Beste Klant, We willen u bedanken voor de recensie. Alles is naar wens en verwachting verlopen en we hopen derhalve dat u bij ons terug zal komen. Uw Bogers Team
Beste Klant, Bedankt dat u de moeite neemt om een recensie te plaatsen. Het betreurt ons dat niet alles volledig naar wens is verlopen. Ondanks de visuele inspectie door onze monteurs onmiddellijk na montage is er door u toch geconstateerd dat er een kras op uw glas zat. Hetgeen heeft er voor gezorgd dat wij niet met alle duidelijkheid hebben kunnen vastellen dat dit ten tijde van de montage is voorgevallen, of daarna. We hebben u derhalve een coulanceregeling aangeboden waarin wij u enkel de (inkoop-)prijs van het glas hebben aangeboden, waarin wij de montage voor onze rekening zouden nemen. Op dit aanbod hebben wij tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Wij wensen u veel woonplezier met ons kwalitatief hoogwaardige producten. Met vriendelijke groet, Het Bogers Team
Beste Klant, We zijn blij dat u de tijd neemt om een recensie te plaatsen. U bent via-via bij ons terecht gekomen en daar zijn uw verwachtingen door ons waargemaakt. Graag zien wij u terug bij uw volgende verbouwing. Uw Bogers Team
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Alhoewel wij altijd daarnaar streven om alle nieuwe opdrachten naar behoren uit te voeren, doet het ons uiteraard bijzonder deugd dat U als “oude relatie” deze keer ook weer zeer tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met onze producten en tot het volgende project! Uw Bogers Team
Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neem om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. We zijn blij om te lezen dat ook bij u alles volledig naar verwachting en wens is verlopen. Tot de volgende keer! Uw Bogers Team
Beste Klant, Bedankt voor uw recensie. Het doet ons deugd dat uw verbouwing volledig naar wens is verlopen. We zien u graag terug bij ons in de showroom voor uw volgende ver-/aanbouwplannen. Uw Bogers Team
Beste Klant, Bedankt dat u uw ervaring wilt delen. Ook bij u zien we dat u een terugkomende klant bent en erg tevreden bent. Tot bij uw volgende verbouwing! Uw Bogers Team
Beste klant, Dank voor uw reactie! Graag zien we u weer terug bij een toekomstige verbouwing! Het Bogers Team
Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een reactie te plaatsen. Hopelijk kunt u nog lang van onze producten genieten en graag tot ziens bij ons in Beuningen!
Beste klant, Wij zijn blij te lezen dat uw voordeur naar verwachting is geleverd en graag zien we u in de toekomst ook terug voor andere verbouwingen!
Beste klant, U bent het levende bewijs dat tevreden klanten altijd blijven terugkomen. Ook zijn we blij om te lezen dat we alle kozijnen naar tevredenheid hebben kunnen stellen. Hopelijk zien we u ook in de toekomst weer terug!
Beste klant, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk heeft u nog vele jaren plezier van uw dakkapel en hopelijk tot ziens!
Beste klant, Wij zijn blij dat de dakkapellen naar tevredenheid zijn geleverd en gemonteerd. Dit is uiteraard altijd de verwachting maar desalniettemin zijn wij blij dat u vervolgens ook de moeite neemt om deze reactie te schrijven! Hopelijk zien we u ook weer bij toekomstige verbouwingen terug!
Beste klant, Om te beginnen betreuren wij het zeer dat u niet tevreden bent over onze inzet. Zo zijn wij het Inderdaad met u eens dat de dakkapel aan de voorzijde van uw woning niet 100% waterpas staat, maar niet zonder reden. Tijdens de plaatsing heeft onze montageploeg besloten de dakkapel aan de hand van de bestaande situatie te monteren, overeenkomstig met de dakhelling en de horizontale lijn van de dakgoot van uw bestaande dak, beidenniet waterpas. Technisch blijkt er bij na-controle niets aan te merken (goede afvoer van het hemelwater aan de achterzijde van de zijwangen, geen lekkages e.d.). De dakkapel(len) hoeven dan ook niet verplaatst te worden, temeer dat ook uw bestaande dak en goot daarvan niet waterpas verlopen en deze oplossing visueel aanvaardbaarder dan het “rechtzetten” waterpas. Na ons contact hebben wij op 24 augustus jl. u nog eens bezocht om naar een passende oplossing te zoeken. Ondanks dat de dakkapel(len) technisch gezien naar behoren zijn geplaatst deden we u een alternatief voorstel met uw binnenafwerking. Dat aanbod geldt nog steeds en we hopen alles hiermee naar tevredenheid voor u op te lossen! Uw Bogers Team!
Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een recensie te plaatsen en wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hopelijk zien we u weer bij de volgende verbouwing!
Beste klant. Jammer dat volgens u niet alles naar wens is gegaan. We hebben de foto's van voor- en na situatie overlopen met de betrokken monteurs en komen tot de gezamenlijke conclusie dat alles volgens afspraak is afgewerkt. Deze foto's stonden al enige tijd op onze website. Situatie voor en na oplevering: www.bogers.nl/applications/weemen/bogers/cache/image/ratio/1000/1000/-Afbeeldingen-Referenties-Deuren-Openslaande_tuindeuren_-_achterdeuren-2015-03-06_-_Duinker_-_Schaarsbergen-schuifpui_Duijnker.jpg - Naar onze mening laten ze duidelijk zien dat het aangezicht flink verbeterd is in vergelijking met de situatie met de oude pui. De afwerking met afwerklatten en afkitten is standaard. Stuc- en schilderwerk is wellicht in uw geval nog aan te raden maar behoorde niet tot de afspraak met Bogers. Overigens vinden wij het ook jammer dat u het cijfer '1' geeft voor nazorg en garantie, daar wij al verschillende malen met u hierover contact trachten op te nemen. Met vriendelijke groet.
Beste klant, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen! Graag zien we u ook bij toekomstige renovaties terug bij ons!
Beste klant, Wij betreuren dat naar uw mening niet alles naar wens is gegaan. Beginnende met het positieve zijn we blij dat u zegt dat de kwaliteit en het geleverde werk erg goed zijn en een 9(!) verdienen. Op de overige zaken wensen wij een kanttekening te plaatsen, en dat kan op basis van uw eigen punten: - U geeft aan dat uw voorkeur voor doek helaas niet meer leverbaar is en dat u hiervoor niet online maar ter plaatse een nieuwe keuze wilde maken wat betekende dat u opnieuw moest langskomen. Wij lezen: U kreeg de mogelijkheid online een nieuw doek te bestellen zonder hiervoor opnieuw langs te hoeven komen. - U geeft aan dat u zelf een doek uit een duurdere serie heeft besteld en dat Bogers u 'slechts' 10% bijkomende bijkomende korting bood. Wij lezen: Nadat u een doek uit een andere serie kiest (1000+ mogelijkheden) komt Bogers u ook tegemoet na het kiezen van een duurder doek; - U geeft aan dat in geval van uw specifieke maatvoering de bestelde pui niet toe te passen viel en u een andere (duurdere) pui nodig had. Wij lezen: Bogers levert u als service de benodigde duurdere pui zonder extra kosten. Kleine opmerking hierbij is dat tevens als service de bevestigingsbeugels voor het zonnescherm in de juiste kleur werden meegespoten; - U geeft aan dat de levertijd 4 maanden in plaats van 1 maand zou zijn. Dat de verwachte levertijd minimum 2+ maanden zou duren was reeds bekend voor akkoord en heeft vanwege het kiezen van een ander doek en type pui vertraging opgelopen; - Ook geeft u aan dat het betrokken montagepersoneel zeer capabel is. We zien dat u desondanks hier het cijfer 2(!) heeft toegekend. De inmeter heeft meermaals met u contact op genomen om aan te geven op welke manier de Bogers montageploeg te werk zou gaan. Toch zegt u dat het eindresultaat naar wens is (zoals ook zichtbaar op de foto's onder de referenties op de Bogers website). Ook geeft u een 1(!) voor nazorg en garantie ondanks dat u hierop nog geen beroep heeft gedaan of moeten doen. Wat betreft de door u genoemde randzaken zullen we contact met u opnemen.
Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een beoordeling te plaatsen. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat u tevreden bent en hopen u ook in de toekomst weer bij ons terug te zien!
Beste klant, Dank voor de beoordeling. Fijn dat alles naar wens is en graag tot ziens bij uw volgende verbouwing!
Beste klant, Dank voor uw recensie. Het blijkt steeds weer dat goed geleverd werk meer opdrachten in de toekomst oplevert. U bent daar zelf het bewijs van, waarvoor dank!
Beste klant, Dank voor uw beoordeling. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat u tevreden bent met het geleverde werk!
Beste klant, Fijn dat u helemaal tevreden bent met uw nieuwe voordeur. En inderdaad, op naar de volgende opdracht!
Beste klant, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat ze bij u netjes en naar tevredenheid hebben gewerkt! Hopelijk tot ziens bij een volgende verbouwing
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.