Prima, echt een aanrader

Declaraties voor mijn hond Chica of konijn worden tot op heden binnen redelijke termijn beoordeeld en vergoed!

• Soort verzekering: Hondenverzekering, Konijnenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Dankjewel voor deze mooie beoordeling Grace! Groetjes Eefje

Declaraties snel afgehandeld

De afgelopen 13 jaar heb ik mijn kater Napoleon verzekerd bij Petplan volgens het basispakket. Napoleon heeft vanaf een jaar of 9 gesukkeld met zijn gezondheid. Eerst blaasontsteking en later kreeg hij chronische bronchitis. Dit alles heeft de nodige onderzoeken, opnames en kosten met zich meegebracht. Petplan heeft mijn declaraties altijd netjes en snel afgehandeld.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Ingeborg, Wij zijn blij dat we jou en Napoleon hebben kunnen helpen. Groetjes Eefje

Goede service en vriendelijke mensen.

Petplan is een goede verzekering voor redelijke prijs, goede service verleent door aardige klantenservice.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor je mooie beoordeling Michiel. Groetjes Eefje

geweldig, wat een goede verzekering

ik heb een herseninfarct(7 jaar). lizzy, 12 jaar (bordercollie-appenzeller) is voor mij een steun en toeverlaat.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Ilonka, fijn dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Alle goeds voor Lizzy! Groetjes, Pascal

Ik kan altijd vertrouwen op Petplan!

Onze Franse bulldog Boots is al bijna 9 jaar verzekerd bij Petplan. In die 9 jaar heeft Petplan ons nog nooit laten zitten. De vergoedingen zijn zoals vermeld in de voorwaarden en ik ben er erg tevreden over. Wij namen de verzekering met name voor het geval dat er grote dingen op ons pad zouden komen. Dat gebeurde ook met een ernstig oogprobleem. En dan scheelt de verzekering toch een hoop. Maar ook met een oor of oogonsteking, word het netjes volgens de voorwaarden vergoed. Boots zal tot het einde van zijn leven bij Petplan blijven.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Esther bedankt voor dit prachtige cijfer! Een knuffel voor Boots! Groetjes, Pascal

Nog geen ervaring.

Voor 1e keer gedeclareerd. Wel gauw antwoord👍

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Wilke, bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Pascal

Super snel

Binnen 24uur antwoord. Zeer tevreden

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste J. Gillis, Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling, wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groet, Femke

Dezelfde zielige verzekering, s houding als willekeurig welke verzekering

Ik probeer PetPlan zo min mogelijk te belasten. Heb zo.n beetje elke soort hondenmedicatie in huis incl.standaard een anti biotica ( breed spectrum) in huis om NIET VOOR ELK WISSEWASJE naar de dierenarts te hoeven en dus te claimen. Nu HAD mijn Yorkie spontaan een ingeklemd navel breuk.. ..nooit iets gezien of gevoeld......Moest met spoed worden geopereerd. Bijna 350- En.....jawel hoor..het wordt gegooid op aangeboren gebrek...... Kan de dierenarts DOOR de buik geen papieren en DIT niet voelen??? Nee dus. Als mijn claim niet wordt gehonoreerd. Zal ik per de datum dat dat kan beide polissen opzeggen. En bovendien IEDEREEN op Facebook En Instagram waarschuwen voor deze praktijken.BAH

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Duidelijkheid en snelle afhandelergoeding overgemaakt. ing

Iedere keer snel de vergoeding overgemaakt. Duidelijk waar ik recht op heb vlgs gekozen pakket

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goedemorgen Gerrit, Dank je wel voor je positieve beoordeling. We zijn blij dat je zo tevreden bent met ons! Groetjes, Daryl

Al 10 jaar zeer tevreden

al 10 jaar zijn wijn met onze teckel Lotje verzekerd bij Petplan. En we zijn zeer tevreden. Declaraties worden altijd zeer snel en correct afgehandeld en wanneer je vragen hebt wordt je altijd netjes te woord gestaan. Wij hebben absoluut geen minpunten! Ik kan Petplan van harte aanbevelen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Daryl

Prima verzekering

Altijd goed geregeld!

Bedankt Jan, voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Pascal

Snel en correct

Meestal gaat de afhandeling van declaraties snel

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Hoi Debby, dankjewel dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes Femke

Goede huisdierverzekering.

Al jaren tevreden afnemer van een huisdierverzekering voor mijn hond. De verzekeraar is goed bereikbaar. Ingediende nota's worden altijd spoedig en netjes afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Hoi Kim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden met ons bent. Groetjes Femke

Prima ervaringen tot nu toe.

Prima vlotte afhandeling. Makkelijk declareren.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Blij dat er een verzekering voor katten bestaan

Mijn kat heeft veel pech dus ik ben blij dat ik bij jullie verzekerd ben

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Daphne, Wat vervelend dat jouw kat zoveel pech heeft. Fijn dat we je kunnen helpen:). Groetjes Eefje

Uitstekende ervaring

Is altijd goed

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Tineke, Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden met ons bent! Groetjes, Femke

Heel fijn zo'n dierenverzekering

Heel fijn dat er dierenverzekeringen zijn en alles wordt heel snel beoordeeld en uitgekeerd. Ook het telefonisch contact is heel klantvriendelijk. Ik ben er erg blij mee.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Beste Sylvia, Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Groetjes, Femke

Goede ervaringen!

In het verleden en recent kosten gedeclareerd en binnen zeer korte tijd antwoord en de vergoedingen op de rekening bijgeschreven gekregen.

Simpel en duidelijk

Alles is altijd duidelijk aangegeven, telefoongesprekken altijd soepen em declaraties makkelijk

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Shannon, Bedankt voor deze mooie beoordeling, hier zijn wij heel blij mee. Met vriendelijke groet, Femke

Streng maar rechtvaardig

Ik ben pas een maand of twee verzekerd en helaas is binnen die periode bij mijn hond een beginnende artrose in een van zijn voorpoten vastgesteld. De kosten zijn zonder morren vergoed volgens de polisvoorwaarden. Het medicijn (visolie) wordt niet vergoed, maar daar had ik toch al niet op gerekend. Voor optredende maag-/darmproblemen die in het verleden veelvuldig voorkwamen is een wachttijd van 6 maanden ingesteld. Dat lijkt 'streng' maar ik ben al blij dat ik eventueel opkomende problemen na die tijd toch heb kunnen verzekeren. Vooralsnog ben ik heel blij met de polisvoorwaarden, de redelijke premie en de wijze van afhandelen van deze verzekering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Hoi Methusalina, Wat fijn dat we je kunnen helpen in deze situatie. Wij wensen jouw hond alle gezondheid toe! Met vriendelijke groet, Femke

Snelle afwikkeling van je declaraties

Er wordt adequaat op je declaratie gereageerd. Ook wanneer er nog aanvullingen nodig zijn.

Goed om te horen Rebecca. Bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes, Pascal

Fantastisch

2 dagen na operatie hond was de rekening al voldaan

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jan, Bedankt voor de mooie recensie! Wij wensen jouw hond een spoedig herstel toe. Groetjes, Femke

Krasimira, bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Marieke

Snel en goed

Declaraties worden altijd snel afgehandeld en uitbetaald.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jolanda, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Groetjes, Daryl

Transparante verzekering

Snelle declaraties en goede klantenservice Petplan is een uitstekende verzekering voor elk budget

Gerhard, bedankt voor dit prachtige cijfer! Groetjes, Pascal