Slecht pestgedrag ongepast

Pestgedrag actief werkt Roosendaal per email voicemail hoop gedreig en grote mond. Onterecht beschuldigen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste uitzendbureau

Bij veel uitzendbureaus ben ik een nummertje. Bij Actief kenne ze mij persoonlijk en word ik altijd gebeld voor leuke banen en krijg ik op tijd mijn salaris.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed om te horen, precies wat we belangrijk vinden :-). Dankjewel Jurre!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zwer slechte communicatie Geen tijdige uitbetaling van loon op de afgesproken datum.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste heer/mevrouw, Via deze weg wilde ik laten weten zeer ontevreden te zijn over Actief Werkt Tilburg. Via actief werkt werk ik bij een bedrijf in Tilburg. Hier werk ik 3 ploegen en heb een contract voor 40 uur. Bij dit bedrijf ben ik eind april 2018 begonnen met werken. Graag wilde ik weten waarom ik de feestdagen (kerst en oud en nieuw) niet betaald heb gekregen. Heb meer dan 13 weken onafgebroken gewerkt of in geroosterd gestaan op deze dagen. Mij werd verteld dat ik me in deze 13 weken heb ziek gemeld en dit niet heb doorgegeven. Mijn gespreksgeschiedenis en uitdraai van mijn provider laten zien dat ik wel gebeld heb. Dit heb ik ook doorgestuurd naar Loes vestiging Tilburg. Helaas wil ze hier niet op reageren. Hierdoor zijn er ook 3 ziektedagen niet uitbetaald waarvan de eerste geldt als wachtdag. In totaal hebben ze mijn dus 5 dagen te weinig betaald. Graag wilde ik weten hoe dit opgelost kan worden. Ook heb ik de geschillencommissie geraadpleegd, maar wil dit liever zo proberen op te lossen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maanden geleden al eerder gevraagd naar mijn gemiste dagen voor mijn letsel schade rapport van compensa, mij werd toen verteld dat ze dat niet konden inzien en vervolgens een paar weken geleden toen ik er weer achter aan ging is er mij gezegd dat ze systeem naast systeem kunnen zetten om de dagen in te zien en werd er mij vermeld dat ik hier niet eerder om heb gevraagd. Dit is dus wel zo en jullie dekken jezelf gewoon in. Nu word mij ontkent dat ik gevraagd heb om de dagen die ik gemist heb en dat er dus een aantal weken geleden op de vrijdag door Laura naar gekeken zou worden, ze heeft mij goed duidelijk gemaakt dat het geen prioriteit is voor haar. Nu bel ik vandaag en zegt ze dat nog steeds niet gedaan. Ze zegt me dood leuk dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is om de dagen bij te houden. KLOPT! en dat heb ik ook gedaan, nu is het zo dat mijn contact persoon van Compensa het zwart op wit wilt hebben en dat kan alleen als Laura fucking die systemen naast elkaar zet om die dagen door te geven. Ik loop hier ruim 400euro door mis bij de verzekering en het heeft niet eens iets met Actief werkt! te maken. Laura geeft aan de telefoon aan dat het heel veel werk is en haar toon zegt me dat ze het te veel werk vind blijkbaar. Ze is ook super duidelijk in hoe er te werk word gegaan als je uit dienst bent gegaan. Ik heb Maaike om hulp gevraagd om er druk achter te zetten omdat mijn dossier bij compensa een keertje moet afgerond worden. Maaike had geprobeerd te bellen en iedere keer was ze er niet of zou Laura terug bellen en deed ze niet, toen had Maaike maar een email gestuurd en kreeg ze als reactie dat ze zich er buiten moest houden. Ook zou Laura het belregister opsturen van 12 December als bewijs op de uitspraak dat ze mij een officiele waarschuwing heeft gegeven op de genoemde datum. Ik heb hier bewijs van dat dit niet zo is. Mochten jullie ook geinteresseerd zijn in onze telefoon gesprekken, alles is opgenomen en gesprekken van whatsapp zijn ook beschikbaar. Ik wil nu gewoon dat er moeite word gedaan voor mijn gemiste dagen met betrekking tot mijn afmelding vanwege mijn verwonding van het ongeluk op 1november. Die dagen heb ik nodig voor de verzekering en voor Laura is dat niet belangrijk genoeg om mij daar voor te helpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Goeiedag Sylvie, Ik hoop dat jij weer degene bent die mijn berichtje leest anders vraag ik aan degene die hierop weer moet reageren om mijn voorgaande bericht te lezen. Allereerst dankjewel voor de feedback, echter heb je de punt van mijn klacht niet direct aangepakt. Mijn klacht was namelijk niet over dat ik opeens weiniger uren kreeg waar je over inging, in mijn vorige bericht schreef ik ook dat ik hiervan baalde maar dat ik het liet gaan. Waar het om ging was dit: "Kort nadat Actief Werkt gehoord had dat ik ontslag had genomen kreeg ik een app van Michelle Haak met daarin de boodschap. Jammer dat je ontslag neemt, erg slecht van je dat je het na kantooruren deed(wat michelle niet begreep is dat ik de dag ervoor nachtdienst had gedraaid waardoor ik in de avond wakker werd), hierdoor ben je in ons ogen "onbetrouwbaar" en hierdoor willen wij niet meer met je samenwerken is wat er geschreven werd." En werd ik ontslaan als reden: Onbetrouwbaar (onzin) Volgens mij heeft Actief Werkt Apeldoorn dan ook een andere betekenis van onbetrouwbaar. Vraag maar hoe ik heb gewerkt in die 6 maanden ;) Dit is wat er is gebeurd en kan bewezen worden met de appjes. Hier gaat de klacht om en niet de uren. Groeten, Gio

