Wij zijn erg tevreden over het resultaat van onze dakkapel. Verloop is goed gegaan. Wel een minpuntje; de levertijd is lang. Maar we zijn netjes op de hoogte gehouden. Personeel kan je goed mee praten en voor de montagepersoneel veel lof. het zijn harde, nette, aardige werkers en hebben verstand van wat ze doen. Kortom; tevreden!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, We willen u bedanken voor de recensie. Alles is naar wens en verwachting verlopen en we hopen derhalve dat u bij ons terug zal komen. Uw Bogers Team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Personeel dat monteert is ok maar in Beuningen is het droef gesteld. Sinds het vorige faissement is de procedure aangepast en wel in het nadeel van de klant. Op slinkse manieren wordt een aanbetaling afgedwongen maar dit is slechts spel. In de kleine lettertjes staat dat alles!!! Betaald moet worden voor aanvang van de montage. Dit is onwettig maar daar trekt de Fa Bogers zich niets van aan. Men dwingt het af. Betaal echter niet want de naservice is slecht. Eigenlijk bestaat er geen naservice. Wij hadden een kras op de ruit en dit direct na oplevering gemeld. Na 4 maanden kwam men kijken . Daarna niets meer gehoord. Na vele telefoontjes en 8 maanden verder wil het management dat ik de ruit zelf betaal en stuurt hiervoor een rekening . Deze heb ik niet betaald omdat ik geen vertrouwen meer heb in de afhandeling door Fa Bogers. Ik kan er nog pagina's over volschrijven maar dat heeft miet veel zit. Aanrader voor alle potentiële klanten van Fa Bogers. Betaal nooit te veel vooruit en zorg dat een gedeelte van de factuur pas betaald wordt 1-2 weken na oplevering. Denk erom: Bogers levert geen service meer na oplevering dus alle verborgen problemen zijn voor eigen rekening.

• Showroom N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier

Beste Klant, Bedankt dat u de moeite neemt om een recensie te plaatsen. Het betreurt ons dat niet alles volledig naar wens is verlopen. Ondanks de visuele inspectie door onze monteurs onmiddellijk na montage is er door u toch geconstateerd dat er een kras op uw glas zat. Hetgeen heeft er voor gezorgd dat wij niet met alle duidelijkheid hebben kunnen vastellen dat dit ten tijde van de montage is voorgevallen, of daarna. We hebben u derhalve een coulanceregeling aangeboden waarin wij u enkel de (inkoop-)prijs van het glas hebben aangeboden, waarin wij de montage voor onze rekening zouden nemen. Op dit aanbod hebben wij tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Wij wensen u veel woonplezier met ons kwalitatief hoogwaardige producten. Met vriendelijke groet, Het Bogers Team

Zeer prettige werkwijze, erg goede afwerking!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, We zijn blij dat u de tijd neemt om een recensie te plaatsen. U bent via-via bij ons terecht gekomen en daar zijn uw verwachtingen door ons waargemaakt. Graag zien wij u terug bij uw volgende verbouwing. Uw Bogers Team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met de levering en plaatsing zijn we tevreden. We wisten al vantevoren dat Bogers Kozijnen BV kwaliteit levert. Helemaal oké.

• Ik heb ervaring met: vouwdeur

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Alhoewel wij altijd daarnaar streven om alle nieuwe opdrachten naar behoren uit te voeren, doet het ons uiteraard bijzonder deugd dat U als “oude relatie” deze keer ook weer zeer tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met onze producten en tot het volgende project! Uw Bogers Team

Advisering op maat van onze wensen in de showroom was prima, aanvraag van vergunning prima afgehandeld, aanbetaling vooraf vonden we vreemd en hoog bedrag maar mogelijk gebruikelijk in deze branch, kwaliteit van dakkapellen was prima evenals de plaatsing, vriendelijk en vakkundig personeel zowel in showroom, tijdens inmeten en bij montage. Levertijd was langer dan bij opdracht in showroom aangegeven (9 maanden na opdracht pas plaatsing). Verder zeer tevreden over onze mooi dakkapellen, de vakkundige montage en de kwaliteit van gebruikte materialen. Zeker aan te bevelen om met dit bedrijf in zee te gaan!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neem om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. We zijn blij om te lezen dat ook bij u alles volledig naar verwachting en wens is verlopen. Tot de volgende keer! Uw Bogers Team

