Teleurstellend

Denk je verzekerd te zijn, wordt er niet uitgekeerd omdat bijna hetzelfde al ooit bij zijn andere poot is geweest. Waar ben je dan voor verzekerd? Gauw opzeggen dus en geld in eigen potje apart zetten..

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste S. Lakerveld, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de dekking van de verzekering. Als een dier voor ingang van de verzekering medische klachten heeft gehad, worden deze uitgesloten van de verzekering. Bij bijvoorbeeld een knieprobleem sluiten wij beide knieën uit van de dekking van de verzekering. Als op een later moment het dier geopereerd moet worden aan de andere knie, valt dit hierdoor helaas niet meer onder de dekking. De clausules die voor jou van toepassing zijn kun je terugvinden in het polisblad. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes Femke

Klasse

Onze beagle is vanaf zijn geboorte bij petplan.nl verzekerd. Altijd correct alles afgehandeld en fouten meteenvgecorrigeerd. Klasse!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Beste Ruth, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groetjes Femke

Redelijk

Voor het geld wat we iedere maand betalen , vind ik dat er steeds minder wordt vergoed . Maar eens goed nadenken of we eind dit jaar de verzekering maar stop gaan zetten en zelf een potje maken voor ons hondje

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 6

Beste Petra, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de vergoedingen. Mocht je het prettig vinden om een uitleg te ontvangen over welke kosten worden vergoed binnen jouw pakket, neem dan gerust contact met ons op. Wij lichten het graag toe. Groetjes Femke

Alternatief voor Antibiotica niet vergoed.

Dierenarts schreef alternatief voor blaasontsteking voor ipv antibiotica. Het alternatief werd niet vergoed. Dus volgende keer maar antibiotica vragen! Jammer.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Beste Dennis, Wij begrijpen dat je teleurgesteld bent dat deze alternatieve medicatie niet voor vergoeding in aanmerking komt. Helaas vallen vrij verkrijgbare geneesmiddelen en voedingssupplementen niet onder de dekking van de verzekering. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes Femke

Vriendelijke en adequate benadering en behandeling.

Een 10! Bedankt Jan! Groetjes, Marieke

Geen problemen met declaratie en vergoeding en een supersnelle terugstorting van het geld op mijn rekening

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt Marga voor de mooie beoordeling. Groetjes, Marieke

Altijd zeer correct, snelle afhandeling 👍🏼

Meerdere keren hoge facturen ingestuurd, binnen een paar dagen afgehandeld. Klasse.

Fijn om te horen Ben, bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Marieke

Altijd snel en meedenkend

Declaraties worden snel afgehandeld en daarna vlot uitbetaald. Ook eens meegemaakt dat ze met een prive situatie fijn met me meedachten en met een oplossing kwamen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Joyce, Fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen. Bedankt voor het beoordelen! Groetjes Femke

Zeer duidelijk met in vullen

Is zeer duidelijk beschreven met in vullen nota

Beste Wim, Bedankt dat je ons zo goed hebt beoordeeld! Groetjes Femke

De verzekering geeft zekerheid dat we onze honden de zorg kunnen geven die nodig zou kunnen zijn. Op aanraden van onze arts is er voor petplan gekozen

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Linda, Fijn om te horen! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Femke

Je kunt eenvoudig niet zonder Petplan

Snel en accuraat geregeld

Beste Ronald, Bedankt voor jouw goede beoordeling! Groetjes Femke

Is duidelijk

Ben heel blij met deze verzekering zijn eerlijk en oprecht

Beste Mago, Bedankt voor jouw beoordeling! Groetjes Femke

Declaratie afhandeling

Elke keer weer is het indienen eenvoudig via het digitale platform en wordt de declaratie netjes en correct, binnen een normale doorlooptijd, afgehandeld.

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Femke

snelle en zorgvuldige en duidelijke afhandeling

Hoge kosten moeten maken voor onderzoek. Vervolgens declaratie gestuurd wat digitaal heel makkelijk gaat. Binnen een week antwoord en een mooi overzicht van de vergoeding. Ik ben blij met de basisverzekering.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Annet, Fijn om te horen dat je tevreden over ons bent! Wij wensen jouw huisdier veel beterschap toe. Groetjes Femke

Gebruiksgemak en zeer snelle afhandeling

Ik vind het prettig dat ik op een makkelijke en gebruiksvriendelijke wijze mijn declaraties kan doen. Verder is het heel fijn dat de afhandeling zeer snel is en altijd binnen de door Petplan gestelde termijn.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Christoph, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Hier zijn wij heel blij mee. Groetjes Femke

Altijd een snelle afhandeling.

Wij zijn al jaren verzekert bij petplan en dat word altijd snel afgehandeld, zelfs in deze tijd met het corona virus. Wij zijn er blij mee.

Beste Carla, Bedankt voor jouw beoordeling! Groetjes Femke

Super snel geregeld allemaal

ben nu een paar maanden bij jullie verzekerd en als ik wat declareert dan word het snel vergoed. Helemaal blij

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Eva, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de verzekering! Groetjes Femke

Een 10! Bedankt Joke! Groetjes, Pascal

Welzijn van het dier heeft prioriteit

Al na twee maanden verzekerd te zijn moest (en moet) ik een fors beroep op hen doen. Tijdens telefonisch overleg werd mij verzekerd dat ik mij niet schuldig hoefde te voelen en dat het welzijn van het dier belangrijker was dan het bedrag aan premie. HULDE! Even vooruitlopende op de vraag inzake de aanbeveling: dat doe ik nooit, maar ik maar voor deze verzekering maak ik een uitzondering. Sterker nog: door mijn aanbeveling heeft zich al iemand bij hen gemeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we hebben kunnen helpen. Heel veel beterschap voor je huisdier! Groetjes, Marieke

Heel goed

Voor het petplan en de arts bij ranzijn dr.eens Geweldig.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt dat je ons hebt willen beoordelen! Groetjes, Marieke

Super snelle afhandeling van declaratie

Zeker in deze verschrikkelijk tijd super snel verwerkt !!!!!!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wij werken nu allemaal thuis, maar ook op deze manier proberen wij alle declaraties zo snel als mogelijk te verwerken. Groetjes Eefje

Supersnelle behandeling declaraties, snelle restitutie

Supersnelle behandeling van declaraties en snelle terugbetaling van het vergoede bedrag vlg polis. Vriendelijke communicatie en ook goede telefonische bereikbaarheid (belangrijk)! TOP, ga zo door PetPlan!!

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Bedankt voor deze super mooie beoordeling Miranda!! Groetjes Eefje

Fijne verzekering, duidelijk en snel.

Fijne verzekering met duidelijke informatie, je weet waar je aan toe bent en krijgt altijd heel snel je declaratie binnen waardoor je niet lang zonder dat geld zit.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Rowan, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden met ons bent. Groetjes Femke

Altijd een correcte afhandeling

Onze ervaring is heel goed , de afgelopen 14 maanden veel gebruik van moeten maken voor onze Chico. Het trieste is dat Chico afgelopen nacht in zijn slaap is overleden 25-3-2020

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Albert, Bedankt voor jouw beoordeling. Wat verschrikkelijk om te lezen dat Chico is overleden. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe. Groetjes Femke

Super snel duidelijk en eenvoudig!

Ging heel snel binnen 1 dag was het al geregeld.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Fatih, Fijn om te lezen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes Femke