Onze dakkapel is eind januari door de firma Bogers geplaatst. Wij zijn erg blij met onze dakkapel! Vanaf het begin tot het eind zijn wij goed geholpen. De mannen die de dakkapel geplaatst hebben hebben er verstand van! Klantvriendelijke firma!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Bedankt voor het schrijven van deze goede recensie. Wij zijn tevreden dat u zo blij bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Complimenten voor jullie! Voor de tweede keer wederom een fijne ervaring met jullie product en personeel!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Alhoewel wij altijd daarnaar streven om alle nieuwe opdrachten naar behoren uit te voeren, doet het ons uiteraard bijzonder deugd dat U als “oude relatie” deze keer ook weer zeer tevreden bent. Wij wensen u veel plezier met onze producten en tot het volgende project! Uw Bogers Team

Mooie showroom waar wij met Hans gesproken hebben. We zijn goed geholpen. Aan alles werd meegedacht, erg fijn! De mannen die de dakkapel kwamen plaatsen zijn netjes en denken ook mee. We hebben nu een enorme dakkapel en hij ziet er mooi uit!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. We zijn blij om te lezen dat ook bij u alles volledig naar verwachting en wens is verlopen. Tot de volgende keer! Uw Bogers Team

Prettig en betrouwbaar bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Het was een vereiste om onze dakkapel in de tweede week van januari geplaatst te hebben, en dat is jullie gelukt! Wij zijn er erg blij mee. De monteurs zijn nette mannen, goud waard! Met vriendelijke groet, Fam. Casten

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste familie Casten, Bedankt voor uw goede recensie! Wij geven het zeker door aan de monteurs die bij u uw dakkapel geplaatst hebben. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het Bogers team

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer tevreden, alleen langere levertijd als gezegd. 28 augustus aanbetaling gedaan en 20 januari geleverd.

• Ik wil beoordelen als: particulier

Beste klant, Dank voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat alles naar wens is uitgevoerd. Helaas zijn ook wij afhankelijk van levertijden van onze leveranciers en we streven er naar om, in geval van wijzigingen, de klant hiervan tussentijds zo snel mogelijk op de hoogte te brengen! Graag zien we u ook voor toekomstige verbouwingen terug bij ons te Beuningen! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Bogers heeft in december 2015 twee grote dakkapellen bij ons geplaatst. In een dag stonden beide dakkapellen op het dak! De werk mannen zijn vriendelijk en werken hard, hebben de rotzooi naderhand ook netjes opgeruimd en wat wij erg fijn vonden is dat ze met ons veel overlegd hebben over hoe en wat er ging gebeuren. Dikke pluim voor de mensen van Bogers!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de montage van de dakkapellen. Bedankt voor de dikke pluim. We zullen dit dan ook zeker doorgeven aan onze monteurs! Graag tot ziens bij ons in Beuningen!

Eindresultaat is mooi geworden! Fijne contacten met jullie gehad. Bedankt!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor het maken van een beoordeling. We zullen uw goede ervaring met uw vertegenwoordiger en de rest van het team zeker doorgeven en we zien u in de toekomst graag terug bij ons in Beuningen! Met vriendelijke groet, Het Bogers team

Er is een mooie dakkapel bij ons geplaatst. Wij zijn heel tevreden. Bij gemeente eerst de vergunning aangevraagd dat verliep wat moeizaam maar dakkapel is op de tijd geplaatst zoals we hadden afgesproken.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste klant, Bedankt voor uw recensie! Wij wensen u veel plezier met onze producten en tot het volgende project! Uw Bogers Team

Wij zijn super tevreden over onze nieuwe voordeur! Bedankt , jullie hebben een geweldig team!

• Ik heb ervaring met: voordeur

Beste Klant, Bedankt voor dit mooie compliment! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe voordeur. Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

2 sterren: slechter dan verwacht

Dakkapel volledig verkeerd geplaats volgens bouwbesluit 2012, hierdoor heb ik schade en overlast,geen enkele coulance ,ze geven zwart op wit dat je niet buitensporig benadeeld mag worden, dus wel benadeeld. Het ergste ze geven mij als klant de schuld ervan. Weinig of geen reactie nu maand verder. Verdere maatregelen zijn dus nodig.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Graag willen wij u bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om ons uw ervaring met onze montage van de dakkapel kenbaar te maken. Wij hebben contact met u opgenomen. Omdat het uw wens was tijdens de montage de dakkapel toch iets naar rechts te plaatsen dan oorspronkelijk gepland. U sloeg het goed bedoelde advies van onze monteurs af. Hetgeen is inmiddels opgelost. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Dank voor uw reactie! Graag zien we u weer terug bij een toekomstige verbouwing! Het Bogers Team

