Snelle correcte afhandeling

Helaas gebruik moeten maken van de verzekering maar declaraties keurig en gemakkelijk afgehandeld. Fijn, die zorg in elk geval niet.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt voor je mooie review Niek. Wat fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor Jurre bij je weg kunnen nemen. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem. Weet dat we er voor je zijn! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goede en snelle afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Cees. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Lilly. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Duidelijke verzekering

Duidelijke polisvoorwaarden. Wel een trage terugbetaling

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Bedankt voor je review Cyanne. Het uitbetalen van declaraties kan momenteel langer duren vanwege drukte. We doen er alles aan om dit te verbeteren. Weet dat je voor je klaarstaan als er iets is met Loeba! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Vriendelijk-Duidelijk-Snel-ook online heel goed gedaan !

Ik heb ervaring in het netwerk Er zijn niet al-teveel organisaties die het eenvoudig maken Bedankt namens alle dieren voor jullie duidelijkheid en snelheid 'Bommel' waar het allemaal om te doen was, gaat weer heel goed sinds de huisarts en het Medisch Centrum voor Dieren aan de Isolatorweg 45 in Amsterdam vriendelijke groeten Laura Samsom Rous & Hans Samsom

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Wat een mooie woorden, dank daarvoor! Wat fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor Bommel bij jullie kunnen wegnemen. Goed om te horen dat Bommel zich inmiddels alweer een stuk beter voelt. Weet dat we voor jullie klaarstaan als er iets aan de hand is met Bommel! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Declaratie snel afgehandeld

Binnen een dag reactie :)

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor je review Scarlett. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Ravioli. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afwerking

Snelle afwerking

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Loetje. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Scam and unlawful policies

I signed up for petplan premium, because it covers teeth cleaning. Who knew that they don't cover the first 30 days that the insurance is working. Also they don't cover vaccinations, my dog ​​is healthy and doesn't need anything else. I sent a declaration for 417 euros from the vet, got 0 back and paid them 47 euros. I can't cancel my subscription now because they said it's a one year period and you can only cancel within the first 14 days. It's clear that these practices are against the law and are only aimed at exploiting customers and scamming them. Absolutely unlawful behavior, I will not be paying them and will hire a lawyer to take them to court and close down their trashy little fraudulent business. I wish I could give 0 stars. Save your money and it's cheaper to not have insurance at all, believe me!

• Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A

Dear Nadia, It is very unfortunate to read that you are unhappy with the product you have choosen. The reason that you declaration is rejected has to do with the 30 days waiting period. Ailments or ilnesses that arose before or during this waiting period will not be reimbursed. Also, any follow-up costs are not eligible for reimbursement. We trust that our explanation by phone gave some clarity. Kind regards, Douwe Petplan Netherlands

Snelle afhandeling van declaraties en eenvoudig i te dienen

We hebben (helaas) een aantal keer een factuur van de DA moeten indienen. Het indienen en de afhandeling gaat snel. Van elke stap wordt je op.de hoogte gehouden. Super tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Marco. Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met Taco. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Heel blij met de pet plan verzekering

De rekening van de dierenarts ingediend, snelle afhandeling en 80% wordt vergoed. Heel blij dat we hebben gekozen voor deze verzekering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Hanny. Hopelijk voelt Balou zich alweer beter. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling van een nota

Makkelijk in te dienen en wordt snel afgehandeld. Erg tevreden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service Johanna. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Mara Wyfke. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

perfecte verzekering waarbij je vergoed krijgt waar je recht op hebt.

bovenstaand zegt genoeg

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je mooie review Jan. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jou en Chico klaarstaan als er iets is. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Adequate dienstverlening

Makkelijke app Snelle reactie

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review! Hopelijk voelt Luca zich alweer beter. Weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Een prettige verzekeringsmaatschappij om bij aangesloten te zijn

Een verzekeringsmaatschappij die duidelijk informatie verschaft en snel reageert!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Sterre. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Cato klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan

redenatie van niet vergoeden is erg krom

De door mij gemaakte kosten worden niet vergoed omdat preventieve zorg niet onder de dekking van de verzekering valt. Maar als ik die preventieve zorg niet doe en mijn hond wordt ziek, dit naar alle waarschijnlijkheid wel vergoed wordt. Is zo krom als het maar kan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 2

Beste Ron,   Bedankt voor je feedback. We hebben telefonisch contact gehad waarin het een en ander telefonisch is toegelicht. Wij gaan ervan uit duidelijk is geworden dat preventieve zorg niet vergoed wordt, maar wel behoord tot verplichte zorg voor je huisdier. Medisch noodzakelijk behandeling komen vervolgens wel in aanmerking voor een vergoeding.  Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

m.i. correcte afhandeling

het antwoord op de hierboven staande vraag behoeft m.i. verder geen betoog.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Jan bedankt voor de review. Heel veel beterschap voor Boefje! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Helder