Bij ons is de dakkapel vervangen. We hebben op de 1e verdieping alle ramen en kozijnen vervangen, het keukenraam en de voordeur met raampaneel daarnaast. Contacten met de firma Bogers zijn goed verlopen. Het bezoek aan de showroom, het inmeten, adviezen na het inmeten, waarna we toch nog wat gewijzigd hebben, wat geen probleem was. De levertijd was redelijk duidelijk en binnen de termijn van de offerte. We waren een prijs overeen gekomen. Toen de prijs bleek af te wijken van wat de afspraak was, werd dit naar tevredenheid opgelost. Het montagepersoneel heeft goed en netjes gewerkt. Kortom we zijn tevreden. Nazorg hebben we nog niet nodig gehad. Maar we weten dat we bij klachten of vragen kunnen bellen.

• Ik heb ervaring met: overige

Beste Klant, Bedankt voor uw recensie. Het doet ons deugd dat uw verbouwing volledig naar wens is verlopen. We zien u graag terug bij ons in de showroom voor uw volgende ver-/aanbouwplannen. Uw Bogers Team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

we zijn zeer tevreden over de kunststof kozijnen en het personeel werkt netjes en zijn vriendelijk. ze geven goede uitleg vooraf en als het geplaatst is leggen ze ook goed uit hoe het allemaal werkt.

• Showroom N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, Bedankt dat u uw ervaring wilt delen. Ook bij u zien we dat u een terugkomende klant bent en erg tevreden bent. Tot bij uw volgende verbouwing! Uw Bogers Team

Zeer goede service, vanaf het uitzoeken van de dakkapel t/m het plaatsen. Deskundig en vriendelijk personeel.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor uw reactie! Graag zien we u weer terug bij een toekomstige verbouwing! Het Bogers Team

Prachtige dakkapel in stijl van het huis. Na wat problemen is de nazorg, garantie prima verlopen.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een reactie te plaatsen. Hopelijk kunt u nog lang van onze producten genieten en graag tot ziens bij ons in Beuningen!

Prima geholpen, vriendelijk personeel. Mijn complimenten voor de jongen die de afwerking verzorgde. Een echte vakman. Helaas met de levering wel iets mis gegaan waardoor het iets langer duurde maar uiteindelijk heeft bogers dat opgelost! Helemaal blij met mijn voordeur!

• Ik heb ervaring met: voordeur

Beste klant, Wij zijn blij te lezen dat uw voordeur naar verwachting is geleverd en graag zien we u in de toekomst ook terug voor andere verbouwingen!

Wij hadden al een schuifpui door jullie laten plaatsen in 2008. Nu weer 8 kozijnen geplaatst. Een kozijn konden wij niet helemaal goed dicht krijgen dus gelijk gebeld. Mevrouw aan de telefoon heeft netjes geholpen en de volgende dag stond de serviceman op de stoep en probleem opgelost. Zo hoort het!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, U bent het levende bewijs dat tevreden klanten altijd blijven terugkomen. Ook zijn we blij om te lezen dat we alle kozijnen naar tevredenheid hebben kunnen stellen. Hopelijk zien we u ook in de toekomst weer terug!

In april zijn wij langs geweest in de showroom, ziet er prachtig uit! We werden goed geholpen door Joppe. De monteurs die de dakkapel geplaatst hebben zijn nette jongens en hebben er verstand van! Wij zijn erg tevreden over de dakkapel! Bedankt jongens!!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Fijn dat alles naar wens is verlopen! Hopelijk heeft u nog vele jaren plezier van uw dakkapel en hopelijk tot ziens!