We moesten een keuze maken tussen verhuizen of verbouwen. Uiteindelijk hebben we voor verbouwen gekozen. Ons huis heeft er nu 2 mooie kamers bij. Vanaf het eerste moment hadden wij bij Bogers een goed gevoel. En dit is ook uitgekomen. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, We zijn blij dat u de tijd neemt om een recensie te plaatsen. U bent via-via bij ons terecht gekomen en daar zijn uw verwachtingen door ons waargemaakt. Graag zien wij u terug bij uw volgende verbouwing. Uw Bogers Team

Het eindresultaat is prachtig geworden. Zeer tevreden!

• Ik heb ervaring met: voordeur

Beste Klant, Dank voor uw recensie. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het Bogers team

Hartelijk dank voor de snelle service, met het herstellen van het kiepraam!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: overige

Beste klant, Dank voor uw reactie! Graag zien wij u een keer in onze showroom als u plannen heeft om te verbouwen. Tot dan! Met vriendelijke groet, Het Bogers team Het Bogers Team

Wij wachten nog op een paar afwerkingen van de dakkapellen: de horren en het badkamerkozijn. Ik wil opmerken dat ik erg onder de indruk ben van jullie organisatie. De dakkapellen zien er degelijk uit. Ze zijn naar wens en het plaatsen daarvan liep gesmeerd. Het was een vrij ingewikkelde operatie, omdat ons huis oud is. Er kwam nogal wat bij kijken! Maar het grote aantal medewerkers dat er was, de timing, de nauwkeurigheid, die de leider aan de dag legde, de vriendelijkheid van de medewerkers, dat alles heeft indruk op me gemaakt. Het hele proces trouwens van begin tot eind. Het is leuk om zo’n goed georganiseerd bedrijf mee te maken!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neem om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. We zijn blij om te lezen dat ook bij u alles volledig naar verwachting en wens is verlopen. Tot de volgende keer!

Mijn vrouw en ik willen jullie graag via deze weg laten weten dat wij zeer tevreden zijn over jullie werkzaamheden bij ons thuis. Zelden zo’n goede werkploeg in huis gehad! ‘’WEES ER ZUINIG OP’’!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat jullie erg tevreden zijn. Tot de volgende verbouwing!

Op jullie kunnen wij bouwen! Hartelijk dank aan de installateurs Thijs en Johan voor de wijze waarop ze bij ons de kozijnen hebben geplaatst. Het was erg prettig. Vriendelijke groet, Fam. Van Dijk

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste familie Van Dijk, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie! Wij wensen u veel plezier met onze producten en tot het volgende project! Uw Bogers Team

Vanmorgen kwam de heer Bergen bij ons op bezoek om te informeren hoe onze dakkapel bevalt en vooral de geleverde kwaliteit van Bogers. Ik heb hem enthousiast een rondleiding gegeven en verteld dat wij zeer tevreden zijn over Bogers en dat alles tot in de puntjes geregeld is tot en met de eindoplevering. Onze buren zijn ook geïnteresseerd in een dakkapel dus heb ik de waardebon ingevuld via de website. Bedankt voor alles en het gaat jullie goed.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Bedankt voor dit compliment. Wij geven het aan de heer Hans Bergen door. Wij wensen u veel woonplezier met uw nieuwe kozijnen! Met vriendelijke groet, Het Bogers team

Op 16 november zijn onze kozijnen en een deur geplaatst door Bogers. Mijn vrouw en ik zijn er zeer tevreden over. Prettig advies gehad in de showroom. De inmeter heeft daarna bij ons alles ingemeten. Een week voor de montage waren wij in de buurt van het hoofdkantoor dus gingen wij langs om te kijken hoe onze deur en kozijnen er uitzagen. Vriendelijk ontvangen met kopje koffie en meteen achter in de werkplaats alle informatie gekregen over de montage. Op de montagedagen hebben de werklui hard gewerkt. Alles na afloop was netjes opgeruimd. Super jongens!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, Wij zijn blij te lezen dat uw kozijnen en voordeur naar verwachting is geleverd en graag zien we u in de toekomst ook terug voor andere verbouwingen!