Vrij snelle afhandeling en duidelijk

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Een 9! Bedankt voor de goede feedback Rex! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Tevreden klant tot nu toe geen problemen en ze werken hard en snel vooral declaraties af handelen gaat altijd goed en bij vragen staan ze je netjes te woord!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Chelsea bedankt voor deze prachtige review! We zijn er heel blij mee! Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Slecht

Ik heb een kat al 14 jaar verzekerd en een hond 17 maand verzekerd bij jullie bedrijf. Ik heb de laatste tijd weinig terug gehad voor mijn hond terwijl de verzekering die ik heb lopen met OHRA voor mijn andere twee katten krijg ik altijd 75% terug. Ik heb veel geld uit moeten geven aan mijn hond heb ik maar €139 terug gehad. Heel slechte zaken

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Ruth, wat jammer dat je niet tevreden bent over de verzekering. Wel bedankt voor de feedback, die ontvangen we graag. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen maar dat is helaas niet gelukt. We gaan het nogmaals proberen. We zien dat de afgenomen producten bij de dierenarts vallen onder preventieve zorg en voedingssupplementen. Deze vallen niet onder de dekking van de verzekering. Hier willen we graag nog uitleg over geven. De verzekering is er voor medische klachten waarin operaties, dier-geregistreerde medicatie zoals antibiotica, hormonen, pijnstillers en dergelijke voor vergoeding in aanmerking komen. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Fijne service

Goede service declaratie wordt snel verwerkt

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review Yvonne. Goed om te lezen dat je blij bent met onze service. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Scully. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle uitbetaling!

Duidelijk en snel!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Monique. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jou, Macey en Cinna klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle en goede service

Alles netjes en snel afgehandeld. Opvsllend dat het menselijke aspect niet uit het oog verloren wordt, iets dat je van de meeste andere verzekeringsmaatschappijen niet kan zeggen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie woorden Lennert. Wat fijn om te lezen dat we je al ruim 7 jaar lang kunnen helpen met een stukje zorg voor Sybil. Weet dat je ook de komende 7 jaar (en daarna) voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

goede afwikkeling aanloop ernaar niet

Mijn konijn heeft last van oormijt, krabbelt zich een ongeluk aan zijn oren. Enigste medicijn dat goedgekeurd is als bestrijding tegen oormijt is “stronghold” en deze vergoeden jullie eerste instantie niet omdat het zogenaamd “preventief” is terwijl geconstateerd is door de dierenarts dat hij last van oormijt heeft. Mijn konijn heeft 2 behandelingen gehad en de 2 keer vergoeden jullie het eerste instantie niet. na veel getouw trek en bewijzen ingeleverd kwamen jullie gelukkig ten conclusie dat het middel "Stronghold" niet preventief was. Ik hoop in het vervolg dat er beter naar gekekeken wordt en dat het middel "Stronghold" niet gelijk agestempeld wordt als "preventief" afwikkeling: 5 sterren aanloop ernaar: 1 ster uiteindelijke beoordeling: 3 sterren

• Soort verzekering: Konijnenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 5

Snelle, duidelijke afhandeling

Snelle reactie na indienen van declaraties, en duidelijk overzicht van vergoedingen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie review Ellen. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Jane. We staan voor je klaar! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Vlugge afhandeling van declaratie en snelle terugkoppeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Olaf. Hopelijk is Binti inmiddels weer de oude. Weet dat we voor je klaarstaan als er iets met haar is! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Waardeloos

Het was mij al eerder opgevallen dat er héél veel gedaan wordt om bedragen van declaraties weg te strepen. Om nu wordt er niet uitgekeerd. Onze poedel teef werd gesteriliseerd. Totaalbedrag inclusief medicijnen en een beschermend rompertje ongeveer €450. Verschillende onderdelen “komen niet voor vergoeding in aanmerking. Het resterende bedrag blijft onder de zgn eigen risicogroep. Uitkering daardoor nul komma nul. Ik zeg na dit lopende jaar mijn verzekering op. Zonde van de betaalde premie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste René, Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We hebben elkaar al telefonisch gespreken om duidelijkheid te krijgen over je onvrede. Wij gaan ervan uit dat het e.e.a. duidelijk is geworden n.a.v. het gesprek. Met (dier)vriendelijke groet, Douwe Petplan Nederland

Gatwickstraat 9 1043 GL Amsterdam

020-72 20 23

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!