Wij en onze kids zijn erg gelukkig met de dakkapellen die afgelopen april geplaatst zijn! De monteurs hebben het werk netjes gedaan.. en met kantoor en onze adviseur was altijd te goed te praten. De prijs was wat aan de hoge kant maar het was het zeker waard. Kan niet anders zeggen dat we er erg blij mee zijn!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Wij zijn blij dat de dakkapellen naar tevredenheid zijn geleverd en gemonteerd. Dit is uiteraard altijd de verwachting maar desalniettemin zijn wij blij dat u vervolgens ook de moeite neemt om deze reactie te schrijven! Hopelijk zien we u ook weer bij toekomstige verbouwingen terug!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waarschuwing: zeer slecht bedrijf die de boel belazerd. Dit is bedrijf is net zo slecht in zijn levering, plaatsing als zijn na service, Dakkapel aan voor en achterkant beide scheef afgeleverd. na ,melding komen ze meten en geven aan dat het recht is , maar als je ze nog een keer laat komen en je hebt professionals erbij geven ze toch toe dat het erg scheef staat. Slechte recensie wordt ge gedwongen om eraf te halen, maar nu toch maar geplaatst. Oplossing: we komen ze nieuw plaatsen of rechtzetten, maar alle bijkomende kosten komen voor jezelf. Nooit zaken mee doen. Ik dacht met dure dakkapellen ook goeie te kopen, maar is een groot fiasco geworden!!!!!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Om te beginnen betreuren wij het zeer dat u niet tevreden bent over onze inzet. Zo zijn wij het Inderdaad met u eens dat de dakkapel aan de voorzijde van uw woning niet 100% waterpas staat, maar niet zonder reden. Tijdens de plaatsing heeft onze montageploeg besloten de dakkapel aan de hand van de bestaande situatie te monteren, overeenkomstig met de dakhelling en de horizontale lijn van de dakgoot van uw bestaande dak, beidenniet waterpas. Technisch blijkt er bij na-controle niets aan te merken (goede afvoer van het hemelwater aan de achterzijde van de zijwangen, geen lekkages e.d.). De dakkapel(len) hoeven dan ook niet verplaatst te worden, temeer dat ook uw bestaande dak en goot daarvan niet waterpas verlopen en deze oplossing visueel aanvaardbaarder dan het “rechtzetten” waterpas. Na ons contact hebben wij op 24 augustus jl. u nog eens bezocht om naar een passende oplossing te zoeken. Ondanks dat de dakkapel(len) technisch gezien naar behoren zijn geplaatst deden we u een alternatief voorstel met uw binnenafwerking. Dat aanbod geldt nog steeds en we hopen alles hiermee naar tevredenheid voor u op te lossen! Uw Bogers Team!

Wij hebben door Bogers een aantal kozijnen en een dakkapel laten plaatsen. Enigste minpuntje was de vertraging die het heeft opgelopen door het niet tijdig kunnen leveren van de kozijnen door de fabrikant. Het plaatsen is prima verlopen, vakkundig personeel, netjes en verzorgd achter laten. van de materialen.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een recensie te plaatsen en wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Hopelijk zien we u weer bij de volgende verbouwing!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De deur is bij ons prima geplaatst alleen de afwerking is helemaal niet mooi. Witte latten zijn er geplaatst die niet zoals deurposten mooi zijn afgewerkt. Deze zijn ook met schilderen niet mooi te krijgen. Ik heb dus een prima mooie deur met een verschikkelijk kozijn. Volgens bogers was dit de standaard afwerking... in de showroom heb ik deze afwerking zeker niet gezien! Komtom prima bedrijf maar regel wel een mooie afwerking!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: openslaande tuindeuren