• Afspraken nakomen

Ik ben super blij met een bedrijf zoals dit er wordt echt voor je aan de slag gegaan, je wordt super vriendelijk geholpen en ze doen wat ze zeggen voor je! Zo zouden ze allemaal tewerk moeten gaan maar helaas is dat niet overal. Echt top ik raad jullie zeer zeker aan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nou lees ik hier soms klachten dat ze mensen niet gebeld hebben op afgesproken tijden, alhoewel dat ook niet hoort is het verschil vergeleken met wat ze met mij hebben geflikt abnormaal groot en bizar vreemd. Via Actief Werkt Apeldoorn heb ik 6 maanden bij een bedrijf gewerkt. In de 6 maanden ben ik geen ENKEL keer te laat gekomen of ook maar 1 klacht gekregen van zowel Actief als van het bedrijf waar ik voor werkte. In tegendeels kreeg ik complimenten van beiden en alles ging goed en soepel. Er kan niet gezegd worden dat ik een slechte of zelfs middelmatige werknemer was in geen enkel opzicht. Ik werkte als part timer in dat bedrijf. Op het einde in de ambitiegesprek gaf ik aan om fulltime te willen werken en dit zou "geregeld" kunnen worden zei Michelle Haak (mijn contact persoon). Tijdens dit gesprek werd ook duidelijk hoe goed het ging tussen onze samenwerking en hoe tevreden het bedrijf ook was met mijn werkprestaties. Kort hierna kreeg ik van Actief een appje waarin stond dat ik niet alleen fulltime niet kon werken maar dat ik ook nog eens geen part timer meer kan zijn en dat de relatie verandert was naar oproepkracht, oftewel aanzienlijk minder uren. Nou natuurlijk vond ik dat erg vreemd en jammer maar liet ik het gaan. Ze boden mij aan om meerdere banen te geven of bij een andere werkgever te kunnen werken maar dat wou ik niet. Dus heb ik die dag, mijn bedrijf gebeld waarvoor ik werkte. Alles netjes uitgelegd en op een nette manier ontslag genomen. Niks verkeerd he? Dat ik niet meer een baan wil houden waar ik paar keer per maand kan werken is mijn beslissing en dat zit in mijn recht om dat te besluiten. Kort nadat Actief Werkt gehoord had dat ik ontslag had genomen kreeg ik een app van Michelle Haak met daarin de boodschap. Jammer dat je ontslag neemt, erg slecht van je dat je het na kantooruren deed(wat michelle niet begreep is dat ik de dag ervoor nachtdienst had gedraaid waardoor ik in de avond wakker werd), hierdoor ben je in ons ogen "onbetrouwbaar" en hierdoor willen wij niet meer met je samenwerken is wat er geschreven werd. Nou snap je toch wel als je 6 maanden keurig netjes hebt gewerkt zonder enkel klacht, en dan als slappe excuus (leugen) onbetrouwbaar word gelabled en dan ook nog eens ontslaan alsof het niets is toch een hele onmenselijk manier van omgaan is. Ik verdiende dat niet, de reden van ontslaan was onzin. Uit woede van deze beslissing gebaseerd op leugens heb ik mooi in de app waar alle andere inpakkers bij zijn geschreven dat Actief Werkt mooi de tering mag krijgen en dat ze net als mij, een ander ook zonder reden (of verzonnen reden) zomaar kunnen ontslaan. Misschien niet netjes uiteraard, maar zeker wel verdiend ;) ZES MAANDEN keurig netjes werken betekent niks voor deze mensen, alhoewel niet voor Michelle Haak en haar ploeg in Apeldoorn althans. En dan ook nog een reden verzinnen om mij zomaar te ontslaan terwijl ik niks fouts heb gedaan? Waarom? Waar gaat dit heen met jullie begrip voor de mensen die hard werken via jullie, waar jullie ook de centjes van verdienen. Dit is wat je noemt, je hele ervaring met Actief Werkt verpesten door zoiets doms te doen op het einde wat NERGERS op sloeg. Mochten jullie hierover willen praten, toe maar. Ik luister.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

