Super!!!

Snel geregeld!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt voor het mooie cijfer Gerrie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Bohdi. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling

Declaratie ingestuurd na een ongelukje op onze vakantie met onze hond. Binnen een dag afgehandeld en gestort.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met Millie. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Mijn andere hond is elders verzekerd. Wanneer ik daar een declaratie indien staat het geld sneller op mijn rekening. Echter word via deze verzekering een stuk meer verzekerd.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Hoi Dewi. bedankt voor je feedback. We werken eraan om jouw declaraties zo snel mogelijk te behandelen. Weet dat we altijd voor jou en Yace klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Alles wordt netjes geregeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je review Els. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Vayenne en Lipa. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Heel goed fijne snelle afhandeling

Geweldig, snelle afhandeling en heel duidelijk

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Margreet. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Binkie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

binnen een week terugkoppeling over de ingediende declaratie

Fijn om een honden verzekering te hebben. Je kunt toch onverwachts voor een situatie komen, waarbij je met je hond naar een dierenarts moet. Petplan heeft een goed basispakket!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor je review Sjaak. Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Max bij je weg kunnen nemen. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Max. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

PetPlan doet wat deze beloofd.

Ik heb mijn hond en kat al jaren verzekerd bij Petplan. Het online declareren gaat heel gemakkelijk. Rekening van de dierenarts inscannen en aan hun toezenden. Als ik vragen heb, doe ik dit telefonisch en word ik keurig, vriendelijk en accuraat te woord gestaan. Ik heb voor beiden huisdieren gekozen voor de duurste verzekering. En ja die is door de jaren omhoog gegaan. Er kan ook steeds meer gedaan worden aan onderzoeken etc. Daarnaast is mijn dierenarts ook duurder geworden. Logisch dat ze ook met hun maandpremie omhoog gaan. Maar ze doen nog steeds wat ze beloven: ze keren uit wat in de polis staat en waar ik voor verzekerd ben. Alles staat duidelijk in de polis beschreven wat wel en niet vergoed wordt. De afhandeling gaat over het algemeen zeer snel. Ik ben zeer tevreden over PetPlan en hoop ze weinig nodig te hebben maar ik weet als dat wel zo is, ze er dan ook zijn. Bijzonder tevreden met PetPlan.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Wat een heftig verhaal! Bedankt dat je dit met ons deelt en dat we een stukje zorg voor jouw trouwe viervoeters bij je weg kunnen nemen in die moeilijke tijden. We hopen dat Zoe snel weer de oude is. Weet dat we altijd voor jou, Zoe en Ayda klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snel wanneer nodig

Hoewel afhandeling van de gewone facturen ietsje langer duren, was de afhandeling van de operatiekosten (een aanzienlijk bedrag) erg vlot. Zoals beloofd door Petplan werd de declaratie binnen 2 dagen afgehandeld. Heel fijn als je ineens zo'n groot bedrag moet betalen. Bedankt voor de vlotte service! Ook de extra informatie aan de telefoon en per email was adequaat.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Ozdal. Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Pera bij je weg kunnen nemen. Weet dat we ook in de toekomst altijd voor je klaar zullen staan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Dood ziek konijn

Zaterdag was mijn lieve konijn Fritz erg ziek. Last van rui. Niet eten, geen keutels en alleen slapen. Wij konden zo bij de dierenarts terecht. Wie er alles over konijnen weet … daar moet je snel bij zijn. Ik heb Fritz bijna 3 jaar en hij was nu voor de eerste keer echt goed ziek. Tot mee nu heb ik zelf alles kunnen doen met medicijnen. En als je nu een flinke factuur van € 117,55 krijgt … ben je blij dat je verzekerd bent. De factuur op zaterdag ingediend vandaag het goede nieuws! Super blij dat ik Fritz bij Petplan verzekerd heb want ook hij verdient de beste zorg als hij ziek is.

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Wat een heftig verhaal Jana. Goed om te lezen dat het inmiddels weer wat beter gaat met Fritz! Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Vriendelijkheid

Al mijn declaratie ''s worden vlug afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je reactie Ria. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jouw en Harrie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Tot op heden goede ervaringen

Ik kan online mijn declaraties indienen. PetPlan verwerkt deze snel en kijkt ook zelf wat er wel en niet verzekerd is van de dierenarts-rekening. Ook de uitbetaling is elke keer vlot geregeld. Ik ben heel tevreden. Het enige dat ik gek vind is dat ik jaarlijks meer ga betalen. Ik zou verwachten dat als je een beestje van kitten af al verzekerd, het bedrag steeds hetzelfde blijft.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review Sabine. De stijging in de premie is een combinatie van de stijgende leeftijd van jouw viervoeters en de stijgende kosten van de dierenarts. Als je hier meer informatie over wilt kan je ons ook altijd bellen. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Grey en Maya, weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

altijd keurige afhandeling

altijd snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Ingrid. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Susanne! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

geef aan mij vrienden kring dat petplanten een goede dieren verzekering is top

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooie review, dankjewel! We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Bikkel. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Prima contact en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk te woord gestaan. Duidelijke uitleg