Beste klant. Jammer dat volgens u niet alles naar wens is gegaan. We hebben de foto's van voor- en na situatie overlopen met de betrokken monteurs en komen tot de gezamenlijke conclusie dat alles volgens afspraak is afgewerkt. Deze foto's stonden al enige tijd op onze website. Situatie voor en na oplevering: www.bogers.nl/applications/weemen/bogers/cache/image/ratio/1000/1000/-Afbeeldingen-Referenties-Deuren-Openslaande_tuindeuren_-_achterdeuren-2015-03-06_-_Duinker_-_Schaarsbergen-schuifpui_Duijnker.jpg - Naar onze mening laten ze duidelijk zien dat het aangezicht flink verbeterd is in vergelijking met de situatie met de oude pui. De afwerking met afwerklatten en afkitten is standaard. Stuc- en schilderwerk is wellicht in uw geval nog aan te raden maar behoorde niet tot de afspraak met Bogers. Overigens vinden wij het ook jammer dat u het cijfer '1' geeft voor nazorg en garantie, daar wij al verschillende malen met u hierover contact trachten op te nemen. Met vriendelijke groet.

Bogers kwam tijdens het gesprek in de show al vertrouwd over. De dakkapel is zeer vakkundig geplaatst door vriendelijk personeel. Alles is netjes achtergelaten

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite neemt om een beoordeling te plaatsen! Graag zien we u ook bij toekomstige renovaties terug bij ons!

2 sterren: slechter dan verwacht

Over de kwaliteit van de aluminium schuifpui en de zonwering valt niet te twisten. Wel over de werkwijze van Bogers. Na ondertekening van de offerte was het gekozen doek van de zonwering niet leverbaar. Terwijl het in de showroom van Bogers hangt in 1 van de electrisch bedienbare zonweringen. Daarna wilden ze dat ik online een andere zou uitzoeken, maar aangezien ik dat uiteraard qua stof en kwaliteit niet te beoordelen is moest ik opnieuw naar hun pand wat niet om de hoek ik voor mij. Uiteindelijk viel het nieuw gekozen doek duurder uit en na veel discussie kreeg ik 10% korting op het verschil. Daarna kreeg ik te horen dat het type schuifpui niet in de opgegeven maten te leveren is. We zijn overeengekomen dat het verschil in kosten van het type dat wel geplaatst kon worden (duurder) door Bogers betaald zou worden en dat hebben ze ook gedaan. Daarna was het wachten en wachten, uiteindelijk heb ik 4 maanden op een betonnen vloer moeten wonen ipv 1 omdat zij niet op tijd konden leveren. (de vloer kon pas geplaatst worden na installatie van de pui) Het personeel dat de installatie deed was zeer capabel. De man die van tevoren kwam kijken of installatie daadwerkelijk mogelijk was, die was dat niet. Hij gaf een aantal dingen aan en we hebben afspraken gemaakt die bij de daadwerkelijke installatie niet mogelijk bleken. Deze man wist niet wat hij aan het doen was waardoor de oplevering niet 100% volgens wens is verlopen. Het commentaar van Bogers: in 90% van de gevallen moeten we tijdens de installatie aanpassingen doen omdat deze niet zijn gesignaleerd tijdens de intake. Mijn voorstel om daar wat aan te doen in de wind geslagen en het feit dat ik niet tevreden was werd ook niets mee gedaan. De pui werkte goed en daar was ik wel tevreden over dus de randzaken zijn niet belangrijk voor hen. Ik adviseer niemand om zaken met Bogers te doen!

