten. Maar uiteindelijk komt toch het grootste gedeelte terug.Blij dat ik verzekerd ben.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor je mooie review Caroline. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons. Weet dat we altijd voor jou, Lola en Macho klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Makkelijk declareren en snelle beh

Sinds de geboorte van onze toypoedel Joep bij Petplan verzekerd. 2 declaraties ingediend en bij beide een snelle reactie en betaling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Wendy. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Joep klaarstaan!. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Top !

Gewoon fijn dat ik voor mijn 2 jackrussels een verzekering heb , en geen angst heb voor hoge rekening !

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie review Hennie! Wat fijn om te lezen dat ons vertrouwd om een stukje zorg voor Senna en Floortje bij je weg te nemen. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Teleurgesteld

Zwaar teleurgesteld. Mijn hond had 1 dag voor de wachttijd verstrekken was een bezoek gebracht aan de dierenarts. Daarna nog een herhaal bezoek. Geen vergoeding omdat ik een paar uur te vroeg naar de dierenarts ben gegaan.. als ik de volgende dag was gegaan had die wel in de vergoeding gezeten. Erg jammer dat er totaal geen coulance is.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Geert, Zojuist hebben wij een telefonisch gesprek gehad waarin beide kanten van het verhaal is besproken. We hopen hiermee dat de situatie duidelijk is geworden en we vanuit hier weer naar voren kunnen. Weet dat we voor jou en Goofy klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Blij met deze verzekering

Prima verzekering, ik kan deze verzekering aan een ieder aanbevelen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Gert. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Weet dat we altijd voor jou en Azuro klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Tevreden maar toch niet helemaal

Ik ben over het algemeen zeer tevreden. Alleen wordt er bij het aankondigen van een onderzoek best wel heel makkelijk verwezen naar de polisvoorwaarden die vergoeding van bepaalde onderzoeken bij onze King Charles Cavelier uitsluiten. Een MRI of scan wordt op voorhand al niet vergoed omdat het mogelijk kan gaan om een veel voorkomend probleem bij een King Charles. Maar goed het onderzoek gaan we toch wel doen want het gaat tenslotte om ons kindje.. Maar ik baal er wel van dat een (deel) vergoeding van een onderzoek op voorhand al afgewezen wordt. Verder ben ik absoluut wel tevreden over Petplan!! Laat dat voorop staan!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Danijela, wat vervelend dat jullie hond klachten heeft. We hopen dat het allemaal meevalt. Wanneer het om een andere klacht gaat dan in de clausule staat kun je altijd een patiëntenkaart meesturen. Dit is het medisch dossier wat de dierenarts bij houdt. Zo kan de declaratie goed beoordeeld worden. Heel veel beterschap! en natuurlijk bedankt voor de feedback. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Gebruiksvriendelijke website en snelle service

De ‘app’ werkt erg gebruiksvriendelijk en er is snelle service verleend.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen Ferry. Bedankt voor de goede beoordeling! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Zeer tevreden klant

Zeer tevreden met de huidige afhandeling van nota's. Eén paar jaar geleden kon het soms nog wel wat langer duren voor nota's werden afgehandeld maar dat gaat nu heel efficiënt. Ik ben een tevreden klant.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Wat een onwijs mooie review Mar! Bedankt! Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met Minoes. Weet dat we altijd voor jou, Minoes en Enzo klaarstaan als je ons nodig hebt! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Super dierenverzekering!

Simpel declareren en snelle uitbetaling vergoeding.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor het mooie cijfer Esther. Wat fijn dat we al zoveel jaar een stukje zorg voor Chica bij jou weg mogen nemen. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

zeer tevreden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met onze service en al heel wat jaren vertrouwen in ons hebben om een stukje zorg voor Beau van jullie over te nemen. We wensen je heel veel plezier en gezondheid toe met Beau, weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Redelijk goed

Redelijk goed, alleen de uitbetaling zou wel wat sneller mogen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je feedback Yolanda. We streven naar een verwerkingstijd van 5 dagen. Door drukte kan dit enkele dagen langer zijn. Weet dat we er alles aan doen om jouw declaraties van Baco zo snel mogelijk te verwerken. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Uitstekende zorgpolis voor je huisdier

Mijn kat moet elke 3 maanden naar het ZH, de kosten dien ik al jaren in en het wordt altijd keurig afgehandeld. Makkelijk online te doen, en je krijgt altijd een overzicht hoe het uit te keren bedrag is opgebouwd. Heb deze verzekering al jaren en ben uitermate tevreden over Petplan

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor deze mooie woorden Lot. Wat fijn dat je ons een stukje zorg voor Pipo toevertrouwd. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met elkaar. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Altijd zeer goed

Declaratie(s) die ik digitaal invoer bij Petplan gaan eenvoudig en duidelijk. Ik krijg ook altijd via mijn mail een bevestiging dat mijn declaratie(s) zijn ontvangen en zullen worden verwerkt. Wanneer mijn declaratie(s) zijn goedgekeurd, krijg ik weer via mijn mail door wat de hoogte is van het te uitkeren bedrag. Dit alles binnen het termijn die door Petplan is vastgesteld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Jan bedankt voor deze goede review! Daar worden we heel blij van! (Dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Duidelijke uitleg.

Je wordt netjes behandeld , en vriendelijk tewoord gestaan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de review Henk. Fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Amy. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling

Telefonisch contact is altijd heel prettig, ze zijn ook goed bereikbaar dus niet urenlang in de wacht. En empathische medewerkers op de klantenservice!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een complimenten Ingrid! Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service. We hopen van Philou zich gauw weer beter gaat voelen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Onduidelijkheid in de voorwaarden

Pas nadat ik als had ingevuld en verzekering afgesloten ontdekte ik dat er bij mijn tas uitsluitingen waren. En na een zieke hond tijdens een buitenlandse vakantie ontdek ik dat daarvan niets wordt vergoed. Al die jaren voor niets verzekerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Bedankt voor je feedback, hier staan we altijd voor open. Mochten er onduidelijkheden zijn kan je altijd contact met ons opnemen, we staan voor je klaar! We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Zoë. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Mijn ervaring, met petplan zijn heel positief.

Mijn declaratie word best snel verwerkt. En dat is heel fijne van petplan.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat je voor je klaarstaan als er iets is met Rossi of Daisy! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

zeer goed

dekking naar verwachting en snelle uitkering

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor de review. Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter met Linus. Mocht er iets zijn met één van de katten staan we uiteraard voor je klaar! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Wordt correct behandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor het mooi cijfer Mago. Weet dat we altijd voor jou, Dimple en Truffel klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Gatwickstraat 9

1043 GL Amsterdam

020-72 20 23

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!