Goed product geleverd. Prima ploeg die de Hongaarse soep kon waarderen. In een woord: zeer tevreden!

• Showroom N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant. We zijn zeer blij dat u tevreden bent over het geleverde werk! En sinds uw montage neemt onze montageploeg enkel nog soep mee voor de lunch. Graag tot ziens bij ons in Beuningen

goede service , je wordt goed op de hoogte gehouden van je gekochte product(en) en een snelle en nette plaatsing

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw beoordeling en we hopen dat u nog vele jaren plezier heeft met uw aanschaf!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw bericht en fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. Graag zien we u terug bij uw volgende verbouwing!

Kundig geholpen met een fraaie dakkapel van goede kwaliteit. Erg blij mee.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. We zullen de betrokken medewerkers op de hoogte stellen dat u tevreden bent met onze dakkapel en het geleverde werk! Graag zien we u ook terug bij een toekomstige verbouwing!

Wij zijn erg tevreden over het resultaat. Alles is perfect verlopen. vriendelijk personeel. Alles is te bespreken en dat voelt heel goed. Bedankt ga zo door!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw recensie. We zullen de betrokken medewerkers laten weten dat we alles naar wens en op maat hebben kunnen verzorgen, en vooral dat u tevreden bent. Graag tot ziens bij ons in Beuningen!

Zeer tevreden over Bogers. Dakkapel is snel en door vakkundig Nederlands personeel geplaatst. Monteurs werken hard en zijn correct in de omgang. Werken zeer netjes.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Alvast dank voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk! Hopelijk zien we u ook bij toekomstige verbouwingen terug bij ons in Beuningen!

Wij zijn zeer tevreden over het leveren en monteren van de kozijnen en de dakkapel. De levering was, door omstandigheden, later dan bedoeld. Maar de snelle montage in anderhalve dag maakte dat ruimschoots goed. Over het personeel zijn wij eveneens zeer tevreden, er werd stevig doorgewerkt, men was klantvriendelijk en na de montage werd e.e.a. veegschoon opgeleverd. Onze hartelijke dank, Met vriendelijke groeten, Chris Marsman.

• Showroom N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. We zullen de betrokken medewerkers laten weten dat u heel tevreden bent over het verloop en de montage! Hopelijk zien we u ook bij toekomstige verbouwingen terug bij ons in Beuningen!

Zeer klantvriendelijk het personeel .Vragen wat je wilt ,niets doen wat je niet wilt netjes afwerken en ook alles netjes opgeruimd geen rotzooi achtergelaten.Buiten gewoon tevreden.

• Ik heb ervaring met: schuifpui

Beste klant, Dank voor uw recensie. We zullen de betrokken medewerkers laten weten dat u heel tevreden bent over het verloop en de montage! Hopelijk zien we u ook bij toekomstige verbouwingen terug bij ons in Beuningen!

Wij zijn uitermate tevreden over onze dakkapel en het personeel is zeer attent en vakkundig. Bogers bedankt! Ik zal jullie zeker aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw reactie! Fijn dat de montage en het eindresultaat naar wens is. We zullen onze monteurs en de andere betrokken collega's ook op de hoogte stellen van uw ervaring. Hopelijk tot ziens bij ons te Beuningen!

Kozijnen en deuren kompleet in 4 dagen vervangen. Netjes en secuur. Ondanks de lange wachttijd heel tevreden.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw beoordeling! Gelukkig is het eindresultaat het wachten waard geweest en we hopen dan ook dat u nog vele jaren plezier heeft van de kozijnen en deuren!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het kennismakingsgesprek was zeer goed. Ook de plaatsing van de dakkapel was zeer prettig.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. Helaas heeft de verlate levering van de dakkapel uw beoordeling beïnvloedt. Gelukkig is het geleverde eindproduct wel geheel naar verwachting en wensen we u hier nog vele jaren plezier van!

Dakkapel afgelopen augustus besteld. Ik heb ervoor gekozen de vergunning aanvraag door Bogers te laten verzorgen en dat is prima bevallen. Ondanks wat tegenslag ivm ziekte heeft Bogers er alles aan gedaan om de dakkapel op de afgesproken datum te plaatsen. Dit door uiteindelijk een eigen hoofdmonteur met subcontractor op 24 december '14 het geheel te laten plaatsen. Het ging erg snel de monteurs begonnen om half acht en om 14:00 uur was het dak volledig dicht. De monteurs namen de tijd om alles goed uit te leggen en ook tijdens de montage is alles vooraf toegelicht. Ik zal Bogers zeker aanbevelen. Bogers bedankt!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat! Graag zien we u ook in de toekomst weer terug bij Bogers.

Personeel erg positief en vrolijk en altijd op tijd en zeer beleefd

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: serre

Beste klant, Dank voor uw recensie. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent en zullen dit ook zeker doorgeven aan de betrokken medewerkers. Alvast fijne feestdagen toegewenst!