Mijn dakkapel is gemonteerd door vaklui! Ze zijn meedenkend en aardig. Ben er erg blij mee hoe het is gegaan. Alleen kwamen de horren met een nalevering. Dat wist ik van te voren helaas niet. Maar ik werd er vrijwel meteen over geïnformeerd wanneer de levering was. Een week later werd mijn hor geleverd en was alles helemaal compleet!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neem om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. We zijn blij om te lezen dat ook bij u alles volledig naar verwachting en wens is verlopen. Wij zijn ook erg blij met onze montageploegen. Wij zien u graag bij ons terug!

Voor ons was het belangrijk dat de kozijnen vlot gemaakt en geplaatst konden worden. De monteurs die de kozijnen geplaatst hebben (Marco, Johan en Thijs) werkten hard en losten probleempjes in overleg met ons op. Alle afspraken zijn tot nu toe allemaal nagekomen. Dus wij zijn tevreden!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Wij zijn blij te lezen dat uw kozijnen naar verwachting is geleverd en graag zien we u in de toekomst ook terug voor andere verbouwingen! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Toen wij offertes aangevraagd hadden bij meerdere bedrijven werden wij door Bogers benaderd.. ‘’kom naar onze mooie showroom!’’ zei de mevrouw aan de telefoon. In het begin dachten wij: we wachten eerst wat offertes af. Maar je merkt dat je toch de behoefte hebt om wat zien en voelen. Hoe gaat het er uit zien en met wat voor een bedrijf ga je wellicht in zee. Uiteindelijk hebben we een afspraak met Regina gemaakt voor in de showroom. We kwamen binnen en werden meteen vriendelijk ontvangen. We hebben goede uitleg van de adviseur gehad. De adviseur is naderhand nog een keer bij ons geweest om alles te bekijken en meten. Wij hebben voor Bogers gekozen omdat het contact goed is, mooie showroom en het is vakbekwaam personeel! Onze kozijnen worden in december geplaatst, we kunnen niet wachten!

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, Hartelijk dank dat u de tijd neem om uw ervaring op klantenvertellen te zetten. Tot de volgende keer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring is met Bogers Beuningen. Via deze weg wil ik een ieder waarschuwen over de praktijken van deze onderneming. Bogers informeert slecht of niet over levertijden en zijn bovendien extreem lang. Een paar dagen voor het uiteindelijke plaatsen van het dakkapel ben ik onder bedreiging van “niet plaatsen” gedwongen het volledige bedrag van te voren te betalen. De monteurs zijn in principe ok, echter hebben zij schade gemaakt tijdens het plaatsten. Bogers weigert hier de schade te vergoeden en de zaak wordt nu maar via de advocaat opgepakt. Dakkapel zelf zat een designfout in. Bogers heeft deze voor het grootste deel hersteld. Echter door de designfout heb ik waterschade aan de binnenkant geleden. Bogers weigert wederom een reële schadevergoeding. Ook deze zaak zal via de advocaat opgepakt moeten worden. Kortom waardeloos personeel, onvoldoende tot slechte nazorg en heel veel hoofdpijn en kosten voor En na aanschaf.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Geachte heer, Graag willen wij u bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om ons uw ervaring met onze montage van de dakkapel kenbaar te maken. Wij betreuren dat wij u niet naar volle tevredenheid van dienst zijn geweest. Onze monteurs zijn na melding van lekkage direct bij u geweest en hebben deze verholpen. Zoals wij u al eerder hebben aangegeven hebben de monteurs met zekerheid bevestigd dat er geen waterschade of andere schade door ons is veroorzaakt. Met vriendelijke groet, Het Bogers team

Wij zijn zeer te spreken over het werk van Bogers Het resultaat is prachtig. Goede kwaliteit, net en vakkundig personeel. Echt een aanrader!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: serre

Beste klant, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat u alles prima ervaren heeft en dat alles naar wens is. We zullen dit dan ook zeker doorgeven aan de betrokken vertegenwoordiger en montagemedewerkers!

Wij zijn erg tevreden met onze dakkapel. In 2005 hebben we alle kozijnen laten vervangen door Bogers, waar we nog steeds veel plezier van hebben. En dit jaar hebben we er een dakkapel bij. Bij Bogers krijg je de beste kwaliteit en de goede zorg die je verwacht. Bedankt voor alles!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, U bent weer het bewijs dat tevreden klant immer terugkomen. Hartelijk dank voor uw recensie en tot de volgende keer. Uw Bogers Team