Zeer tevreden,afhandeling snel

Zeer snelle afhandelijk,

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt voor de goede review Emilie. Goed om te lezen dat je blij bent met onze verwerkingstijd. Weet dat we altijd voor jou en Riggs klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Duidelijk en top. Snelle correcte afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je reactie Miriam. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Lobke. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Verzekering loopt al 12 jaar

In deze 12 jaar nog nooit een probleem gehad met de uitbetaling van declaraties.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je mooie review Henny. Wat fijn dat we al die tijd al een stukje zorg voor jouw trouwe viervoeter wij je weg kunnen nemen. Weet dat we voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Heel goed!

Prima verzekering, hoge snelheid bij declaraties en de mensen van Petplan denken ook echt met je mee voor de beste oplossing cq medische behandeling van in ons geval onze hond.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Dank je voor de goede feedback Jan! Heel veel beterschap voor je hond. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Prima verzekering.

Onze hond Fay 12 jaar is best wel een hondje met vooral de laatste jaren nog al veel gezondheidsklachten. 2 jaar geleden een zeer dure operatie waarvan Petplan een groot deel heeft vergoed en daarnaast regelmatige consulten bij de dierenarts. Petplan betaalt steeds heel snel de vergoeding conform je verzekering recht op hebt. Alle lof!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Fijn om te horen dat je tevreden bent Jos. Bedankt voor dit geweldige cijfer! Een knuffel voor Fay. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Declaratie binnen 3 werkdagen behandeld

Binnen 3 werkdagen na indienen declaratie kreeg ik al bericht van het bedrag dat ik uitgekeerd kreeg! Heb voor mijn honden de meest uitgebreide verzekeringen en kreeg dan ook vlg de voorwaarden 80% vergoed. Ik verwacht dit geld snel te krijgen, vorige keer ging dit nl ook heel snel. Ben erg tevreden, ze zijn ook heel vriendelijk. Heb jij ooit vergeleken met andere verzekeraars maar bij PetPlan is veel duidelijker wat je per indicatie/aandoening vergoed krijgt (bij bijv OHRA zie je achter elke aandoening “tot maximaal €… p/jr” staan, ik vind die maximeringen erg vervelend en onoverzichtelijk. Bij PetPlan is dit duidelijker.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Miranda bedankt voor deze mooie beoordeling. Bij ons zijn inderdaad geen limieten voor bijvoorbeeld consult en onderzoek. Hiervoor geldt maximaal 3000, 4000 of 5000 euro per verzekeringsjaar. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Snel en goed geregeld.

Zeer tevreden over de afhandeling . TOP

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt Sjaak! We staan graag voor je klaar. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Geweldig.

Vlotte afhandeling.Fijn dat onze kosten zo goed als gedekt zijn.Daardoor kunnen we,als pensionado,s,dit hondje nog een goed leventje geven. Vr.Gr.Hilly Keizer

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie woorden Hilly. Wat fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor Sammy bij je weg kunnen nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goede verzekering. Snelle afhandeling.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooi cijfer Yvonne, dank je wel. Weet dat we altijd voor je klaarstaan en nog veel plezier met Tommy boy. Met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Duidelijke polis en condities

Prettig contact en goede weergave van wat mogenlijk is en niet. Toch veel ruimte voor behandelingen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Nooit moeilijkheden er ervaren.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een goed cijfer, dankjewel! We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Romeo, weet dat we voor je klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Zeer tevreden!

Zeer tevreden met alles

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor het goede cijfer Reza. Goed om te lezen dat je tevreden bent met ons. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Kafka. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle reactie

Duidelijke uitleg over declaraties.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Bedankt voor je review Ben. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jou en Zizi klaar staan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Fijne verzekering die doet wat hij zegt...

Nog maar kort verzekerd ,maar geeft me een gerust gevoel ...

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Goede en snelle afhandelingen

Fijne dierenziektekostenverzekering... ik beveel ze iedereen aan. Duidelijkheid in declaraties. We hebben er 9 jaar gebruik van gemaakt en op en top tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie woorden Els. Wat fijn dat we al die jaren een stukje zorg voor Shiba bij je weg hebben kunnen nemen. We willen je onwijs veel sterkte wensen met het verlies. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Heel erg goed!

Altijd snelle afhandeling en uitbetaling. Heel eenvoudig om te declareren. Ontzettend blij met deze verzekering voor onze Noorse Boskat!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Hoi Suzanne, bedankt voor de mooie review weet dat we voor jouw en Klaartje altijd bereikbaar zijn. met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Eerst onduidelijk, na gesprek beter

Onduidelijk van hoe het allemaal werkt. Na goed gesprek met medewerkster is het vele malen duidelijker. Declaratie kostte veel moeite maar beloofd is dat na 1ste keer makkelijker en sneller gaat. Heel goed om te horen.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Beste Patrick, zonet hebben wij een telefonisch gesprek gehad waarbij we meer uitleg hebben gegeven over de verzekering van Pasha. Weet dat we voor je klaar staan bij onduidelijkheden. Met (dier)vriendelijke groet, Anneriek PetPlan Nederland

No basic coverage

No reimbursement for basic check-up and annual vaccinations.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Dear Aytan, we just talked on the phone and assume that everything is clear now. We will take your feedback with us and hope we can move foward from here. We want to wish you the best with Pandora, know that we are there for you! Kind regards, Mandy Petplan Nederland

Ik kriig vrijwel nooit iets terug. Ik denk erover te stoppen met deze verzekering

Weinig vergoeding

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Wil, zojuist hebben wij telefonisch een prettig gesprek gehad. We zijn blij dat we enkele zaken hebben kunnen ophelderen. Weet dat we altijd voor jou en Tubbie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Prima ervaring

Snelle mailreactie en snelle uitbetaling. Prima ervaring.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review Getty. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wenen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Lizzy! We staan voor jullie klaar! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling, zonder moeilijk te doen .. Ik ben er blij mee

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Susan. Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Noah bij je weg kunnen nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Eerlijk en sociale verzekering. Nog geen problemen gekend. Staan je met raad en daad bij. M.vr.g Jan Kooiman

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie woorden Jan. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Hummer klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

geweldig

Het was een spannende tijd met Xena. We waren ook geschrokken van de kosten. Eigenlijk wist ik niet goed of wij hiervoor verzekerd waren. Xena is weer thuis en ik ben erg opgelucht dat we nog zo,n groot deel terug krijgen De snelle duidelijkheid is heel fijn Bedankt

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de mooie review! Hopelijk gaat het snel weer beter met Xena. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan als er iets is met Xena of Bo. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Beste verzekering voor huisdieren.

Mijn declaraties worden altijd snel uitbetaald. Vriendelijke klantenservice.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je mooie review Meta. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je ontzettend veel plezier en gezondheid toe met Luna. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle declaratie

Ik heb mijn declaratie ingediend,,en deze kreeg ik na een week terug, maar de vorigen binnen een paar dagen, na gelang hoe druk het is. Het wordt altijd netjes omschreven en afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Bedankt voor je mooie review Karin. We doen er op het moment alles aan om de doorlooptijd van de declaraties te verlagen. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Dribbel en Kenzi. Weet dat we voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!