2 sterren: slechter dan verwacht

Bij Bogers twee dakkapellen laten plaatsen. Communicatie binnen Bogers is erg slecht. Ze verkopen producten die ze niet kunnen leveren volgens afspraak. Wij hebben een verborgen besparing in ons dak laten plaatsen bij aankoop nieuwbouwwoning en door de aannemer was gezegd dat wij geen extra balken hoefden te plaatsen bij aanschaf dakkapel. Met verkoper dit besproken en dat was geen probleem totdat je definitief een order geeft en de uitvoerder zegt dat dat allemaal niet mogelijk is. Verder hebben wij met de verkoper afgesproken dat we een dag en nachtstand op de ramen willen en dat we om die reden ook geen roosters plaatsen en bij levering blijkt dat dat het er niet op zit en dat die mogelijkheid bij houten dakkapel ook niet bestaal en met een passende oplossing zijn ze ook niet gekomen. Kortom kwaliteit dakkapel is prima en prijs ook maar verder communicatie, afspraken nakomen etc verdient geen schoonheidsprijsje. ps als je naar directie vraagt zeggen ze dat je maar bij kvk haar naam kan opzoeken echt te erg

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Helaas constateren wij dat niet alles geheel naar wens is verlopen. Uw orderproces is met de betrokken medewerkers doorgenomen en daarom wensen wij een kanttekening te plaatsen bij uw recensie: de verborgen uitsparing in uw dak die balken overbodig zou maken was inderdaad aanwezig. Echter bleek bij nameting het knieschot te hoog voor een vergunningsvrije montage. De meerkost hiervan heeft de firma voor eigen rekening genomen. Simpelweg verwijderen van het knieschot was niet mogelijk; Wat betreft de meer-kiep-standen kunnen we melden dat deze standaard op al onze kunststof kozijnen worden geleverd maar helaas niet op uitvoeringen in hout. Wij verontschuldigen ons indien onze vertegenwoordiger u hier niet voldoende attent op heeft gemaakt; tot slot is het bedrijf vernoemd naar de directie en bewindsvoerders met familienaam Bogers (hetgeen inderdaad ook bij de KvK te achterhalen valt). Wij hopen alsnog dat, ondanks dat naar uw mening niet alles geheel naar wens is verlopen, u nog jarenlang plezier heeft van uw dakkapellen!

Vakkundig afgewerkt. Het zag er allemaal strak uit. Erg tevreden over het personeel.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, We zijn blij te lezen dat u blij bent met de dakkapel! Graag zien we u ook voor toekomstige verbouwingen terug in Beuningen! Alvast prettige feestdagen toegewenst!

Wij zijn altijd prima behandeld door firma Bogers, de kwaliteit is prima de ervaring met Bogers is een dikke tien

• Prijs N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: schuifpui

Beste klant, We zijn blij te lezen dat u blij bent met de schuifpui! Graag zien we u ook voor toekomstige verbouwingen terug in Beuningen! Alvast prettige feestdagen toegewenst!

Wij hebben door Bogers de voordeur laten vernieuwen. Op internet zochten we op aluminium voordeuren en op die manier kwamen wij op hun website terecht. Veel keuzemogelijkheid maar uiteindelijk toch het oog laten vallen op een model van inotherm en deze op kleur en wat opties aan laten passen. Niet heel goedkoop maar het is uiteindelijk wel echt een plaatje geworden

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: voordeur

Beste klant, Fijn om te lezen dat u de voordeur helemaal naar eigen smaak en wens heeft kunnen samenstellen en dat het eindresultaat naar tevredenheid is! Hopelijk zien we u voor andere verbouwingen in de toekomst ook bij ons terug!

de schuifpui sloot niet he;emaal aan het laminaat in de kamer,zonder wat te vragen werd er de volgende dag nog een hardhouten dorpel geplaatst.geweldig.PERFECTE AFWERKING.

• Ik heb ervaring met: schuifpui

Beste klant, Goed dat niet alleen het product maar ook de afwerking 100% naar wens is! Hopelijk zien we u ook bij toekomstige verbouwingen weer terug in onze showroom!

Ik ben blij met de pui na een zeer negatieveervaring met een vorige, geplaatst door een ander.

• Ik heb ervaring met: schuifpui

Beste klant, Fijn te lezen dat u, na een negatieve ervaring elders, bij ons wel naar tevredenheid bent geholpen. Wij hopen u dan ook snel weer terug te zien bij toekomstige renovaties!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede monteurs, vriendelijk en netjes. Voor het eerst in ongeveer 16 jaar serre waterdicht!!!!(tot nu toe)

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: overige

Beste klant, We zijn blij te lezen dat we u konden helpen met het waterdicht maken van uw elders aangekochte serre. Hopelijk heeft u hiermee de levensduur van uw serre kunnen verlengen en we zien u ook graag bij toekomstige verbouwingen terug bij ons in Beuningen!

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde en geplaatste kozijnen .

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Fijn dat u de moeite neemt om een beoordeling over uw ervaring te plaatsen én dat alles naar wens is. Graag zien we u ook voor toekomstige verbouwingen weer terug bij ons in Beuningen!

Zeven jaar geleden twee in de aanbouw twee nieuwe kozijnen laten plaatsen. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Veel licht omdat het kozijn tot op de grond komt.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Wij stellen het erg op prijs dat u de moeite neemt om een recensie te plaatsen. Fijn dat alles naar wens is. Graag zien we u ook voor toekomstige verbouwingen weer terug bij ons in Beuningen!

Uitgebreide keus, goede adviezen.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. Hopelijk zien we u ook weer terug bij toekomstige verbouwingen!

Vakkundig, vriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: erker

Beste klant, dank voor uw beoordeling. Hopelijk mogen we u ook in de toekomst weer begroeten in onze showroom te Beuningen!

In 2007 heb ik een grote dakkapel en een aantal houten ramen door uw firma in kunsstof laten renoveren. De werkzaamheden werden zeer vakkundig verricht en prima afgewerkt .Ik heb tot vorige maand ervan genoten en nooit kachten gehad. . Ik heb inmiddels in Maarssen een aanleunwoning betrokken.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Hopelijk zien we u ook voor uw andere woning terug bij Bogers!

Platinawerf 2

6641TL Beuningen gld