• Ik heb ervaring met: vouwdeur

Beste klant, Wij betreuren dat naar uw mening niet alles naar wens is gegaan. Beginnende met het positieve zijn we blij dat u zegt dat de kwaliteit en het geleverde werk erg goed zijn en een 9(!) verdienen. Op de overige zaken wensen wij een kanttekening te plaatsen, en dat kan op basis van uw eigen punten: - U geeft aan dat uw voorkeur voor doek helaas niet meer leverbaar is en dat u hiervoor niet online maar ter plaatse een nieuwe keuze wilde maken wat betekende dat u opnieuw moest langskomen. Wij lezen: U kreeg de mogelijkheid online een nieuw doek te bestellen zonder hiervoor opnieuw langs te hoeven komen. - U geeft aan dat u zelf een doek uit een duurdere serie heeft besteld en dat Bogers u 'slechts' 10% bijkomende bijkomende korting bood. Wij lezen: Nadat u een doek uit een andere serie kiest (1000+ mogelijkheden) komt Bogers u ook tegemoet na het kiezen van een duurder doek; - U geeft aan dat in geval van uw specifieke maatvoering de bestelde pui niet toe te passen viel en u een andere (duurdere) pui nodig had. Wij lezen: Bogers levert u als service de benodigde duurdere pui zonder extra kosten. Kleine opmerking hierbij is dat tevens als service de bevestigingsbeugels voor het zonnescherm in de juiste kleur werden meegespoten; - U geeft aan dat de levertijd 4 maanden in plaats van 1 maand zou zijn. Dat de verwachte levertijd minimum 2+ maanden zou duren was reeds bekend voor akkoord en heeft vanwege het kiezen van een ander doek en type pui vertraging opgelopen; - Ook geeft u aan dat het betrokken montagepersoneel zeer capabel is. We zien dat u desondanks hier het cijfer 2(!) heeft toegekend. De inmeter heeft meermaals met u contact op genomen om aan te geven op welke manier de Bogers montageploeg te werk zou gaan. Toch zegt u dat het eindresultaat naar wens is (zoals ook zichtbaar op de foto's onder de referenties op de Bogers website). Ook geeft u een 1(!) voor nazorg en garantie ondanks dat u hierop nog geen beroep heeft gedaan of moeten doen. Wat betreft de door u genoemde randzaken zullen we contact met u opnemen.

Snel en schoon gewerkt. Kozijnen waren volgens afspraak en goed ingemeten. Personeel vriendelijk en deskundig,leken goed op elkaar ingespeeld.goed mee te overleggen. Op wat kitfloddertjes na, schilderklaar opgeleverd. Prima gedaan.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank dat u de tijd neemt om een beoordeling te plaatsen. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat u tevreden bent en hopen u ook in de toekomst weer bij ons terug te zien!

Goede prijs/ kwaliteitverhouding, meedenkend personeel en goede begeleiding. Het installatieteam werkte efficient en nauwkeurig en liet de werkruimte schoon achter. Nazorg en garantie zijn nog niet aan de orde.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Dank voor de beoordeling. Fijn dat alles naar wens is en graag tot ziens bij uw volgende verbouwing!

Gelet op de ervaringen in het verleden, toen aan de voorzijde van het pand boven twee raamkozijnen zijn vervangen, kwamen we recentelijk bij u voor de achterkantkozijnen boven.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw recensie. Het blijkt steeds weer dat goed geleverd werk meer opdrachten in de toekomst oplevert. U bent daar zelf het bewijs van, waarvoor dank!

Mijn ervaringen met alle medewerkers van Bogers waar ik mee te maken heb gehad zijn buitengewoon positief. De vaklieden die het werk uiteindelijk gemaakt hebben, waren kundig en snel. Helaas sloot een raam niet helemaal goed, maar dat heb ik zelf redelijk snel kunnen herstellen. Ander minpuntje is het naar beneden gooien van een zware deken met het opruimen, in mijn voortuin middenin een bed van gele wederik (toen nog niet in bloei). Verder ben ik uiterst tevreden en zal ik de firma zeker aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat u tevreden bent met het geleverde werk!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer tevreden over de monteurs die bij ons het werk hebben verricht. Met name het goede overleg onderling en met ons over de aanpak van het te verrichten werk, de zorgvuldigheid en de correctheid in de contacten. Kortom zeer tevreden en op naar de volgende opdracht.

• Ik heb ervaring met: voordeur

Beste klant, Fijn dat u helemaal tevreden bent met uw nieuwe voordeur. En inderdaad, op naar de volgende opdracht!

goed personeel ze werken hard en noukeurig

• Ik heb ervaring met: overige

Beste klant, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We zullen de betrokken monteurs laten weten dat ze bij u netjes en naar tevredenheid hebben gewerkt! Hopelijk tot ziens bij een volgende verbouwing

Platinawerf 2 6641TL Beuningen gld