wat hier de 'miscommunicatie' is, is dat Marloes zich in dit geval het er makkelijk vanaf heeft gemaakt door te zeggen dat ze niks meer kan doen terwijl de zogezegde afspraak die volgens haar is gemaakt niet heeft plaatsgevonden. Anders was het namelijk compleet onnodig geweest mij afgelopen maandag nog beter te melden. En echter toen maandag gebeld was, was het respons ' Hij was inderdaad ziek en ik zal hem beter melden, bedankt voor het doorgeven'. Dat zou nog een moment geweest zijn om mij om te hoogte te brengen van het feit dat Marloes mij (zonder mijn toezegging) al had beter gemeld. Een afspraak vind volgens mij pas plaats als er wederzijdse toezegging is. Dit was hier niet het geval, sterker nog ik was niet eens op de hoogte van deze zogenoemde afspraak. Daarom is er inderdaad niets op een goede manier afgesloten. Oplichtingspraktijken zijn dit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Via de app mijn sollicitatie gedaan, dit was mogelijk. Na het weekend had ik een hele positieve reactie, ze wilde graag een afspraak maken,helaas is het er niet meer van gekomen en heb niets meer gehoord van actief werk.­čśíJammer dat men zo met mensen omgaan die graag actief aan het werk gaan. Chapeau voor actief werk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Totaal niet goed uit gepraat ik werk gewoon niet in mijn gelijk gesteld terwijl ik recht heb op het ziekte geld ik kreeg als antwoord ik kan niks voor je betekenen dit is echt een vies spelletje ik wil gewoon geld

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben 2 weken ziek geweest heb me netjes ziek gemeld en door gegeven aan Marloes dat ik zou bellen als ik beter ben dan heb ik gedaan en vervolgens heeft ze mij beter gemeld zonder dat ik me zelf heb beter gemeld en zo zegt ze dat ze niks meer kan doen terwijl ik recht heb op me ziekte geld en me 100procent inzet en dit is wat je terug krijgt heel vies van payroll