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Astrid. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Joep klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Te duur

Toen ik net een verzekering afsloot zat er van alles in ,wat er nu uitgehaald is dus betaal nu teveel naar mijn zin voor wat ik terug krijg. Vaccinaties zatten er altijd bij ,en ineens foetsie plus bedrag omhoog

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Fijn dat we elkaar vanmiddag gesproken hebben en dat ik heb kunnen toelichten waarom wij geen preventieve zorg vergoeden. Wij als huisdierverzekering richten ons op de onvoorziene medische kosten (dus wanneer er iets aan de hand is met het dier). We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Bink. Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Uitstekende en correcte afhandeling.

Vlotte afhandeling van mijn declaratie en conform de richtlijnen verwerkt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Peter. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Chris klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Ik declareer mijn rekening en binnen 5 dagen hoor ik hoeveel.ik terug krijg

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Bedankt voor je review Yvonne. Wat fijn dat we al jaren een stukje zorg voor je trouwe viervoeters bij je weg kunnen nemen. We willen je onwijs veel plezier en gezondheid toe wensen met het drietal! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Petplan geeft eigen interpretatie aan voorwaarden

Wij hebben een verzekering voor de hond. Bij jaarlijkse inenting door dierenarts net over de grens verwijderde dierenarts een huidgezwelletje. Vele malen goedkoper dan een dure Nederlandse dierenarts. Petplan weigert echter te vergoeden ondanks dat zij ook veel goedkoper uit zouden zijn. Petplan weigert kennelijk standaard alle claims en zien wel of dat standhoudt. Vreselijk klantonvriendelijk bedrijfsmodel.

Super verzekering- prima dekking

Ik ben enorm blij met Petplan, aardige mensen bij de klantenservice, snelle uitbetaling van de declaratie en een prima premie. Ik kan iedereen petplan aanraden en ook nog eens een leuke Facebook pagina

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Maggie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Unai klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Zestien jaar goede ervaring met Petplan

We hebben al zestien jaar katten en deze hebben we allemaal verzekerd bij Petplan. Het is gemakkelijk om een factuur in te dienen voor de kosten van de dierenarts en ze doen wat ze beloven: ze keren uit wat in de polis staat. Eén van onze katten heeft een pittige operatie ondergaan en vooraf hebben we dit gemeld. Heel snel kregen we reactie dat de ingreep uitgevoerd kon worden en binnen drie dagen kregen wij de kosten uitgekeerd. Ook andere vragen worden netjes beantwoord. We zijn erg tevreden met Petplan.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je mooie woorden Renée! Leuk om te lezen dat we je zo goed van dienst zijn geweest. Hopelijk gaat het herstel goed. Met vriendelijke groet, Dewi Petplan Nederland

Prima hondenverzekeringen

Gisteren facturen ingediend van de operatie van Bella en vandaag al bericht ontvangen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Wendy! Veel beterschap gewenst voor Bella. Met vriendelijke groet, Dewi Petplan Nederland

Consult zelfs bij ziekte niet vergoed

Slecht, hier betaal ik geen 30 € per maand voor.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Ik hoop op een goede samenwerking in de toekomst

Het spijt ons dat wij sinds wij ons 2e hondje hebben aangemeld wij 2 relatienr hebben gekregen, als ik dit had geweten was ik naar een ander gegaan.Dit is ook niet aan te passen tot het eind van het jaar . (De communicatie over het indienen van een gezamenlijk nota van onze hondjes is verkeerd gegaan. Nu moet ik de nota 2 x indienen is mij toen niet verteld. Dus je denkt het geregeld te hebben maar niet heus!! ) Dit is een leerpuntje voor de klantenservice en is feedback opgegeven. Na mijn eerste review is er telefonisch contact opgenomen en het e.e.a. Uitgesproken.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 5

Keurige en correcte afhandelingen declaraties en fijn contact!

Ik heb goede ervaringen met Petplan. Duidelijke en correcte communicatie en afhandeling van ingediende declaraties. Ook meeleven naar klant toe als dier is komen te overlijden krijgt bij Petplan aandacht. Heel fijn! Petplan kan ik alleen maar aanraden! Hans.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je mooie woorden Hans. Goed om te horen dat we je al die jaren al een stukje zorg voor jouw viervoeter bij je weg kunnen nemen. We willen je onwijs veel sterkte wensen met het verlies van Koos. Weet dat we ook de komende jaren weer voor jou en Jamie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Acuraat

Altijd een snelle afhandeling

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor de review Wim. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Noor en Nigel. Weet dat we voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!