1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gesolliciteerd voor een functie waarbij alleen full time 40 uur per week mogelijk was werd verteld tijdens de intake, wat niet waar is. Vervolgens kom je bij het bedrijf en blijkt dat er met targets wordt gewerkt en als je deze niet haalt wordt je niet full time ingeroosterd. Ook veranderden ze mijn rooster van de een op de andere dag, ik kwam op mijn werk en ik was dus gewoon zonder melding van het rooster gehaald. Ik had geen veiligheidsronde in het bedrijf gehad, maar daar is verder niks mee gedaan. Als je vervolgens niet de vereiste papieren tekent, wordt je gewoon niet ingepland. De medewerkster van Actief stond erbij toen ik aangaf dat ik de veiligheidsronde niet had gehad, maar heeft hier helemaal geen werk van gemaakt. Ik heb een vaste baan van 32u/pw opgezegd voor dit werk, maar door de slechte informatievoorziening heb ik getekend voor 8u per maand, omdat ik ervan uit ging dat ik 40 uur ingezet zou worden. Verder is er ook totaal geen hulp/steun van de medewerksters voor mijn huidige situatie.

• Afspraken nakomen

Beste Mohan, Dankjewel voor je bericht. Het is nooit fijn om te horen, dat er voor jouw gevoel, dingen niet netjes zijn verlopen. Ik heb navraag gedaan bij de betrokken collega’s. Zij gaven aan dat er tijdens de intake voor deze baan, altijd wordt verteld dat ze werken met targets. Je hebt dus gelijk dat je minder ingeroosterd wordt als je deze niet haalt. Als je van een baan van 32 uur per week komt en je solliciteert op een baan met een 8 uur contract en targets, zal dit vanuit ons afgeraden worden. Als hier voor jouw idee onduidelijkheid over was, zal dit helaas een miscommunicatie geweest zijn. We proberen altijd ons best te doen om onze flexcollega’s zo goed mogelijk te helpen en ondersteunen.

Tot nu toe,zijn ze aardige mensen en help je gelijk en altijd gezellig....Ik doe mijn best ...hoop hun zijn ook trots op mij hoe ik werk....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zou bij in dienst treden een app krijgen waar. De werktijden op stonden. Maar nooit een app ontvangen. Das lastig als je in verschoven diensten werkt. En opvang voor de kinderen moet regelen. Als je niet weet wanneer je tot hoelaat moet werken.

• Afspraken nakomen

Beste Jorgen, dankjewel voor je reactie. Vervelend om te horen dat er onduidelijkheden zijn geweest toen je moest beginnen bij je nieuwe baan. Van collega’s heb ik vernomen dat ze bij jou hadden aangegeven wanneer je eerste werkdagen ingepland stonden. Hiervoor ben je niet op komen dagen. Misschien is er niet duidelijk gecommuniceerd waar de app precies voor diende en is hierdoor verwarring ontstaan. Het is in ieder geval altijd onze bedoeling om zo duidelijk mogelijk te communiceren met onze flexcollega’s en het is vervelend als dat anders loopt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Hierbij mijn ervaring met Actief Werkt uitzendbureau:half april ben ik langs geweest bij jullie vestiging in Hoofddorp, i.v.m. werken op Schiphol voor de maanden juli of augustus.Ik werd doorgestuurd naar Actief Werkt Schiphol en heb telefonisch contact gehad met Kevin,ik kreeg te horen dat er al veel aanmeldingen waren,ik moest maar een mail sturen waar ik nooit geen antwoord op heb gekregen.Ook wilde ik een tijdelijke baan als schoonma- ker Schiphol W.T.C. ,dat verliep via Actief Werkt Student. Ook nooit meer wat van gehoord,wanneer ik het via telefoonnummer 020-3030793 hoor ik:het door u gekozen nummer is niet in gebruik.Uitzendbureau Actief Werkt werkt voor mij dus niet

• Afspraken nakomen

Hoi Bart, dankjewel dat je de moeite hebt genomen je ervaringen te delen. Het telefoonnummer dat je noemt is toch echt het juiste telefoonnummer. En gewoon in gebruik. Misschien was er sprake van een tijdelijke storing? Wat het geen reactie krijgen betreft; dat is niet onze gebruikelijke werkwijze natuurlijk. Ik vraag mijn collega's contact met je op te nemen. Fijne dag nog, gr. Sylvie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

zeer prettig om voor jullie te werken

• Afspraken nakomen

Actief Werkt! in Terneuzen hielp mij in zeer korte tijd aan een passende baan.vooral de betrokkenheid verdient een pluim,met recht een actief uitzendbureau!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een lachwekkend uitzendbureau ze zouden me bellen vandaag heb de hele dag gewacht omdat ze me zouden bellen niets gehoord hebben zogenaamd werk je kan gelijk beginnen je laat je gegevens achter en blijkbaar zitten ze zelf de hele dag aan de koffie te leuten mooie gasten daar bah bah