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tijdens mijn intake werd mij zoals velen anderen meer uren aangeboden dan op het contract stond (8uur contract) vervolgens de 1ste week niet uit betaald gekregen omdat nog niet alles goed in het systeem was gezet. Ik de objectleider opbellen die me vervolgens m'n mond snoer, met z'n "is goed, ik heb nu geregeld". Hele slechte communicatie omdat de nederlandse taal niet goed geleerd is. De week erop op mijn 2e werkdag ben ik aangereden voor werk en met veel gezeik aan de telefoon kunnen doorgeven dat ik niet kon werken, dat ging echt heel moeilijk bijna alsof je niet geloofd word. Vervolgens in de 3e week nog niet uitbetaald gekregen omdat de objectlijder mij niet in het systeem zag staan dat Hago gebruikt en het niet door had gegeven aan Actief Werkt! Dus tot zover zijn "is goed, ik heb geregeld". In 3weken tijd heb ik zelf alleen maar erachter aan moeten gaan. Actief werkt! Contact personen hebben me in het begin goed geholpen met wat ze konden. Maar de communicatie mag zeker beter tussen actief werkt! En Hago want als je bij actief bijv. Een dienst wisseld komt dat nooit bij hago binnen en kijken ze je daar wel op aan alsof je lult. Ik vind de objectleider van Hago Rail Service's ook zeer onprofessioneel. Ik heb mee gemaakt dat ik tijdens mijn dienst een wijziging zag in het rooster en dat ik inplaats van een hele dienst een halve dienst had, ik dat toch even na vragen voor de zekerheid. De voorman wist 't niet en zei dat ik gewoon een hele dienst had vervolgens de objectleider opgebeld of hij dat kon na kijken. En die bevestigde dat ik een hele dienst had op een onprofessionele manier. Ik geef aan dat de voorman ook al zei dat ik een hele dienst had en vervolgens zegt de objectleider dat ik de voorman er niet bij moet halen┬┐? Toen maar de telefoon terug gegeven aan de voorman want dat ging echt nergens over. De dag erna word ik gebeld door m'n contact persoon van Actief Werkt! met de vraag waarom ik een discussie aan ga met de objectleider van Hago en dan word IK daar op aangekeken terwijl die objectleider het gewoon duidelijk verstaat of begrijpt. Ik praat goed nederlands dus het zal niet aan mijn taalkundigheid of woorden liggen die ik gebruik. Eindstand word ik vorige week donderdag ontslagen omdat ik mij niet beter melde en dat is mij niet tot eigenlijk wel onduidelijk vermeld. Eerst had ik deze week nog diensten staan en die zijn er 2keer opgezet en 2keer eraf gehaald. Kon opeens niet meer inloggen bij m'n rooster van Hago en heb meerdere malen gevraagd of ik nog ingepland zou worden bij hago tot geen / vage antwoorden en uiteindelijk ontslag. Ik heb ook meerdere keren uitgelicht dat als ik ontslagen ben. Ik mijn vakantie uren, structuele dagen en vakantiegeld uitbetaald wil krijgen zodat ik gewoon geld zou hebben deze week daar is ze niet meer op in gegaan waardoor ik nu al 3 dagen wacht tot mijn contact persoon me terug belt. 17december word er mij gevraagd om morgen even te bellen, dat is makkelijker dan dit geapp. Vervolgens ik bellen in de middag, krijg ik te horen dat ze niet werkt en dat ze alleen sochtends er was, maar mij dan niet bellen in de ochtend. Krijg ik gister(19december) middag het berichtje "morgen bellen we". We zijn hier niet in spanje met je ma├▒ana, ma├▒ana. Ik ben benieuwd of ik vandaag gebeld ga worden, en wat ze voor me gaan kunnen "betekenen". Ik wil gewoon mijn opgebouwde dingen uitbetaald krijgen en daarna ben ik klaar met Actief Werkt! ZEER ONTEVREDEN.