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vriendelijke mensen. En dat is ook alles. Laten je bij een betonfabriek werken die ze als 'leuk' omschrijven terwijl je collega's je aanbieden om je een paar tanden uit je bek te slaan. Overuren worden tijd-voor-tijd uitbetaald (weet Actiefwerkt natuurlijk niet) alleen is de administratie laten we zeggen 'heel slecht' en ben je bovendien elke dag aan het overwerken. Ver uit de buurt van Actiefwerkt blijven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Tijdens sollicitaties beloven ze van alles, eenmaal binnen en alles blijkt toch bijna niets te zijn. Voor 20/25uur aangenomen. Mocht blij zijn als er werk voor mij was. Salaris is ook een probleem, het niet doorgeven van uren en het niet uitbetalen van mijn loon. Uiteindelijk moest ik er zelf achteraan en heb ik het een week later ontvangen. Heb een paar weken bij actief gezeten, maar elke week was helaas met problemen. Via actief zat ik bij hago Rail service, jammer maar helaas heeft die niet lang mogen duren. Mijn ervaring met actief werk is erg negatief helaas, ik zou niemand dit aanbevelen.

• Kantoor medewerkers
  • Toegevoegde waarde N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ongeinteresseerde incompetente bende, betalen zeer onregelmatig, verschil tussen vacaturebeschrijving en de praktijk bij het bedrijf is opmerkelijk groot. Niet doen; ga naar de bekendere uitzendbureaus.

• Afspraken nakomen

Ik ben tevreden met actief werkt.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had gesolliciteerd bij een bedrijf, heb eerst een intake gehad bij actief werkt. Daarna ben ik voorgesteld bij een bedrijf, mocht daar op gesprek komen. Hierna hoorde ik niks meer van het uitzendbureau dus heb ze zelf gebeld. Kreeg te horen dat ze nog niks gehoord hadden maar ik werd teruggebeld. 2 dagen later nog niks van ze gehoord dus opnieuw gebeld, ze wisten nog steeds niks maar ik was de eerste die ze gingen bellen als er meer nieuws was. Nooit meer iets gehoord van het uitzendbureau. Ronduit schandalig dat ze niet even de moeite nemen om mij te bellen dat ik het niet ben geworden. Als ze zo met iedereen omgaan dan is dat heel fraai. Ik zal nooit voor dit uitzendbureau gaan werken, ze zijn heel onbetrouwbaar.

Beste De uurloon en reisten, is weinig voor het werk. Mvg Topcuoglu

• Kantoor medewerkers
  • Toegevoegde waarde N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen

El año pasado no trabajado con ustedes y desde febrero no mi han vuelto a llamar Estoy interesado de trabajar en limpieza en ahoy Comlex Mi teléfono es 0684331202 Saludos

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Jullie naaien je personeel kei hard een oor aan!! 1ste contract ondertekent, vergeten mij in jullie betaalsysteem te zetten dus 3 weken moeten wachten op mijn geld, voorschot gehad, zonder overleg ingehouden op mijn salaris, in 1x. 2de contract fout gemaakt door jullie(te hoog ingeschaald) & ik draaide ervoor op, niet gehouden aan het uurloon wat zwart op wit op papier staat, 3de contract, wat een halfjaar contract had moeten zijn, wettelijk vastgesteld, genegeeerd & 2 maanden contract gegeven, vervolgens word ik nog maar 1x per week ingepland ook nog, kan mezelf, mijn huisdieren & mijn rekeningen al niet meer fatsoenlijk onderhouden door jullie geouwehoer!! Daarnaast is mijn contact persoon maar de helft van de tijd bereikbaar, superhandig als je je moet ziekmelden enzo, NOT!!

• Afspraken nakomen

Best wel een goed uitzendbureau, tot dusver geen klachten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vriendelijk personeel. Word veel.moeite gedaan. Helaas. Betreft uitbetalen loon. Vrij slordig.