• Afspraken nakomen

Dinsdag ben ik langs geweest op de vestiging en de maandag erop kon ik al beginnen. Top uitzendbureau is actief.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Actief werkt houden zich niet aan hun afspraken. We spreken iets af waarna ik niks meer van hun hoor. Hun beloven langere opdrachten terwijl het maar voor een dag was. Ik zou actief werkt zeker niet aanraden!!!!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Beetje jammer dat als je al een aantal keer geprobeerd hebt om te solliciteren er niet pro-actief op word ingespeeld om samen verder te kijken naar eventuele mogelijkheden. Naar mijn mening zijn het toch de uitzendkrachten die het salaris van de recruiters/intercedenten bij elkaar werken. Komt daar bovenop nog dat het schijnbaar makkelijker of leuker is om Facebook te beamtwoorden, om vervolgens niet terug te komen op mailtjes. Misschien moet ik zelf maar eens solliciteren op een functie binnen deze organisatie om alle neuzen dezelfde richting uit te krijgen

• Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Je wordt genaaid waar je bijstaat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Kantoor medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mij is 40 uur toegezegd door de medewerkster en niet gezegd dat het om een 8 urig contract gaat. Er is mij dus ook niks afgeraden. Er is ook zeker niet verteld dat er met targets wordt gewerkt en ik ben niet de enige die het niet verteld is. Het werd pas op de werkvloer verteld. En kennelijk is het dus jullie stijl om zonder voorafgaande melding jullie besluiten gewoon door te voeren. Fijn om jullie zelf in te dekken met mooie praatjes, maar ik zie niks staan over de veiligheidsronde en andere zaken die ik heb aangekaart waar niks mee is gedaan. Makkelijk om zo eenzijdig aan te geven dat het aan mij ligt. Er is zeker ook niet bekend dat ik kamp met flinke psychische klachten en dat ik daardoor niet kan werken? Wel meteen over integratie beginnen, zonder dat mijn probleem is opgelost. Ik vind jullie echt onbetrouwbaar en niet professioneel aangezien jullie je eigen leugens en falen gewoon ontkennen door er niet op in te gaan. Bedankt dat ik er zo achter moest komen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gesolliciteerd voor een functie waarbij alleen full time 40 uur per week mogelijk was werd verteld tijdens de intake, wat niet waar is. Vervolgens kom je bij het bedrijf en blijkt dat er met targets wordt gewerkt en als je deze niet haalt wordt je niet full time ingeroosterd. Ook veranderden ze mijn rooster van de een op de andere dag, ik kwam op mijn werk en ik was dus gewoon zonder melding van het rooster gehaald. Ik had geen veiligheidsronde in het bedrijf gehad, maar daar is verder niks mee gedaan. Als je vervolgens niet de vereiste papieren tekent, wordt je gewoon niet ingepland. De medewerkster van Actief stond erbij toen ik aangaf dat ik de veiligheidsronde niet had gehad, maar heeft hier helemaal geen werk van gemaakt. Ik heb een vaste baan van 32u/pw opgezegd voor dit werk, maar door de slechte informatievoorziening heb ik getekend voor 8u per maand, omdat ik ervan uit ging dat ik 40 uur ingezet zou worden. Verder is er ook totaal geen hulp/steun van de medewerksters voor mijn huidige situatie.

• Afspraken nakomen

Tot nu toe,zijn ze aardige mensen en help je gelijk en altijd gezellig....Ik doe mijn best ...hoop hun zijn ook trots op mij hoe ik werk....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zou bij in dienst treden een app krijgen waar. De werktijden op stonden. Maar nooit een app ontvangen. Das lastig als je in verschoven diensten werkt. En opvang voor de kinderen moet regelen. Als je niet weet wanneer je tot hoelaat moet werken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Hierbij mijn ervaring met Actief Werkt uitzendbureau:half april ben ik langs geweest bij jullie vestiging in Hoofddorp, i.v.m. werken op Schiphol voor de maanden juli of augustus.Ik werd doorgestuurd naar Actief Werkt Schiphol en heb telefonisch contact gehad met Kevin,ik kreeg te horen dat er al veel aanmeldingen waren,ik moest maar een mail sturen waar ik nooit geen antwoord op heb gekregen.Ook wilde ik een tijdelijke baan als schoonma- ker Schiphol W.T.C. ,dat verliep via Actief Werkt Student. Ook nooit meer wat van gehoord,wanneer ik het via telefoonnummer 020-3030793 hoor ik:het door u gekozen nummer is niet in gebruik.Uitzendbureau Actief Werkt werkt voor mij dus niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen

zeer prettig om voor jullie te werken

Over Actief Werkt!

Filter op Taal